abonnement Unibet Coolblue
pi_181024393
ik ben een jongvolwassen die last heeft van eenzaamheid twee jaar alleen en nu vrienden die ik nu amper zie.
ik heb gelezen dat het best groot is tussen mensen van mijn leeftijd
mijn idee was om een groep te vormen voor mensen zoals ik die nu vooral in Groningen wonen en dat we dan zo af en toe samen komen in Groningen. ik heb Groningen gekozen omdat ik daar in de buurt zit en als dit een succes is kan ik misschien meer groepen maken voor ander steden
mijn bedoeling is een soort gezellige steungroep voor jongvolwassen mensen zo dat ze weer mensen ontmoeten. dus ik heb wat hulp nodig hoe ik het aanpak zoals waar post ik de informatie, zal ik een Facebook pagina of club maken, als ik flyers ga maken waar moet ik die vooral plakken en hoe informeren ik de meeste mensen over deze groep.
en als jij iemand bent die deze groep nodig heeft stuur me dan gerust een berichtje
hello everybody
pi_181024559
Begin 's met een oproepje te plaatsen bij een STIP-locatie of wijkcentra ergens in Groningen. Zwembad de Parrel heeft sowieso een wijkcentrum, STIP bij de Bernleff flat in Paddepoel, WerkPro en WKC- Vinkhuizen, daar zullen ze vast ook meerdere adressen hebben waar ze jou naar toe kunnen verwijzen.
pi_181024931
Goed initiatief. Wees wel voorbereid op hoe veel moeite het kan vergen en dat het contact met mensen je veel energie kan kosten.

Mocht dit niet lukken of even tijd nodig hebben om van de grond te komen, heb je er dan al eens aan gedacht om vrijwilligerswerk te gaan doen? Los van eenzaamheid onder jongeren kan je zo iemand anders helpen en ben je onder de mensen. Het geeft je bovendien ook wat ervaring in het omgaan met mensen die je in eerste instantie niet kent en het kan je feedback opleveren over hoe je met situaties omgaat.
pi_181025477
Waarom heet je hier rose en op viva wietske?
pi_181026426
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom heet je hier rose en op viva wietske?
Wellicht haar tweede naam ?
pi_181026669
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom heet je hier rose en op viva wietske?
:')
pi_181029064
Ken zelf wel iemand die via via een facebook pagina ook contact probeert te maken (ook een soort groep) maar dat loopt ook maar heel traag. Die is ook voor Groningen trouwens. Hij heeft verder ook wel een beetje zulke contacten met mensen van wat ik begrijp. Is dit misschien niet iets dat jij gewoon meer dat soort mensen juist wil ontmoeten in plaats van direct maar zelf hele groepjes te maken?
pi_181029099
Het lijkt me lastig en veel werk om op te zetten.
Als je doel vooral is om nieuwe mensen te ontmoeten, en niet zozeer het praten over eenzaamheid, kijk dan eens op nieuwemensenlerenkennen.nl Kun je je aanmelden en daarna inschrijven op activiteiten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:54:44 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_181029157
Daar was op FOK! toch al iets voor? Ik kan met herinneren dat er een jaar of 5 geleden ook zo'n topic was, waar zelfs nog meetings uit voortgekomen zijn.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:23:52 #10
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181029728
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daar was op FOK! toch al iets voor? Ik kan met herinneren dat er een jaar of 5 geleden ook zo'n topic was, waar zelfs nog meetings uit voortgekomen zijn.
Waarschijnlijk in het subforum YNG die niet meer bestaat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181030241
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat niet al bestaat...
pi_181041588
Werkt dat nou een beetje om dezelfde vraag in steeds iets andere vorm over diverse fora onder diverse namen neer te zetten?
  Spellchecker woensdag 8 augustus 2018 @ 22:17:23 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181041745
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Werkt dat nou een beetje om dezelfde vraag in steeds iets andere vorm over diverse fora onder diverse namen neer te zetten?
Inderdaad :D
pi_181043164
Je zou misschien mensen kunnen leren kennen door mee te posten in het topic voor Groningers hier op het forum: STA / Groningen Stad #653 - Leve de Koning .

Ben je overigens een student TS? Dan is contact leggen, zeker in de stad waar jij mensen zoekt, iets makkelijker.
pi_181043739
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Werkt dat nou een beetje om dezelfde vraag in steeds iets andere vorm over diverse fora onder diverse namen neer te zetten?
Zeik toch niet zo man :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181045463
Ja als zij meerdere fora wil gebruiken dan is dat haar goed recht. Hier heeft ze behalve door mij ook nog geen bruikbare tips gekregen dus kan me het wel voorstellen
pi_181048960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 01:45 schreef momentius het volgende:
Ja als zij meerdere fora wil gebruiken dan is dat haar goed recht. Hier heeft ze behalve door mij ook nog geen bruikbare tips gekregen dus kan me het wel voorstellen
Buiten jouw tip lees ik minstens vijf andere adviezen.
Of jouw tip of die van de rest bruikbaar is voor TS kan alleen zij beoordelen.

Maar doe niet alsof jij hier als enige een bijdrage hebt geleverd.

Ben het wel eens met je over het gebruik van meerdere fora. Ander publiek, andere tips waar ze misschien wat mee kan.
Alleen is het vaak jammer dat zulke users hun topics niet onderhouden en je dus nooit weet of ze de reacties, waar mensen moeite in stopten, überhaupt wel gelezen hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181054458
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Buiten jouw tip lees ik minstens vijf andere adviezen.
Of jouw tip of die van de rest bruikbaar is voor TS kan alleen zij beoordelen.

Maar doe niet alsof jij hier als enige een bijdrage hebt geleverd.

Ben het wel eens met je over het gebruik van meerdere fora. Ander publiek, andere tips waar ze misschien wat mee kan.
Alleen is het vaak jammer dat zulke users hun topics niet onderhouden en je dus nooit weet of ze de reacties, waar mensen moeite in stopten, überhaupt wel gelezen hebben.
joh, kijk hier even TTK / jongvolwassen vrouwen& mannen uit &rond groningen voor een boekenclub
pi_181054717
Op zich is het natuurlijk een geweldig idee, maar ik ben er al wel achter mensen klagen liever over de eenzaamheid dan dat ze er wat mee doen.
pi_181056693
quote:
Ik bedoelde meer het Viva forum/FOK!forum verhaal.

Maar ook hier weer jammer dat TS een diarree aan toics opent en daarna niet meer reageert.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181143583
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom heet je hier rose en op viva wietske?
Waarom heet het hier fok en daar viva?
pi_181143836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in het subforum YNG die niet meer bestaat.
Nee dat was r&p, deze hebben ook een facebook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')