das toch geen Duits woord ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Und du kriagst a so a watschn dasst mitn oasch auf die uhr schaust.
ja zodat ik hem kon jattenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben totaal in de war. GB had net die ui toch?
stabielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens in de sc hier gezeten toen iedereen mijn UserIcon overnam. Ik werd helemaal gekquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zodat ik hem kon jattenhij heeft m verkleind voor me
Rond kerst ben je versierd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de sc hier gezeten toen iedereen mijn UserIcon overnam. Ik werd helemaal gek
Roep het niet op he?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de sc hier gezeten toen iedereen mijn UserIcon overnam. Ik werd helemaal gek
[..]
stabielNah gehechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
dat is wel humorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat waren leuke tijdenquote:
staat het toch bovenop op nederlandsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Und du kriagst a so a watschn dasst mitn oasch auf die uhr schaust.
[..]
stabielNee, normaal. Want mensen worden herkend aan hun Ui. Bloedirritant als ze steeds veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, normaal. Want mensen worden herkend aan hun Ui. Bloedirritant als ze steeds veranderen.
Nou bloed irritant wil ik het niet noemen. Maar ja ik herken users aan hun Ui En, jij heb ook wel eens een andere jurk aanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, normaal. Want mensen worden herkend aan hun Ui. Bloedirritant als ze steeds veranderen.
Ik heb altijd hetzelfde aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou bloed irritant wil ik het niet noemen. Maar ja ik herken users aan hun Ui En, jij heb ook wel eens een andere jurk aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |