abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181024809
Die zwarten zitten gewoon na de sinterklaas discussie nu ook al beetje ons klimaat naar hun eigen hand te zetten.....

GWN WILDERS STEMME
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:55:14 #27
286575 Roces18
Chef de party
pi_181025651
Ik voorspel dat we het in de winter weer ruimschoots inhalen, met temperaturen beneden de -20 graden en een ijzige wind uit de noorderlijke tundra's resulterend in een elfstedentocht.

OAT MOAN
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:55:56 #28
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181025667
Dit is het begin van het einde voor het blanke ras! Go kleurlingen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:25 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Ik heb zelf overigens gedeeltelijk Frans bloed.
Omelet du fromage?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:27:01 #30
470591 Esther24
Gewoon Esther
pi_181026265
De temperatuur buiten is heerlijk nu. 23 graden (aldus m'n Iphone). Perfect!
pi_181028276
Ah, het zoveelste typetje, wanneer stop je eens met accounts maken? Hoeveel heb je er nu?
Weggegaan en opgerot
  Beste debater 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 12:39:10 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181028863
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181036966
quote:
Wat voor een debiel artikel is dit nu weer. Hier in Europa zijn we langer jager/verzamelaars geweest, dan dat er enige vorm van 'beschaving' was.

Ieder ecologisch gebied heeft andere eisen om te overleven. Als jager/verzamelaar was het niet moeilijker of makkelijker overleven in Europa of Afrika, of waar dan ook.

De eerste beschavingen ontstonden in de vruchtbare halve maan in de Levant. Daar was het toch echt wel warm te noemen.

OT wel blij dat het weer is afgekoeld. Nu is het lekker.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:11:03 #34
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181038753
quote:
quote:
In Frankrijk wordt dat al langzamerhand minder. Spanje nog minder… Er wordt natuurlijk ook minder gewerkt door heet weer. Siëstaatje, tuurlijk. Snap ik ook wel. Van heet weer word je lui. Hebben wij ook. De productiviteit daalt hier ook flink tijdens hittegolven. Heet weer komt door veel zonneschijn. Van veel zonneschijn word je bruin. Als je heel veel in de zon zit, word je zwart.

Trek de conclusie zelf. Ik durf hem niet (meer) uit te spreken. Goedemiddag.
:') :') :') :')
Krekker is de bom!
  Forum Admin woensdag 8 augustus 2018 @ 20:40:01 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181039359
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]


[..]

:') :') :') :')
Dat stuk is satire toch? Net als TS toch?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181040550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ah, het zoveelste typetje, wanneer stop je eens met accounts maken? Hoeveel heb je er nu?
20
pi_181040744
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:03 schreef -Ondskapt- het volgende:
De zwarten hebben niet alleen zichzelf meegenomen maar ook het klimaat. Ik heb nu 14 halve liters op en ik kan nog steeds niet slapen. Drink er nog 8 in de hoop dat ik in slaap val.
Gelukkig toon jij je als een echte blanke Nederlander met dat geklaag over het weer!

Dat het nogal warm is geweest en dat je daardoor loom wordt en minder productief, ga ik niet tegenspreken. Ik vind het ook niet gek dat mensen daarover klagen.

Maar in NL klagen ze over het weer zelf. "Het moet weer s gaan regenen, want de planten in mijn tuin hebben water nodig"

WTF?!! 8)7

Je hebt geen controle over het weer. En afgezien daarvan is het klimaat in NL heel gunstig. Ik snap ook niet waarom zoveel mensen erover zeiken.
pi_181040770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ah, het zoveelste typetje, wanneer stop je eens met accounts maken? Hoeveel heb je er nu?
Is dit dezelfde persoon als Pendule met zijn etalagebenen?
pi_181040806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:42 schreef robijnwasverzachter het volgende:
'De zwarten' ook echt. Veel plezier in de gevangenis TS :W
idd belachelijk dit.

Mensen die niet gewoon nikkers zeggen :')
pi_181040809
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Gelukkig toon jij je als een echte blanke Nederlander met dat geklaag over het weer!

Dat het nogal warm is geweest en dat je daardoor loom wordt en minder productief, ga ik niet tegenspreken. Ik vind het ook niet gek dat mensen daarover klagen.

Maar in NL klagen ze over het weer zelf. "Het moet weer s gaan regenen, want de planten in mijn tuin hebben water nodig"

WTF?!! 8)7

Je hebt geen controle over het weer. En afgezien daarvan is het klimaat in NL heel gunstig. Ik snap ook niet waarom zoveel mensen erover zeiken.
In de recente geschiedenis van Nederland is het zelden zo'n lange periode zo warm geweest. Ik sta daar overigens heel radicaal in, wat wil zeggen dat de mens een zeer groot aandeel heeft in deze problematiek. Maar goed de Aarde rekent vroeg of laat toch wel af met de mensheid.
pi_181040913
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Is dit dezelfde persoon als Pendule met zijn etalagebenen?
Weet ik niet, maar ik vind het intussen een beetje afgezaagd worden. Allemaal verzonnen topics om reacties uit te lokken leidt de aandacht af van echte/interessante/leuke topics. Sonic Volcano zei laatst ook al dat we het trucje voortaan wel kennen, en ik sluit me daar graag bij aan.

Aandachtshoertjes zijn het imo.
Weggegaan en opgerot
pi_181040987
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:42 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar ik vind het intussen een beetje afgezaagd worden. Allemaal verzonnen topics om reacties uit te lokken leidt de aandacht af van echte/interessante/leuke topics. Sonic Volcano zei laatst ook al dat we het trucje voortaan wel kennen, en ik sluit me daar graag bij aan.

Aandachtshoertjes zijn het imo.
wat loop je nou uit je nek te lullen man. Dit topic is niet verzonnen. Normale blanken kunnen niet tegen deze temperaturen.
pi_181041238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:45 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

wat loop je nou uit je nek te lullen man. Dit topic is niet verzonnen. Normale blanken kunnen niet tegen deze temperaturen.
Jij loopt blijkbaar uit je nek te lullen, anders hoef je niet iedere keer een kloon aan te maken.

En dan in andere topics roepen "ik ken jou wel!" Terwijl je zelf mensen de kans ontneemt om dat ook bij jou te doen.

Maargoed jij zal het wel anders zien, dus geef je reactie maar en dan houden we erover op.
Weggegaan en opgerot
pi_181041269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dit is pure racisme

https://www.mindnederland.nl/

[..]

Wat is er eigenlijk mis met het woord "zwart" ? Ik vind het woord "neger" 100 keer erger :@

TS had beter het woord "Afrikanen" moeten gebruiken
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:03 schreef -Ondskapt- het volgende:
De Afrikanen hebben niet alleen zichzelf meegenomen maar ook het klimaat. Ik heb nu 14 halve liters op en ik kan nog steeds niet slapen. Drink er nog 8 in de hoop dat ik in slaap val.
Zo klinkt al vele malen beter.
pi_181041632
quote:
15s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 00:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nouja, als je het stereotype volgt zijn zwarten eigenlijk te lui om het klimaat te beïnvloeden.
Hey luister maat, als ik in donker Afrika woonde en het was daar heel het jaar zo warm als hier de afgelopen 2 weken dan voerde ik ook geen ene zak uit. Flikker maar op; ik zweet mij een ei af man!

Dus wat dat aangaat denk ik niet de ze lui zijn, maar gewoon veel te warm daar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181041647
Ofja, misschien lui door de warmte dan. Ofzo.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Beste debater 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 23:00:40 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181042713
'normale blanken'..

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181046121
Nigga pls
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181055557
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:55 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Jij loopt blijkbaar uit je nek te lullen, anders hoef je niet iedere keer een kloon aan te maken.

En dan in andere topics roepen "ik ken jou wel!" Terwijl je zelf mensen de kans ontneemt om dat ook bij jou te doen.

Maargoed jij zal het wel anders zien, dus geef je reactie maar en dan houden we erover op.
Ik ben niet anoniem ofzo en steek het niet onder stoelen of banken dat dit mijn 20ste kloon is.
pi_181056409
Nou ja mijn vriendin komt uit een Afrikaans land en heeft meer moeite met de hitte van de laatste weken hier dan ik. Heeft met de luchtvochtigheid te maken, de hitte daar is gewoon heel anders dan hier
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')