abonnement Unibet Coolblue
pi_181008202
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:04 schreef zarGon het volgende:

Ja, want dat is ook echt wat je wil. Gewoon even wat kletsen en daarna met rust laten.
Het is niet het kletsen wat ze mist geloof ik....
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181008219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:58 schreef Esther24 het volgende:
Misschien moet ik contact opnemen om te zeggen hoe het zit.

Dat ik vertel dat ik hem mis, maar dat ik nog steeds achter m'n beslissing sta.

Misschien kunnen we eens bellen om gewoon wat te kletsen en elkaar daarna met rust te laten.
Misschien is die behoefte wel wederzijds..
Dat is waarschijnlijk niet je echte intentie.. Kletsen of ketsen?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:08:26 #28
470591 Esther24
Gewoon Esther
pi_181008239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk niet je echte intentie.. Kletsen of ketsen?
Kletsen of ketsen. Wat hoop jij dat ik zeg?

Het is zoals ik het zeg. Ja, we hadden ook een goed seksleven. Maar wat ik mis is meer dan dat.
pi_181008253
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het is niet het kletsen wat ze mist geloof ik....
Als Esther24 een man was, had je nog kunnen adviseren om even te gaan rukken, zodat er weer een beetje rationeel nagedacht kan worden...

Werkt bij vrouwen niet zo, vermoed ik.
pi_181008271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als Esther24 een man was, had je nog kunnen adviseren om even te gaan rukken, zodat er weer een beetje rationeel nagedacht kan worden...

Werkt bij vrouwen niet zo, vermoed ik.
:D
pi_181008275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:58 schreef Esther24 het volgende:
Misschien moet ik contact opnemen om te zeggen hoe het zit.

Dat ik vertel dat ik hem mis, maar dat ik nog steeds achter m'n beslissing sta.

Misschien kunnen we eens bellen om gewoon wat te kletsen en elkaar daarna met rust te laten.
Misschien is die behoefte wel wederzijds..
Laat die man lekker met rust zeg.
pi_181008308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:08 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Kletsen of ketsen. Wat hoop jij dat ik zeg?

Het is zoals ik het zeg. Ja, we hadden ook een goed seksleven. Maar wat ik mis is meer dan dat.
Wat wil jij horen? Dat we zeggen ja neem weer contact op?
pi_181008316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:08 schreef zarGon het volgende:

Werkt bij vrouwen niet zo, vermoed ik.
Die hebben nog veel meer keuzes!

Maar goed.. wat ze mist is meer dan dan de goeie seks, dus dit kan alleen ware liefde zijn.
Kinderen en ex-vrouw kan ze nu wel aan. Wanneer krijgen we de uitnodiging voor de bruiloft denk je?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181008389
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:08 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Kletsen of ketsen. Wat hoop jij dat ik zeg?

Het is zoals ik het zeg. Ja, we hadden ook een goed seksleven. Maar wat ik mis is meer dan dat.
Waarom probeer je het niet gewoon met hem? Als het toch niet lukt dan heb je het tenminste geprobeerd en zal je je nooit meer afvragen hoe het zou zijn geworden....
pi_181008518
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:08 schreef Esther24 het volgende:
Het is zoals ik het zeg. Ja, we hadden ook een goed seksleven. Maar wat ik mis is meer dan dat.
Nee, je wil gewoon even kletsen en elkaar vervolgens met rust laten.

Wat wil je nou eigenlijk horen? Je smacht naar hem, je wil de goeie oude vermakelijke tijd weer terug.

Het probleem is dat er niets aan jullie situatie is gewijzigd: hij heeft nog steeds kinderen, er is nog steeds een afstand tussen jullie en wellicht is zijn ex ook nog steeds in zijn leven.

Meestal zijn de dillema's heel wat moeilijker, maar dat van jou is eigenlijk wel een makkelijke.

-> Je probeert het uit. Je neemt contact met hem op, je accepteert zijn kinderen, jullie gaan dichtbij elkaar (of samen)wonen. Je ziet maar waar het schip strandt.

-> Je probeert het uit. Je wil zijn baggage nog steeds niet. Leuke tijd, totdat je beseft dat je toch niet verder met hem wil (want *alle dingen die je nu al weet*). Drama. Alles opnieuw beleven, echt heel fijn. Eindresultaat: korte tijd plezier, om dan tot de conclusie te komen dat het allemaal wat verstandiger kon.

-> Je behoudt de afstand. Geen (extra) drama voor jullie allebei. Je gaat hoe moeilijk het ook is verder met je leven, en je staat open voor andere mannen. En voordat je het beseft is deze man een leuke herinnering, iets waar je met een glimlach naar terugkijkt. En hopelijk ben je dan met iemand waar je wel een toekomst mee kan hebben.
pi_181008546
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom probeer je het niet gewoon met hem? Als het toch niet lukt dan heb je het tenminste geprobeerd en zal je je nooit meer afvragen hoe het zou zijn geworden....
Ze hebben het toch al geprobeerd?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:20:13 #37
470591 Esther24
Gewoon Esther
pi_181008548
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, je wil gewoon even kletsen en elkaar vervolgens met rust laten.

Wat wil je nou eigenlijk horen? Je smacht naar hem, je wil de goeie oude vermakelijke tijd weer terug.

Het probleem is dat er niets aan jullie situatie is gewijzigd: hij heeft nog steeds kinderen, er is nog steeds een afstand tussen jullie en wellicht is zijn ex ook nog steeds in zijn leven.

Meestal zijn de dillema's heel wat moeilijker, maar dat van jou is eigenlijk wel een makkelijke.

-> Je probeert het uit. Je neemt contact met hem op, je accepteert zijn kinderen, jullie gaan dichtbij elkaar (of samen)wonen. Je ziet maar waar het schip strandt.

-> Je probeert het uit. Je wil zijn baggage nog steeds niet. Leuke tijd, totdat je beseft dat je toch niet verder met hem wil (want *alle dingen die je nu al weet*). Drama. Alles opnieuw beleven, echt heel fijn. Eindresultaat: korte tijd plezier, om dan tot de conclusie te komen dat het allemaal wat verstandiger kon.

-> Je behoudt de afstand. Geen (extra) drama voor jullie allebei. Je gaat hoe moeilijk het ook is verder met je leven, en je staat open voor andere mannen. En voordat je het beseft is deze man een leuke herinnering, iets waar je met een glimlach naar terugkijkt. En hopelijk ben je dan met iemand waar je wel een toekomst mee kan hebben.
Je omschrijft het duidelijk en ik besef dat optie 3 het beste is.

Maar dan is er nog zo iets als gevoel en verstand.

Ik heb tot op heden geen contact gezocht en ik denk ook niet dat ik dat alsnog ga doen. Maar het is zo verschrikkelijk lastig.
pi_181008588
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom probeer je het niet gewoon met hem?
Ja, dat is echt heel nuttig als er verder niets veranderd is aan de situatie.

Als ze zijn kinderen geen probleem meer vindt, kan ze het proberen.
Als ze dichter bij elkaar gaan wonen, kan ze het proberen.

Dat zijn de twee grootste issues die ze heeft; als daar niets aan veranderd is, moet je ook geen andere uitkomst verwachten.
pi_181008593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:20 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Je omschrijft het duidelijk en ik besef dat optie 3 het beste is.

Maar dan is er nog zo iets als gevoel en verstand.

Ik heb tot op heden geen contact gezocht en ik denk ook niet dat ik dat alsnog ga doen. Maar het is zo verschrikkelijk lastig.
Zoals ik al zei, gevoel gaat weg. Zoek iemand anders dan gaat het sneller. Verder valt er weinig over te zeggen eigenlijk.
pi_181008652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:20 schreef Esther24 het volgende:
Maar dan is er nog zo iets als gevoel en verstand.
Je hebt in ieder geval genoeg verstand. Je wist toen dat het niet zou werken, en je weet nu dat het niet gaat werken. En je hebt nog geen contact opgezocht, dus je impulsen heb je onder controle.

En wat betreft het gevoel: daar moet je helaas maar mee leren leven. Maak het niet mooier dan het is, besef dat je vooral niet moet stilstaan en maak nieuwe herinneringen. Ergo: heb plezier in het leven, dan slijt het vanzelf.
pi_181008690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:20 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ze hebben het toch al geprobeerd?
Niet als in echt een relatie. Maar blijkbaar is zijn bagage voor haar zwaarder dan haar gevoelens voor hem, als ik haar laatste post lees. Idd dan beter dat ze die man nu gewoon met rust laat. Lijkt mij niet dat ze het aan kan. Zou geen sterk begin zijn in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2018 16:27:11 ]
pi_181008752
je maakt de relatie uit uit puur eigenbelang (wat verder je goed recht is)
gaat meerdere weken probleemloos verder met je leven en denkt niet aan hem en plots, een weekje terug herinner je hem weer en nu denk je een weekje wat vaker aan hem.

Ik zie ergens niet in waarom je nu zo paniekerig moet gaan roepen dat 'de tijd tegen je werkt' en dat 'je hem niet kunt vergeten'...
Dat heb je toch meerdere weken probleemloos gedaan? En dat je nu een weekje wél aan hem denkt, veranderd er niks aan dat je net zo snel hem weer vergeten kan in de komende weken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181008787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, dat is echt heel nuttig als er verder niets veranderd is aan de situatie.

Als ze zijn kinderen geen probleem meer vindt, kan ze het proberen.
Als ze dichter bij elkaar gaan wonen, kan ze het proberen.

Dat zijn de twee grootste issues die ze heeft; als daar niets aan veranderd is, moet je ook geen andere uitkomst verwachten.
Ik had gedacht dat zij zijn bagage wat minder zwaar heeft laten wegen omdat haar gevoelens nog niet weg blijken te zijn. Maar blijkbaar heb ik me vergist. Ze zit nog met wat het eventueel zou brengen. Dan is er idd dus niks veranderd.
pi_181009109
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:26 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Niet als in echt een relatie. Maar blijkbaar is zijn bagage voor haar zwaarder dan haar gevoelens voor hem, als ik haar laatste post lees. Idd dan beter dat ze die man nu gewoon met rust laat. Lijkt mij niet dat ze het aan kan. Zou geen sterk begin zijn in ieder geval.
Aha op die fiets.
Ik ben ook voor de optie met rust laten.
pi_181010308
Ik zou nieuwe dick zoeken. Ik wens je iig veel wijsheid toe met je besluit.
pi_181012879
Wat denk je. Zou hij openstaan voor contact? (al is het maar weer even bijpraten en daarna ieder weer verder met z'n eigen leven).

Heb voor jezelf duidelijk wat je ermee wilt bereiken en bedenk dan of het het opnieuw aangaan van het contact waard is.
Somebody that I used to know
pi_181013436
Dat jij even issues hebt wil niet zeggen dat hij op jou zit te wachten, je hebt hem gedumpt en omdat jij nu even aan hem denkt en zoals al eerder is gezegd, herinneringen worden met de tijd steeds leuker en is alles weer romantisch en geweldig terwijl je het niet voor niets hebt uitgemaakt.
Die hele bagage is er nog die bagage die jij helemaal niets vond

Eigenlijk komt je verhaal over als, ik heb jeuk en hij moet maar even leuk doen
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:11:46 #48
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181014221
Mja je hebt met je verstand eea afgebroken en waarschijnlijk je gevoel verdongen, maar dat is niet hetzelfde als verwerken. Luduvudu is een soort rouwproces waar je doorheen moet. Het zuigt gruwelijk, maar tijd zal het wel beter maken.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181016283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:37 schreef Esther24 het volgende:
Toch grappig dat werkelijk iedereen in mijn omgeving zei:

'Tijd heelt alle wonden. Geef het tijd. Je zal merken dat het slijt en dat je die persoon vergeet'.

Maar tijd lijkt momenteel juist tegen mij te werken.
Er is maar een vraag die je jezelf moet stellen: ben je alsnog bereid om zijn situatie te accepteren? Zo niet, dan is hij ook waarschijnlijk niet the one (het zal je verbazen hoeveel je bereid bent te accepteren dan). Zo ja, dan kun je contact zoeken.

Maar contact zoeken als je de situatie nog steeds niet kan accepteren is gewoon dom. Dat gaat het alleen maar moeilijker maken.
pi_181018433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:20 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Je omschrijft het duidelijk en ik besef dat optie 3 het beste is.

Maar dan is er nog zo iets als gevoel en verstand.

Ik heb tot op heden geen contact gezocht en ik denk ook niet dat ik dat alsnog ga doen. Maar het is zo verschrikkelijk lastig.
Tussen de Fok!kers die antwoorden zitten net zulke fantastische mannen die je hetzelfde gevoel als jouw vent met die kinderen kunnen geven...

Alleen deze gasten hebben misschien minder bagage :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')