abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:39:17 #101
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181031583
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

De vraag is alleen, wat is er anders aan de man dat deze kortstondig genot liever heeft dan diepzinniger langer geluk. Ik denk dan snel niets, omdat als je mensen de keuze geeft nu 100 euro of straks 1000 euro dan zijn er altijd mensen van beide geslachten dis voor het 1 of het ander gaan. Dus dan ga ik toch weer terugkomen op mijn conclusie, wisselende seks is gewoon fijner voor de man dan voor de vrouw. Over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten.
Onzin. Wisselend contact (of juist niet) is even fijn voor beide geslachten. Mits ze het maar vanuit zichzelf doen en niet om erbij te horen of iets in die geest.

Vind het echt spijtig voor jou dat je in het verleden 'geslet' hebt om de verkeerde redenen, maar projecteer dat niet op alle vrouwen aub.
Er zijn vele vrouwen die dit wel om de goede redenen doen, omdat ze het echt zelf willen en daar genot en plezier aan beleven. Net zoals er meer mannen zijn dan je denkt die los en wisselend niets vinden voor zichzelf.

Het hele idee dat vooral vrouwen zichzelf wat aandoen bij wisselende contacten is abject. Het valt onder het idee dat de vrouwelijke seksualiteit niet op zichzelf staat, enkel ten dienste van.
Sterker nog, dat vrouwen de eer van mannen moeten dragen, zodat die geholpen worden geen dom beest te zijn die op alles duikt wat een gat heeft.
Het is minachtend naar zowel man als vrouw toe.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181032838
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maar gewoon sex met iemand omdat je daar sex mee.wilt, waarom eigenlijk niet?
Dus meneer mag dan lekker oefenen op TS en kan dan later met (in zijn ogen) zijn grote liefde, gaan genieten van meneer zijn opgedane sekservaring met TS, waarbij hij zijn lusten heeft kunnen botvieren op TS zonder verplichtingen naar TS toe? Ik zou als vrouw passen voor zo'n deal...Tenzij IK me niet wil binden om wat voor reden dan ook, maar dat is dan MIJN keuze niet de keuze van die man.
pi_181032923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:27 schreef Vida. het volgende:

[..]

Dus meneer mag dan lekker oefenen op TS en kan dan later met (in zijn ogen) zijn grote liefde, gaan genieten van meneer zijn opgedane sekservaring met TS, waarbij hij zijn lusten heeft kunnen botvieren op TS zonder verplichtingen naar TS toe? Ik zou als vrouw passen voor zo'n deal...Tenzij IK me niet wil binden om wat voor reden dan ook, maar dat is dan MIJN keuze niet de keuze van die man.
Dat mag je dus lekker helemaal zelf weten. Zowel man als vrouw. Of beide mannen, of vrouwen.
Whatever...
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:33:23 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181032988
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:27 schreef Vida. het volgende:

[..]

Dus meneer mag dan lekker oefenen op TS en kan dan later met (in zijn ogen) zijn grote liefde, gaan genieten van meneer zijn opgedane sekservaring met TS, waarbij hij zijn lusten heeft kunnen botvieren op TS zonder verplichtingen naar TS toe? Ik zou als vrouw passen voor zo'n deal...Tenzij IK me niet wil binden om wat voor reden dan ook, maar dat is dan MIJN keuze niet de keuze van die man.
Je gaat er nu maar vanuit dat de ts zich wilde binden aan die gozer ipv seks wilde en een we zien wel.
Je gaat er ook vanuit dat die gozer enkel een keer seks wilde en geen kans wilde geven aan we zien wel.

Alsof elke man die seks heeft met een vrouw (snel) dat enkel ziet als enkel seks en geen mogelijkheid tot meer en elke vrouw meer wil dan enkel die leuke tijd en we zien wel verder.

Zo werkt het niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181033295
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je gaat er nu maar vanuit dat de ts zich wilde binden aan die gozer ipv seks wilde en een we zien wel.
Je gaat er ook vanuit dat die gozer enkel een keer seks wilde en geen kans wilde geven aan we zien wel.

Alsof elke man die seks heeft met een vrouw (snel) dat enkel ziet als enkel seks en geen mogelijkheid tot meer en elke vrouw meer wil dan enkel die leuke tijd en we zien wel verder.

Zo werkt het niet.
Aannames.
Niks van bovenstaande wat je hier typt, heb je kunnen lezen in mijn post!
Feit is: Ts wil MEER dan fwb, maar hij geeft geen krimp. Dus: een goed gesprek met de man. Wil hij daarna nog steeds niet, wat TS graag wil en dat is een exclusieve officiële relatie met elkaar, in plaats van een ''we zien wel'', hem loslaten en niet omkijken. Niet je tijd verspillen met mensen die doen alsof ze niet weten wat ze willen, of niet weten wat ze willen.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:49:34 #106
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_181033444
Is wat mij betreft heel normaal hoor.

Eerst kijken of jullie goed tikken, en daarna eventueel kijken of jullie goed klikken. Zo is dat bij mij ook altijd gegaan.
pi_181033467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef Vida. het volgende:

[..]

Aannames.
Niks van bovenstaande wat je hier typt, heb je kunnen lezen in mijn post!
Feit is: Ts wil MEER dan fwb, maar hij geeft geen krimp. Dus: een goed gesprek met de man. Wil hij daarna nog steeds niet, wat TS graag wil en dat is een exclusieve officiële relatie met elkaar, in plaats van een ''we zien wel'', hem loslaten en niet omkijken. Niet je tijd verspillen met mensen die doen alsof ze niet weten wat ze willen, of niet weten wat ze willen.
Wow. Kom ff hierop terug. Wat TS wil is niet helemaal helder. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen trouwens. Zal wel een schaduwaccount zijn. Ook niet ingevuld of het een man of vrouw is, lekker helder.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:57:20 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181033719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:44 schreef Vida. het volgende:

[..]

Aannames.
Niks van bovenstaande wat je hier typt, heb je kunnen lezen in mijn post!
Feit is: Ts wil MEER dan fwb, maar hij geeft geen krimp. Dus: een goed gesprek met de man. Wil hij daarna nog steeds niet, wat TS graag wil en dat is een exclusieve officiële relatie met elkaar, in plaats van een ''we zien wel'', hem loslaten en niet omkijken. Niet je tijd verspillen met mensen die doen alsof ze niet weten wat ze willen, of niet weten wat ze willen.
In dit geval,verkeerd geinterpreteerd.
Hier ben ik het niet mee oneens.

Sterker nog, als 1 van beide als insteek meer dan alleen die leuke avond heeft moet zij (of hij) het niet doen. Niet zonder dat aan te geven iig.

Het is mogelijk dat die ander dan liegt, maar dat gebeurd. Ook bij langer wachten tot je 'geeft'.
'Geef' dus nooit als je er zelf niet achter staat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:58:48 #109
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181033771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Vida. het volgende:

[..]

Wow. Kom ff hierop terug. Wat TS wil is niet helemaal helder. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen trouwens. Zal wel een schaduwaccount zijn. Ook niet ingevuld of het een man of vrouw is, lekker helder.
Klopt idd. Vandaar de verwarring in onze communicatie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181034623
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:17 schreef Spanky78 het volgende:

Nee hoor. Vrouwen die zich kunnen laten gaan genieten meer. Juist al die Groepsdruk van vrouwen onderling etc. Maakt het volgens mij enorm lastig voor veel vrouwen om echt te genieten en alle regeltjes los te laten.

Oefening baart kunst.

Mijn ervaring is dat sexueel vrije vrouwen veel meer genieten in bed. Aangeven wat ze willen en daardoor ook krijgen wat ze nodig hebben.

Je hoeft natuurlijk echt niet elke week een ander te hebben. Maar gewoon sex met iemand omdat je daar sex mee.wilt, waarom eigenlijk niet?
Oh dat maakt het wel verhelderder voor mij, je wilt dus zeggen dat het een vrouw was die een uitspraak als deze heeft bedacht "I am screwed"," en dat dit ook vooral door vrouwen onderling wordt gezegd als ze iets vervelends meemaken?

quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Onzin. Wisselend contact (of juist niet) is even fijn voor beide geslachten. Mits ze het maar vanuit zichzelf doen en niet om erbij te horen of iets in die geest.

Vind het echt spijtig voor jou dat je in het verleden 'geslet' hebt om de verkeerde redenen, maar projecteer dat niet op alle vrouwen aub.
Er zijn vele vrouwen die dit wel om de goede redenen doen, omdat ze het echt zelf willen en daar genot en plezier aan beleven. Net zoals er meer mannen zijn dan je denkt die los en wisselend niets vinden voor zichzelf.

Het hele idee dat vooral vrouwen zichzelf wat aandoen bij wisselende contacten is abject. Het valt onder het idee dat de vrouwelijke seksualiteit niet op zichzelf staat, enkel ten dienste van.
Sterker nog, dat vrouwen de eer van mannen moeten dragen, zodat die geholpen worden geen dom beest te zijn die op alles duikt wat een gat heeft.
Het is minachtend naar zowel man als vrouw toe.
Het heeft nog altijd wel met dominantie, of de associatie daarvan te maken. Daarnaast met de verschillende conditionering door de samenleving en simpelweg het verschil in lichaam. Daarom vraag ik me ook af of jij bisexueel bent? Want voor een niet bisexueel persoon is dit verschil misschien moeilijk, zo niet onmogelijk om te beseffen.
Juist "ze moedigde het aan" en "ze wilde het zelf" en "voor haar is het ook leuk" worden ook vaak gebruikt om grensoverschrijdend gedrag goed te praten. Ik ben het met je eens dat de vrouwelijke seksualiteit op zichzelf moet kunnen staan, maar kan dat als je geacht bent het object van dominantie en ontvangst en indringing te zijn.. Misschien dat als er inderdaad een verandering komt in de mindset van mannen over hoe een vrouw versiert dient te worden (liever niet, daar begint het dus al met de dominantie) en dat ze niet te bedreigend mag overkomen op het mannelijk ego, maar na de vleeskeuring van 1 tot 10 geacht wordt braaf een stuk ervaring te blijven (totdat meneer zelf verliefd wordt, verliefd worden mag de vrouw niet als het niet wederzijds is want dan is ze een hysterische borderliner) dat vrouwen zich dan ook wat vrijer gaan voelen

[ Bericht 25% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-08-2018 16:53:02 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181034680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:07 schreef Vida. het volgende:

[..]

uh huh...
Een condoom biedt nog steeds geen 100 % bescherming, hooguit 70% in het geval van het humaan papillomavirus. Maar het ging om lichamelijke veranderingen bij een vrouw en welke risico's er zijn voor je lichaam die wel een beetje anders zijn dan bij een man.Ik heb daar antwoord op gegeven.
Ja, je kan je maar ergens druk over maken.

Ent je dan in.
pi_181034757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:27 schreef Vida. het volgende:

[..]

Dus meneer mag dan lekker oefenen op TS en kan dan later met (in zijn ogen) zijn grote liefde, gaan genieten van meneer zijn opgedane sekservaring met TS, waarbij hij zijn lusten heeft kunnen botvieren op TS zonder verplichtingen naar TS toe? Ik zou als vrouw passen voor zo'n deal...Tenzij IK me niet wil binden om wat voor reden dan ook, maar dat is dan MIJN keuze niet de keuze van die man.
Joh, wat zit er een hoop kramp in jouw post zeg. Ik zou bijna willen zeggen dat ik denk dat je een beurt nodig hebt, maar dat is te gemakkelijk en een beetje plat. Dus hou ik dat voor me.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:52:34 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181035251
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh dat maakt het wel verhelderder voor mij, je wilt dus zeggen dat het een vrouw was die een uitspraak als deze heeft bedacht "I am screwed"," en dat dit ook vooral door vrouwen onderling wordt gezegd als ze iets vervelends meemaken?

[..]

Het heeft nog altijd wel met dominantie, of de associatie daarvan te maken. Daarnaast met de verschillende conditionering door de samenleving en simpelweg het verschil in lichaam. Daarom vraag ik me ook af of jij bisexueel bent? Want voor een niet bisexueel persoon is dit verschil misschien moeilijk, zo niet onmogelijk om te beseffen.
Dat is echt jouw obsessie.... Wat mijn wel of niet biseksueel daarmee te maken heeft mag je uitleggen, want dat snap ik niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181035600
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Dat is echt jouw obsessie.... Wat mijn wel of niet biseksueel daarmee te maken heeft mag je uitleggen, want dat snap ik niet.
Haha nee hoor dit valt gelukkig mee vergeleken met mijn obsessie (in negatieve zin) met de psychiatrie. Als je biseksueel bent is de kans groter dat jij je in kunt leven in de gevoelens van zowel vrouwen die niet van wisselende contacten houden, als in de gevoelens van mannen die dat wel willen met deze vrouwen. Maar ik had er geen rekening gehouden mee met het feit dat jij misschien biseksueel bent maar alsnog een van de vrouwen die toch wel graag wisselende contacten met veel mannen hebben, puur om de seks. Ik beweer ook niet dat het niet bestaat. Ik ben nieuwsgierig naar de feiten op dit gebied. Ik probeerde het te onderzoeken op dit forum maar de uitkomst klopte niet want ik had er nog geld voor betaald om die excel sheet te kunnen downloaden en toen schreef men zonde de antwoorden waren toch niet serieus bedoeld. Dus dat gaat gewoon niet, vrouwen denken minachtend wat is dit en vullen het niet eens in en mannen maken er een grap van zoals met alles of werken het expres tegen omdat ze de uitkomst niet willen weten het mag niet bekend worden of dat boeit ze niet dus dat is de oorzaak dat ik hier alleen maar mijn mening kan verkondigen en geen meer op feiten lijkende gegevens

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-08-2018 17:20:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:21:43 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181035806
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha nee hoor dit valt gelukkig mee vergeleken met mijn obsessie (in negatieve zin) met de psychiatrie. Als je biseksueel bent is de kans groter dat jij je in kunt leven in de gevoelens van zowel vrouwen die niet van wisselende contacten houden, als in de gevoelens van mannen die dat wel willen met deze vrouwen. Maar ik had er geen rekening gehouden mee met het feit dat jij misschien biseksueel bent maar alsnog een van de vrouwen die toch wel graag wisselende contacten met veel mannen hebben, puur om de seks. Ik beweer ook niet dat het niet bestaat. Ik ben nieuwsgierig naar de feiten op dit gebied. Ik probeerde het te onderzoeken op dit forum maar de uitkomst klopte niet want ik had er nog geld voor betaald om die excel sheet te kunnen downloaden en toen schreef men zonde de antwoorden waren toch niet serieus bedoeld. Dus dat gaat gewoon niet, vrouwen denken minachtend wat is dit en vullen het niet eens in en mannen maken er een grap van zoals met alles en dan heb je er 5 interseksuelen tussen zitten enzo
Dit gaat over en me inleven en mijn eigen visie meenemen. Gewoon breder kijken dus.
Vanuit al jouw schrijfsels blijkt dat jij daar moeite mee hebt. Jij bekijkt het vanuit jouw negatieve ervaringen vooral. Hebt een fucked up beeld van mannen, die ze bijkans als 'de vijand' beschouwt. Die iig enkel bij uitzondering het goed bedoelen. En ziet alle vrouwen zoals jij zelf was en bent, slachtoffers van die nare mannen die zelfs niets halen uit (intiem) contact met mannen.

Een destructief beeld waarmee je jezelf erg veel kwaad doet en die je tot mijn verdriet hier aan anderen aan probeert te smeren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181036721
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Dit gaat over en me inleven en mijn eigen visie meenemen. Gewoon breder kijken dus.
Vanuit al jouw schrijfsels blijkt dat jij daar moeite mee hebt. Jij bekijkt het vanuit jouw negatieve ervaringen vooral. Hebt een fucked up beeld van mannen, die ze bijkans als 'de vijand' beschouwt. Die iig enkel bij uitzondering het goed bedoelen. En ziet alle vrouwen zoals jij zelf was en bent, slachtoffers van die nare mannen die zelfs niets halen uit (intiem) contact met mannen.

Een destructief beeld waarmee je jezelf erg veel kwaad doet en die je tot mijn verdriet hier aan anderen aan probeert te smeren.
Ik kan me wel inleven, maar wie zegt dat dit klopt voor een ander? Juist wat de meerderheid vindt daar wil ik graag achter komen. Maar daar is geen overzicht van en ik kan niet alle posts in dit soort topixs gaan lezen , in de hoop dat genoeg mensen onafhankelijk van elkaar deze vraag beantwoorden. Dat kan nooit representatief zijn of dat kost me een jaar, kan gewoon niet. Ik wil juist m'n eigen beeld loslaten, maar losse anekdotes geven eveneens een eenzijdig beeld van de werkelijkheid. Met hoeveel mannen heb jij ervaring dan, dat je met zoveel stelligheid beweert dat de rotte appels uitzonderingen zijn? ik vraag het liefst niet naar zulke prive details, maar het moeten er dan wel minstens over de driehonderd of zo zijn in dit geval uit ieder deel van het land en in elke leeftijdsgroep , met verschillende demografische kenmerken om nog een enigszins representatieve steekproef te hebben. Ik heb er verder ook geen oordeel over, als mannen veel wisselende contacten hebben dan zint dat mij niet om daarin mee te gaan maar verder heb ik er niets mee te maken. Dat ik vroeger de verkeerde keuzes maakte staat daar op zich los van, want ik heb er ook veel van geleerd en was niet alleen de schuld van die jongens/mannen. Ik heb ook goede ervaringen gehad. Daarnaast ken ik uiteraard ook normale mannen.

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-08-2018 18:22:09 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181037698
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin. Wisselend contact (of juist niet) is even fijn voor beide geslachten. Mits ze het maar vanuit zichzelf doen en niet om erbij te horen of iets in die geest.

Vind het echt spijtig voor jou dat je in het verleden 'geslet' hebt om de verkeerde redenen, maar projecteer dat niet op alle vrouwen aub.
Er zijn vele vrouwen die dit wel om de goede redenen doen, omdat ze het echt zelf willen en daar genot en plezier aan beleven. Net zoals er meer mannen zijn dan je denkt die los en wisselend niets vinden voor zichzelf.

Het hele idee dat vooral vrouwen zichzelf wat aandoen bij wisselende contacten is abject. Het valt onder het idee dat de vrouwelijke seksualiteit niet op zichzelf staat, enkel ten dienste van.
Sterker nog, dat vrouwen de eer van mannen moeten dragen, zodat die geholpen worden geen dom beest te zijn die op alles duikt wat een gat heeft.
Het is minachtend naar zowel man als vrouw toe.
Hear hear.
pi_181038393
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh dat maakt het wel verhelderder voor mij, je wilt dus zeggen dat het een vrouw was die een uitspraak als deze heeft bedacht "I am screwed"," en dat dit ook vooral door vrouwen onderling wordt gezegd als ze iets vervelends meemaken?
Ik heb geen idee wat je hier mee wilt zeggen.

Maar ik heb het over wederzijds vrijwillige sex. Anders is het verkrachting.

En ja, vrouwelijke sexualiteit is gewoon technisch iets ingewikkelder. Dat heeft oefening nodig. En om een man te leren wat ze lekker vindt, zal een vrouw dat van zichzelf ook moeten weten.

Met de religieus geïnspireerde preutsheid van met name de vrouw is er een enorm taboe op vrouwelijk genot. Masturbatie, casual sex, fuckbuddies. Niet overal, maar zeker wel en hek genoeg doen vrouwen er onder elkaar soms ook enorm raar over.

Oefening baart kunst, dat geldt voor vrouwelijk genot zeker. En ik vermoed zomaar dat de mannen in hun puberteit meer oefenen op zichzelf dan de meeste meiden.
Whatever...
pi_181038546
Ja hoor, zou ik prima verliefd op kunnen worden. Waarom niet?
pi_181040369
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Spanky78 het volgende:

Ik heb geen idee wat je hier mee wilt zeggen.

Maar ik heb het over wederzijds vrijwillige sex. Anders is het verkrachting.

En ja, vrouwelijke sexualiteit is gewoon technisch iets ingewikkelder. Dat heeft oefening nodig. En om een man te leren wat ze lekker vindt, zal een vrouw dat van zichzelf ook moeten weten.

Met de religieus geïnspireerde preutsheid van met name de vrouw is er een enorm taboe op vrouwelijk genot. Masturbatie, casual sex, fuckbuddies. Niet overal, maar zeker wel en hek genoeg doen vrouwen er onder elkaar soms ook enorm raar over.

Oefening baart kunst, dat geldt voor vrouwelijk genot zeker. En ik vermoed zomaar dat de mannen in hun puberteit meer oefenen op zichzelf dan de meeste meiden.
Dat het kennelijk zo herkenbaar is dat het niet prettig is, dat men er een gezegde mee heeft gemaakt. Men zegt immers ook niet als de kat van huis is dansen muizen op tafel als muizen en kat helemaal niks met elkaar te maken hebben. Of wat de boer niet kent vreet die niet als boeren vaak heel culinair ontwikkeld zijn.
Dat laatste gaat ook niet op, is geen oorzaak. De rest weet ik niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181043343
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Joh, wat zit er een hoop kramp in jouw post zeg. Ik zou bijna willen zeggen dat ik denk dat je een beurt nodig hebt, maar dat is te gemakkelijk en een beetje plat. Dus hou ik dat voor me.
Niet alleen plat, maar ook goedkoop en dom. Je kent me immers niet. Wat jij kramp noemt is een mening, die niet strookt met de jouwe. Je kunt van mij prima je eigen mening hebben over losse seksuele contacten puur om de seks en ik kan prima mijn mening hebben dat ik seks in een liefdesrelatie beleef. ''Kramp in een post'' is iets roepen wat off topic is .
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:35:35 #122
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_181043384
Maak je geen zorgen dat zal niet zo snel gebeuren.
Fade to Black
pi_181043632
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je hier mee wilt zeggen.

Maar ik heb het over wederzijds vrijwillige sex. Anders is het verkrachting.

En ja, vrouwelijke sexualiteit is gewoon technisch iets ingewikkelder. Dat heeft oefening nodig. En om een man te leren wat ze lekker vindt, zal een vrouw dat van zichzelf ook moeten weten.

Met de religieus geïnspireerde preutsheid van met name de vrouw is er een enorm taboe op vrouwelijk genot. Masturbatie, casual sex, fuckbuddies. Niet overal, maar zeker wel en hek genoeg doen vrouwen er onder elkaar soms ook enorm raar over.

Oefening baart kunst, dat geldt voor vrouwelijk genot zeker. En ik vermoed zomaar dat de mannen in hun puberteit meer oefenen op zichzelf dan de meeste meiden.
Als ik dit soort zaken lees, dan besef ik me weer hoe gezegend ik ben dat ik wars van dat soort complexiteit ben opgegroeid. Het was pas toen ik een stuk ouder was dat ik me realiseerde dat er een cultureel ding was met vrouwen en seks, en het enige wat ik dacht is: hoezo? En de realiteit is bijvoorbeeld dat ik met drie mannen waarmee ik op de eerste nacht in bed belandde een langdurige relatie heb gehad.

Ws een combi van: als je duidelijk bent over hoe je bent trek je ook geen mannen aan die daar anders in staan en: als je zelf comfortabel bent met je seksualiteit doen anderen ook niet zo moeilijk.
pi_181043661
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat het kennelijk zo herkenbaar is dat het niet prettig is, dat men er een gezegde mee heeft gemaakt. Men zegt immers ook niet als de kat van huis is dansen muizen op tafel als muizen en kat helemaal niks met elkaar te maken hebben. Of wat de boer niet kent vreet die niet als boeren vaak heel culinair ontwikkeld zijn.
Dat laatste gaat ook niet op, is geen oorzaak. De rest weet ik niet.
Veel gezegdes moeten binnen de sociaal-culturele context waarin ze zijn ontstaan gezien worden.
pi_181045926
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:33 schreef Vida. het volgende:

[..]

Niet alleen plat, maar ook goedkoop en dom. Je kent me immers niet. Wat jij kramp noemt is een mening, die niet strookt met de jouwe. Je kunt van mij prima je eigen mening hebben over losse seksuele contacten puur om de seks en ik kan prima mijn mening hebben dat ik seks in een liefdesrelatie beleef. ''Kramp in een post'' is iets roepen wat off topic is .
Het gaat om jouw woordkeuze. En die draaide helemaal niet om jouw persoonlijke keuzes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')