quote:Lijkt mij ook
Op zaterdag 28 december 2002 21:25 schreef Argento het volgende:
Dus zo dik aan is het nu ook weer niet....
quote:ze probeert echt hemel en aarde te bewegen om onder die afspraak uit te komen. maar jeetje, die dames kennen elkaar al jaaaaaaaaaren. daar ga ik toch echt niet tussen zitten fietsen hoor. komen wel meer 1 januari's
Op zaterdag 28 december 2002 21:25 schreef Argento het volgende:
Dus zo dik aan is het nu ook weer niet....
quote:waarom gelijk zo in de aanval? was maar een vraagje joh.
Op zaterdag 28 december 2002 21:26 schreef Argento het volgende:
Welk belang heb jij er eigenlijk bij om te weten naast wie ik -of elke Fokker for that matter- op 1 januari wakker zou willen worden?
Ik zie je topic in februari wel tegemoet.
quote:tja.. sommige mensen zien het internet als een frustratie-uitlaatklep.
Op zaterdag 28 december 2002 21:28 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
waarom gelijk zo in de aanval? was maar een vraagje joh.
Dan graag IN mijn bed ipv ernaast en naast mijn vriendje, maar dat is nog nie helemaal zeker!
quote:Ben jij sterker dan drank?
Op zaterdag 28 december 2002 21:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wil graag naast mijn eigen niet zatte hoofd zitten, maar aangezien ik champagne nogal lekker vind, wordt dat bijzonder moeilijk.Dan graag IN mijn bed ipv ernaast en naast mijn vriendje, maar dat is nog nie helemaal zeker!
quote:ben je net gedumpt ofzo... chill man..
Op zaterdag 28 december 2002 21:29 schreef Argento het volgende:
Hemel en aarde bewegen? Dat is toch wat overdreven als je enkel hoeft te zeggen dat je oud en nieuw liever neukend dan zuipend in gaat. Maar ja, dat zegt ze niet. Bovendien weet ze op 28 december al dat ze niet onder die date gaat uitkomen. Dus zoveel moeite doet ze er niet voor, terwijl het geen enkele moeite kost. You do the math.Ik zie je topic in februari wel tegemoet.
Ik lig naast niemand in bed op 1 jan.. en dat vind ik NIET leuk..
Ludevede
quote:dit is wel ff offtopic, maar dat kan ik aan
Op zaterdag 28 december 2002 21:29 schreef Argento het volgende:
Hemel en aarde bewegen? Dat is toch wat overdreven als je enkel hoeft te zeggen dat je oud en nieuw liever neukend dan zuipend in gaat. Maar ja, dat zegt ze niet. Bovendien weet ze op 28 december al dat ze niet onder die date gaat uitkomen. Dus zoveel moeite doet ze er niet voor, terwijl het geen enkele moeite kost. You do the math.Ik zie je topic in februari wel tegemoet.
jij impliceert hiermee dat ze geen moeite voor me wil doen en dat ik in februari een het-is-nu-uit-topic ga opstellen? lijkt me niet, maar wie weet heb jij voorspellende gaven (of ken je haar ofzo).
dit is overigens mijn laatste reactie op Argento
quote:oh jeetje. van waar dan? ben ik wel ff benieuwd!
Op zaterdag 28 december 2002 21:37 schreef Argento het volgende:
dat laatste
(ik ken haar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |