abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:50:39 #101
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181066259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Italiaanse keuken is juist prachtig, met weinig ingrediënten wat moois neer kunnen zetten, iets wat Aziaten nooit zullen kunnen.
Bullshit. Dat kunnen ze in Azië net zo goed.
Ik zou zeggen beter zelfs, kijk eens naar de film "Jiro Dreams of Sushi".
pi_181066546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Italiaanse keuken is juist prachtig, met weinig ingrediënten wat moois neer kunnen zetten, iets wat Aziaten nooit zullen kunnen.
Dat jij blij wordt van de Italiaanse keuken vind ik prima, maar dat jij zo'n uitspraak over "de Aziaten" maakt, geeft wat mij betreft toch wel aan dat je waarschijnlijk fan bent van diepvries pizza's van Dr. Oetker.
Grapjas.
pi_181067164
Gemiep verwijderd, niet zo zeiken luitjes! :7

Ontopic graag weer. Duit in het zakje: avondeten was kip uit de oven, sperziebonen in citroenbotersaus en toe een kwart piel de sapo-meloen. Zo een Bronckhorster Nightporter-biertje.
Let me see you stripped down to the bone
pi_181067255
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:28 schreef minilot het volgende:
Bronckhorster Nightporter
Klinkt goed, proost! B:)B
pi_181067269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:32 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Klinkt goed, proost! B:)B
Thanks, ik ben benieuwd. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181067314
Ik ook!! ...heb hier helaas alleen maar een overdaad aan witte wijnnnnnn in huis, dus ik ga zo lekker naar bed,
maar we moeten hier dit weekend Untappd maar weer eens serieus opstarten! :) 8-)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:36:41 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181067341
Flink geroosterde paprika in een soort prut met gehakt, ui en tomaatjes. Met couscous, was lekker :9

Berg frambozen en aardbeien toe, ook heerlijk O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181070724
Donerschotel met rijst, friet en salade. En een pilsje.
pi_181075576
Vanmorgen kvarg perzik/passievrucht en thee.

Nu paar dropjes.

Vanmiddag KFC :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:41:18 #110
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181076031
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen kvarg
Is dat waar Sigaartje zo boos om werd?
pi_181076048
Broodje pindakaas
pi_181076582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:41 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Is dat waar Sigaartje zo boos om werd?
En terecht! Wat is er mis met Nederlandse producten? Bij AH hebben ze heerlijke Hollandse hangop.
:P
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_181077444
2x rolmops op hangop met komijn, zure augurken, zoet-zuur ingemaakte bloemkool.



Even een kleine rolmops-test gedaan. Boven de rolmops van de Aldi (boven op de foto, 2,09 per 400 g uitlekgewicht) en de rolmops van de visbier (onder op de foto, 5,- per 400 g uitlekgewicht).

Wat direct opvalt is de haring van de Aldi veel groter is dan die van de visboer. Direct uit de pot leek de Aldi-haring ook wat minder goed schoongemaakt, er zaten nog restjes vin aan. Maar dat kan ook een toevallige momentopname zijn. Wel ziet de huid van de Aldi-haring er mooi zilver-glanzend uit, terwijl die van de visboer-haring iets doffer en minder fris uitzag.

In de smaak heeft de visboer-haring een mooie zoet-zuur-balans, lekker gekruid en superzacht vlees aan de haring. De Aldi-haring heeft in vergelijking een nogal scherp en onaangenaam zuurtje, ook is deze minder mals, je moet nadrukkelijk kauwen en de huid neigt naar rubber. Desondanks is de Aldi-haring niet echt verkeerd, maar de visboer-haring wint duidelijk.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_181078577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:41 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Is dat waar Sigaartje zo boos om werd?
geen idee wat je bedoelt?

Bij KFC had ik een double crunch met kaas en een halve maïskolf met zout :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_181078695
Stokbrood met tonijn :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:54:09 #116
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181078952
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geen idee wat je bedoelt?

Dat je Sigaartje hebt weggejaagd met je kvarg. _O-
pi_181079126
Tot nu toe volkoren brood met boter en zout, driekwart mineola, een paar gestoomde worteltjes en koffie met schenkstroop en melk. :O

Vanavond bezorgpizza met mijn broertje.
Let me see you stripped down to the bone
pi_181079234
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:56 schreef stavromulabeta het volgende:
2x rolmops op hangop met komijn, zure augurken, zoet-zuur ingemaakte bloemkool.

[ afbeelding ]

Even een kleine rolmops-test gedaan. Boven de rolmops van de Aldi (boven op de foto, 2,09 per 400 g uitlekgewicht) en de rolmops van de visbier (onder op de foto, 5,- per 400 g uitlekgewicht).

Wat direct opvalt is de haring van de Aldi veel groter is dan die van de visboer. Direct uit de pot leek de Aldi-haring ook wat minder goed schoongemaakt, er zaten nog restjes vin aan. Maar dat kan ook een toevallige momentopname zijn. Wel ziet de huid van de Aldi-haring er mooi zilver-glanzend uit, terwijl die van de visboer-haring iets doffer en minder fris uitzag.

In de smaak heeft de visboer-haring een mooie zoet-zuur-balans, lekker gekruid en superzacht vlees aan de haring. De Aldi-haring heeft in vergelijking een nogal scherp en onaangenaam zuurtje, ook is deze minder mals, je moet nadrukkelijk kauwen en de huid neigt naar rubber. Desondanks is de Aldi-haring niet echt verkeerd, maar de visboer-haring wint duidelijk.
Fijne post! Ik hou van vergelijkingstestjes. ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_181079295
Ik pak maar weer eens een McDriveje vanavond.
pi_181080098
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 12:56 schreef stavromulabeta het volgende:
2x rolmops op hangop met komijn, zure augurken, zoet-zuur ingemaakte bloemkool.

[ afbeelding ]

Even een kleine rolmops-test gedaan. Boven de rolmops van de Aldi (boven op de foto, 2,09 per 400 g uitlekgewicht) en de rolmops van de visbier (onder op de foto, 5,- per 400 g uitlekgewicht).

Wat direct opvalt is de haring van de Aldi veel groter is dan die van de visboer. Direct uit de pot leek de Aldi-haring ook wat minder goed schoongemaakt, er zaten nog restjes vin aan. Maar dat kan ook een toevallige momentopname zijn. Wel ziet de huid van de Aldi-haring er mooi zilver-glanzend uit, terwijl die van de visboer-haring iets doffer en minder fris uitzag.

In de smaak heeft de visboer-haring een mooie zoet-zuur-balans, lekker gekruid en superzacht vlees aan de haring. De Aldi-haring heeft in vergelijking een nogal scherp en onaangenaam zuurtje, ook is deze minder mals, je moet nadrukkelijk kauwen en de huid neigt naar rubber. Desondanks is de Aldi-haring niet echt verkeerd, maar de visboer-haring wint duidelijk.
Haring uit de supermarkt. Ik waardeer je moed om het toch te proberen.

OT: pasta carbonara.
pi_181080115
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:06 schreef IJy het volgende:
Ik pak maar weer eens een McDriveje vanavond.
En wat wordt de bestelling?
pi_181080207
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:33 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Haring uit de supermarkt. Ik waardeer je moed om het toch te proberen.

OT: pasta carbonara.
Dat is rolmops. Ingelegd in azijn. Is iets heel anders dan maatjesharing.
pi_181080290
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:37 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Dat is rolmops. Ingelegd in azijn. Is iets heel anders dan maatjesharing.
Het blijft een haring, maatje.
pi_181080323
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:54 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dat je Sigaartje hebt weggejaagd met je kvarg. _O-
Geen idee. Ik heb normaal Skyr alleen deze was een keer in de aanbieding. Ik denk dat je dus iemand anders bedoelt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:50:34 #125
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181080428
Oh ja, nee, normaal gesproken skyr, dat maakt het beter. :s)

Nah, ik snapte gewoon niet waar Sigaartje laatst op doelde, toen hij dit schreef :

quote:
Ik zou willen voorstellen om een subforum te maken van mensen die gewone dingen eten en het gewoon klaarmaken. Dat mis ik hier. Ik voel me hier overbodig. Dat meen ik echt.

Als ik zie dat mensen 's morgens iets eten, woorden die ik niet eens kan spellen, waar ik nog nooit van heb gehoord, maar wat bij nazoeken een een of ander kwarkgoedje te zijn uit Nieuw-Zeeland, dan denk ik, wat doe ik fout?

Ik eet gewoon brood en 's avonds aardappels.

Ik zou zo graag een subforum willen waarin mensen niet te hoog in hun bol hebben, maar gewoon zijn, zoals ik.
Nu dus wel. Skyr en Kvarg.

[ Bericht 36% gewijzigd door RobinOok op 10-08-2018 15:03:12 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')