Gelukkig hebben we Kaj Sierhuis.quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:22 schreef franklop het volgende:
Duurt wel even voordat Dolberg weer eens fit is he
Volgens de statistieken wel . Maar statistieken laten geen cruciale fouten zien , moeilijkheidsgraad etc.quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over de vraag of Veltman kan verdedigen lopen de meningen uiteen.
quote:Ook Lasse Schöne, naast Ten Hag aangeschoven voor het perspraatje, lachte de woorden van Preud'homme weg. 'Dit zou ik ook zeggen als ik hem was', reageerde de middenvelder. 'Standard heeft het vorig seizoen gewoon goed gedaan en speelt morgen thuis, met een enthousiast publiek. Ik denk wél dat wij in de laatste wedstrijden hebben laten zien wat we in huis hebben.
vi.nlquote:Maar veel geld uitgeven betekent in mijn boek niet meteen dat je de favorietenrol verdient.'
Dikke matties met Frenkie hoorquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:18 schreef O_o_ het volgende:
Die Kristensen wandelt er altijd bij alsof 'ie niet helemaal bij de groep hoort. Een loner die ook door niemand wordt opgepikt.
Billenmatties? Of gewone matties?quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dikke matties met Frenkie hoor
Morgen is een gelijkspel met doelpunten een prima resultaat, alles meer is een dikke plus
Handje op de bovenbenen-matties zag ik laatst op Instagram voorbij komenquote:
O shit.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Handje op de bovenbenen-matties zag ik laatst op Instagram voorbij komen
Nou ik weet niet of jij de vriendin van Frenkie wel eens hebt gezien maar dan zou jij ook niet voor Kristensen gaanquote:
IS TOCH GRAPPIE JOH.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of jij de vriendin van Frenkie wel eens hebt gezien maar dan zou jij ook niet voor Kristensen gaan
Ik zou het voor lief nemenquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
IS TOCH GRAPPIE JOH.
Maar, zij is ook topsporter, toch? Zijn vaak vreselijke zeikwijven.
Hij is al jaren niet meer wedstrijdfit.quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij is niet wedstrijdfit ofzo.
Hockeymeisjequote:Op maandag 6 augustus 2018 22:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
IS TOCH GRAPPIE JOH.
Maar, zij is ook topsporter, toch? Zijn vaak vreselijke zeikwijven.
De Ivo Niehe van de sport, vreselijk zelfingenomen vent... moet net als die Jaap van Deursen bij RTL ook even in beeld komen om het ego te strelenquote:Op maandag 6 augustus 2018 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
De onvermijdelijke Joep Schreuder is naar Luik afgereisd om Standard - Ajax voor de NOS te duiden. Dat is en wordt tenenkrommend.
Dit dus, heeft wel weer een jaar geduurd. Van mij kan het seizoen niet snel genoeg beginnen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zin in morgen.
Uitkijken naar wedstrijden van Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |