abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180999588
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:34 schreef the-eye het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft Clinton geen strafbare feiten gepleegd (emails buiten beschouwing) dat verandert niets aan het handelen van Trump maar laat wel zien dat de kans dat, dat strafbaar was niet aannemelijk is
Jij leest ook echt alleen maar wat je wilt lezen he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180999989
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal het onderzoek van Mueller moeten uitwijzen. Er is nog veel wat wij niet weten.
Daar zou dan uit moeten komen dat Trump echt samenwerkte of wist dat de Russen de verkiezingen hackten.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:35:56 #103
44703 crew  ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181000786
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Daar zou dan uit moeten komen dat Trump echt samenwerkte of wist dat de Russen de verkiezingen hackten.
Hij was in ieder geval in juli 2016 op de hoogte gesteld dat onder andere Russen in zijn campagne wilden infiltreren: https://www.nbcnews.com/n(...)his-campaign-n830596

Desondanks resulteerde dit niet erin dat Flynn, Manafort of Papadopoulos opstapten uit de campagne. Ook ging de pro-Russische beleidsverandering van het republikeinse platform door en zocht de campagne zelf contact met Russische inlichtingendiensten en de ambassadeur.

Rara. We zullen hopelijk zien waar Mueller uiteindelijk mee komt, maar het komt allemaal erg verdacht op me over.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:46:27 #104
7380 Treinhomo
Bring me Edelweiss
pi_181001008
quote:
Eindelijk iemand die het snapt.
Poging tot diefstal is immers ook niet strafbaar als je niets hebt buitgemaakt.
Een klein kind snapt dat nog.
Mike Pence and ISIS are both homophobic,
but Mike doesn't throw gay men off the roof
so he is better
this isn't that hard, people !
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:47:43 #105
7380 Treinhomo
Bring me Edelweiss
pi_181001034
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2018 09:50 schreef the-eye het volgende:
Dus als een strafbaar feit iemand windeieren legt telt het niet?
Ook wel bekend als de Dellipder-doctrine.
Mike Pence and ISIS are both homophobic,
but Mike doesn't throw gay men off the roof
so he is better
this isn't that hard, people !
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:48:55 #106
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181001065
"Er was geen Trump tower meeting"
"Oke er was wel een meeting, maar die ging over adoptie"
"Oke, het ging niet over adoptie, dat was een leugen maar wie erbij was doet er niet toe"
"Oke, de meeting was tussen mijn zoon en Russen en er werd geprobeerd om dirt on Hillary te krijgen, maar dat mag gewoon!"

Trump draait en liegt wel veel voor een meeting die totaal niet relevant was in zijn ogen. :z
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_181001191
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij was in ieder geval in juli 2016 op de hoogte gesteld dat onder andere Russen in zijn campagne wilden infiltreren: https://www.nbcnews.com/n(...)his-campaign-n830596

Desondanks resulteerde dit niet erin dat Flynn, Manafort of Papadopoulos opstapten uit de campagne. Ook ging de pro-Russische beleidsverandering van het republikeinse platform door en zocht de campagne zelf contact met Russische inlichtingendiensten en de ambassadeur.

Rara. We zullen hopelijk zien waar Mueller uiteindelijk mee komt, maar het komt allemaal erg verdacht op me over.
Waarom geef je hier zo'n spin aan?
pi_181001207
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:48 schreef monkyyy het volgende:
"Oke, het ging niet over adoptie, dat was een leugen maar wie erbij was doet er niet toe"
"Oke, de meeting was tussen mijn zoon en Russen en er werd geprobeerd om dirt on Hillary te krijgen, maar dat mag gewoon!"

Trump draait en liegt wel veel voor een meeting die totaal niet relevant was in zijn ogen. :z
Werkt perfect, want ook hier heb je genoeg mensen die het prima vinden omdat er toch niet zoveel uitkwam en bovendien doet Hillary het ook.
pi_181001334
quote:

Vraag me af of hij zo nog voor de 8 jaar kan gaan.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:54:43 #110
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181012228
quote:

En al die mensen hier die hem verdedigen vinden het heerlijk dat hij hen dagelijks voorliegt. :') usefull idiots
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181015444
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gast! Vrouwe Justitia is blind, maar jij wil dat ze politiek bedrijft.
Prima, dat jij voor de politiestaat bent maar ik wil dat de staat iedereen gelijk behandelt.
Prima dat jij een Hillary-fetish hebt, maar ik vind de president van de USA die directe invloed heeft op Nederland, Europa en de rest van de wereld iets belangrijker dan een has-been zonder enige macht. Zeker in een topic dat over Trump gaat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:50 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus als een strafbaarfeit iemand windeieren legt telt het niet?
Waarom de hele tijd Hillary erbij betrekken? Wat maakt haar zo spannend voor jou? :)
And I keeps one in the chamber case you ponderin’
pi_181015546
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Prima dat jij een Hillary-fetish hebt, maar ik vind de president van de USA die directe invloed heeft op Nederland, Europa en de rest van de wereld iets belangrijker dan een has-been zonder enige macht. Zeker in een topic dat over Trump gaat.

[..]

Waarom de hele tijd Hillary erbij betrekken? Wat maakt haar zo spannend voor jou? :)
Lees even het topic door, ik heb daar al een duidelijk antwoord op gegeven :')
pi_181015628
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

Lees even het topic door, ik heb daar al een duidelijk antwoord op gegeven :')
Nah. Maar het staat je natuurlijk vrij om een topic te openen over Hillary. Dit topic gaat immers over Trump, zoals je misschien ook hebt kunnen lezen.
pi_181015890
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En al die mensen hier die hem verdedigen vinden het heerlijk dat hij hen dagelijks voorliegt. :') usefull idiots
Interessant hoe Trump de ware aard van veel mensen blootlegt. Ik vraag me af hoeveel mensen over een paar jaar nog durfen toe te geven dat ze zo'n Trump fan waren.
pi_181016820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Nah. Maar het staat je natuurlijk vrij om een topic te openen over Hillary. Dit topic gaat immers over Trump, zoals je misschien ook hebt kunnen lezen.
Ik zie dat jouw inhoudsloze reacties enkel over Hillary gaan :')
Doet ze je aan je juf of je mamma denken dat ze je zo aan het hart gaat?
pi_181017045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:34 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik zie dat jouw inhoudsloze reacties enkel over Hillary gaan :')
Doet ze je aan je juf of je mamma denken dat ze je zo aan het hart gaat?
Integendeel, ik vind Hillary strontvervelend. Daarom is het ook zo vermoeiend dat de kleine man haar de hele tijd erbij betrekt als het over Trump gaat. Hillary is echter irrelevant, Trump niet. Zo lastig is het echt niet allemaal.
pi_181017128
Tis wat h knul, hoe hou je het vol :')
pi_181017151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:43 schreef the-eye het volgende:
Tis wat h knul, hoe hou je het vol :')
Gesproken zoals een ware fanboi.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 02:38:04 #119
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_181023391
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 08:35 schreef Beathoven het volgende:

Hij heeft tot nu toe altijd met tweets ontkent dat het iets met de verkiezingen en zijn tegenstander te maken had. Maar heeft zelf even het een en ander rechtgezet in z'n laatste tweet.

De vraag is daarmee hoe lang hij nog voor eigen rechter kan spelen want op zo'n manier een ander land betrekken in je verkiezingen is volgens de wet duidelijk niet toegestaan.

Bron : USA today / CNN / Nu.nl etc
Dit is een complete leugen.

Dit is re-hash van oud nieuws om de "Russian collusion"-narratief in leven te houden.
Deze "collusion"-conspiracy-theorie is simpelweg trekken aan een dood paard (aka groepstherapie voor degenen die de uitslag van de verkiezingen van 2016 nog steeds niet hebben verwerkt).
Wel vermakelijk om #The resistance telkens weer in volle overgave op de zogenaamde scoops te zien storten, maar het is echt imo teveel #sethabrahamson en #rachelmaddow; best wel dom.

Uit de Q&A van de persconferentie van president Macron en president Trump de dag voor Bastille Day, 13 juli 2017.

kp0esp1f. 08 02.18.jpg

bron of The New York Times, de Washington Post, et cetera.

Met bewegend beeld:

en Twitter:

fj495o. 08 02.33.jpg

bron

Dit is non-nieuws, useful idiots.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_181024734
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 02:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is re-hash van oud nieuws om de "Russian collusion"-narratief in leven te houden.
Deze "collusion"-conspiracy-theorie is simpelweg trekken aan een dood paard (aka groepstherapie voor degenen die de uitslag van de verkiezingen van 2016 nog steeds niet hebben verwerkt).
Wel vermakelijk om #The resistance telkens weer in volle overgave op de zogenaamde scoops te zien storten, maar het is echt imo teveel #sethabrahamson en #rachelmaddow; best wel dom.

Uit de Q&A van de persconferentie van president Macron en president Trump de dag voor Bastille Day, 13 juli 2017.

[ afbeelding ]

Met bewegend beeld:

en Twitter:

[ afbeelding ]

bron

Trump is dus een bruikbare idioot met z'n tweet uit de OP?
pi_181025861
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 02:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met bewegend beeld:

en Twitter:

[ afbeelding ]

bron

Nee man, impeachment! Dirt on Trump, blijven zoeken, ouwe dirt gebruiken als je geen nieuwe dirt meer hebt, want die man moet het witte huis uit. Elke dag moet er nieuwe 'dirt on Trump' als nieuws gepresenteerd worden,
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
pi_181025892
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:05 schreef Montagui het volgende:
die man moet het witte huis uit.
Dit lijkt me in principe wel verstandig, maar goed, die Amerikanen hebben er zelf voor gekozen dus mogen ze ook zelf op de blaren zitten.
pi_181026144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:05 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee man, impeachment! Dirt on Trump, blijven zoeken, ouwe dirt gebruiken als je geen nieuwe dirt meer hebt, want die man moet het witte huis uit. Elke dag moet er nieuwe 'dirt on Trump' als nieuws gepresenteerd worden,
Dat doet hij zelf al met zijn twitteraccount
pi_181026927
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit lijkt me in principe wel verstandig, maar goed, die Amerikanen hebben er zelf voor gekozen dus mogen ze ook zelf op de blaren zitten.
Wijs eens zo'n blaar aan. Wat voor verschrikkelijks heeft Trump gedaan? :')
pi_181027251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:01 schreef the-eye het volgende:

[..]

Wijs eens zo'n blaar aan. Wat voor verschrikkelijks heeft Trump gedaan? :')
eng-april-12-fmch1-1.jpg

Verder wat dingen als uit het Parijs-akkoord stappen, klimaatdingen van NASA geen geld meer geven, uitstootstandaarden versoepelen etc., al zijn dat nog wel dingen die het goed doen bij het wat meer BNW-gedeelte van zijn electoraat. Verder zie je nog dingen die de kloof tussen rijk en arm weer wat groter maken, bijvoorbeeld het belastingplan en de manier waarop er met zorg wordt omgegaan, maar ook het intensiveren van alle drone-aanvallen, een idiote handelsoorlog en het feit dat hij een halve kleptocratie aan het installeren is zijn dingen waar Amerika als geheel niet echt baat bij heeft.

Maar een andere Republikeinse president had het gros van die maatregelen ook wel genomen, dus tja.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')