abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2002 @ 12:58:11 #151
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7615445
Je hebt ook wel een beetje gelijk, er zijn weer een heleboel onzin posts. Aan de andere kant hoop ik wel dat mensen op de een of andere manier een humanere manier vinden om zelfmoord te plegen. Als dit topic wat serieuzer behandeld zou worden door mensen, zou dat kunnen bijdragen eraan vind ik.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
pi_7615530
Commentaar op moderatie, slotjes entopics kunnen besproken worden in dit topic: [Centraal] Moderatie R&P

Hier weer on-topic graag.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7615567
quote:
Op maandag 30 december 2002 12:58 schreef scorpion69 het volgende:
.....er zijn weer een heleboel onzin posts.

Als dit topic wat serieuzer behandeld zou worden door mensen, zou dat kunnen bijdragen eraan vind ik.

Ik vind dat mensen (over het algemeen) goed, serieus en ontopic
reageren hier, hoor..
Dus ik vind het een beetje een misplaatste opmerking..

Ontopic:

quote:
Op zondag 29 december 2002 15:09 schreef Ms_Furious het volgende:
In een heel mooi land een dodenmansval maken van een stel hoge rotsen in de zee, zodat het laatste wat je zag heel mooi, kalm en rustgevend was (een soort pre-heaven zeg maar).
Dit vind ik ook een 'mooie' gedachte..

Wolkje

maandag 30 december 2002 @ 13:10:58 #154
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7615647
Wolkje, je hebt wel een beetje gelijk: op een enkele uitzondering valt het idd mee. Alleen jammer dat je de point van mijn verhaal gemist hebt.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  Admin maandag 30 december 2002 @ 13:18:52 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7615760
quote:
Op maandag 30 december 2002 12:51 schreef nynke_p het volgende:

[..]

Ik snap best dat er mensen zijn die er over nadenken....en dan ook de mensen die het uiteindelijk doen zullen alles wel uitvoerig plannen en doordenken!

Maar als je het niet van plan bent....please ga dan naar een topic over "hoe moet ik zelf mosterd maken ofzo".....

Ik vind dit een onderwerp waar je voorzichtig mee moet zijn, je kan mensen op idëeen brengen en ik kan er niet bij dat je het leuk vnid om er uberhaupt over na te denken.......ik zou er zelf niet eens over na willen denken....en al helemaal niet als je ziet wat zoiets allemaal kan doen.....

Na jah goed ik heb er wel genoeg over gezeurd.....mensen moeten doen wat ze willen op dit topic, maar ik wilde dit toch graag ff kwijt

Zo verschrikkelijk met je eens!!

Hoe drink jij je koffie,
hoe pleeg jij je zelfmoord,
what's next?

Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de leeftijden in dit topic, sat wel ja.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_7615779
stofzuigerslang aan je uitlaat, in de auto doen, erin gaan zitten met de ramen dicht... Val je heerlijk in slaap
Scary but true!
pi_7615932
Even een uitgebreide reactie voor oa nynke en yvonne.

Ik ben het eens in de zin dat zelfmoord een heikel onderwerp is en dat mensen aanstoot zouden kunnen nemen aan dit topic.

Aan de andere kant zijn dit ook zo de donkere over peinzingen die mensen af en toe hebben:
-Wie zouden er komen op mijn begrafenis
-zou ik kunnen moorden
-als ik zelfmoord zou plegen, hoe zou ik het dan doen.

Deze laatste is dan ook vaak een reactie op bijvoorbeeld iemand die voor de trein springt of zo. "Dat zou ik nooit op die manier doen, dan zadel je vreemde mensen op met het trauma van jouw beslissing. Ik zou het eerder zus of zo doen."

Ik heb het idee dat dat vooral de insteek is van dit topic, een overpeinzing die iedereen wel eens heeft gehad. De reacties zijn over het algemeen ook redelijk serieus. Verder zie ik ook nergens (zoals op sommige zelfmoordsites die ik vreselijk vind) dat mensen anderen stimuleren om iets op een bepaalde manier te doen of zo, gelukkig.

Maar ik sta natuurlijk open voor andere ideeen hierover.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7615967
Ik dacht altijd dat ik de moed zou hebben om het te doen, maar als het dan zo ver was eindigde ik altijd in een huilbui.
De enige manier voor mij zou zijn om me helemaal lam te zuipen, dan doe ik alles als ik me maar ellendig genoeg voel.
Maar "pillen" is niet de juiste methode heb ik al gemerkt.
Niet het soort pillen die je in de apotheek of van je doctor krijgt.
Het soort pillen dat wel werken krijg je hier in NL. niet in grote hoeveelheden mee, als je ze uberhaupt al kunt bemachtigen.
Ik zelf had volgens artsen c.a. 100 pillen genomen, verschillend van anti-depressiva(seroxat) tot pijnstillers en elke pil die ik kon vinden.
De arts zei nog dat het een fatale dosis was, maar als je even op internet zoekt zie je dat je daar alleen je organen mee naar de klote helpt.
Gelukkig vonden m'n ouders me snel anders was ik nu helemaal verrot van binnen.

Maar als ik het nog eens zou doen zou ik mezelf lam zuipen, zo veel mogelijk slaap pillen en eventueel drugs innemen en dan in een kanaal springen.

It's not true that life is one damn thing after another; it's one damn thing over and over.
pi_7615978
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:29 schreef Ripley het volgende:
Even een uitgebreide reactie voor oa nynke en yvonne.

Ik ben het eens in de zin dat zelfmoord een heikel onderwerp is en dat mensen aanstoot zouden kunnen nemen aan dit topic.

Aan de andere kant zijn dit ook zo de donkere over peinzingen die mensen af en toe hebben:
-Wie zouden er komen op mijn begrafenis
-zou ik kunnen moorden
-als ik zelfmoord zou plegen, hoe zou ik het dan doen.

Deze laatste is dan ook vaak een reactie op bijvoorbeeld iemand die voor de trein springt of zo. "Dat zou ik nooit op die manier doen, dan zadel je vreemde mensen op met het trauma van jouw beslissing. Ik zou het eerder zus of zo doen."

Ik heb het idee dat dat vooral de insteek is van dit topic, een overpeinzing die iedereen wel eens heeft gehad. De reacties zijn over het algemeen ook redelijk serieus. Verder zie ik ook nergens (zoals op sommige zelfmoordsites die ik vreselijk vind) dat mensen anderen stimuleren om iets op een bepaalde manier te doen of zo, gelukkig.

Maar ik sta natuurlijk open voor andere ideeen hierover.

Ok als mensen er dan over na willen denken prima moeten ze zelf weten (ik kan er alleen niet bijkomen).

Maar gooi er geen onzin op en maak dit onderwerp niet belachelijk....want het is serieus ernstig vind ik......en je kan mensen echt op idëeen brengen neem dat maar van mij aan!

Nynke

Admin maandag 30 december 2002 @ 13:34:56 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7616025
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:29 schreef Ripley het volgende:
Goed stukje
Maar DAT begrijp ik wel

Ik ben dan ook razend benieuwd naar de leeftijden van de posters
En verder hoop ik dat het merendeel van de overpeinzingen/methodes die hier geopperd worden nooit gebruikt gaan worden.
Het merendeel is totaal onwerkbaar namelijk

En zadel jejezelf alleen maar op met een levenslange invaliditeit.

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_7616065
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:34 schreef yvonne het volgende:
Ik ben 15 en ik heb nog nooit serieus gedacht aan zelfmoord. Omdat ik niet het idee heb dat ik zelfmoord wíl plegen. Ik heb geen problemen enzo, dus daarom.
Maar natuurlijk denk je wel eens van: goh, hoe zou dat nou zijn? Wat zou er gebeuren? En dus ook: hoe zou je het doen? Ik denk dat iedereen daar wel eens over denkt.
En ik hoop ook niet iemand op ideeën te brengen met mijn posts, maar dat lijkt me logisch.
pi_7616077
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

En verder hoop ik dat het merendeel van de overpeinzingen/methodes die hier geopperd worden nooit gebruikt gaan worden.
Het merendeel is totaal onwerkbaar namelijk

En zadel jejezelf alleen maar op met een levenslange invaliditeit.

Waarom is die leeftijd zo belangrijk? (24 jaar, 364 dagen overigens) Met je tweede punt ben ik het overigens helemaaal mee eens.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7616096
Ehh, ALS ik het zou doen dan of voor de trein of de pillen/alcohol/plastik-zak methode.

Enne, nee. Ik ben het niet van plan en nog even voor Yvonne; ik ben 43 jaar.

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  Admin maandag 30 december 2002 @ 13:41:59 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7616129
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:39 schreef jacko het volgende:
Ehh, ALS ik het zou doen dan of voor de trein of de pillen/alcohol/plastik-zak methode.

Enne, nee. Ik ben het niet van plan en nog even voor Yvonne; ik ben 43 jaar.

(Volledig offtopic , jeuh, ik had je niet zo oud ingeschat )

Admin maandag 30 december 2002 @ 13:42:52 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7616143
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:38 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Waarom is die leeftijd zo belangrijk? (24 jaar, 364 dagen overigens) Met je tweede punt ben ik het overigens helemaaal mee eens.

Die leeftijd is imho soms wel belangrijk ja, maar misschien daa een ander topic over openen?

Of zou het hier bijpassen?

pi_7616200
Ik vind dat je met gewoon over dit topic reacties te geven niet echt mensen kan aanzetten tot zelfmoord. Mensen die met zo'n gedachten in hun kop zitten voelen zich al hele tijd slecht en zien gewoon geen andere uitweg meer voor hun problemen dan zichzelf het leven ontnemen. Dit is dus niet iets dat je op 5 minuten in iemands gedachten brengt. Mensen die het uiteindelijk doen hebben er veel over gedacht en hebben altijd een heel plan uitgedokterd voor ze het doen.

Interessant is ook om te weten is dat meer dan 80% van de jongeren in hun puberteit zelfdmoordGEDACHTEN hebben en dat een aanzienlijk aantal ook effectief een poging onderneemt. Dit is dus een topic die wel heel interessant is voor jongeren die zich niet goed voelen of die effectief met zelfmoordgedachten rondlopen...het is goed om te weten dat daaraan denken (in de puberteit) heel normaal is!

maandag 30 december 2002 @ 13:47:03 #167
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7616221
Als ik het zou doen, wat ik eigenlijk niet van plan ben zou ik de trein pakken, dat is snel en effectief alleen die pokke vertraging! is er weer ergens een bovenleiding kapot horen ze dan op het nieuws
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
  Admin maandag 30 december 2002 @ 13:47:21 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7616229
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:45 schreef Nausika het volgende:
Ik vind dat je met gewoon over dit topic reacties te geven niet echt mensen kan aanzetten tot zelfmoord. Mensen die met zo'n gedachten in hun kop zitten voelen zich al hele tijd slecht en zien gewoon geen andere uitweg meer voor hun problemen dan zichzelf het leven ontnemen. Dit is dus niet iets dat je op 5 minuten in iemands gedachten brengt. Mensen die het uiteindelijk doen hebben er veel over gedacht en hebben altijd een heel plan uitgedokterd voor ze het doen.

Interessant is ook om te weten is dat meer dan 80% van de jongeren in hun puberteit zelfdmoordGEDACHTEN hebben en dat een aanzienlijk aantal ook effectief een poging onderneemt. Dit is dus een topic die wel heel interessant is voor jongeren die zich niet goed voelen of die effectief met zelfmoordgedachten rondlopen...het is goed om te weten dat daaraan denken (in de puberteit) heel normaal is!

Dat bedoel ik ook, daarom ben ik zo benieuwd naar de leeftijden

pi_7616246
Maar wat zijn dan zelfmoordgedachten. Zoals ik zei, zo van: hoe zou dat zijn? Of gedachten van: dan ben ik van m'n problemen af?
pi_7616338
In ijskoud water liggen, midden op zee van een boot afspringen ofzo. De fase voor het overlijden voelt dan heel aangenaam aan.
  maandag 30 december 2002 @ 13:53:57 #171
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7616342
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, daarom ben ik zo benieuwd naar de leeftijden

Ik ben zelf dus 15, en ik geef toe dat ik er wel eens aan denk, maar ik weet toch dat ik het nooit doe .
  maandag 30 december 2002 @ 13:55:53 #172
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7616381
Ik wil overigens nog even kort zeggen dat ik heel goed snap wat het probleem is van meerdere mensen hier, maar achter de reacties van Ripley en Scorpion69 sta. .

Geen langere reactie ivm offtopic, ik zou graag verder discussieren in een ander topic .

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 30-12-2002 13:58]

pi_7616403
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die leeftijd is imho soms wel belangrijk ja, maar misschien daar een ander topic over openen?

Je bedoelt dus zoiets als de volgende post?
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:45 schreef Nausika het volgende:

Dat had ik ook wel een paar jaartjes geleden, met name om er achter te komen wat de dood nu precies is en wat er na komt. Ik heb zelfmoord echter niet als een serieus plan bekeken omdat ik mijn leven helemaal niet zo slecht vind/vond.
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Of zou het hier bijpassen?

Tja, deze topic zou eigenlijk vooral over het (theoretische) "hoe" moeten gaan.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7616428
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil overigens nog even kort zeggen dat ik heel goed snap wat het probleem is van meerdere mensen hier, maar achter de reacties van Ripley en Scorpion69 sta. .
Ik snap het ook. Maar je weet natuurlijk nooit wat mensen met een reactie doen. Maar ik denk niet dat je daarom zo'n topic niet kunt verbieden ofzo. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid, ook al ligt zelfmoord natuurlijk toch wel anders gevoelig. Je moet er over kunnen praten denk ik, verzwijgen is natuurlijk ook niet goed. Maar ja, in hoeverre kun je dan alles toestaan? Ik bedoel, iedereen weet nog wel hoe dat ging met Gboy.
pi_7616446
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar wat zijn dan zelfmoordgedachten. Zoals ik zei, zo van: hoe zou dat zijn? Of gedachten van: dan ben ik van m'n problemen af?
Ik kan me best voorstellen dat mensen die al een hele tijd bezig zijn om hun hoofd boven water te houden met allerlei problemen en tegenslagen op een gegeven moment alles zat zijn. Als je zoveel moeite hebt gedaan en moet doen om je ook maar een beetje op gang te houden kan ik me voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')