abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7593997
quote:
Op zondag 29 december 2002 09:42 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

[..]

Niet meer bevriezingsdood?

Weet niet zeker.... hopelijk hoef ik het voorlopig ook even niet te weten.
Bij bevriezingsdood schijn je in een soort van roes te geraken, waarin je niks meer voelt... maar daarvoor doet het wel heel veel pijn dus...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7594264
Als ik het nu nog eens ooit zou willen doen. Dan zou ik mijn polsen doorsnijden. Ik heb zelf 2 pogingen gedaan (dit weten niet veel mensen)
allebei met pillen. Het heeft niks uitgehaald ik ben er alleen maar goed ziek van geworden en ik ben achtergebleven met een kutgevoel.
  zondag 29 december 2002 @ 11:02:19 #103
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7594277
ik heb het geprobeert een paar keer, maar ik doe het niet meer, ik zou proberen hulp te gaan zoeken
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_7594288
quote:
Op zondag 29 december 2002 11:02 schreef maple-leaf het volgende:
ik heb het geprobeert een paar keer, maar ik doe het niet meer, ik zou proberen hulp te gaan zoeken
En hoe had je het gedaan
  zondag 29 december 2002 @ 11:06:31 #105
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7594303
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 21:34 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. "Als je het vervelend vindt om de grafkanker toegewenst te krijgen, lees het dan niet". "Als je het vervelend vindt om plaatjes te zien van vierjarige meisjes die van achteren genomen worden door een stier, bekijk ze dan niet"

Ontopic: net als een voorgaande poster zou ik er absoluut voor zorgen dat ik ermee in de geschiedenisboekjes kom.

Het is geen onzin, ik hoop alleen dat de mensen die het vervelend vinden dit soort dingen te lezen, het topic niet verpesten. Dat klinkt heel cru, maar zo is het wel. Het is natuurlijk vervelend, dat ontken ik niet, maar waarom zou je het ook vervelend maken voor andere mensen?

Nogmaals, ik heb dit topic alleen geopend omdat ik wilde weten waar mensen aan dachten, niet omdat ik zelf iets van plan ben, en al helemaal niet om andere mensen pijn te doen. Als ik dat toch gedaan heb wil ik nogmaals daar mijn excuses voor aanbieden.

zondag 29 december 2002 @ 11:11:56 #106
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7594343
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 21:24 schreef sooty het volgende:

[..]

Ik ga niet weg voor niemand niet.
Het gaat erom dat jij de mensen hier vraagt van "wat gaan we doen, nemen we deze week bananen of nemen we peren".

De pedanterie waarmee jij het doet voorkomen dat je kan kiezen voor de vorm van zelfmoord als ware het de keuze tussen de verschillende soorten fruit in de supermarkt, vind ik walgelijk. Dat gaat dus volkomen voorbij aan de wanhoop van de betrokkenen.

Die vraag "Hoe.." is dus niet interessant en volkomen irrelevant.

Daarom dus opnieuw:

En wat mij betreft: SLOOOOTJUUUUUUUUUUUUH

Ik doe niet alsof dit een dagelijkse bezigheid is, totaal niet. Ik vroeg me dit alleen af, en zover ik weet mag ik hier een topic over openen. Als het bij sommige mensen overkomt alsof ik doe dat het niks is, bied ik daarvoor nu mijn excuses aan. Ik weet zelf ook wel dat dit niet niks is en ben er ook mee in aanraking geweest vorig jaar. Dit topic is ook niet bedoeld voor mensen die op het punt staan om zelfmoord te plegen (ik zie dan ook niet in dat ze dan nog Fok!ken, maar dat terzijde), maar voor mensen (zoals ik) die het 'interessant' vinden om te weten waar mensen zoal aan zouden denken, geen kwade intenties en al helemaal geen achterliggende gedachtes. Ik denk dat sommige mensen hier te veel achter denken terwijl het helemaal niet zo zwaar hoeft te zijn.

Ik denk trouwens dat ik zelf wel mag uitmaken of de vraag 'hoe' interessant (voor mij) is of niet, net zoals iemand misschien geilt op voeten, vind ik het interessant om te weten waar men zoal aan denkt.

Roepen om een slotje is overigens verboden hier op Fok!.

pi_7594368
Ik zit te twijfelen tussen in een warm bad de polsen of liezen doorsnijden of van een gebouw afspringen.

Het "elegante" van langzaam wegzakken spreek me aan de ene kant wel aan, anderzijds lijkt me de grens van bewustelossheid een vreselijke ervaring; stel dat je je op het allerlaatste moment bedenkt!
Dan is een sprong van een flat beter, maar de smak op de grond lijkt me ook afschuwelijk. Die split-second van voelen dat je aan moes slaat.

De keuze tussen vriendelijk (langzaam wegzakken) en hard (in 1 moment)... moeilijk

Wist je dat vrouwen meestal voor "vriendelijk" kiezen en mannen meestal voor "resoluut"? Daardoor zijn pogingen van mannen meestal ook in 1 keer geslaagd.

pi_7594503
quote:
Op zondag 29 december 2002 00:04 schreef UltraBrain het volgende:
Hoe kom je aan slaappillen dan?
Ik werkte in een verpleeghuis. (optie 1)
Je breekt in bij een apotheek. (optie 2, maar niet waarschijnlijk)
Je hebt een oma of vriend/familielid die die dingen voorgeschreven heeft liggen? (Oudere mensen hebben meestal een lading aan medicijnen liggen.)
pi_7594524
Ik ga denk ik voor de zelfmoordzak,
of de combi pillen/alcohol,
of de standaard drugs-OD.

Tprobleem is meestal niet de voorbereiding maar de daad zelf, de moed dan bij elkaar schrapen.

pi_7594905
quote:
Op zondag 29 december 2002 11:15 schreef Saliva het volgende:
Wist je dat vrouwen meestal voor "vriendelijk" kiezen en mannen meestal voor "resoluut"? Daardoor zijn pogingen van mannen meestal ook in 1 keer geslaagd.
Vandaar wellicht dat ik zou springen. Maar dan met een mooi natuurrijk uitzicht. Uitzicht onthouden, ogen dicht..........

Met nadruk op "ALS"

pi_7594923
mannan kiezen vaak voor een meer agressieve vorm van zelfdoding. Voor een trein springen, van een gebouw af en ophanging.

vrouwen kiezen meestal voor de zachtere manieren, polsen door snijden en pillen innemen e.d.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7595035
Het lijkt me heel vreemd om op het punt te staan van zelfmoord. Waarschijnlijk denk je dan ook nergens meer aan, alleen aan de dood en dat dan alle problemen zijn opgelost. Nu heb ik ook zoiets van: įls ik het zou doen, zou ik never nooit voor een trein springen. Dat lijkt me vreselijk en je doet er mensen die er helemaal niets mee te maken hebben enorm veel verdriet mee.
Van een flat afspringen lijkt me opzich een hele grote kick geven, maar stel je voor dat je je tijdens de sprong in een keer bedenkt, er is dan ook geen weg meer terug. Nee, dan hou ik het liever op bungeejumpen.
Ik zou dus, denk ik nu, kiezen voor een korte, het liefst pijnloze manier. Dan kom je denk ik snel op pillen terecht. Of ik zou me door m'n slapen schieten, of in m'n keel ofzo.

Maar ja, dat zeg ik nu. Stel dat ik ooit op het punt kom te staan (ik hoop het natuurlijk niet) dan denk ik er misschien wel heel anders over.

pi_7595066
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:21 schreef DarkElf het volgende:
mannan kiezen vaak voor een meer agressieve vorm van zelfdoding. Voor een trein springen, van een gebouw af en ophanging.

vrouwen kiezen meestal voor de zachtere manieren, polsen door snijden en pillen innemen e.d.

Ik vind de term agressief een beetje vreemd en verkeerd gekozen. Ik zou het eerder "daadkrachtig, resoluut, impulsief" willen noemen.
pi_7595078
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:33 schreef Brad het volgende:

[..]

Ik vind de term agressief een beetje vreemd en verkeerd gekozen. Ik zou het eerder "daadkrachtig, resoluut, impulsief" willen noemen.

als je kijkt naar het effect op je lichaam noemen ze het agressief, heb ik ook maar gelezen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7595123
Ik weiger erover na te denken.
  zondag 29 december 2002 @ 13:13:06 #116
22259 Fogerty
slapende account
pi_7595616
quote:
Op zondag 29 december 2002 11:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is geen onzin, ik hoop alleen dat de mensen die het vervelend vinden dit soort dingen te lezen, het topic niet verpesten. Dat klinkt heel cru, maar zo is het wel.
Je schuift de verantwoordelijkheid af door te zeggen 'lees het dan niet'. JIJ kiest ervoor om het topic te openen, en ik kan me best voorstellen dat je zegt: "ik weet dat het mensen pijn kan doen maar toch vind ik het interessant genoeg om er een topic over te openen". Dan hou je de verantwoordelijkheid bij jezelf, dus als je zoiets had gezegd had ik het prima gevonden. Maar door te zeggen: "ik open wat ik wil en als iemand er moeite mee heeft moet ie het maar lekker niet lezen" schuif je de verantwoordelijkheid af. Die toch echt bij jou ligt als topicopener.

Over die bevriezingsdood en die roes: ik heb toen met de ramp met de Estonia inderdaad een artikel gelezen waarin werd gezegd dat die mensen die in het ijskoude water verdronken waarschijnlijk heel gelukzalige laatste minuten hebben gehad. Als je onderkoeld raakt schijnen de laatste momenten voor je sterft heel prettig te zijn. Ik weet alleen niet hoe het zit met de momenten daarvoor

Hieperdepiep hoera!
  zondag 29 december 2002 @ 13:18:04 #117
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7595672
quote:
Op zondag 29 december 2002 13:13 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Je schuift de verantwoordelijkheid af door te zeggen 'lees het dan niet'. JIJ kiest ervoor om het topic te openen, en ik kan me best voorstellen dat je zegt: "ik weet dat het mensen pijn kan doen maar toch vind ik het interessant genoeg om er een topic over te openen". Dan hou je de verantwoordelijkheid bij jezelf, dus als je zoiets had gezegd had ik het prima gevonden. Maar door te zeggen: "ik open wat ik wil en als iemand er moeite mee heeft moet ie het maar lekker niet lezen" schuif je de verantwoordelijkheid af. Die toch echt bij jou ligt als topicopener.

Oh, zo heb ik het echt niet gezien en dat was niet mijn bedoeling. Het is namelijk ook mijn verantwoordelijkheid aangezien ik degene ben geweest die dit topic geopend heeft, ik wil alleen zeggen dat ik hoop dat de mensen die dit topic vervelend vinden, het topic niet verpesten..

Nouja, misschien heb ik wel ongelijk..

pi_7595763
Ik heb nog een tip!

Bij net buiten Tokyo is een beroemd zelfmoord bos waar al die japanners zelfmoord plegen (ophanging). Het is een prachtig dichtbegroeid bos en een groot % van de mensen wordt nooit teruggevonden (vanwege de dichte begroeiing).
Elk jaar doen ze met een paar honderd man een grootscheepse zoekactie in het bos en dan vinden ze altijd wel een paar skeletten.
Het bos is ook makkelijk te bereiken want taxidrivers zijn eraan gewend om mensen daar naartoe te brengen voor een enkele reis.

zondag 29 december 2002 @ 13:32:13 #119
22259 Fogerty
slapende account
pi_7595834
quote:
Op zondag 29 december 2002 13:26 schreef Aernout het volgende:
taxidrivers zijn eraan gewend om mensen daar naartoe te brengen voor een enkele reis.
!

Blaatschaap het is ok, ik snap nu dat je het anders bedoelde

Hieperdepiep hoera!
pi_7595859
door heel veel emnsen met mij te nemen met simpelweg een geweer!
  Moderator zondag 29 december 2002 @ 13:35:39 #121
8781 crew  Frutsel
pi_7595875
Ik zou ut op zijn Amerikaans doen...
Afscheid nemen van je dierbaren, die je inmiddels niet meer hebt doordat je die kloof al hebt opgebouwd...
daarna koop ik een pistool ofzo en neem afscheid van die mensen die je toch al niet kon luchten en/of zien, dus wel op gepaste manier natuurlijk, mbv dat pistool...
Daarna nog ff van wat mensen die je waarschijnlijk niet kon luchten en/of zien...
Tegen die tijd ben je al omsingeld of lig je al op apegaten...

pi_7595880
quote:
Op zondag 29 december 2002 11:01 schreef Riann het volgende:
Als ik het nu nog eens ooit zou willen doen. Dan zou ik mijn polsen doorsnijden. Ik heb zelf 2 pogingen gedaan (dit weten niet veel mensen)
allebei met pillen. Het heeft niks uitgehaald ik ben er alleen maar goed ziek van geworden en ik ben achtergebleven met een kutgevoel.
had je echt de bedoeling om dood te gaan of was het meer een schreeuw om aandacht?
pi_7595888
trouwens, ik walg van al die polsen doorsnijden e.d.! dat lijkt me afschuwelijk.

dat mes. of iets scherps. BAH! dan zou ik voor de koolstofmonooxide-manier gaan.

daar voel je niets van. dus als ik het niet voor de leukigheid, maar voor de makkelijkste en snelste en pijnlooststse manier zou gaan, zou het koolstofmonoxide-masker worden.

pi_7595903
quote:
Op zondag 29 december 2002 11:01 schreef Riann het volgende:
nu heel veel.
pi_7595976
quote:
Op zondag 29 december 2002 11:15 schreef Saliva het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen in een warm bad de polsen of liezen doorsnijden of van een gebouw afspringen.

Het "elegante" van langzaam wegzakken spreek me aan de ene kant wel aan, anderzijds lijkt me de grens van bewustelossheid een vreselijke ervaring; stel dat je je op het allerlaatste moment bedenkt!
Dan is een sprong van een flat beter, maar de smak op de grond lijkt me ook afschuwelijk. Die split-second van voelen dat je aan moes slaat.

De keuze tussen vriendelijk (langzaam wegzakken) en hard (in 1 moment)... moeilijk

geen enkele manier van zelfmoord lijkt me leuk. Woon hier op 13e verdieping, maar brrrr.. moet er niet aan denken. electrocutie lijkt me ook erg... waarom niet de ouderwetse cynaankali tablet. In de maag lost de tablet op en het gasvormige cyaan komt in de longen en bindt zich irreversibel met hemoglobine. Hoe zou dat voelen? Je kan ademen wat je wil, maar toch stik je.. Brrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')