Zelf zou ik een overdosis aan pillen nemen oid, scheermesjes of hangen zou ik nooit van m'n leven kunnen (pillen ook niet, maar dat lijkt me makkelijker ).
Ik wil overigens benadrukken dat ik alleen geinteresseerd ben in hoe mensen het zouden doen, ik ben het AB-SO-LUUT niet van plan hoor .
quote:Oh
Op zaterdag 28 december 2002 20:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe zou jij zelfmoord plegen? is gesloten, maar daar stond al de mening van heel veel mensen. Was een interessant topic.
quote:FLAAATTTTTSSCCHHH!!!!!!
Op zaterdag 28 december 2002 20:34 schreef Archie het volgende:
's nachts op de rails gaan liggen
Die lijkt me ook wel cool
quote:en 's nachts een beetje op de trein gaan liggen wachten die geheid te laat komt...of helemaal niet.
Nee..gewoon een kogel door m'n harses.
quote:Geen aanrader overigens....je moet er heel sterk voor in je schoenen staan om dat te durven (spreek uit ervaring
Op zaterdag 28 december 2002 20:35 schreef vosss het volgende:
FLAAATTTTTSSCCHHH!!!!!!Die lijkt me ook wel cool
quote:Nee.. ik zou het niet durven.
Wolkje
quote:Paar jaar geleden bijna gedaan!!
Op zaterdag 28 december 2002 20:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ook, alleen afgevraagd, durf het toch niet.
quote:Dit n.a.v. de ban van Stranger,
Op zaterdag 28 december 2002 20:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Stel dat je op zo'n dieptepunt in je leven komt te zitten dat je zelfmoord wilt plegen, hoe zou je dat dan willen doen? Hou je rekening met de persoon die je vind of maakt het je allemaal niks meer uit?Zelf zou ik een overdosis aan pillen nemen oid, scheermesjes of hangen zou ik nooit van m'n leven kunnen (pillen ook niet, maar dat lijkt me makkelijker
).
Ik zou denk ik m'n KKK-uniform aandoen en een bezoekje brengen aan de Bijlmer om 2 uur 's nachts.
quote:Dat merk je als het goed is, toch al vrij snel niet meer..
Op zaterdag 28 december 2002 20:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Met een ENORM schuldgevoel.
quote:Consequentie is niet jouw sterkste punt.
Op zaterdag 28 december 2002 20:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
..
Zelf zou ik een overdosis aan pillen nemen oid, scheermesjes of hangen zou ik nooit van m'n leven kunnen (pillen ook niet, maar dat lijkt me makkelijker).
...
Dit lijkt me dus een Bogus-topic.
SLOOOOTJUUUHHHHHH !
Op die manier val je er zo min mogelijk mensen mee lastig. Geen conducteurs die overspannen raken enzo. Tevens ben ik nog wel zo ijdel dat ik er op mijn eigen begrafenis een beetje goed uit wil zien, dat gaat beetje moeilijk als je jezelf een kogel door het hoofd heen jaagt of voor de trein springt.
bArt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |