Zat daar eerst ook aan te denken, de Nederlandse variant van een vogelspin. Maar die van mij heeft niet die duidelijk brede tanden.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:45 schreef Anthonie1 het volgende:
Lekker duidelijke foto ook.
Lijkt op een vogelspin...
Is dit hem niet gewoon: https://nl.wikipedia.org/wiki/Mijnspinnen
Omg, en bedankt!quote:Op maandag 6 augustus 2018 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
Nederlandse vogelspin.
Schop ik graag naar Flora&Fauna
Denk ik ook. Of een soort wolfspin (de poten zijn relatief kort en dik voor een huisspin)quote:
Dat dacht ik ook meteen. Dat moet wel reuzeklimop zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2018 01:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk ik ook. Of een soort wolfspin (de poten zijn relatief kort en dik voor een huisspin)
En ik wil niet lullig doen, maar als dat een spin met de maat van een kleine vuist is, dan zou ik me meer zorgen maken over het formaat van die kruipende klimop.
Ik twijfel ook, zou inderdaad een grote huisspin kunnen zijn, of een soort wolf spin. Op de foto is niet goed te zien wat de grootte is. De klimop is inderdaad zeer groot en gaat vanaf de grond tot de 2e verdieping richting het dak. Ik las ergens dat dat spinnen aantrekt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 01:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk ik ook. Of een soort wolfspin (de poten zijn relatief kort en dik voor een huisspin)
En ik wil niet lullig doen, maar als dat een spin met de maat van een kleine vuist is, dan zou ik me meer zorgen maken over het formaat van die kruipende klimop.
Goed gedacht, lijkt er wel op.quote:Op maandag 6 augustus 2018 00:34 schreef Maerwynn het volgende:
Florentijnse muurspin, ook wel kerkzesoog genoemd?
quote:Op maandag 6 augustus 2018 00:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Omg, en bedankt!![]()
Want een engerd, ben wel nieuwsgierig wat het voor soort is.
Ik heb nog nooit een groene uitloper van klimop gezien met een diameter van meer dan een centimeter.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Enige oplossing:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |