abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180952039
Hallo,
Ik zit in spanje, en vanwege de extreme warmte zit ik toch overdag op het moment binnen omdat het buiten steeds rond de 43/45 graden is. En winkelen, etc er nu ff niet inzit op een relaxed manier, dus in ons eigen vakantiehuisje airco aan en gamen en met mn ouders lekker wat drinken kletsen etc.

Nu is het zo dat we wifi hebben maar doordat er geen kabel in ons dorpje hier is, dat via een antenne gaat en dat erg traag is(max 3mb/s download 200kb/s upload en rond de 250ping) en dan zitten er meerdere apparaten op wat sws downloadspeed omlaag haalt naar 1.5mb/s

Ik mag voor gamen mn moeder haar 4g gebruiken dmv hotspot op mobiel aan te zetten, maar kan ik ook zorgen dat enkel data van dat wifipunt naar een enkele game bijv csgo gaat en dus geen data naar andere laptopzaken om de data zover mogelijk in te perken?

Ik kan eventueel lan aansluiten van ons huiswifi voor de randzaken maar wil mn moeders hotspot enkel voor de game internet laten gebruiken.
  zondag 5 augustus 2018 @ 00:12:46 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180952104
Je hebt in Windows geloof ik wel iets van beperkte modus bij een wifi-netwerk geloof ik, precies voor situaties zoals de jouwe. Maar helemaal al het verkeer filteren gaat em niet worden waarschijnlijk, hoewel ik denk dat het in die beperkte modus maar om een verwaarloosbaar aantal mb's zal gaan.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180952208
Heb ik aangevinkt dan houd ie enkel windows updates, store shit gestopt maar dat gebruik ik sws niet.

Ik heb discord en skype(ja skype staat aan voor t geval een oud familielid belt die enkel skype heeft) al uitgeflikkerd, maar toch gebruik ik nog veel data.

Mn moeder haar databundel is net weer gereset van 10gb, maar heb nu al 1gb verspeeld. En csgo pakt er maar 400 van rest aan chrome etc terwijl ik die steeds via task manager uitpleur, zullen dus op achtergrond toch steeds weer gaan draaien, (ik haal ze uit de details lijst)

Ik wil eigenlijks proberen dat hij dus bijv csgo op de wifi doet/de wifi waarmee ik verbonden ben is de hotspot van mn moeder der mobiel, en dan bijv dat hij al het andere aan de lan overlaat.
  zondag 5 augustus 2018 @ 00:19:57 #4
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180952275
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 00:16 schreef Vurnality het volgende:
Heb ik aangevinkt dan houd ie enkel windows updates, store shit gestopt maar dat gebruik ik sws niet.

Ik heb discord en skype(ja skype staat aan voor t geval een oud familielid belt die enkel skype heeft) al uitgeflikkerd, maar toch gebruik ik nog veel data.

Mn moeder haar databundel is net weer gereset van 10gb, maar heb nu al 1gb verspeeld. En csgo pakt er maar 400 van rest aan chrome etc terwijl ik die steeds via task manager uitpleur, zullen dus op achtergrond toch steeds weer gaan draaien, (ik haal ze uit de details lijst)

Ik wil eigenlijks proberen dat hij dus bijv csgo op de wifi doet/de wifi waarmee ik verbonden ben is de hotspot van mn moeder der mobiel, en dan bijv dat hij al het andere aan de lan overlaat.
Dat laatste gaat em sowieso niet worden. Misschien een idee om Chrome te deinstalleren?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180952616
inderdaad, maar het liefst wil ik gewoon dat enkel internet aan 1 applicatie gegeven word, dat bespaart me hoop gedoe, ook omdat chrome volledig ingesteld is met lastpass en al die shit.
pi_180952744
Iemand bekend met netlimiter?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')