abonnement Unibet Coolblue
pi_180940898

Hier vind je de OP.

pi_180940946
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat een gewauwel is dit zeg.
Hoezo gewauwel? Wat pas 'gewauwel' is is dat gelul dat je 'ELK SEIZOEN WEER OP 0 BEGINT!!1!'. Wat een complete bullshit is dat. PSV is over de afgelopen jaren gewoon beter gebleken (gemiddeld genomen) dan Feyenoord. Daar kun je spastisch over doen, maar dat is gewoon een feit. Dat de competitieteller nu weer op 0 is gezet wil niet zeggen dat alle kansen ineens gelijk zijn. Zou wat zijn zeg.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:36:47 #3
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180941101
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo gewauwel? Wat pas 'gewauwel' is is dat gelul dat je 'ELK SEIZOEN WEER OP 0 BEGINT!!1!'. Wat een complete bullshit is dat. PSV is over de afgelopen jaren gewoon beter gebleken (gemiddeld genomen) dan Feyenoord. Daar kun je spastisch over doen, maar dat is gewoon een feit. Dat de competitieteller nu weer op 0 is gezet wil niet zeggen dat alle kansen ineens gelijk zijn. Zou wat zijn zeg.
Zou voor FC Twente wel fijn zijn.
pi_180941115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo gewauwel? Wat pas 'gewauwel' is is dat gelul dat je 'ELK SEIZOEN WEER OP 0 BEGINT!!1!'. Wat een complete bullshit is dat. PSV is over de afgelopen jaren gewoon beter gebleken (gemiddeld genomen) dan Feyenoord. Daar kun je spastisch over doen, maar dat is gewoon een feit. Dat de competitieteller nu weer op 0 is gezet wil niet zeggen dat alle kansen ineens gelijk zijn. Zou wat zijn zeg.
Het is voor de fans dan ook niet te hopen dat ze in Eindhoven voortborduren op het spel van vorig jaar. Dan wel kampioen, maar vraag niet hoe....
pi_180941131
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo gewauwel? Wat pas 'gewauwel' is is dat gelul dat je 'ELK SEIZOEN WEER OP 0 BEGINT!!1!'. Wat een complete bullshit is dat. PSV is over de afgelopen jaren gewoon beter gebleken (gemiddeld genomen) dan Feyenoord. Daar kun je spastisch over doen, maar dat is gewoon een feit. Dat de competitieteller nu weer op 0 is gezet wil niet zeggen dat alle kansen ineens gelijk zijn. Zou wat zijn zeg.
je lult flappie

Feyenoord begint helemaal niet op 0 vanavond

het borduurt gewoon dit seizoen verder na die laatste 10 wedstrijden in de competitie die allemaal gewonnen werden en de bekerwinst

Dit elftal is gewoon weer een seizoen verder met wat aanpassingen.

IK heb het in de ajax topic al een paar keer gepost dat zoveel wisselingen bij hun teveel van het goede zijn..... Het is gewoon een niet ingespeeld elftal.

Ik denk dat psv en Feyenoord als team en als elftal verder zijn dan ajax

ajax kan zwaar kut spelen maar dan zullen ze de individuele kwaliteten waarschijnlijk toch hebben om wedstrijden te kunnen winnen. Het zal aan het eind duidelijk zijn of dat spelletje gelukt is voor ze ...ik denk het niet...ze hebben natuurlijk ook een clown als trainer..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180941148
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

je lult flappie

Feyenoord begint helemaal niet op 0 vanavond

het borduurt gewoon dit seizoen verder na die laatste 10 wedstrijden in de competitie die allemaal gewonnen werden en de bekerwinst

Dit elftal is gewoon weer een seizoen verder met wat aanpassingen.

IK heb het in de ajax topic al een paar keer gepost dat zoveel wisselingen bij hun teveel van het goede zijn..... Het is gewoon een niet ingespeeld elftal.

Ik denk dat psv en Feyenoord als team en als elftal verder zijn dan ajax

ajax kan zwaar kut spelen maar dan zullen ze de individuele kwaliteten waarschijnlijk toch hebben om wedstrijden te kunnen winnen. Het zal aan het eind duidelijk zijn of dat spelletje gelukt is voor ze ...ik denk het niet...ze hebben natuurlijk ook een clown als trainer..
Classic
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:42:14 #7
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180941191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo gewauwel? Wat pas 'gewauwel' is is dat gelul dat je 'ELK SEIZOEN WEER OP 0 BEGINT!!1!'. Wat een complete bullshit is dat. PSV is over de afgelopen jaren gewoon beter gebleken (gemiddeld genomen) dan Feyenoord. Daar kun je spastisch over doen, maar dat is gewoon een feit. Dat de competitieteller nu weer op 0 is gezet wil niet zeggen dat alle kansen ineens gelijk zijn. Zou wat zijn zeg.
De prestaties van de afgelopen jaren als basis nemen om deze eerste wedstrijd van het seizoen te voorspellen is gewauwel van de hoogste orde. Denk even na...

Het enige wat je moet doen is de selecties naast elkaar leggen en concluderen dat PSV favoriet is.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:45:43 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180941259
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De prestaties van de afgelopen jaren als basis nemen om deze eerste wedstrijd van het seizoen te voorspellen is gewauwel van de hoogste orde. Denk even na...

Het enige wat je moet doen is de selecties naast elkaar leggen en concluderen dat PSV favoriet is.
Het is geen gewauwel als de selectie grotendeels intact is gebleven en de trainers dezelfden zijn. Maar PSV heeft nu Mark van Bommel en speelt met 4 nieuwe spelers in de basis.
pi_180941363
https://www.uefa.com/uefa(...)draws/round=2000989/

Als ik het goed begrijp zijn de onderste vijf affiches van Pot 5 mogelijke tegenstanders van ons als wij Q3 doorkomen.

Oa Hibs en Brøndby ertussen.
pi_180941414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:53 schreef Grifte het volgende:
https://www.uefa.com/uefa(...)draws/round=2000989/

Als ik het goed begrijp zijn de onderste vijf affiches van Pot 5 mogelijke tegenstanders van ons als wij Q3 doorkomen.

Oa Hibs en Brøndby ertussen.
Daar zitten Leipzig en Burnley(vs Istanbul Basaksehir) bij. Koekoek.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:58:59 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180941439
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:57 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Daar zitten Leipzig en Burnley(vs Istanbul Basaksehir) bij. Koekoek.
60% kans op een gunstige loting :s)
pi_180941467
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo gewauwel? Wat pas 'gewauwel' is is dat gelul dat je 'ELK SEIZOEN WEER OP 0 BEGINT!!1!'. Wat een complete bullshit is dat. PSV is over de afgelopen jaren gewoon beter gebleken (gemiddeld genomen) dan Feyenoord. Daar kun je spastisch over doen, maar dat is gewoon een feit. Dat de competitieteller nu weer op 0 is gezet wil niet zeggen dat alle kansen ineens gelijk zijn. Zou wat zijn zeg.
Gewauwel dat je met 20 punten voorsprong op Feyenoord begint. Gewauwel dat vorig jaar ook maar iets zegt over deze pot. Kijk naar het verval van Feyenoord bijvoorbeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2018 16:01:11 ]
pi_180941649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewauwel dat je met 20 punten voorsprong op Feyenoord begint. Gewauwel dat vorig jaar ook maar iets zegt over deze pot. Kijk naar het verval van Feyenoord bijvoorbeeld.
Ik denk dat het verval mede te maken had met de CL wedstrijden, dat had teveel kracht gekost.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:15:34 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180941720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat het verval mede te maken had met de CL wedstrijden, dat had teveel kracht gekost.
Dat mag geen excuus zijn. PSV speelde in 2015/16 ook CL
pi_180941974
Het waren vooral blessures en een slechte keeper in het doel.
En spelers niet in vorm.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:57:54 #16
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180942483
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat mag geen excuus zijn. PSV speelde in 2015/16 ook CL
Ik ben het met je eens hoor, maar dit voorbeeld is niet zo best. Dat seizoen werd PSV, met misschien wel de sterkste selectie in de Eredivisie in 10 jaar tijd, alleen kampioen omdat Ajax extreem faalde.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:07:37 #17
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180942672
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar dit voorbeeld is niet zo best. Dat seizoen werd PSV, met misschien wel de sterkste selectie in de Eredivisie in 10 jaar tijd, alleen kampioen omdat Ajax extreem faalde.
Alsnog met een prima puntentotaal. Als jullie tweede waren geworden hadden weinig mensen geklaagd dat het een slecht seizoen was en dan zat daar ook nog overwintering in de Champions League bij.

We hadden verwacht in ieder geval mee te doen om het kampioenschap, maar de terugval was echt ongekend
pi_180942674
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat mag geen excuus zijn. PSV speelde in 2015/16 ook CL
Statistisch kan het gewoon onderbouwd worden dat ploegen die europees spelen meer puntenverlies lijden na en voor dit soort wedstrijden.

Zeker voor een ploeg als Feyenoord die daar weinig ervaring met de CL heeft, heeft dat doorgewerkt. Maar het had ook inderdaad te maken met blessures en spelers die niet in vorm waren of gewoon op dat moment het gewoon niet aankonden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180942694
Straks genieten van CLASIEGOD _O_
pi_180942708
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
Straks genieten van CLASIEGOD _O_
ben benieuwd of die tuinkabouter het gaat waarmaken of iets gaat toevoegen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180942934
Botthegin en Verdonk spelen....
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:46:35 #22
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180943576
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

je lult flappie

Feyenoord begint helemaal niet op 0 vanavond

het borduurt gewoon dit seizoen verder na die laatste 10 wedstrijden in de competitie die allemaal gewonnen werden en de bekerwinst

Dit elftal is gewoon weer een seizoen verder met wat aanpassingen.

IK heb het in de ajax topic al een paar keer gepost dat zoveel wisselingen bij hun teveel van het goede zijn..... Het is gewoon een niet ingespeeld elftal.

Ik denk dat psv en Feyenoord als team en als elftal verder zijn dan ajax

ajax kan zwaar kut spelen maar dan zullen ze de individuele kwaliteten waarschijnlijk toch hebben om wedstrijden te kunnen winnen. Het zal aan het eind duidelijk zijn of dat spelletje gelukt is voor ze ...ik denk het niet...ze hebben natuurlijk ook een clown als trainer..
Vanavond zullen we zien dat PSV gewoon een stuk sterker is dan Feyenoord. We hebben nog wat spelers nodig als we mee willen doen en het lijkt erop dat deze met v Geel aan het roer niet gaan komen. Plek 3 is dit seizoen vooralsnog het maximaal haalbare.
pi_180943595
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 17:46 schreef fetX het volgende:

[..]

Vanavond zullen we zien dat PSV gewoon een stuk sterker is dan Feyenoord. We hebben nog wat spelers nodig als we mee willen doen en het lijkt erop dat deze met v Geel aan het roer niet gaan komen. Plek 3 is dit seizoen vooralsnog het maximaal haalbare.
En ik zeg van niet

Plek 1 is haalbaar als Jorgensen straks ook meedoet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:49:59 #24
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180943632
Plek 1 is alleen haalbaar als PSV en Ajax falen. Ik denk dat we vanavond niet veel in te brengen hebben tegen een degelijk PSV.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:57:06 #25
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180943795
Botteghin en VD Heijden. Dit wordt pijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')