abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 april 2019 @ 12:49:14 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_186475066
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:23 schreef Bolasie het volgende:
Tuchel zal wel weer de zak krijgen, want zo werkt dat nou eenmaal. Op naar de volgende coach die wordt versleten.
De problemen zitten veel hoger. Als ik de fans mag geloven kan de TD er vrij weinig van en misschien moet Nasser zelf ook maar een keer eruit gegooid worden door de Emir.

Het lijkt wel Feyenoord, maar dan met onbeperkte middelen.
pi_186475159
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De problemen zitten veel hoger. Als ik de fans mag geloven kan de TD er vrij weinig van en misschien moet Nasser zelf ook maar een keer eruit gegooid worden door de Emir.

Het lijkt wel Feyenoord, maar dan met onbeperkte middelen.
Het probleem van PSG is dat ze wel het geld hebben maar dat de echte toppers schaars zijn en de meesten van hen liever niet in Frankrijk willen voetballen.
pi_186495437
quote:
Stuurt eigenaar PSG na nieuw debacle trainer, sportief directeur en voorzitter de laan uit?

Na de droeve uittocht in de Champions League en de stuntelige eindsprint naar de titel ging PSG ook in de bekerfinale roemloos ten onder. Tijdens de wedstrijd ging het licht uit bij Kyllian Mbappé, na de match bij Neymar. De Duitse trainer Thomas Tuchel heeft geen controle meer over zijn dolend sterrenteam. Niet alleen hij, ook de sportief directeur en zelfs de voorzitter moeten voor hun ontslag vrezen.

Als je trainer wordt van Paris Saint-Germain gelden er enkele vuistregels. De eerste: jij zal zonder pardon kampioen worden en de beker winnen. De tweede: jij zal zo ver mogelijk geraken in de Champions League en liefst winnen. De derde: jij zal nooit raken aan de sterren.

De Duitse trainer Thomas Tuchel (45) gold als een grijze muis toen hij vorige zomer werd aangesteld als opvolger van de Spaanse miscast Unai Emery. De eigenzinnige laptop-trainer maakte furore bij Mainz en werd binnengehaald door Dortmund als de nieuwe Jürgen Klopp. Tuchel hield er wel moderne voetbalideeën op na – die dicht bij die van Klopp hebben gelegen –, maar qua uitstraling komt hij niet in de buurt van de rock-and-roll-coach. Door een gebrek aan empathie en groepsmanagement werd hij aan de deur gezet door Dortmund. Het was dus uitkijken wat Tuchel zou uitvoeren bij Paris Saint-Germain, waar het in de hand houden van een kleedkamer vol supersterren net de grootste uitdaging is.

Schandalige overtreding

Eén seizoen later kennen we het antwoord: ook Thomas Tuchel krijgt geen vat op het circus PSG. Hij werd weliswaar kampioen, maar de manier waarop was beschamend. Twee keer moest het titelfeest worden uitgesteld door falende resultaten. Een gooi naar de Champions League doen, dat lukte ook niet. PSG ging er in de 1/8ste finales uit tegen Manchester United, een ploeg die op zijn beurt een schim is van zijn eigen schitterende zelf. De bekerfinale was daarom “heel belangrijk voor de club en voor mij persoonlijk”, had Tuchel voor aanvang van de eindstrijd tegen Rennes, een middenmoter in de Ligue 1, gezegd.

In die bekerfinale liep alles fout wat er al heel het seizoen fout liep. Eerst gaf PSG een 2-0-voorsprong uit handen, mede door een owngoal van Presnel Kimpembe. In de verlengingen keek Kylian Mbappé tegen rood aan na een schandalige overtreding. Bij de strafschoppen liet Christopher Nukunku de beslissende penalty liggen. En toen de spelers de eretribune beklommen om hun medaille als verliezers te halen, kreeg Neymar het aan de stok met een vuilgebekte fan van Rennes. De Braziliaanse superster – eerder nog goed voor een fraaie goal – deelde een tik uit, die door tientallen telefoons van filmende supporters werd vastgelegd.

Tuchel kon na afloop alleen maar zijn hoofd buigen. “De rode kaart van Mbappé valt niet goed te praten”, zei de Duitser. “Hij voelde zich vandaag niet vrij. Zo is hij normaal niet.”

Neymar sakkerde na afloop op zijn jongere ploegmaats. “Zij luisteren niet naar de adviezen van oudere spelers. Wij hebben ervaring en dat moeten zij respecteren.”

De positie van Tuchel ligt meer dan ooit onder vuur, maar volgens de nieuwszender RMC zou de Duitser in de loop van het seizoen al een contractverlenging zijn overeengekomen. Dat nieuws moet in een van de volgende weken worden bekendgemaakt, maar het is onzeker of het er ook komt. Volgens de krant Le Monde zou Tuchel wel degelijk op de wip zitten. De eigenaar van PSG, de emir Amim Al-Thani, zou volgens sommige bronnen zelfs de volledige sportieve hiërarchie van de Parijzenaars overboord zetten. Ook sportief directeur Antero Henrique en voorzitter en CEO Nasser Al-Khelaïfi moeten voor ontslag vrezen. Sinds het Parijs monument PSG werd overgenomen door het emiraat van Qatar was het er nooit zo slecht aan toe.
  maandag 29 april 2019 @ 16:40:02 #154
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_186498550
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het probleem van PSG is dat ze wel het geld hebben maar dat de echte toppers schaars zijn en de meesten van hen liever niet in Frankrijk willen voetballen.
Deels. De basiself is op zich goed genoeg om elke tegenstander te verslaan, maar de attitude is niet goed. Het zijn teveel egootjes die weten dat ze bijna alles kunnen maken omdat de trainer er toch het eerst uit vliegt. Ze hebben een trainer nodig die dat niet tolereert en met genoeg successen op zak om respect van de spelers te krijgen.
pi_186500068
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Deels. De basiself is op zich goed genoeg om elke tegenstander te verslaan, maar de attitude is niet goed. Het zijn teveel egootjes die weten dat ze bijna alles kunnen maken omdat de trainer er toch het eerst uit vliegt. Ze hebben een trainer nodig die dat niet tolereert en met genoeg successen op zak om respect van de spelers te krijgen.
Er zijn toch wel de nodige zwakke plekken in het elftal, ook als iedereen fit is. De backs en de middenvelders (op Verratti na) zijn eigenlijk niet meer dan rejects van andere topclubs. In de goal staat ook geen absolute topper. Met deze voorhoede, aangevuld met de rest van het team kun je inderdaad van elke tegenstander winnen, maar er zijn genoeg ploegen die óf kwalitatief óf tactisch beter in elkaar steken.
pi_187081902
quote:
De Duitser Thomas Tuchel heeft zijn contract bij de Franse kampioen PSG met een jaar verlengd. Hij ligt nu vast tot 30 juni 2021, zo is zaterdag bekendgemaakt.

Tuchel, 45, is sinds de zomer van 2018 aan de slag in de Franse hoofdstad. Hij leidde de sterrenclub van Neymar, Mbappé en Meunier naar een nieuwe landstitel maar kon net als zijn voorganger Unai Emery niet scoren in de Champions League. PSG ging er in de achtste finales uit tegen Manchester United. Ondanks die mislukking behoudt hij het vertrouwen van de Qatarese bazen in Parijs.

“Ik ben heel blij en fier met deze verlenging en mijn engagement bij PSG”, zegt de Duitser, die eerder bij Mainz en Dortmund aan de slag was. “Ik wil de voorzitter en de hele club bedanken voor het vertrouwen dat zij in mij en mijn staf hebben.”
pi_187210708
Globo in Brazil reporting that Neymar has been accused of raping a woman in Paris on May 15th at 20:20 local time & that an investigation by Brazilian authorities is underway. Accuser, whose identity is being protected, filed the legal action in São Paulo.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 12 juni 2019 @ 19:19:25 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187392974
Vanaf 2020/21 heet het de Ligue 1 Uber Eats #viesdik

https://www.lequipe.fr/Fo(...)e-la-ligue-1/1029041
Oh.
  woensdag 12 juni 2019 @ 20:56:58 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_187394699
Bijna net zo slecht als KeukenKampioen Divisie, maar dat is tenminste toepasselijk voor de kwaliteit.
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:07:58 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187395996
GFFN twitterde op woensdag 12-06-2019 om 20:46:43 Breaking | French football financial watchdog the DNCG announces the relegations of AS Nancy and Sochaux from Ligue 2 to National owing to financial irregularities. reageer retweet
Sow
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:24:22 #161
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188375926
Gisteren is de competitie ook in Frankrijk weer begonnen, Lyon won uit bij het jonge Monaco met 0-3. Zoals hieronder te zien zijn de verhoudingen enigszins veranderd. Lyon is dichterbij het oppermachtige PSG gekomen en Lille heeft mede dankzij het goede vorige seizoen een plek in de top 5 bemachtigd. Marseille is daarentegen wat weggezakt. Dat zorgt er helaas voor dat het "Champions Project" van McCourt steeds meer op het luchtkasteel van Jordania bij Vitesse begint te lijken.

Een uitgebreide voorbeschouwing laat ik achterwege omdat PSG waarschijnlijk toch wel weer gaat winnen (ook al zal Lyon waarschijnlijk lang mee kunnen doen) en omdat ik zometeen in het Vélodrome zit voor de eerste wedstrijd van OM. Ben benieuwd wat Villas-Boas met dit team kan.

MarseilleUK twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 12:44:18 This is really bad - 3 years after “the Champions Project” and what McCourt / Eyraud promised in August 2016- “we will fight to be in the top 3 every year, to eventually fight for the title”.3 years in - 40% budget decrease. Why can’t they just come out and say they made errors https://t.co/MnLu8ono61 reageer retweet
pi_188382300
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 15:24 schreef hhh38 het volgende:
Gisteren is de competitie ook in Frankrijk weer begonnen, Lyon won uit bij het jonge Monaco met 0-3. Zoals hieronder te zien zijn de verhoudingen enigszins veranderd. Lyon is dichterbij het oppermachtige PSG gekomen en Lille heeft mede dankzij het goede vorige seizoen een plek in de top 5 bemachtigd. Marseille is daarentegen wat weggezakt. Dat zorgt er helaas voor dat het "Champions Project" van McCourt steeds meer op het luchtkasteel van Jordania bij Vitesse begint te lijken.

Een uitgebreide voorbeschouwing laat ik achterwege omdat PSG waarschijnlijk toch wel weer gaat winnen (ook al zal Lyon waarschijnlijk lang mee kunnen doen) en omdat ik zometeen in het Vélodrome zit voor de eerste wedstrijd van OM. Ben benieuwd wat Villas-Boas met dit team kan.

MarseilleUK twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 12:44:18 This is really bad - 3 years after “the Champions Project” and what McCourt / Eyraud promised in August 2016- “we will fight to be in the top 3 every year, to eventually fight for the title”.3 years in - 40% budget decrease. Why can’t they just come out and say they made errors https://t.co/MnLu8ono61 reageer retweet
L'OM Suk.
pi_188398439
Neymar doet niet mee vanavond, maar dat neemt niet weg dat de PSG fans nogal boos zijn en die laten dat merken met banners en spreekkoren:


RafaellBeckran twitterde op zondag 11-08-2019 om 22:08:49 WHAT A DISGUSTING AND DISRESPECTFUL HEAPS OF HUMAN Y’ALL ARE! You wish you still had my brother at your team. You will win nada without him. F*ckers https://t.co/VzOvHx2O3S reageer retweet
De zus van Neymar reageert.
pi_188398571
Wat zou Neymar toch zijn zonder z'n entourage. Erg benieuwd bij welke club hij uiteindelijk gaat belanden :s)
  zondag 11 augustus 2019 @ 22:20:32 #165
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188398601
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 22:18 schreef Dejannn het volgende:
Wat zou Neymar toch zijn zonder z'n entourage. Erg benieuwd bij welke club hij uiteindelijk gaat belanden :s)
Barca.
pi_188398623
Betwijfel het, daar heeft PSG natuurlijk niet zo'n goede verstandhouding mee. Als die hem aan Real kunnen verkopen zullen ze het niet nalaten denk ik.
  zondag 11 augustus 2019 @ 22:22:04 #167
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188398630
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 22:21 schreef Dejannn het volgende:
Betwijfel het, daar heeft PSG natuurlijk niet zo'n goede verstandhouding mee. Als die hem aan Real kunnen verkopen zullen ze het niet nalaten denk ik.
(lol)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 augustus 2019 @ 22:56:42 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188513490
Sow, PSG verliest al in ronde 2.
2-1 tegen Rennes.
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:56:51 #169
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188513492
Rennes _O_
AZ
ALKMAAR
pi_188513696
Neymar, vreselijk overschatte voetballer :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188514491
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:11 schreef TLC het volgende:
Neymar, vreselijk overschatte voetballer :')
Wat heeft Neymar met dat verlies te maken?
pi_188515717
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:13 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wat heeft Neymar met dat verlies te maken?
Niks maar ik scrollen en scrollen en zag dat t over Neymar ging inclusief zuslief :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:17:00 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188520364
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Sow, PSG verliest al in ronde 2.
2-1 tegen Rennes.
PSG heeft trouwens (weer) een matige bank

https://www.psg.fr/equipe(...)t-germain?tab=lineup
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:15:06 #174
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188521161
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:56 schreef Durmada het volgende:
Rennes _O_
16 jarig jochie in de basis _O_
pi_188945859
Aardig kooltje van Neymar in blessuretijd :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')