Zoals elke andere hygiënische man zorg ik goed voor mezelf. Nu ben ik nou eenmaal een man met veel testosteron daardoor heb ik erg veel haargroei overal op mijn lichaam waardoor ik dus op dokters advies hier goed voor moet zorgen om vervelende ingegroeide haren te voorkomen. Om de zoveel maanden doe ik dus een lekkere klodder Veet Silk&Fresh (de roze want ik ben geen blauwe gevoelige huid pussy) op mijn hand waarnaar ik daarmee lekker tussen mijn billetjes wrijf. Vervolgens sta ik 10 minuten op mijn tenen te springen om afgeleid te worden van mijn brandende ster waarnaar ik vervolgens alles onder de douche er heel makkelijk afspuit.
Maar goed, nu heeft deze frisse en gladde erogene zone ook zijn nadelen. Het is altijd even wennen nadat je dit gedaan hebt dat je scheten een stuk meer galmen. Dan komt natuurlijk doordat de huid van je billetjes veel harder op elkaar kunnen slaan zonder enige vorm van dempingswol.
Nu was ik gisteren dus in de AH en ik moest een scheetje laten en ik dacht ik doe dat gewoon en loop daarna stug door naar het volgende pad, zo kunnen ze mij nooit als dader aanwijzen als iemand het toch begint te ruiken. Ik deed dit dus maar bij elke stap hoorde je "prt prt prtt" omdat ik even was vergeten dat ik net mijn kont had onthaard

Hierdoor maakte het veel meer geluid dan ik had geanticipeerd en zag ik iemand omkijken. Fucking zjenant.
Klacht: na het ontharen van je kont maken je scheten veel meer geluid