Heb ik bij alle sporten en ook bij spelletjes. Vind er geen bal aan als ik niet aan de beurt ben. Duurt me altijd veel te lang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vond ik juist prettig. Beetje op het grasveld staan.
Op de middelbare school heb ik ooit een keer een doelpunt gemaakt tijdens een voetbaltoernooi, intikkertje bij de tweede paal. Ik vond het zelf heel wat, maar toen ik dat later thuis vertelde geloofden mijn ouders me nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Herkenbaar.Met voetballen was ik zo slecht in verdedigen dat ik vaak "huh?" hoorde als iemand langs mij heen kwam. Alsof ik in rook opging. En de bal de juiste kant op schieten lukte ook maar zelden. Was altijd leuk bij het kiezen van teams.
Bij sporten of spelletjes waar ik niks van kan, maakt me dat niet uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik bij alle sporten en ook bij spelletjes. Vind er geen bal aan als ik niet aan de beurt ben. Duurt me altijd veel te lang.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb ik ooit een keer een doelpunt gemaakt tijdens een voetbaltoernooi, intikkertje bij de tweede paal. Ik vond het zelf heel wat, maar toen ik dat later thuis vertelde geloofden mijn ouders me niet
Ik herinner me van de lagere school, klas 5, dat ik meer dan eens van het veld gestuurd ben vanwege aanmerkingen op de scheidsrechter/meester terwijl ik het met die man eigenlijk het beste kon vinden van alle meesters en juffen. Goede onderwijzer, slechte scheidsrechter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]Je ouders kenden je wel goed. Wel een narigheid, dat voetballen. Op de basisschool voetbalden we nauwelijks, terwijl het op de middelbare school kennelijk de belangrijkste vaardigheid was.
Euhm. Nou ja, ik was gewoon goed in alles waar een bal aan te pas kwam. Het is een talent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:33 schreef mootie het volgende:
Maar Lyza, vertel eens over je balgevoel?
Tennis je nog steeds?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Euhm. Nou ja, ik was gewoon goed in alles waar een bal aan te pas kwam. Het is een talent.
Volgens mij had jij het wel vaker aan de stok met de autoriteiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik herinner me van de lagere school, klas 5, dat ik meer dan eens van het veld gestuurd ben vanwege aanmerkingen op de scheidsrechter/meester terwijl ik het met die man eigenlijk het beste kon vinden van alle meesters en juffen. Goede onderwijzer, slechte scheidsrechter.
Ongeveer vanaf die leeftijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had jij het wel vaker aan de stok met de autoriteiten.
Whehe, waarschijnlijk had-ie daar wel gelijk in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ongeveer vanaf die leeftijdHet jaar daarop, de hoogste klas, werd het nog een stuk erger met kwekelingen die je zogenaamd aan het denken wilden zetten. Eén daarvan had bij mijn oudste broer in de klas gezeten en zei later ook tegen hem dat ik een vervelend kutkind was.
Morgen tennissen met mootie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:50 schreef Lyza666 het volgende:
Ik val in slaap. Ik en m'n bal gaan naar bed.
Slaap fijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:50 schreef Lyza666 het volgende:
Ik val in slaap. Ik en m'n bal gaan naar bed.
Nee, dat denk ik niet. Ik had gelijk, hij niet. Ik kan me serieus die conflicten nog herinneren, weet nog waar ze over gingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, waarschijnlijk had-ie daar wel gelijk in.
Dat je gelijk had, wil nog niet zeggen dat je geen kutkind was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik had gelijk, hij niet. Ik kan me serieus die conflicten nog herinneren, weet nog waar ze over gingen.
Wellicht, maar dat kon hij niet weten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat je gelijk had, wil nog niet zeggen dat je geen kutkind was.
Trustenquote:
Yup, en dan kettingroken in de pauze.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen tennissen met mootie?
Trusten
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |