abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 november 2000 @ 18:51:20 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_498530
De uitzending begint zo !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_498628
Twee opmerkingen:

Al dat gelul over Ferdi die geen emoties heeft kan de prullenbak in.

Al dat gelul over Bianca Ratelband kan er direct achteraan. Ik vind dat ze goed werk verrichtte. Je kunt het peptalk noemen, maar ook gewoon: helpen.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_498633
*fashionably_late heeft nieuw icoontje..

Die Hieke met haar halve zinnen, fluisterend gemompel en retorische vragen..."Weet je het dan niet??? Met wie zat je daar??Nou? Nou??"
Zo ga ik haar nooit begrijpen

En ze was écht wel aangeschotenn!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator maandag 27 november 2000 @ 19:41:55 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_498662
Waarom interpreteerde Hieke de opmerking van Bianca zo vreselijk negatief?
Volgens mij duidt dit erop dat Hieke zich schuldig voelt. Hieke heeft een 'hidden agenda'. Ze doet niet maar wat, ze doet iets vooropgezet. Er is over nagedacht door mevrouw.

Ze doet helemaal niets om de verliefdheid bij Ferdi af te laten nemen. Ze wakkert het juist aan, laat zich lekker masseren, heeft altijd een maatje, is van in ieder geval één andere bewoner zeker dat die haar niet nomineert..

En over vijf weken: DOEI!!! Als ze echt om Ferdi zou geven, zou ze wat afstand nemen. Al snap ik ook wel dat iedereen daar af en toe een schouder nodig heeft. Dus Hieke hoeft Ferdi echt niet te ontlopen. Maar je kan ook overdrijven met die fysieke aandacht.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_498679
Halleluja, wat een verschil met de donderdag-avond utzending! Toen kunstmatig opgeklopte spanning met als doel Kim te laten janken. Terwijl je in deze uitzending het leven in al zijn intensiteit geleefd zag worden. Wat heb ik, ondanks de irritante trekjes die ze zo nu en dan hebben, een respect voor mensen als Ferdie, Hieke en Bianca.

Met een uitzending als vanavond laat Big Brother zien hoe wezenlijk, urgent en grensverleggend dit concept kan zijn. De zuivere intensiteit die ik vanavond zag wordt slechts in de allerbeste speelfilms benaderd.

Met zeer veel dank aan de streamers; dankzij hen wist ik dat ik vanavond niet mocht missen.

The trick is to keep breathing
pi_498688
Irrelevante post van Arjuno, dus:

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 27-11-2000 19:53]

The trick is to keep breathing
pi_498700
Hieke was volgens mij ook gewoon jaloers..tegen Fewdi:"Waarom zat je met háár in de DBK???"

En tegen Bianca:"Waarom komt hij dan niet bij míj????

Deze twee vragen lijken kort en bondig. In werkelijkheid duurde het langer,ze werden door Hieke nl cryptisch omschreven en de anderen moesten raden wat ze bedoelde.

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 27-11-2000 20:17]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 27 november 2000 @ 20:00:35 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_498711
Dat is ook wat ik dacht Fashionably_late !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_498715
Ik had dat gevoel ook fashionable. Kreeg ook de indruk dat Hiek jaloers was op Bianca.

En Arjuno, je hebt helemaal gelijk, alleen is het jammer dat dit soort intensiteit alleen voorkomt als er drank in de gasten is gegoten.

Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 27 november 2000 @ 20:06:44 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_498730
Het was een prachtige uitzending.

Bij Ferdi kreeg je echt zo'n gevoel van, gaat u maar effe zitten en pak maar aan. Ineens was al die arrogantie ,die hij toch een beetje over zich heeft, verdwenen. Ze hebben bij hem niet een muurtje gebroken maar een heel bouwerk. Weg is zijn pantser. Hoppa geef je maar bloot.

Ook was duidelijk tijdens zijn tweede gesprek in de DBK dat hij niet alleen last heeft van de situatie Hieke maar ook gewoon zijn familie mist en dat het toch een hele opgave voor hem is.

Jammer dat er van het stuk wat ze samen in de tuin hadden niet meer is uitgezonden want dat was op de streams toch echt veel mooier.
En de badkamer scene heb ik ook gemist.

Wat een opgeklopte ruzie tussen Bianca en Hieke. Wat had die Hieke was het nou schuldgevoel of was het haar eigen problemen met thuis.

Maar ik heb heerlijk genoten. Van mij mogen er zo nog wat meer volgen.

pi_498745
Vergeet niet dat iedereen een halve slijterij achterover had geslagen.

Dus .........

  maandag 27 november 2000 @ 20:11:38 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_498746
quote:
Op 27 november 2000 20:00 schreef ART het volgende:
Ik had dat gevoel ook fashionable. Kreeg ook de indruk dat Hiek jaloers was op Bianca.

En Arjuno, je hebt helemaal gelijk, alleen is het jammer dat dit soort intensiteit alleen voorkomt als er drank in de gasten is gegoten.


Ik denk niet dat drank hier alleen orzaak is geweest. Ik heb het idee dat de muziek die ervoor was geweest ook veel gevoelens van weemoed op heeft geroepen.
pi_498752
Bianca helpen ??? Ammenooitniet !!! Heb nog nooit zo'n opdringerige, van zichzelf overtuigde, in ieders privé-emoties binnendenderende, ab-so-luut niet naar anderen luisterende, REGELNEEF op marine-gympen gezien ! BAH !!

Maar het mooiste was: vanavond zag je TWEE cobra's tegenover elkaar, in elkaars ogen spiedend wie het onderspit zou delven. Hieke hyper-sarcastisch met : "en dat zou ik dan wel weten ?" Intussen pis-en-pis-nijdig, jaloers dat B. aan hààr Fewdie's emoties had zitten wroeten (eindelijk 'ns iemand die dààrtegen protesteert, die hulp-uithuil-terreur van die meid sinds het BEGIN!),
en tegelijkertijd onzeker: "moet ik weggaan dan?" Prachtige televisie, en gruwelijke emotionele vivisectie van de-mens-op-zijn-laagst : veel gekonkel, veel achterbaksheid, veel geldingsdrang, scheutje of 27 alcohol, en klaar is de cake !
Zó voor het opsmullen....als je ervan houdt, tenminste....

En dan die officiele BB-site maar volhouden 'dat de dames het weer hebben bijgelegd'.... NIKS bijgelegd, óórlog is het, en het zal alléén maar erger worden, Hieke is nu gewaarschuwd. Privé DBK of niet, Bianca ZAL zich mengen, in iedere SCHEET die gelaten wordt daar in die bouwkeet ! Driewerf BAH !!!!

pi_498769
Jammer. Ik had wel verwacht dat de meesten Hieke haar houding niet begrepen.
Volgens mioj is het dus niet zo dat ze jaloers is.
Ze krijgt van meerdere mensen te horen dat Ferdi het zo moeilijk heeft door zijn verliefdheid. m.a.w houdt dit ook in dat dit door haar komt.
Het is toch logisch dat zij zich aan de ene kant schuldig voelt maar aan de andere kant ook geirriteerd?
Ze ziet dat Ferdi huilt en Bianca er bij zit. Als ze vraagt wat er is wordt er 3 keer herhaald, ja je weet het.
Zij interpetreert dit als, ja je weet wat er is, hij heeft het moeilijk om dat hij op JOU verliefd is.
Tuurlijk dat zij dan denkt . verdorie we zijn zo close, waarom zegt hij dat niet tegen mij? maar ook shit nu gaan ze helemaal vinden dat het zo moeilijk voor hem is, en het mijn schuld is.
Ik kan haar houding heel goed begrijpen en er is geen sprake van jaloezie naar Bianca toe.
pi_498772
[quote]Op 27 november 2000 20:13 schreef Moor het volgende:
Bianca helpen ??? Ammenooitniet !!! Heb nog nooit zo'n opdringerige, van zichzelf overtuigde, in ieders privé-emoties binnendenderende, ab-so-luut niet naar anderen luisterende, REGELNEEF op marine-gympen gezien ! BAH !!
/quote]

ik hoef niks meer te zeggen...

pi_498792
Itsme, ik vind het vreemd dat Hieke volgens jou denkt dat de anderen zullen denken...etc. Als Ferdi gewoon haar maatje is en hij heeft het moeilijk, kan ze ook gewoon met hem gaan praten. Nu wilde ze in de tuin nix tegen hem zeggen, ze was echt pissed. Ferdi had het moeilijk maar zij draaide het hele probleem naar haar toe. Ferdi moest háár troosten.....!
Beetje Dezeuré actie vond ik het!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 27-11-2000 20:28]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 27 november 2000 @ 20:28:30 #17
1464 ART
FOK!member
pi_498799
Hé Moor, kreeg je een flashback naar jezelf?
Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 27 november 2000 @ 20:42:39 #18
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_498838
Ik ben het helemaal met je eens Moor!! Wat word ik moe van die Bianca zeg,met dat psygologische geklets
Fewdy zei toch dat ie er niet over wou doorpraten ...maar nee Madam moet en zal het eruit trekken,ze wil gewoon haar mening aan iedereen opdringen.
En even over Hieke,hoe ze omgaat met Fewdy vind ik gevaarlijk maar ze was niet jaloers op Bianca,ze baalde er stevig van dat Bianca weer de psygo uit moest hangen in de DBK,waar het ganse land meekijkt,of zou ze Bianca doorkrijgen want ,laten we wel wezen Bianca is zich terdege bewust van de Camera's,alleen ik vind het zo verschrikkelijk jammer ,dat met uitzondering van Robin niemand dat doorheeft!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_498864
quote:
Op 27 november 2000 20:20 schreef lily het volgende:
[quote]Op 27 november 2000 20:13 schreef Moor het volgende:
Bianca helpen ??? Ammenooitniet !!! Heb nog nooit zo'n opdringerige, van zichzelf overtuigde, in ieders privé-emoties binnendenderende, ab-so-luut niet naar anderen luisterende, REGELNEEF op marine-gympen gezien ! BAH !!
/quote]

ik hoef niks meer te zeggen...


Ik ook niet......helemaal mee eens
pi_498873
oeps

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 27-11-2000 21:00]

pi_498875
quote:
Op 27 november 2000 20:25 schreef fashionably_late het volgende:
Itsme, ik vind het vreemd dat Hieke volgens jou denkt dat de anderen zullen denken...etc. Als Ferdi gewoon haar maatje is en hij heeft het moeilijk, kan ze ook gewoon met hem gaan praten. Nu wilde ze in de tuin nix tegen hem zeggen, ze was echt pissed. Ferdi had het moeilijk maar zij draaide het hele probleem naar haar toe. Ferdi moest háár troosten.....!
Beetje Dezeuré actie vond ik het!
Huh? volgens mij denken dat..., het is toch ook zo. ze krijgt toch commentaar. van de anderen ? meeste achter haar rug en dat heeft Bianca haar ook verteld dus dat is niet wat IK denk maar gewoon een feit
Maar daar ging het juist om! Ferdi ging niet met HAAR praten, en had het in zijn eentje moeilijk in de dagboekkamer.
Ze zag hem opens met Bianca en Bianca had een toontje van het is jou schuld voor haar gevoel)
Ze was echt pissed zeg jij, klopt dat zei ik ook. ze was boos, maar ook erg emotioneel en pissed van aangeschoten zijn.
Ik zeg alleen dat IK haar wel kan begrijpen. snap je?
Been there, done that.
niet met iemand die bezet is hoor.
pi_498880
oeps foutje dubbel en dat was het niet waard.
pi_498898
Ja, ik snap wel wat je bedoelt en het zal ook zeker meespelen, dat wat de anderen vinden....maar ik vind Hieke zó onduidelijk en vaag en geheimzinnig doen sinds ze cosey met Ferdi is geworden. Ze schept een heel onplezierig sfeertje daar. Ze is nooit direct!! Ferdi zit te huilen, Bianca zit erbij, ze hebben een misverstand over de toon waarop Bianca iets uitspreekt en Hieke kiest ervoor om in de tuin te gaan zitten kniezen!! Ik SNAP dat gewoon niet! Troost je maatje en vraag daarna nog eens wat Bianca nou bedoelde...Bianca is toch ook haar maatje?? Waarom reageert ze zo achterdochtig??
Je snnapt het al, ik snap nix van die vrouw!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_499028
fashionably_late (leuk nw plaatje trouwens) ik denk dat Hieke zich aangevallen voelde door Bianca, die zei tot 3 keer toe "je weet het", na 2 keer draaide ze zich helemaal naar haar toe en zei het toen nog een keer en toen klonk het in mijn oren ook als een verwijt.

Hieke weet dat Bianca met de andere bewoners over haar praat doordat ze haar dingen heeft verteld over hoe anderen er over denken maar ze twijfelt of Bianca wel zo eerlijk naar haar toe als ze beweert. Hieke was het onderwerp van het gesprek dus ik kan me wel enigzins voorstellen dat ze dan denkt waar bemoei jij je mee.

Want waar bemoeit Bianca zich ook eigenlijk mee, doodziek word je toch van dat mens, zodra er maar bij iemand in haar buurt een schijn van emotie dreigt boven te komen springt ze er bovenop als een roofdier op haar prooi. Annet, die haar troostgedrag aan alle kanten werd verweten was er nog niets bij vergeleken.

pi_499165
quote:
Op 27 november 2000 20:28 schreef ART het volgende:
Hé Moor, kreeg je een flashback naar jezelf?
Nee - flashack van jou, nou goed ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')