?quote:
TS heeft het over zilvervliesjes. Ik vraag me af of hij zilvervisjes bedoelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:16 schreef NoXia het volgende:
[..]
?
OT: Zilvervisjes kunnen juist ook in schone huizen komen wonen al denk ik dat je vieze buurman wel de hoofdschuldige is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:18 schreef LurkJeRot het volgende:
Je bent geinspreerd door dat topic in klb neem ik aan?
Ja die jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft het over zilvervliesjes. Ik vraag me af of hij zilvervisjes bedoelt.
Wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
dan verzonnen topic, slotje, slechte lemming, take your pick.
Bemoei je er niet mee waar ik topics over maakquote:
Ik zou als ik jou was je eigen bek maar houden want voor je het weet heb je een bakkes vol zilvervliesjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat?
Wat is dat nou weer voor domme opmerking, dus omdat ik het woord zilvervisje in een ander topic zie en ik daardoor opeens bedenk dat ik hier ook nog een topic over moest maken is het verzonnen en slecht? Hou je bek gewoon.
Ik las het woord zilvervisjes en bedacht me dat ik hier nog over moest schrijven maar dat mag niet volgens LurkJeRot mag het onderwerp zilvervisje maar 1x per dag besproken worden op dit forum.quote:
Quota zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik las het woord zilvervisjes en bedacht me dat ik hier nog over moest schrijven maar dat mag niet volgens LurkJeRot mag het onderwerp zilvervisje maar 1x per dag besproken worden op dit forum.
Ga je mij nou een beetje in de hissyfit tussen jou en LJR trekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik las het woord zilvervisjes en bedacht me dat ik hier nog over moest schrijven maar dat mag niet volgens LurkJeRot mag het onderwerp zilvervisje maar 1x per dag besproken worden op dit forum.
JONGUH EDELMETAAL ROEST HELEGAAR NIET DAAROM IS HET EDELMETAAL!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je mij nou een beetje in de hissyfit tussen jou en LJR trekken?
Daar pas ik voor, hoor. Zilvervisjes, goudvisjes, kan mij roesten.
Waar komen ze dan vandaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zag gisteren nog een zilvervisje lopen over de vloer van een toilet in een nieuw ziekenhuis (nog geen 5 jaar oud). En zelfs de schoonmaker was net langs geweest. Dus ja, die beestjes hebben niet zoveel te maken met hoe schoon /vies het is.
Geen idee, dat vraag ik me ook altijd af. In mijn oude huis had ik er niet zo'n last van, bij mijn ouders wel meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waar komen ze dan vandaan?
Moet ik vergif halen? Waar kan ik dit dan het beste spuiten?
Raid of HG zilvervisjes-spray.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe kan u zilvervisjes voorkomen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:30 schreef SuperNeger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |