Chocolade ben ik tegengekomen maar wel bij de ikeaquote:Op zondag 7 oktober 2018 16:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Liever zonder frikandellen. Maar bier of andere drank is een idee. Of verzorgingsproducten of chocolade of iets anders leuks.
Is dat niet zo’n gewonen kinderadventskalender? (ik kan ‘m niet op internet vinden, is ie groot?)quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Chocolade ben ik tegengekomen maar wel bij de ikea
Ze bestaan met bier en whiskey. Wel relatief erg duur.quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:11 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Grappig. Iemand al ergens een adventskalender voor mannen tegen gekomen?
Was wel een aardig formaat, maar of het nu voor kinderen of volwassen is durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2018 16:30 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Is dat niet zo’n gewonen kinderadventskalender? (ik kan ‘m niet op internet vinden, is ie groot?)
uiteraard. Met 24 bierenquote:Op zondag 7 oktober 2018 16:11 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Grappig. Iemand al ergens een adventskalender voor mannen tegen gekomen?
+/- 40x50quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:30 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Is dat niet zo’n gewonen kinderadventskalender? (ik kan ‘m niet op internet vinden, is ie groot?)
Ah ja, die hadden ze vorig jaar ook. Leek me leuk maar er zaten toen wat rare smaken tussen bier met drop en wasabi smaak. Sprak me wat minder aan.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
uiteraard. Met 24 bieren
https://www.hopt.nl/beery-christmas
Dit jaar weer bestellen.
met 24 bieren uit 31 brouwerijenquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
uiteraard. Met 24 bieren
https://www.hopt.nl/beery-christmas
Dit jaar weer bestellen.
Tegenwoordig zijn collabs hip, waar meerdere brouwers samen 1 biertje maken, dus wellicht zoietsquote:Op maandag 8 oktober 2018 07:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met 24 bieren uit 31 brouwerijenik ben benieuwd hoe ze dat doen
samenwerkingen tussen de brouwerijen. Komt meer voor dan je denkt ...quote:Op maandag 8 oktober 2018 07:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met 24 bieren uit 31 brouwerijenik ben benieuwd hoe ze dat doen
Ja, die van Hopt had ik ook, maar achteraf had ik liever die van Beerwulf gehad, wat minder "kijk mij toch eens lekker gekke smaken door elkaar gooien" gehalte.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ah ja, die hadden ze vorig jaar ook. Leek me leuk maar er zaten toen wat rare smaken tussen bier met drop en wasabi smaak. Sprak me wat minder aan.
De ikea kalender lijkt me wel leuk. Ik ben ikea lid dis onder de streep kost ‘ie minder als een euro
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:41 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand een idee of action ook pillensnijders koopt?
Nog niet gezien. Ze zitten volgens mij niet in het vaste assortiment.quote:
Volgens mij niet. De Appie heeft het wel.quote:
http://nl.aliexpress.com/(...)ext=keuken+organizerquote:Op maandag 5 november 2018 09:05 schreef valentijn101 het volgende:
Hmm, volgens bronnen heb ik een gootsteen-organiser nodig. (een of ander bakje waar je je afwasborstel, sponsje en dat soort spul in stopt om op het aanrecht te zetten) verkoop de Action dit?
quote:Op maandag 5 november 2018 10:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
http://nl.aliexpress.com/(...)ext=keuken+organizer
Action weet ik niet, maar kom bovenstaande regelmatig tegen.
Dit ziet er hetzelfde uit als dat ding van Joseph Joseph wat je voor ongeveer 20 euro bij blokker ea kan kopen.quote:Op maandag 5 november 2018 11:18 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoeen lijkt me idd wel wat. Ik heb nog nooit via Ali besteld. Is dat een beetje betrouwbaar?
Ja hoor, ik bestel er regelmatig. Duurt alleen wat langer voor je het in huis hebt.quote:Op maandag 5 november 2018 11:18 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoeen lijkt me idd wel wat. Ik heb nog nooit via Ali besteld. Is dat een beetje betrouwbaar?
Was bij Lidl vorige week ook te koop. Misschien kan je nog kijken of de Lidl webshop het heeft.quote:Op maandag 5 november 2018 09:05 schreef valentijn101 het volgende:
Hmm, volgens bronnen heb ik een gootsteen-organiser nodig. (een of ander bakje waar je je afwasborstel, sponsje en dat soort spul in stopt om op het aanrecht te zetten) verkoop de Action dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |