Ik hoorde straks een medewerker zeggen toen iemand daarnaar vroeg dat ze die aan het rode kruis doneren, dus dat die daardoor niet in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Zowel die dozen met die latex als die rubberen heb ik al een hele tijd niet gezien....
Dat kastje is in de eerste plaats het zonnepaneeltjequote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal zitten er bij zulke lampjes sensoren, soort zwarte schermpjes, die je in de grond steekt. Zoals op het doosje rechts.
Dank je. Ik had ze uit staan onder het mom van 'ik kijk er later wel even naar', maar ga ze nu gauw aan zettenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn ervaring: ze gaan inderdaad pas aan als het donker wordt.
En, en da's vervelender: ze laden alleen op als ze op "on" staan. Ow ja, en na een jaar doen ze het nog maar een uurtje op de acculading
Ik had de vraag verkeerd begrepenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat kastje is in de eerste plaats het zonnepaneeltje
[..]
Dank je. Ik had ze uit staan onder het mom van 'ik kijk er later wel even naar', maar ga ze nu gauw aan zetten
Voor die 2 euro of zo per stuk vind ik het niet erg als ze maar een jaartje mee gaan. Elke dag aan en uit moeten zetten is vervelender
Kun je beter één keer een iets duurdere kopen dan dat wegwerpspul van de Action, ook prettiger voor de afvalberg.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat kastje is in de eerste plaats het zonnepaneeltje
[..]
Dank je. Ik had ze uit staan onder het mom van 'ik kijk er later wel even naar', maar ga ze nu gauw aan zetten
Voor die 2 euro of zo per stuk vind ik het niet erg als ze maar een jaartje mee gaan. Elke dag aan en uit moeten zetten is vervelender
Ah.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde straks een medewerker zeggen toen iemand daarnaar vroeg dat ze die aan het rode kruis doneren, dus dat die daardoor niet in de winkel liggen.
Ik kocht een keer een wat duurdere en die was uit de doos al stuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:35 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Kun je beter één keer een iets duurdere kopen dan dat wegwerpspul van de Action, ook prettiger voor de afvalberg.
Ik heb ze gekocht deze week!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben weer KitKat met pindakaas
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:56 schreef Metalfreak het volgende:
Terwijl ze aan stonden gingen ze keurig pas aan toen het donker werd.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ze altijd op aan staan trouwens.
Ja, of onlangs nog wel. Iets van 80 cent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet een van jullie of de Action muizenvallen verkoopt? Een prijs zou ook leuk zijn
Beter! Ze gaan erg hard hier. Elke dag één momenteel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, of onlangs nog wel. Iets van 80 cent.
Ik heb mijn solarlampen ook van de Action met het verschil dat ik er zelf andere oplaadbare batterijen (ook van de Action) indoe. Ze gaan stukken langer mee, en branden meteen ook feller dan wanneer je de standaard bijgeleverde oplaadbare batterij erin laat zitten en de meerprijs is verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En, en da's vervelender: ze laden alleen op als ze op "on" staan. Ow ja, en na een jaar doen ze het nog maar een uurtje op de acculading
Ja, rode en donkergrijs, vlgs mij van tefal, met indrukdop op het deksel. Gebruiken m op het werk voor theewater.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook even een vraag: verkoopt de Action fijne thermoskannen?
Koop of een diervriendelijke of eentje die echt dood. Zo'n klap muizenval dood niet direct. Nogal cru en onnodig lijden voor het diertje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet een van jullie of de Action muizenvallen verkoopt? Een prijs zou ook leuk zijn
De 15 muizen die we er tot nu toe mee hebben gevangen waren echt wel gelijk dood hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop of een diervriendelijke of eentje die echt dood. Zo'n klap muizenval dood niet direct. Nogal cru en onnodig lijden voor het diertje.
Hier staat wel eea.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De 15 muizen die we er tot nu toe mee hebben gevangen waren echt wel gelijk dood hoor.
Als dat niet zo is, zou ik dat wel erg vinden. Heb je een bron die onderschrijft dat die klapvallen niet gelijk doden?
Leuke naam heb je
Mja, mja. Technisch gezien is er een minimale kans dat zo'n val niet direct doodt. Maar er is voor ons niet echt een andere oplossing momenteel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |