Maar vooral global warming blijven ontkennen hoor mensen.quote:
weinig natuur iddquote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
prachtig... er is geen fuck te zien daar.
Is gewoon een terugkerend fenomeen eens in de tig jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar vooral global warming blijven ontkennen hoor mensen.
Bosbranden in Zweden en fucking Siberië, droogte in Nederland. Maar verder is er niets aan de hand hoor. Lekker weer he buurman?
Goed gedaan. Gaat over hoe ze faalt een ei te bakken op de auto met die hitte.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:22 schreef Dven het volgende:
Gelezen tot Inge aan het woord mocht. Donder toch eens op met die zachte journalistiek
jij keek nooit Bassie en Adriaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:22 schreef Dven het volgende:
Gelezen tot Inge aan het woord mocht. Donder toch eens op met die zachte journalistiek
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Goed gedaan. Gaat over hoe ze faalt een ei te bakken op de auto met die hitte.
Nog steeds zelfsquote:
Rot op.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:26 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is gewoon een terugkerend fenomeen eens in de tig jaar.
Wegwezen uit WKN en lekker in ONZ en BNW gaan rondhangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:26 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is gewoon een terugkerend fenomeen eens in de tig jaar.
Dit is wel correct. Waarvan het leeuwendeel vaak zelfs nog door menselijk handelen is. Zie Griekenland. Waar het sowieso veel vaker voorkomt, vaak in opdracht van projectontwikkelaars...quote:
De schaal en de locatie wel.quote:
Nou nee. Recordaantal is nog steeds van net na de oorlog en dat gaat ook niet verbroken worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De schaal en de locatie wel.
Temperaturen van boven de 30 graden in Nederland zijn ook niets nieuws de frequentie waarin het nu in 1 jaar voorkomt wel!
Heb je het nu over het eerste, of over het tweede?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou nee. Recordaantal is nog steeds van net na de oorlog en dat gaat ook niet verbroken worden.
Het probleem is dat de rol van de mens hierin nog steeds niet duidelijk is. En daar gaat het de meeste mensen om. Bijna niemand ontkent dat het klimaat helemaal niet veranderd.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar vooral global warming blijven ontkennen hoor mensen.
Bosbranden in Zweden en fucking Siberië, droogte in Nederland. Maar verder is er niets aan de hand hoor. Lekker weer he buurman?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop