mwoaaahhh, niet veel hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
En 6 jaar jonger, ook een voordeel.
Amsterdammersquote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, net als: "het zijn allemaal vrouwen"? Toen het om koeien ging
Sorry vriendquote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:17 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Niemand is knapper dan Eva ja.
Ik dacht dat het een mislukte grap was.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, net als: "het zijn allemaal vrouwen"? Toen het om koeien ging
Over 10 jaar is Eva 50, Nadia 44. Toch wel een dingetje.quote:
Op je 67e de hele dag FOK!ken wat voor een leven moet je dan hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:20 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Je daar druk om maken wat voor een leven moet je dan niet hebben.
qua cijfers wel, maar qua looks heft dat niet veel te schelen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Over 10 jaar is Eva 50, Nadia 44. Toch wel een dingetje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie al drinkwater voorraden aangelegd?
De Crystal Clear was in de aanbieding deze week, dus ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een waterleiding aangelegdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Gore Marokkaan alert. Afvoeren die gast. Vertoont NSB gedrag.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:21 schreef wollah het volgende:
[..]
Op je 67e de hele dag FOK!ken wat voor een leven moet je dan hebben.
en cleevage !!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:23 schreef Confetti het volgende:
De presentactrice heeft overduidelijk te weinig kennis van (algemene) zaken om goede vragen te stellen. Deze vragen had ik ook wel kunnen verzinnen.
Ze heeft wat meer diepgang nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |