gaan we nog even tellen ?quote:
quote:
Wordt al een mooi lijstje.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Ik volg hockey nietquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:31 schreef mtchel112 het volgende:
npo2 nieuws: ''De hockey dames verloren de finale maar waren wel beter''
Bolk away zou ik zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iedere maand een andere winnaar is wel leuk maar het moet wel een spannend spel blijven
Goedenavond Zeehondenfluisteraarquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Seizoen 11: mtchel112
Ik aan Fatima Moreira want dat is enige die ik kenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan moet ik altijd denken aan kinderen in dure kleren en een arrogant karakter.
Ook al zon aandachtsgeil type, doet die nu niet DJén, pokeren en in niet veel bekeken shows presenteren?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik aan Fatima Moreira want dat is enige die ik ken
Ja ik wist wel dat ze iets met poker deedquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ook al zon aandachtsgeil type, doet die nu niet DJén, pokeren en in niet veel bekeken shows presenteren?
Ik kijk alleen naar gtst als Laura Selmhorst een rol heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
hockey kijk ik alleen tijdens de olympische spelen
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar gtst als Laura Selmhorst een rol heeft.
Niet fokkuh met je boy Ludoquote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]![]()
laura en robert
![]()
het enige echte koppel in gtst
idd...vaak is het na twee weken al bekend wie gaat winnen .quote:Op woensdag 1 augustus 2018 22:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iedere maand een andere winnaar is wel leuk maar het moet wel een spannend spel blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |