abonnement Unibet Coolblue
pi_180882137
Maar goed, typisch Russisch, duizendmiljoen chiefs meekijken op schermen en alles in de gaten te houden en juichen als ze raak schieten...

Doet me aan een life firing met de SA-8 van de Grieken denken... Die schoten twee missiles richting het target en ze troffen doel, het dak ging eraf bij die Grieken... Wij Jan Kazen zaten dat allemaal een beetje verbaasd aan te kijken en vroegen waarom ze zo blij waren... Bleek dat het de eerste keer was dat ze raak schoten met dat apparaat... :')
pi_180882715
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:59 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En nu gaat de NATO weer zeiken dat Rusland aan het provoceren is :')
Idiootjes die voor Rusland zijn en niet voor de NAVO...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180886925
quote:
Die foto van bakellende en rutte is dat nu nodig :N
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_180887217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:10 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Die foto van bakellende en rutte is dat nu nodig :N
Wat een leiders he!
It All Goes Back in the Box
pi_180887298
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:59 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En nu gaat de NATO weer zeiken dat Rusland aan het provoceren is :')
Vast, want die zijn overmoedig nu ze krachtige tiener meisjes de dienstplicht in gooien om te strijden tegen Iran.


pi_180887507
De kamer heeft al gestemd voor gelijkheid op het slagveld, oudere vrouwen juichen Nederlandse tiener meisjes al toe om te strijden tegen Iran en uiteindelijk ook tegen de Russen.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)oor-vrouwen-a1591204

Ik voelde mij gelijk een stuk veiliger, dit hadden ze al eeuwen geleden moeten doen, dan hadden we nu al vrede want vrouwen zijn immers gebouwd voor oorlog, dat kan iedereen zien maar vroeger waren mensen gewoon scheel om deze waarheid in te zien.
pi_180887605
Kunnen we mooi weer onze broekjes volpoepen, om die raketten neer te halen heb je weer snellere raketten nodig.
pi_180887661
Hopelijk gaat Spielberg nu niet alleen een vrouwelijke Indiana Jones uitbrengen, maar ook Saving Private Ryanna. Vooral de volgende scene is nodig aan revisie toe, want ik voel mij steeds meer beledigd als ik het bekijk, dat kan gewoon niet in de tijd van gelijkheid. :N

pi_180887754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:38 schreef havanagila het volgende:
Kunnen we mooi weer onze broekjes volpoepen, om die raketten neer te halen heb je weer snellere raketten nodig.
Broekjes werden al vol gepoept in de vorige twee wereld oorlogen, laat staan in een derde wereld oorlog met moderne wapens. Helaas zien mensen het tegenwoordig meer als entertainment, een soort van Call of Duty, maar dan in het echt.

De Nederlandse vrijheid strijders zijn allang in hun graven omgedraaid, het boeit veel mensen vrij weinig totdat ze het zelf gaan beleven, dit is vooral waar voor de jeugd, nu zitten ze nog weg gedoken in hun smartphones in virtuele leventjes, totdat de pleuris uitbreekt en wordt het kassa voor de luier fabrikanten.
pi_180887909
Putinpijpers. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180888372
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Putinpijpers. :')
blijft een opvallend fenomeen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 2 augustus 2018 @ 07:41:48 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180889831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:21 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wat een leiders he!




Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180889882
Wat is er zo speciaal aan deze raket? In 1973 had de NATO al de gevreesde Exocet, heeft Rusland die nu eindelijk gekopieerd?

Racist
pi_180892093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 01:21 schreef Montagui het volgende:

[..]

blijft een opvallend fenomeen.
Inderdaad, een man die een land van de afgrond toch redelijk aan de gang heeft weten te krijgen.
It All Goes Back in the Box
pi_180892247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:17 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Inderdaad, een man die een land van de afgrond toch redelijk aan de gang heeft weten te krijgen.
En kritische media en politieke tegenstanders het zwijgen oplegt (soms letterlijk). Apart wanneer je als Nederlander voor zo'n man staat te juichen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180892376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:40 schreef RaXz het volgende:
Hopelijk gaat Spielberg nu niet alleen een vrouwelijke Indiana Jones uitbrengen, maar ook Saving Private Ryanna. Vooral de volgende scene is nodig aan revisie toe, want ik voel mij steeds meer beledigd als ik het bekijk, dat kan gewoon niet in de tijd van gelijkheid. :N

En dan natuurlijk ook Shaving Ryanna's Privates _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_180892424
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:57 schreef Geerd het volgende:
Rusland _O_ _O_
Ga emigreren dan
pi_180892438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En kritische media en politieke tegenstanders het zwijgen oplegt (soms letterlijk). Apart wanneer je als Nederlander voor zo'n man staat te juichen.
110% mee eens.
pi_180892500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:17 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Inderdaad, een man die een land van de afgrond toch redelijk aan de gang heeft weten te krijgen.
Wel knap ja. Ook met al die onzinnige economische sancties.
pi_180892546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En kritische media en politieke tegenstanders het zwijgen oplegt (soms letterlijk). Apart wanneer je als Nederlander voor zo'n man staat te juichen.
En een vliegtuig vol landgenoten de lucht uit schiet. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180892602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wel knap ja. Ook met al die onzinnige economische sancties.
Dat ook nog ja, maar zo rollen wij in het westen als ekte democratie en vrijheidsstrijders voor open markets.

Luister je niet? Geen probleem we sluiten je gewoon "tijdelijk" af van de betalingssystemen tot je weer een beetje bij zinnen komt.
It All Goes Back in the Box
pi_180892607
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En een vliegtuig vol landgenoten de lucht uit schiet. :{
quote:
Smaad en laster zijn vormen van belediging en kunnen leiden tot strafvervolging.
pi_180892644
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

[..]

Waarom zou die opmerking smaad dan wel laster zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180892663
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou die opmerking smaad dan wel laster zijn?
Is er bewijs dat Putin persoonlijk dat vliegtuig uit de lucht heeft geschoten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')