abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 augustus 2018 @ 18:49:51 #201
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_180879990
Ik voel aan mijn water dat er dingen niet kloppen :
- Hij heeft 5 vriendinnen via Tinder leren kennen die alleen maar vriendin zijn, hmmmm Hoe hebben jullie elkaar leren kennen trouwens?
- Hij mag geen contact met deze dames hebben, dat mag niet van zijn ex. Is ze wel een ex ? Waarom heeft hij dan ook nog contact met een 6e waar hij het bed mee induikt ?
- Hij zou je bellen om te ventileren zeg je, ik denk dat hij vooral bezig met manipuleren en meer of minder niet. Probeert op een bepaalde manier druk op te voeren totdat je zijn keuze maakt.
- Hij wil het kindje niet erkennen omdat hij zijn opties open wil houden ? Wat een bullshit hij wil gewoon de mogelijkheid hebben af te trappen, niet zijn verantwoordelijkheid te nemen. Zijn opmerking dat hij co-ouderschap zou willen slaat helemaal nergens op, hij probeert je te vriend te houden en weer te manipuleren. Waarom als hij toch co-ouderschap zou willen kan hij het kindje niet erkennen dan nu ?

En nog een aantal dingen die je hebt genoemd maken mij alleen maar duidelijk dat hij niet een vader zal zijn die onderdeel van het leven zal gaan uitmaken van het kindje, je zal het in principe alleen moeten doen. Neem dat mee in je keuze, op hem hoef je echt niet te rekenen. Kan je alleen de tijd energie opbrengen en het financieel bolwerken, heb je een sociaal net om je heen die jou kunnen helpen als het nodig is.

En voor wat betreft de verwekker :

Wat een zeldzame LAMLUL!
  Vis een optie? woensdag 1 augustus 2018 @ 18:51:55 #202
70532 loveli
N
pi_180880016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:49 schreef romazoba het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er dingen niet kloppen :
- Hij heeft 5 vriendinnen via Tinder leren kennen die alleen maar vriendin zijn, hmmmm Hoe hebben jullie elkaar leren kennen trouwens?
- Hij mag geen contact met deze dames hebben, dat mag niet van zijn ex. Is ze wel een ex ? Waarom heeft hij dan ook nog contact met een 6e waar hij het bed mee induikt ?
- Hij zou je bellen om te ventileren zeg je, ik denk dat hij vooral bezig met manipuleren en meer of minder niet. Probeert op een bepaalde manier druk op te voeren totdat je zijn keuze maakt.
- Hij wil het kindje niet erkennen omdat hij zijn opties open wil houden ? Wat een bullshit hij wil gewoon de mogelijkheid hebben af te trappen, niet zijn verantwoordelijkheid te nemen. Zijn opmerking dat hij co-ouderschap zou willen slaat helemaal nergens op, hij probeert je te vriend te houden en weer te manipuleren. Waarom als hij toch co-ouderschap zou willen kan hij het kindje niet erkennen dan nu ?

En nog een aantal dingen die je hebt genoemd maken mij alleen maar duidelijk dat hij niet een vader zal zijn die onderdeel van het leven zal gaan uitmaken van het kindje, je zal het in principe alleen moeten doen. Neem dat mee in je keuze, op hem hoef je echt niet te rekenen. Kan je alleen de tijd energie opbrengen en het financieel bolwerken, heb je een sociaal net om je heen die jou kunnen helpen als het nodig is.

En voor wat betreft de verwekker :

Wat een zeldzame LAMLUL!
Nogal ja.
crap in = crap out
pi_180880031
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:45 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]


[..]

En je wil de baby houden. Dus dan is deze zaak klaar, toch? De vader lijkt mij dan niet meer zo belangrijk nu je weet hoe hij erin staat. Of wil je er een vechtding van maken, uit gekwetste trots of wraak enzo? Dat lijkt me niet verstandig. Gewoon vergeten die vader.
Ja ik snap het probleem ook niet goed. Ze heeft de middelen om het alleen te doen. Ze kan hem gewoon schrappen als vader, eind goed al goed.
pi_180880032
Ik zou hem lekker laten dokken. Het is toch ook zijn verantwoordelijkheid.
  Spellchecker woensdag 1 augustus 2018 @ 18:52:55 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180880033
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:49 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Dat is waar

Raden jullie mij aan om maandag naar dat gesprek te gaan met hem?

Ergens voel ik mij schuldig omdat hij absoluut niet wil, en ik hem eigenlijk "dwing" vader te worden, ondanks dat ik alles alleen ga doen
Als je er zo over denkt is dat gesprek verspilde tijd en moeite. Hou de eer aan jezelf, "regel" je zaken in je eigen liefdevolle kring en geef hem een dikke middelvinger. Nogmaals sterkte!
pi_180880043
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:49 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Dat is waar

Raden jullie mij aan om maandag naar dat gesprek te gaan met hem?

Ergens voel ik mij schuldig omdat hij absoluut niet wil, en ik hem eigenlijk "dwing" vader te worden, ondanks dat ik alles alleen ga doen
Een gesprek is altijd goed. Afspraken maken en afronden enzo.
Dat schuldgevoel snap ik wel, maar het is niet anders. Of je twijfelt ergens nog om hem te houden?
  Vis een optie? woensdag 1 augustus 2018 @ 18:58:57 #207
70532 loveli
N
pi_180880124
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:49 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Dat is waar

Raden jullie mij aan om maandag naar dat gesprek te gaan met hem?

Ergens voel ik mij schuldig omdat hij absoluut niet wil, en ik hem eigenlijk "dwing" vader te worden, ondanks dat ik alles alleen ga doen
Hij heeft een kind, weet dus vermoedelijk hoe kinderen gemaakt worden en dat heeft hem niet weerhouden. Als je hem toen niet hebt gedwongen, dan is er aan zijn toekomstig vaderschap geen dwang te pas gekomen.

Je hebt geen tijdmachine om het verleden ongedaan te maken.

Wil je zelf samen met hem in gesprek met de dame van het fiom? Jouw keuze. Als ik lees hoe hij je probeert te manipuleren zou ik hem niet meenemen, over een paar maanden "vader onbekend" invullen en alle contact verbreken. Maar dat ben ik.

Wat je ook doet, laat je niet manipuleren om iets te doen waar je niet achter staat.
crap in = crap out
  woensdag 1 augustus 2018 @ 19:00:05 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180880150
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:49 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Dat is waar

Raden jullie mij aan om maandag naar dat gesprek te gaan met hem?

Ergens voel ik mij schuldig omdat hij absoluut niet wil, en ik hem eigenlijk "dwing" vader te worden, ondanks dat ik alles alleen ga doen
Je dwingt hem niet vader te worden als je hem erbuiten houdt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180880171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:49 schreef romazoba het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er dingen niet kloppen :
- Hij heeft 5 vriendinnen via Tinder leren kennen die alleen maar vriendin zijn, hmmmm Hoe hebben jullie elkaar leren kennen trouwens?
- Hij mag geen contact met deze dames hebben, dat mag niet van zijn ex. Is ze wel een ex ? Waarom heeft hij dan ook nog contact met een 6e waar hij het bed mee induikt ?
- Hij zou je bellen om te ventileren zeg je, ik denk dat hij vooral bezig met manipuleren en meer of minder niet. Probeert op een bepaalde manier druk op te voeren totdat je zijn keuze maakt.
- Hij wil het kindje niet erkennen omdat hij zijn opties open wil houden ? Wat een bullshit hij wil gewoon de mogelijkheid hebben af te trappen, niet zijn verantwoordelijkheid te nemen. Zijn opmerking dat hij co-ouderschap zou willen slaat helemaal nergens op, hij probeert je te vriend te houden en weer te manipuleren. Waarom als hij toch co-ouderschap zou willen kan hij het kindje niet erkennen dan nu ?

En nog een aantal dingen die je hebt genoemd maken mij alleen maar duidelijk dat hij niet een vader zal zijn die onderdeel van het leven zal gaan uitmaken van het kindje, je zal het in principe alleen moeten doen. Neem dat mee in je keuze, op hem hoef je echt niet te rekenen. Kan je alleen de tijd energie opbrengen en het financieel bolwerken, heb je een sociaal net om je heen die jou kunnen helpen als het nodig is.

En voor wat betreft de verwekker :

Wat een zeldzame LAMLUL!
Bedankt voor je reactie!

Even voor de duidelijkheid :

- hij geeft inderdaad aan dat het platonische vriendinnen zijn ( geloof ik niks van). Ik heb hem ook via tinder leren kennen ( schaam) blijkbaar spreekt hij met ze af ( ook avonden) om " leuke dingen" te doen.

- hij heeft al een kind uit een eerdere relatie ( co ouderschap) en de moeder van zijn kind is wss vertrokken doordat zij deze " vriendinnen" niet accepteerde.

- hij belt inderdaad meerdere keren per dag, en geeft aan blij te zijn met ons contact op deze manier, en alles even tussen ons wil houden

- over erkenning hebben wij het nog niet gehad. Ik heb hem gevraagd of hij contact zou willen met kind als hij/zij er eenmaal is en hem de optie gegeven om weg te lopen van de situatie ( doordat hij 4 nachten niet geslapen had, en zelfs moest overgeven, en echt elke keer telefonisch duidelijk maakte dat zijn leven hierdoor kapot zou gaan) maar hij zegt dat hij NOG niet weet wat hij wil. Hij wil misschien co ouderschap, maar daar is hij nog niet uit.
pi_180880174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zou hem lekker laten dokken. Het is toch ook zijn verantwoordelijkheid.
Hij wil geen kinderen, zij wel. Dus zij betaald maar.
pi_180880228
Nooit van een MAP
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:01 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij wil geen kinderen, zij wel. Dus zij betaald maar.
Dit. Ze had een MAP kunnen nemen bijvoorbeeld.
  Spellchecker woensdag 1 augustus 2018 @ 19:08:31 #212
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180880319
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:01 schreef georgeclooney-lover het volgende:

Even voor de duidelijkheid :

- hij belt inderdaad meerdere keren per dag, en geeft aan blij te zijn met ons contact op deze manier, en alles even tussen ons wil houden

- over erkenning hebben wij het nog niet gehad. Ik heb hem gevraagd of hij contact zou willen met kind als hij/zij er eenmaal is en hem de optie gegeven om weg te lopen van de situatie ( doordat hij 4 nachten niet geslapen had, en zelfs moest overgeven, en echt elke keer telefonisch duidelijk maakte dat zijn leven hierdoor kapot zou gaan) maar hij zegt dat hij NOG niet weet wat hij wil. Hij wil misschien co ouderschap, maar daar is hij nog niet uit.
Tuurlijk is hij blij met jullie contact en wil hij het nog even tussen jullie houden .... tot dan heeft hij jou nog steeds in zijn macht .......
En hij heeft 4 nachten niet geslapen? En overgegeven? En zijn leven zou kapot gaan?
Hoe zit dat bij jou? Hoeveel slapeloze nachten heb jij al gehad hierdoor? En ga je ongetwijfeld nog krijgen als de baby er is .....

Laat gaan TS ......
  Vis een optie? woensdag 1 augustus 2018 @ 19:10:02 #213
70532 loveli
N
pi_180880345
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:01 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

- hij belt inderdaad meerdere keren per dag, en geeft aan blij te zijn met ons contact op deze manier, en alles even tussen ons wil houden
Je hoeft niet elke keer op te nemen he? Hij is blij dat hij op deze manier controle kan uitoefenen.
quote:
- over erkenning hebben wij het nog niet gehad. Ik heb hem gevraagd of hij contact zou willen met kind als hij/zij er eenmaal is en hem de optie gegeven om weg te lopen van de situatie ( doordat hij 4 nachten niet geslapen had, en zelfs moest overgeven, en echt elke keer telefonisch duidelijk maakte dat zijn leven hierdoor kapot zou gaan) maar hij zegt dat hij NOG niet weet wat hij wil. Hij wil misschien co ouderschap, maar daar is hij nog niet uit.
Ocharme.
crap in = crap out
pi_180880350
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:49 schreef romazoba het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er dingen niet kloppen :
- Hij heeft 5 vriendinnen via Tinder leren kennen die alleen maar vriendin zijn, hmmmm Hoe hebben jullie elkaar leren kennen trouwens?
- Hij mag geen contact met deze dames hebben, dat mag niet van zijn ex. Is ze wel een ex ? Waarom heeft hij dan ook nog contact met een 6e waar hij het bed mee induikt ?
- Hij zou je bellen om te ventileren zeg je, ik denk dat hij vooral bezig met manipuleren en meer of minder niet. Probeert op een bepaalde manier druk op te voeren totdat je zijn keuze maakt.
- Hij wil het kindje niet erkennen omdat hij zijn opties open wil houden ? Wat een bullshit hij wil gewoon de mogelijkheid hebben af te trappen, niet zijn verantwoordelijkheid te nemen. Zijn opmerking dat hij co-ouderschap zou willen slaat helemaal nergens op, hij probeert je te vriend te houden en weer te manipuleren. Waarom als hij toch co-ouderschap zou willen kan hij het kindje niet erkennen dan nu ?

En nog een aantal dingen die je hebt genoemd maken mij alleen maar duidelijk dat hij niet een vader zal zijn die onderdeel van het leven zal gaan uitmaken van het kindje, je zal het in principe alleen moeten doen. Neem dat mee in je keuze, op hem hoef je echt niet te rekenen. Kan je alleen de tijd energie opbrengen en het financieel bolwerken, heb je een sociaal net om je heen die jou kunnen helpen als het nodig is.

En voor wat betreft de verwekker :

Wat een zeldzame LAMLUL!
Dit dus!

Ik zou als het financieel en sociaal kan hem helemaal buitensluiten.
Als de kleine achttien is, mag hij/zij zelf bepalen of hij contact wil zoeken. Ik zou tegen het kind open en eerlijk zijn, maar wel zo neutraal mogelijk.

Het blijft de vader en het is dan de zoektocht van het kind om zijn vader te herondekken of niet.
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  Vis een optie? woensdag 1 augustus 2018 @ 19:11:18 #215
70532 loveli
N
pi_180880365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:01 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij wil geen kinderen, zij wel. Dus zij betaald maar.
Als hij geen kinderen wilde had 'ie maatregelen moeten treffen.
crap in = crap out
  woensdag 1 augustus 2018 @ 19:11:33 #216
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_180880373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zou hem lekker laten dokken. Het is toch ook zijn verantwoordelijkheid.
pi_180880399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:03 schreef Holby_City het volgende:
Nooit van een MAP

[..]

Dit. Ze had een MAP kunnen nemen bijvoorbeeld.
Die werken niet altijd..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180880420
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

Bij dit soort verplichtingen, komen misschien ook wel vervelende/niet wenselijke rechten.

Een kind heeft meer aan geen relatie dan aan een knipperlicht relatie met een van zijn ouders.
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  Spellchecker woensdag 1 augustus 2018 @ 19:15:11 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180880433
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:14 schreef Nyand het volgende:

[..]

Bij dit soort verplichtingen, komen misschien ook wel vervelende/niet wenselijke rechten.

Een kind heeft meer aan geen relatie dan aan een knipperlicht relatie met een van zijn ouders.
Mee eens.
pi_180880447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Als hij geen kinderen wilde had 'ie maatregelen moeten treffen.
Ligt ook aan de vrouw. En hij is ook een lamlul. Ze zijn beiden niet echt goed bezig geweest. Maar aangezien zij wil en hij niet, lijkt mij dat ze het dan maar uit eigen zak betaald.
pi_180880453
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Als hij geen kinderen wilde had 'ie maatregelen moeten treffen.
Blijkbaar zijn ze al een paar maanden samen. Ik neem dan aan dat zij de pil slikt oid. Moet je in een ‘relatie’ als man toch elke keer een condoom pakken omdat mevrouw misschien haar pil is vergeten?
  woensdag 1 augustus 2018 @ 19:16:36 #222
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_180880457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:01 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij wil geen kinderen, zij wel. Dus zij betaald maar.
Dat is niet helemaal hoe het werkt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Spellchecker woensdag 1 augustus 2018 @ 19:17:24 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180880474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:01 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij wil geen kinderen, zij wel. Dus zij betaald maar.
Dat is wel heel kort door de bocht. Het is niet gezegd dat zij wel kinderen wil; zij wil deze zwangerschap alleen niet afbreken.
pi_180880486
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal hoe het werkt.
Jawel. Als het andersom was geweest (hij wilde het houden en zij niet) was het simpelweg geen kind. Een man heeft al weinig rechten.
pi_180880500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:17 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht. Het is niet gezegd dat zij wel kinderen wil; zij wil deze zwangerschap alleen niet afbreken.
Ook haar eigen verantwoordelijkheid. Dat zij het niet wil afbreken is haar eigen keuze. Niet zozeer met dat het niet kan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')