abonnement Unibet Coolblue
pi_180898213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:11 schreef Repeating het volgende:

Ik heb mijn steady fuckbuddy voor haar laten vallen godverdomme :'). Wij wisten waarom we afspraken, dat weet ik bij deze dus totaal niet.
Hoor dat wel vaker, waarom beperken zoveel singles zich tot 1FWB???7

Had er tot voor ik zeker was van deze relatie 3... heb je wat afwisseling.
pi_180898397
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:19 schreef FenoFena het volgende:
Ik ben precies zoals die vriendin die jij omschrijft. Ik handel ook op deze wijze bij mannen. Dit is puur gebruik maken van jou wanneer het haar uitkomt of zich verveeld of even fysieke intimiteit wilt. Ondertussen zoekt ze door naar iets beters. Je bent tijdvermaak en ze gebruikt je zodat ze veilig thuis komt, of jij haar met andere klusjes kan helpen of iemand heeft om haar problemen bij kwijt te kunnen of om activiteiten mee te doen als niemand anders kan;een handige backup ben jij.
Ik als man, zou dit prima vinden, geen relatie en wel af en toe seks en een praatje/uit gaan. ^O^
  Tettenkoning dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:41:10 #28
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181020180
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:16 schreef FenoFena het volgende:
Ik kwam bijvoorbeeld bij 1 van mijn sloofjes (van mijn 80sloofjes)
Aan een rijke fantasie heb je i.i.g. geen gebrek.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:42:29 #29
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181020213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 15:11 schreef Repeating het volgende:
Ik heb mijn steady fuckbuddy voor haar laten vallen godverdomme :'). Wij wisten waarom we afspraken, dat weet ik bij deze dus totaal niet.
Ze wil je gewoon als FWB maar wil er niet het labeltje aan hangen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181025414
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:41 schreef Nine. het volgende:

[..]

Aan een rijke fantasie heb je i.i.g. geen gebrek.
Klopt
pi_181026113
Wat is er precies tegenstrijdig aan haar?

Na drie dates geeft ze aan dat ze er niet aan toe is en dat het te snel gaat (het daten/een eventuele relatie). Ze geeft aan dat het gezellig is met jou en dat er een klik is.

Jullie spreken af; ze zoent je en jullie neuken.
Ze geeft aan dat het voor haar geen betekenis heeft.

Jullie spreken weer af, neuken weer.

Jullie spreken af op jouw initatief.
Jullie neuken op haar initatief.

Samenvatting:
- Ze heeft geen trek in een relatie (en dus in vervolgdates die daarnaar toe kunnen leiden).
- Ze heeft wel trek in neuken.

=> Ze heeft een fijne tijd met jou (de lusten), zonder de verantwoordelijkheden die daarbij horen (de lasten). Dat vindt ze prima, dus blijft ze het doen. Op emotioneel niveau heeft ze niet meer nodig dan het neuken ('het gaat te snel' en 'nog niet aan toe').

Dus:
- Vind je haar gezellig en haar aanwezigheid fijn en is het neuken alleen (goed) genoeg voor je? Vooral blijven doen.

- Wil je op emotioneel niveau meer en dus meer dan neuken alleen, dan is het wellicht verstandig om te beseffen dat ze heeft aangegeven dat ze dat niet wil. Dat ze je je 'vriendschap' op het spel, zoals jij het zelf noemt.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:57:00 #32
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181026831
Even offtopic: ik zie dit heel vaak terug in verschillende topics, waarom doet iedereen zo alsof men oh zo spontaan en per ongeluk iemand via tinder hebben ontmoet? Je mag er toch voor uitkomen dat je een relatie of neukmateriaal via tinder zoekt?

It grinds my gears.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 11:20:22 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181027362
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:19 schreef FenoFena het volgende:
Ik ben precies zoals die vriendin die jij omschrijft. Ik handel ook op deze wijze bij mannen. Dit is puur gebruik maken van jou wanneer het haar uitkomt of zich verveeld of even fysieke intimiteit wilt. Ondertussen zoekt ze door naar iets beters. Je bent tijdvermaak en ze gebruikt je zodat ze veilig thuis komt, of jij haar met andere klusjes kan helpen of iemand heeft om haar problemen bij kwijt te kunnen of om activiteiten mee te doen als niemand anders kan;een handige backup ben jij.

En ja ze vind je aardig omdat ze van een sloof houdt. Ik vind mijn sloven ook aardig want ze doen mij een gunst. Maar meer ben je dan ook niet.

Dus verman je en wees niet naïef. Behalve als je het fijn vind om als sloof te worden gebruikt ; je zal nooit als gelijkwaardig worden gezien door haar, en je bent niet aantrekkelijk/ slim of wat genoeg om haar vriendje te kunnen zijn.
Maar als je graag een sloof bent: blijf dan vooral door gaan.

Ze zegt al heel duidelijk ik zie meer mannen 1 op 1 ( ze houdt van een harem die er voor haar klaar staat als ze zich verveeld of als anderen niet kunnen): zodat ze al eerlijk is dat jij niet speciaal bent, en jij haar daar later niet mee kan aanvallen dat ze jou gebruikt heeft.

En ja jij bent speciaal voor haar: een "speciale" sloof die ze super goed kan gebruiken, wat haar blij maakt.

Ik heb ook handje in handje met mijn sloofjes gelopen, of op hun schouder mezelf in slaap laten vallen omdat dat gezellig en fijn was, maar voor iets serieus : nee , ik ga niet met sloven/losers .

En nee ze wijst je niet duidelijk af omdat je tijdvermaak bent en haar aandacht geeft wanneer het haar uitkomt. Dat wil ze niet kwijt want kant altijd te pas komen.

Pareltje deze :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 11:26:05 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181027475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:07 schreef Xa1pt het volgende:
Wat maakt het uit hoe het heet? Je vindt haar leuk en je neukt haar. Geniet er dan van zolang het kan.

Voor een man maak je het allemaal wel erg ingewikkeld.
Want mannen hebben geen gevoel en emoties wil je zeggen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')