abonnement Unibet Coolblue
pi_180916000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

?

edit: Aha :)
Nu helft kopen en straks weer. Middelen dus.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:02:36 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180928371
Bags gevuld, van mij mag ie vertrekken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:32:35 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180928982
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:48:44 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180929343
quote:
Dat is natuurlijk top, maar zal vast weer weinig effect op VET hebben. Op korte termijn dan, op lange termijn verwacht ik veel :)
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:52:10 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180929444
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk top, maar zal vast weer weinig effect op VET hebben.
Short term zal t weinig doen vet kennende. Maar ik zit niet in vet voor de short term.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:52:59 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180929467
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Short term zal t weinig doen vet kennende. Maar ik zit niet in vet voor de short term.
Ik ook niet. Zie mijn edit :D
pi_180929484
Wist niet eens dat Chinezen ook vaccinaties hadden :s)

Dacht dat ze daar juist de overbevolking tegen wilden gaan :'(
Vakman pur sang
pi_180929489
Binnenkort ook maar eens weer wat VEN ophalen. Waarom is die nu opeens zo extreem laag trouwens?
pi_180929494
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:
Binnenkort ook maar eens weer wat VEN ophalen. Waarom is die nu opeens zo extreem laag trouwens?
Tokenswap.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180929702
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tokenswap.
ah. Nu meer coins?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:10:38 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180929917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:
Binnenkort ook maar eens weer wat VEN ophalen. Waarom is die nu opeens zo extreem laag trouwens?
Ik denk, maar dit baseer ik echt gewoon op mijn eigen logica en niet op harde feiten .... dat het komt omdat de x-node monitoring uit is gezet.

Eigenlijk meteen nadat x-node monitoring aan ging en dus mensen niet meer onder een bepaalde hoeveelheid VEN mochten komen, omdat ze anders hun x-node rechten zouden kwijtraken was VEN erg stabiel en zakte niet meer hard mee als BTC bijvoorbeeld onderuit ging.

Zodra monitoring uit ging ging VEN keihard onderuit, harder dan BTC en alle andere alts. Ik denk dat dit dus kwam dat veel x-node holder dachten "nu verkopen, straks meer of in ieder geval goedkoper terugkopen". Dit gebeurde toen ook BTC weer onderuit aan het gaan was en dat versterkte het.

De klein opleving van een paar dagen terug kwam door Binance VeThor airdrop. X-node monitoring gaat weer aan op 1 september, dus ik verwacht dat wij over een weekje of twee weer langzaam omhoog gaan en dan eind augustus weer een flinke spike omhoog. Na of op 1 september zal er weer een kleine dip komen door mensen die alleen even mee wilden liften op de x-node snapshot en daarna weten wij waarschijnlijk wat de nieuwe bodem is voor VET :D

Nogmaals, dit is mijn eigen inschatting, verhaal, droomwereld, fantasie :P Doe er mee wat je wil :D
pi_180930565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk, maar dit baseer ik echt gewoon op mijn eigen logica en niet op harde feiten .... dat het komt omdat de x-node monitoring uit is gezet.

Eigenlijk meteen nadat x-node monitoring aan ging en dus mensen niet meer onder een bepaalde hoeveelheid VEN mochten komen, omdat ze anders hun x-node rechten zouden kwijtraken was VEN erg stabiel en zakte niet meer hard mee als BTC bijvoorbeeld onderuit ging.

Zodra monitoring uit ging ging VEN keihard onderuit, harder dan BTC en alle andere alts. Ik denk dat dit dus kwam dat veel x-node holder dachten "nu verkopen, straks meer of in ieder geval goedkoper terugkopen". Dit gebeurde toen ook BTC weer onderuit aan het gaan was en dat versterkte het.

De klein opleving van een paar dagen terug kwam door Binance VeThor airdrop. X-node monitoring gaat weer aan op 1 september, dus ik verwacht dat wij over een weekje of twee weer langzaam omhoog gaan en dan eind augustus weer een flinke spike omhoog. Na of op 1 september zal er weer een kleine dip komen door mensen die alleen even mee wilden liften op de x-node snapshot en daarna weten wij waarschijnlijk wat de nieuwe bodem is voor VET :D

Nogmaals, dit is mijn eigen inschatting, verhaal, droomwereld, fantasie :P Doe er mee wat je wil :D
Goed verhaal. Ik snap er alleen niet veel van. :+

Waarom is VET/VEN nu opeens maar 0,015 waard?
pi_180930776
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk, maar dit baseer ik echt gewoon op mijn eigen logica en niet op harde feiten .... dat het komt omdat de x-node monitoring uit is gezet.

Eigenlijk meteen nadat x-node monitoring aan ging en dus mensen niet meer onder een bepaalde hoeveelheid VEN mochten komen, omdat ze anders hun x-node rechten zouden kwijtraken was VEN erg stabiel en zakte niet meer hard mee als BTC bijvoorbeeld onderuit ging.

Zodra monitoring uit ging ging VEN keihard onderuit, harder dan BTC en alle andere alts. Ik denk dat dit dus kwam dat veel x-node holder dachten "nu verkopen, straks meer of in ieder geval goedkoper terugkopen". Dit gebeurde toen ook BTC weer onderuit aan het gaan was en dat versterkte het.

De klein opleving van een paar dagen terug kwam door Binance VeThor airdrop. X-node monitoring gaat weer aan op 1 september, dus ik verwacht dat wij over een weekje of twee weer langzaam omhoog gaan en dan eind augustus weer een flinke spike omhoog. Na of op 1 september zal er weer een kleine dip komen door mensen die alleen even mee wilden liften op de x-node snapshot en daarna weten wij waarschijnlijk wat de nieuwe bodem is voor VET :D

Nogmaals, dit is mijn eigen inschatting, verhaal, droomwereld, fantasie :P Doe er mee wat je wil :D
Nou ik snap hem en denk 100% correct.
Ga jij nog weer VeT kopen op een dip? Btw?
Vakman pur sang
pi_180930859
Wtf is er gebeurd :') _O- _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:53:13 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180930879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk, maar dit baseer ik echt gewoon op mijn eigen logica en niet op harde feiten .... dat het komt omdat de x-node monitoring uit is gezet.

Eigenlijk meteen nadat x-node monitoring aan ging en dus mensen niet meer onder een bepaalde hoeveelheid VEN mochten komen, omdat ze anders hun x-node rechten zouden kwijtraken was VEN erg stabiel en zakte niet meer hard mee als BTC bijvoorbeeld onderuit ging.

Zodra monitoring uit ging ging VEN keihard onderuit, harder dan BTC en alle andere alts. Ik denk dat dit dus kwam dat veel x-node holder dachten "nu verkopen, straks meer of in ieder geval goedkoper terugkopen". Dit gebeurde toen ook BTC weer onderuit aan het gaan was en dat versterkte het.

De klein opleving van een paar dagen terug kwam door Binance VeThor airdrop. X-node monitoring gaat weer aan op 1 september, dus ik verwacht dat wij over een weekje of twee weer langzaam omhoog gaan en dan eind augustus weer een flinke spike omhoog. Na of op 1 september zal er weer een kleine dip komen door mensen die alleen even mee wilden liften op de x-node snapshot en daarna weten wij waarschijnlijk wat de nieuwe bodem is voor VET :D

Nogmaals, dit is mijn eigen inschatting, verhaal, droomwereld, fantasie :P Doe er mee wat je wil :D
Goed verhaal kudos :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 augustus 2018 @ 01:20:16 #91
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180932853
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:37 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Goed verhaal. Ik snap er alleen niet veel van. :+

Waarom is VET/VEN nu opeens maar 0,015 waard?
Dat komt omdat 1 VEN omgeruild is voor 100 VET :D 0.015 * 100 = 1.5, dus je kan het zien als $1.50 om het met de oude prijzen te vergelijken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 augustus 2018 @ 01:21:53 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180932872
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou ik snap hem en denk 100% correct.
Ga jij nog weer VeT kopen op een dip? Btw?
Ja, klein beetje gekocht vandaag, ongeveer 20% van wat ik wil hebben. Weet niet wat het de komende dagen gaat doen (denk lekker met BTC mee vooral). Wil rond 20-22 augustus wel weer mijn volledige stack hebben (of eerder als ik prijs te hard zie stijgen).
pi_180934062
Mooi we gaan upup

Zit nu in btc/eth wacht nog wel even met vet terugkopen, verwacht nog wel onder 180 sats

[ Bericht 74% gewijzigd door Lospedrosa op 04-08-2018 07:36:30 ]
Vakman pur sang
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:07:43 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180934259
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi we gaan upup

Zit nu in btc/eth wacht nog wel even met vet terugkopen, verwacht nog wel onder 180 sats
Waarom verwacht je dat?
pi_180934659
Pure intuïtie.
Vakman pur sang
pi_180934759
Wat een aids zeg. Volgens mij is 90 procent van de VEN waarde van begin dit jaar verdampt. :')

Vet min 40 procent deze week :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_180939117
Tja..........
Lambo of Rekt
pi_180939603
Zijn we nu gewoon in een soort BITCONNEEEEEEEE ingestapt? Of hoe m o et ik dit zien.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180939721
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:01 schreef habitue het volgende:
Zijn we nu gewoon in een soort BITCONNEEEEEEEE ingestapt? Of hoe m o et ik dit zien.
Tuurlijk niet, 12usd end of.year.
Vechain heb je voor de lange termijn.
Vakman pur sang
pi_180939807
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, 12usd end of.year.
Vechain heb je voor de lange termijn.
Ja verkopen zit er nu niet echt meer in.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')