abonnement Unibet Coolblue
pi_180879668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Natuurlijk is het dan nog steeds garantie tot aan de deur. Koper heeft ook onderzoeksplicht. Als er n het shirt duidelijk L staat, dan heeft de verkoper zich keurig gedragen als hij het ook als een L verkocht heeft.

Dat is het probleem van de koper dus, dan moet hij of zij het maar op komen halen. Of gewoon naar een kledingwinkel gaan.
Opgebaarde heeft het toch juist over de situatie waarin de verkoper het shirt aanbiedt met een andere maat dan in het shirt staat?

Edit; oh, opgebaarde heeft al gereageerd.
pi_180880079
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 01:16 schreef Delenlill het volgende:
Je verkoopt gesealde/nieuwe kleding, je hebt meerdere advertenties op dit moment, en dit is vast niet de eerste keer dat je dit doet.

Zo te zien ben je al bedrijfsmatig bezig. Ik zou de klant adviseren om een gerechtelijke procedure tegen jou te starten omdat jij je niet aan het herroepingsrecht houdt. En tevens even een anoniem telefoontje naar de belastingdienst laten plegen

:')
Facts don't care about your feelings
pi_180891357
Ik zou er op 1 reactie na niet eens op in gaan, gekocht is gekocht, hij kan m zelf opnieuw op marktplaats zetten.

Had ie m maar in de winkel moeten kopen en passen.
pi_180891826
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 18:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als verkoper een Aziatische L verstuurt (dus veel kleiner), dan is dat probleem koper omdat onderzoeksplicht oid? Dat is een mooi verhaal
Pasvorm verschilt soms ook per merk als ze verschillende mallen gebruiken (of meerdere ateliers)
  donderdag 2 augustus 2018 @ 19:15:49 #55
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180902900
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:43 schreef d1ce het volgende:
Koper raakt gefrustreerd en zegt dat ik aansprakelijk ben (als verkoper) wegens een miskoop. Voor de zekerheid, ik sta hier volledig in mijn recht toch? :')
Je maakt BALR shirtjes na?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_180945515
Meer dan 20,- voor een T shirt betalen?
TS de domme koper heeft geen enkel recht, stuur hem een bericht terug en zeg : zet het op 2dehands.be en zoek een fatty in het vlaamse rijk en je hebt je geld weer.

als die dreigt, zeg dan kom gerust langs dan praten we uit, heen en weer rijden kost al meer :)
Interessant he ?
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:17:34 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180954791
Hahahaha, altijd leuk die sjonnies op MP. Ik had er ooit een die een horloge van mij had gekocht, kreeg ik een half jaar na de verkoop een bericht dat het ineens kapot was gegaan en dat ik mee moest betalen aan de reparatie :')

Gewoon negeren joh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')