Opgebaarde heeft het toch juist over de situatie waarin de verkoper het shirt aanbiedt met een andere maat dan in het shirt staat?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Natuurlijk is het dan nog steeds garantie tot aan de deur. Koper heeft ook onderzoeksplicht. Als er n het shirt duidelijk L staat, dan heeft de verkoper zich keurig gedragen als hij het ook als een L verkocht heeft.
Dat is het probleem van de koper dus, dan moet hij of zij het maar op komen halen. Of gewoon naar een kledingwinkel gaan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 01:16 schreef Delenlill het volgende:
Je verkoopt gesealde/nieuwe kleding, je hebt meerdere advertenties op dit moment, en dit is vast niet de eerste keer dat je dit doet.
Zo te zien ben je al bedrijfsmatig bezig. Ik zou de klant adviseren om een gerechtelijke procedure tegen jou te starten omdat jij je niet aan het herroepingsrecht houdt. En tevens even een anoniem telefoontje naar de belastingdienst laten plegen
Pasvorm verschilt soms ook per merk als ze verschillende mallen gebruiken (of meerdere ateliers)quote:Op woensdag 1 augustus 2018 18:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als verkoper een Aziatische L verstuurt (dus veel kleiner), dan is dat probleem koper omdat onderzoeksplicht oid? Dat is een mooi verhaal
Je maakt BALR shirtjes na?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:43 schreef d1ce het volgende:
Koper raakt gefrustreerd en zegt dat ik aansprakelijk ben (als verkoper) wegens een miskoop. Voor de zekerheid, ik sta hier volledig in mijn recht toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |