Maar idd, als het een tijdje geleden is dan komt dat oude gevoel zo weer terug... Heerlijk...
(niet vanwege dat het zo hard zuigt dus...)
Verder krijg ik altijd kippevel bij goede live optredens, op cd niet zo snel...
1. kansas - dust in the wind
2. styxx - boat on the river
3. poco - rose of chimaron
4. simple minds - belfast child
5. ccr - susy q
affijn zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan dus
Later
quote:Inderdaad vaker live dan op plaat. Op plaat kunnen veel bands goed klinken, maar als ze live dat beetje extra brengen, bezorgt het me soms ook kippenvel. Maar op plaat toch soms ook weleens. Alleen zeker niet bij Lagwagon. Daar krijg ik wel koude rillingen van, maar om andere redenen...
Op zaterdag 28 december 2002 18:04 schreef Phat Lip het volgende:
Ik krijg kippevel van Island of shame van Lagwagon ...enorm jeugd sentiment.Verder krijg ik altijd kippevel bij goede live optredens, op cd niet zo snel...
The Scientist van Coldplay is ook wel mooi...
Procol Harum's Whiter Shade Of Pale krijg ik echt kippevel, gelijk vanaf het begin....
Metallica - Welcome Home (Sanatarium)
Bruce Spingsteen - The River
Travis - The Humpty Dumpty Love Song
The Verve - Lucky Man
Zijn er denk ik nog wel meer maar daar kom ik zo snel niet op
quote:Maar ook Thunder Road van Bruce Springsteen en de unplugged versie van Pocahontas van Neil Young.
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef Dezz het volgende:
Mijn kippevel nummers:Bruce Spingsteen - The River
Even denken, volgens mij heb ik bij deze nummers (of delen daarvan) wel eens kippenvel gehad:
Bij bepaalde delen van LOTR soundtrack
Moby - Novio
Intro van Arena - Moviedrome
Bach - Tocatta Fugue, de bekende op het orgel, stevige uitvoering en dan vooral dat climax in het begin in dat lage stuk. Zowiso geeft een heavy orgel op de laagste tonen wel een heerlijk geluid wat kippenvel kan veroorzaken, zo'n duister agressief kwaad geluid.
Delen van All hail the new flash van Strapping young lad
En zo zullen er nog wel dingen zijn waar ik nu zo niet op kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |