abonnement Unibet Coolblue
pi_180865733
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ga jij lekker ergens anders lopen trollen.. :W
Dat was wel een serieuze vraag.. hoe weet jij dat zo zeker, het 'bewijs' van jou is toch ook gewoon gepraat wat dat betreft
pi_180865742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:27 schreef Mooi_weertje het volgende:

[..]

Waarom zou een vrouw van 50 je dat willen wijsmaken?
Omdat het niet leuk is om ouder te worden..? Ik gooi maar een balletje op hoor
pi_180865745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:26 schreef momentius het volgende:

[..]

Weet niet, denk dat veel mensen het voor zichzelf mooi kunnen praten maar dat het er in het algemeen niet beter van wordt. Beetje hetzelfde verhaal als dat vrouwen zeggen dat sommige mannen knapper worden naarmate ze ouder worden.
En dat klopt ook gewoon. Een man wordt zelfs vaak mooier als hij ouder is!
pi_180865764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:28 schreef momentius het volgende:

[..]

Omdat het niet leuk is om ouder te worden..? Ik gooi maar een balletje op hoor
Het kan misschien niet zo leuk zijn maar op die leeftijd hou je je echt niet meer bezig met een hoog libido te faken.
pi_180865776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:28 schreef Mooi_weertje het volgende:

[..]

En dat klopt ook gewoon. Een man wordt zelfs vaak mooier als hij ouder is!
Hmm ja zegt mijn vriendin ook, maar vind het zelf gelul, zie toch ook hoe ik zelf verander. Was vroeger niks mis met mij, nu ben ik 10 jaar later zogenaamd nog beter, laat me niet lachen.
pi_180865808
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:15 schreef momentius het volgende:
Tjah als je gewoon wat ouder was geweest had je dit probleem niet gehad, was je libido sowieso al lager geworden. Misschien is dit gewoon zo'n verhaal dat de tijd uiteindelijk wel helpt
Gemiddelden zeggen niets over individuen. En vrouwen hebben juist op hogere leeftijd het hoogste libido.
pi_180865810
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:29 schreef Mooi_weertje het volgende:

[..]

Het kan misschien niet zo leuk zijn maar op die leeftijd hou je je echt niet meer bezig met een hoog libido te faken.
Hoezo weet jij dat nou weer? Even serieus. Wat maakt jullie zo'n expert in de leugenachtigheid van mensen. Zoals ik ernaar kijk liegen mensen van alle leeftijden genoeg gemiddeld gesproken. Als je in de overgang bent en juist niet effectief seks meer kan hebben zou ik als vrouw misschien ook gaan zeggen van 'ow ik ben nog zo fit en in de tijd van mijn leven en libido hoog en blabla' juist omdat het niet zo goed met me zou gaan
pi_180865842
De hormonen gieren ook op dit moment door jullie lichaam merk ik ook wel waardoor jullie niet echt meer na kunnen denken maar oke
pi_180865896
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:33 schreef momentius het volgende:
De hormonen gieren ook op dit moment door jullie lichaam merk ik ook wel waardoor jullie niet echt meer na kunnen denken maar oke
Voor iemand die respect eist en niet tegen een meme kan, ben je zelf anders aardig grof tegen de mensen.
pi_180865949
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:35 schreef Mooi_weertje het volgende:

[..]

Voor iemand die respect eist en niet tegen een meme kan, ben je zelf anders aardig grof tegen de mensen.
pi_180866023
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_180866060
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:42 schreef Mooi_weertje het volgende:

[..]

_O_ _O-
O+ :*
pi_180867059
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je bij een ONS niet én dat pessarium én een condoom gebruikt?
Euh, omdat ik daar het nut niet van inzie? En ik wil een evt ONS niet laten denken dat hij zijn condoom wel kan ditchen omdat ik toch een pessarium in heb. Dat condoom beschermt tegen meer dan alleen zwangerschap, dat pessarium niet...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_180867792
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

-Een significant deel van de bevruchte eicellen weet zich überhaupt niet succesvol te nestelen. Van een effectieve zwangerschap is dus pas sprake na de innesteling.
-Als het al pijn doet, is het maar even.
-In principe zou je menstruatie na 3 maanden weer normaal moeten zijn.
3 is niet waar. Bijwerking van koper kan zijn dat je dus heftiger en langer bloed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180867888
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:31 schreef momentius het volgende:

[..]

Hoezo weet jij dat nou weer? Even serieus. Wat maakt jullie zo'n expert in de leugenachtigheid van mensen. Zoals ik ernaar kijk liegen mensen van alle leeftijden genoeg gemiddeld gesproken. Als je in de overgang bent en juist niet effectief seks meer kan hebben zou ik als vrouw misschien ook gaan zeggen van 'ow ik ben nog zo fit en in de tijd van mijn leven en libido hoog en blabla' juist omdat het niet zo goed met me zou gaan
Kan een vrouw in de overgang effectief geen seks meer hebben?
En wat houdt 'effectief geen seks hebben' in?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_180867935
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 07:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kan een vrouw in de overgang effectief geen seks meer hebben?
En wat houdt 'effectief geen seks hebben' in?
Volgens mij kan een vrouw in de overgang gewoon seks hebben.
pi_180868062
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:51 schreef Mooi_weertje het volgende:

Op die momenten vraag ik mij wel eens af of mannen dit steeds voelen? Lijkt me vreselijk...
Yup, vanaf hun puberteit. Maar omstandigheden hebben ook invloed, bijvoorbeeld vader worden doet hun testosteron tijdelijk dalen waardoor de zin wat afneemt (hormoon probleem dus, dus niet alleen omdat het kind continu jankt). Daarna is het per man verschillend maar tussen de 40 - 60 jaar kakt het libido in en worden ze geleidelijk aan rustige mannen die nog best geil kunnen worden maar de hyena modus verliezen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180868093
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 07:39 schreef T-D het volgende:

[..]

Volgens mij kan een vrouw in de overgang gewoon seks hebben.
Ik weet het wel zeker, maar ik vraag me af hoe hij bij die claim komt die hij zo zeker neerlegt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_180868211
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 01:33 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Euh, omdat ik daar het nut niet van inzie? En ik wil een evt ONS niet laten denken dat hij zijn condoom wel kan ditchen omdat ik toch een pessarium in heb. Dat condoom beschermt tegen meer dan alleen zwangerschap, dat pessarium niet...
Maar het lijkt je niet verstandig om gewoon twee voorbehoedmiddelen te gebruiken, zeker bij een ons? Of maakt het je niet zoveel uit als je zwanger wordt?
pi_180868435
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:30 schreef Mooi_weertje het volgende:
Ja, ik heb een 4 tal gewone pillen geprobeerd plus de nuvaring en de minipil.
Het is bij alles hetzelfde!
Ik denk dat enkel een koperspiraal of sterilisatie over blijft.
Of een man zoeken die steriel is :P
Ik heb een mirenaspiraal en dat is super! zelf eerst gedacht aan de koperspiraal aangezien daar geen hormonen inzitten, maar dat werd afgeraden, omdat in de mirenaspiraal eigenlijk zo’n laag percentage zit! Ik ben er al 4 jaar erg blij mee en mijn libido is torenhoog :Y , maar er zijn ook vervelende verhalen over de spiraal.. maar mijn ervaring is erg goed
-
pi_180868905
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar het lijkt je niet verstandig om gewoon twee voorbehoedmiddelen te gebruiken, zeker bij een ons? Of maakt het je niet zoveel uit als je zwanger wordt?
Toch heeft ze wel een punt hoor. Dan kun je beter als tweede middel een spiraaltje gebruiken. Dat kun je tenminste verzwijgen. ;)
pi_180869862
Het is ook wat je meekrijgt, ben jaren aan de prikpil en een jaar geleden kreeg ik ineens een ander merk mee die wat nadelen had, zoals zwaarder worden, moe zijn, vaak geen zin hebben.
Ik heb met mijn vriend gesproken, ik stop er helemaal mee, hij is gesteriliseerd en zei al, stop maar met die troep.
Microgynon 30 wil ik vragen puur voor de vakantie's heb weinig zin om op vakantie te gaan als ik de 'gezellige' periode heb
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:52:46 #98
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_180870901
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:25 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb een mirenaspiraal en dat is super! zelf eerst gedacht aan de koperspiraal aangezien daar geen hormonen inzitten, maar dat werd afgeraden, omdat in de mirenaspiraal eigenlijk zo’n laag percentage zit! Ik ben er al 4 jaar erg blij mee en mijn libido is torenhoog :Y , maar er zijn ook vervelende verhalen over de spiraal.. maar mijn ervaring is erg goed
Behalve de plaatsing van de mirena, wat een van de pijnlijkste ervaring van mijn leven was, heb ik er 10 jaar plezier van gehad. 10 jaar niet ongesteld geweest en een hoog libido, super.
Toch heb ik na het weghalen niet meer gekozen voor een nieuwe, wil geen hormonen meer, en de pijn van het plaatsen ook niet....
To BG or not to BG!
pi_180871046
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch heeft ze wel een punt hoor. Dan kun je beter als tweede middel een spiraaltje gebruiken. Dat kun je tenminste verzwijgen. ;)
Waarom zou je verzwijgen dat je een tweede anticonceptiemiddel gebruikt? Of zijn er echt zo veel achterlijke mannen die dan denken 'oh dan hoeven we ook geen condoom meer te gebruiken'? Zijn zeker ook dezelfde die, als ze dan toch zwanger blijkt, roepen dat ze maar abortus moet plegen..
pi_180871266
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom zou je verzwijgen dat je een tweede anticonceptiemiddel gebruikt? Of zijn er echt zo veel achterlijke mannen die dan denken 'oh dan hoeven we ook geen condoom meer te gebruiken'? Zijn zeker ook dezelfde die, als ze dan toch zwanger blijkt, roepen dat ze maar abortus moet plegen..
Nou, nou... achterlijk... Maar volgens mij gaf ze aan geregeld mannen te treffen die de condoom achterwege willen laten.

Het is overigens iets wat je samen doet, een condoom achterwege laten. Vrouwen kunnen ook tijdens de seks praten. Meestal komt er dan de leukste tekst uit. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')