abonnement Unibet Coolblue
pi_180841807
Hoi,

Sinds kort raak ik zeer snel door mijn mb's heen.Ik heb een S8 met T-mobile.
Wanneer ik het verbruik ga bekijken zie ik dat ik de afgelopen maand 6gb aan data heb verbruikt via de mailapplicatie.
Nu heb ik internet op een lage snelheid (64kbps) omdat de mb;s op zijn en heb ik 12mb verbruikt de afgelopen dag. Hiervan is 8.77mb van de email applicatie.

Ik heb mijn vriend Google al gevraagd maar die heeft geen goed antwoord. Iemand hier die mij kan helpen?
pi_180843895
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:54 schreef tgev het volgende:
Hoi,

Sinds kort raak ik zeer snel door mijn mb's heen.Ik heb een S8 met T-mobile.
Wanneer ik het verbruik ga bekijken zie ik dat ik de afgelopen maand 6gb aan data heb verbruikt via de mailapplicatie.
Nu heb ik internet op een lage snelheid (64kbps) omdat de mb;s op zijn en heb ik 12mb verbruikt de afgelopen dag. Hiervan is 8.77mb van de email applicatie.

Ik heb mijn vriend Google al gevraagd maar die heeft geen goed antwoord. Iemand hier die mij kan helpen?
instellen dat je app alleen de eerste paar bytes op haalt van de server en niet de hele mail
:]
pi_180844373
Wat en hoeveel mailaccounts heb je? Hoe syncen ze? Hoeveel historie syncen ze? Hoeveel items zijn dat? Ontvang je veel bijlagen? Vragen, vragen
pi_180844435
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:32 schreef wootahH het volgende:

[..]

instellen dat je app alleen de eerste paar bytes op haalt van de server en niet de hele mail
Als je je mailtjes wilt lezen, zul je toch echt de hele mail moeten downloaden en niet enkel de headers.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180844556
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:58 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als je je mailtjes wilt lezen, zul je toch echt de hele mail moeten downloaden en niet enkel de headers.
ah oké. werkt dat zo.
:]
pi_180844632
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:58 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als je je mailtjes wilt lezen, zul je toch echt de hele mail moeten downloaden en niet enkel de headers.
Je kan over het algemeen bijlagen en afbeeldingen alleen standaard op wifi kunnen laten downloaden, of dus wanneer jij ze handmatig opent.

Maar dan nog, 6gb is erg veel, klinkt eerder alsof iets vastzit in queue of outbox en steeds opnieuw geprobeerd wordt. Of zelfs bug/ probleem in syncen van de gehele mailbox waardoor deze steeds opnieuw de volledige ingestelde historie binnenhaalt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')