Bij de gamma had ik alebestine, nu heb ik bison van de action.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Action verkoopt vaak rommel is mijn ervaring.
Wat niet wegneemt dat Gamma (of elke andere bouwmarkt) belachelijke winstmarges hanteert op hun artikelen.
ah, dan zal het wel meevallen qua rommelgehalte.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de gamma had ik alebestine, nu heb ik bison van de action.
Ik dacht ook eerst dat action rommel was, maar vaak zijn het gewoon bekende merken voor 1/3 van de prijs
Hout zelf is ook waanzinnig duur bij de gamma. 20 euro voor een plank ik niks.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:36 schreef SuperNeger het volgende:
Helemaal mee eens! Ik vind prijzen in bouwmarkten echt absurd. Als je geen rauwe materialen zoals hout nodig hebt zal ik altijd eerst naar de action of iets zoals de big bazar gaan of zo. Ik moest een keer een paar planken zagen, ik even naar de Gamma voor een zaag. Fucking 30 euro voor de goedkoopste zaag. Dezelfde zaag bij de Action: 3 euro.
Tel uit je winst.
Ik vind andere bouwmarkten net zo duur eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb de Gamma altijd heel duur gevonden. Het lijkt alleen heel goedkoop door de expres brakke aankleding van de winkel.
Klusspullen raken niet over datum.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Hoho,als de action echte merkdingen heeft, is er wellicht iets mis mee. Kan zijn datde houdbaarheidsdatum bijna is verstreken. Oid.
En Gamma/karwei/praxis zijn gewoon duur.
kit oid kan wel degelijk minder worden met de tijdquote:Op maandag 30 juli 2018 16:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Klusspullen raken niet over datum.
Verzorgingsdingen bij de action vertrouw ik niet daar ga ik ook een klacht over schrijven
Misschien lijm van 10 jaar oud of zo maar als je gewoon goedkope klusdingen nodig hebt voor het moment en je gaat langs de action dan hoef je je nergens zorgen om te makenquote:Op maandag 30 juli 2018 16:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
kit oid kan wel degelijk minder worden met de tijd
Ja, omdat ze er geen datum op zetten.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Verzorgingsdingen bij de action vertrouw ik niet daar ga ik ook een klacht over schrijven
Ligt er in mijn ervaring aan wat je nodig hebt.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:12 schreef LXIV het volgende:Ik dacht ook eerst dat action rommel was, maar vaak zijn het gewoon bekende merken voor 1/3 van de prijs
Ik heb bij de karwei gewerkt, je schrikt pas als je de inkoopprijs van spullen ziet.. Ik weet niet wat voor deals intergamma heeft maar het is echt bizar hoe slecht het allemaal is geregeld. op bijv douglashout zit miss 10 cent marge (dat is de afronding naar 11.99 ofzoiets). Dan hopen ze maar dat je er rvs spijkers of torx bijkoopt.quote:Op maandag 30 juli 2018 13:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Action verkoopt vaak rommel is mijn ervaring.
Wat niet wegneemt dat Gamma (of elke andere bouwmarkt) belachelijke winstmarges hanteert op hun artikelen.
lijm gaat bijna altijd lek na een tijd. daarom nooit afgeprijsde tubes lijm kopen(behalve als je t heb overlegd met een medewerker voor het geval dat..)quote:Op maandag 30 juli 2018 16:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
helemaal treurig..quote:Op maandag 30 juli 2018 17:43 schreef LXIV het volgende:
Het is geen marginaal verschil van enkele tientallen procenten, he. Het is een factor 15. Bizar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |