abonnement Unibet Coolblue
pi_180830868
TS is op het idee gekomen te gaan 'autovloggen': ik maak dashcam-filmpjes toegespitst op Nederlandse wegen. Ik heb nu drie keer OpenShot gebruikt, maar ik vind deze software niet zo prettig in gebruik en daardoor ietwat lastig te gebruiken.

Wie heeft ervaring met ander software en wat vinden jullie daarvan?
pi_180831213
quote:
6s.gif Op maandag 30 juli 2018 11:10 schreef DevFreak het volgende:
TS is op het idee gekomen te gaan 'autovloggen': ik maak dashcam-filmpjes toegespitst op Nederlandse wegen. Ik heb nu drie keer OpenShot gebruikt, maar ik vind deze software niet zo prettig in gebruik en daardoor ietwat lastig te gebruiken.

Wie heeft ervaring met ander software en wat vinden jullie daarvan?
kdenlive?

er zit er een in ubuntu studio die zeeer prettig werkt
pi_180831430
Ik heb wel eens met openshot gewerkt. Het werkte wel lekker, maar vergt een snelle machine. Doe verder weinig met video bewerking, maar wil komende maanden weer wat actiever worden voor youtube videos (geen vlog)
pi_180831600
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2018 11:50 schreef devzero het volgende:
Ik heb wel eens met openshot gewerkt. Het werkte wel lekker, maar vergt een snelle machine. Doe verder weinig met video bewerking, maar wil komende maanden weer wat actiever worden voor youtube videos (geen vlog)
wat is eigenlijk de definitie? Moet je om iets een vlog te noemen ook spreken?
pi_180831654
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:00 schreef DevFreak het volgende:

[..]

wat is eigenlijk de definitie? Moet je om iets een vlog te noemen ook spreken?
Nee.
pi_180831667
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:00 schreef DevFreak het volgende:

[..]

wat is eigenlijk de definitie? Moet je om iets een vlog te noemen ook spreken?
Ik zou zeggen dat een vlog (video blog) een "persoonlijk" ingesproken of geacteerd berichtje is voor al je trouwe volgelingen, terwijl zoiets als een tutorial voor een algemener publiek is. Maar dat is ook erg vaag en maakt voor videobewerking software ook weinig uit :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')