abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184803292
registreer om deze reclame te verbergen
Ik vind koppelen met Midas niet zo leuk om te doen. Hij is nogal dominant en veel dames zijn dat dus ook, waardoor ik echt koppelingen heb gehad met vechten en echt al snel blijkend dat het niks is. Maar als ik hem laat koppelen op een vreemde locatie dan doet hij daar niks want bang en thuis is hij dan echt een draak :'). Die met Molly heeft denk ik ook 3 weken geduurd.

Hupje, mooi konijntje O+. Ze doet mij denken aan mijn eerste 2 konijnen.
1934765_101149009899427_4780864_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=9d3f39dee20909a65264ed026e8a7adf&oe=5CE71791
God wat was dat ook een heerlijk duo zeg O+. En dat was ook echt zo'n setje waarbij je merkte dat toen de eene overleed, de ander wegkwijnde. Het is nog een wonder dat de ander het nog 3 maanden vol heeft gehouden toen...

Molly moet binnenkort maar eens gesteriliseerd gaan worden denk ik....Vorige week was ze weer schijnzwanger en ze was vandaag rond aan het rennen met een staart die zo hoog stond dat het bijna zielig was.
pi_184822089
Toen ik vandaag uit mijn werk kwam en ging voeren, aten ze samen uit het bakje! O+
Ik heb ze alleen nog niet samen in het nachthok zien zitten.

Het is inderdaad eenzelfde tekening, d-e. We hebben absoluut niet op tekening gekozen, ze is ook echt geen combi met onze inimini dwergram (chocoladebruin met wit) maar ach. Wie let er nou op uiterlijk als het gaat om een konijnen vriendje.

Schijnzwanger is irritant, ja. Daar kon onze voedster ook wat van }:|
pi_185008959
IrdGOTV.jpg
Het gaat hier goed! O+

Misschien zelfs wel beter dan met de vorige voedster, deze is wat rustiger en hoeft niet perse de eerste te zijn.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:48:28 #229
37150 livelink
perfect disguise
pi_185052145
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:01 schreef Hupje het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier goed! O+

Misschien zelfs wel beter dan met de vorige voedster, deze is wat rustiger en hoeft niet perse de eerste te zijn.
Fijn dat het zo goed gaat, Hupje!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')