abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 augustus 2018 @ 08:57:54 #176
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180868807
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:02 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Was jij niet blauw :P?
Denk jij niet aan Amarantha? :T
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_180868988
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:57 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Denk jij niet aan Amarantha? :T
Die is wel lekker hoor die Amarantha
pi_180870152
Denk trouwens niet dat ze naar Schotland gaat hoor.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:26:37 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_180870377
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:02 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Was jij niet blauw :P?
Nee, dat was ik niet.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:27:46 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_180870398
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:57 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Denk jij niet aan Amarantha? :T
Amarantha - Samarantha - Samantha
Ik denk het wel. Dikke tetjes, volle lipjes.
pi_180870480
Michael: Eerst zien, dan geloven

Michael van der Plas vreest sinds het incident van vorige week voor de veiligheid van hun kinderen. Zijn vertrouwen is nu helemaal weg, omdat de kinderen vaak bij betrokken zijn geweest bij incidenten. Daarom heeft hij gemengde gevoelens over Samantha die zégt nu echt hulp te gaan zoeken.

Michael zegt: “Ten eerste vind ik het een goede beslissing dat ze dit doet. Ten tweede vind ik het wel een beetje jammer dat het nu pas gebeurt. Omdat Samantha in januari een aanbieding heeft gekregen dat ze toch naar een rehab kon in Zuid-Afrika. Ze is toen niet gegaan. Als ik heel eerlijk ben is mij vertrouwen daarin volledig weg.”

Aanstaande donderdag gaat een rechter beslissen over de voogdij van de kinderen, volgens Michael is de huidige situatie onhoudbaar. Michael: “Wat hoop je dat eruit komt? Het beste voor de kinderen. Ik wil niemand een hak zetten. Ik wil Samantha geen hak zetten van… ‘Joh, ik haal de kinderen bij je weg’. Maar als je keer op keer, dit is drie keer gebeurd… een fout maakt. Het is een gevaar voor de kinderen en dan moeten we wel in gaan grijpen. Als het dadelijk echt fataal is. Ja, ik moet er niet aan denken wat ik dan moet gaan doen.” Maandag zei hij al: “Het is tot hier en niet verder”.

De situatie rondom Samantha heeft ook verregaande gevolgen voor Michael. De realityster die vanwege het runnen van een horecagelegenheid in Spanje woont, is nu genoodzaakt zich ook in Nederland te vestigen. Hij vertelt: “Ik denk zelf dat ik hier zo snel mogelijk een huis moet gaan regelen. Dat ik toch ook een verblijfplaats in Nederland heb om bij mijn kinderen te wezen, zodat broer en zus bij elkaar zijn. Tot de tijd dat het weer goed gaat met Samantha. Maar ja, gaat het nog wel goed met Samantha en gaat het nog wel goed komen met Samantha?”

Video/telefoongesprek> https://www.show.nl/video(...)st-zien-dan-geloven/
´
pi_180870659
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 01:09 schreef praadje het volgende:

[..]

Wordt meestal vergoed door je ziektekostenverzekering. Op de reis na dan geloof ik.
Dat wist ik niet. Wel dat het in NL vergoed wordt, maar Samant heeft natuurlijk een speciale behandeling nodig...
Zal ze Engels/Schots kunnen spreken? :D
´
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:42:59 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180870686
Goh, Michael heeft eindelijk door dat hij gewoon weer in NL moet gaan wonen zodat hij voor zijn kinderen kan zorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180870839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:42 schreef Leandra het volgende:
Goh, Michael heeft eindelijk door dat hij gewoon weer in NL moet gaan wonen zodat hij voor zijn kinderen kan zorgen.
Hoera. ^O^

In Spanje blijven en dan straks bij vrouw nummer 3 aan een baby beginnen. En thuis zitten er al 2 die extra zorg nodig hebben :')
Maar dat nieuwe blondje dat veel jonger is, blijft alleen bij hem als ze haar eigen baby krijgt. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:53:04 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_180870908
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoera. ^O^

In Spanje blijven en dan straks bij vrouw nummer 3 aan een baby beginnen. En thuis zitten er al 2 die extra zorg nodig hebben :')
Maar dat nieuwe blondje dat veel jonger is, blijft alleen bij hem als ze haar eigen baby krijgt. :+
Dat arme kind is nét 23.
Wat moet/ziet ze in hemelsnaam in een kerel van bijna 40.
Waar kennen ze elkaar eigenlijk van?
pi_180871153
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat arme kind is nét 23.
Wat moet/ziet ze in hemelsnaam in een kerel van bijna 40.
Waar kennen ze elkaar eigenlijk van?
Omdat een jongen van haar eigen leeftijd echt nog geen kinderen wilt (logisch). _O-
Mike ook niet. Maar dan moet hij met oudere vrouwen en ziet hij vast ook niet zitten :+

Maar ik snap die leeftijden ook niet.
De bekendheid zal wel een rol spelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 01-08-2018 11:13:04 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180871363
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:41 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Wel dat het in NL vergoed wordt, maar Samant heeft natuurlijk een speciale behandeling nodig...
Zal ze Engels/Schots kunnen spreken? :D
Ze zou wel Engels moeten spreken want dat is de voertaal,

https://www.castlecraig.n(...)g-hospital-schotland
pi_180871589
Dubbel
pi_180871591
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:57 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Denk jij niet aan Amarantha? :T
:D inderdaad.
pi_180871707
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Ze zou wel Engels moeten spreken want dat is de voertaal,

https://www.castlecraig.n(...)g-hospital-schotland
Ah, bedankt voor de info. ^O^

Tsja, gaat moeilijk worden. Het Nederlands is ze al niet machtig, laat staan de Engelse taal.
In haar brein zal ze het wel zien als een soort vakantie, maar dat is het natuurlijk niet.
Ik geef het weinig kans van slagen.
´
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:37:08 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180871766
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omdat een jongen van haar eigen leeftijd echt nog geen kinderen wilt (logisch). _O-
Mike ook niet. Maar dan moet hij met oudere vrouwen en ziet hij vast ook niet zitten :+

Maar ik snap die leeftijden ook niet.
De bekendheid zal wel een rol spelen.
Ik gok dat hij als "ondernemer" (is die toko niet van een ander?) ook bedragen te besteden heeft die het gemiddelde vriendje van haar eigen leeftijd niet te besteden heeft.
Ze hebben voor elkaar waarde dus, zij heeft looks, hij kan ze betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180871805
Ik moet wel zeggen dat ik respect heb voor de ouders van Samantha dat ze van de pers wegblijven,
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:40:32 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180871827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Ze zou wel Engels moeten spreken want dat is de voertaal,

https://www.castlecraig.n(...)g-hospital-schotland
Verslavingskliniek dus.... tsja.
Niks "tot rust komen" vooral afkicken.

Dat maakt de kans dat dit werkelijk een incident was waarbij zij (zonder het te weten) gedrogeerd is door vreemden ook heel klein.
Dit verhaal speelt dan ook al veel langer dan sinds die knul uit Leusden die haar zogenaamd aan de middelen zou hebben geholpen.
Sterker nog: ik geloof dan eigenlijk al niet meer dat Michael niet wist dat ze gebruikte en dan is het helemaal te achterlijk voor woorden dat hij zijn kinderen bij haar achterliet.
Wat nou "goede vader"? Als je dit weet en je gaat toch 2.300 km bij je kinderen vandaan zitten dan ben je gewoon een lamlul van een vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180871885
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, Meer dan eens,
pi_180872067
Ik denk dat die hele club zich op de tijd het laplazerus snuift. Dan is het gek om naar elkaar te wijzen, want de ene snuift nog harder als de andere. Daarom doen ze ook net alsof ze van niks weten, of beter gezegd; ze zwijgen, want wie durft toe te geven dat ze niet van die zooi af kunnen blijven? En zeker als er kinderen in het spel zijn..
´
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:58:44 #196
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180872165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sterker nog: ik geloof dan eigenlijk al niet meer dat Michael niet wist dat ze gebruikte en dan is het helemaal te achterlijk voor woorden dat hij zijn kinderen bij haar achterliet.
Wat nou "goede vader"? Als je dit weet en je gaat toch 2.300 km bij je kinderen vandaan zitten dan ben je gewoon een lamlul van een vader.
Wat?! Ze zijn samen naar Spanje gegaan, ze woonden daar met de kinderen... Zij heeft die kinderen zoveel km van de vader weggehaald.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:08:03 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180872348
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:58 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Wat?! Ze zijn samen naar Spanje gegaan, ze woonden daar met de kinderen... Zij heeft die kinderen zoveel km van de vader weggehaald.
Ach welnee, ze hadden hun huis op Scheveningen nog, Angelina ging daar niet naar school toch?
Zo serieus was dat emigreren niet, als dat wel zo was dan hadden ze hun huis op Scheveningen niet meer gehad, en waren de kinderen daar ingeschreven op scholen, peuterspeelzalen enz.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:10:24 #198
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180872391
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach welnee, ze hadden hun huis op Scheveningen nog, Angelina ging daar niet naar school toch?
Zo serieus was dat emigreren niet, als dat wel zo was dan hadden ze hun huis op Scheveningen niet meer gehad, en waren de kinderen daar ingeschreven op scholen, peuterspeelzalen enz.
Wil je nou zeggen dat ze me hebben voorgelogen in hun REALITYshow? :(
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:15:06 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180872468
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:10 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat ze me hebben voorgelogen in hun REALITYshow? :(
Liegen.... liegen is een groot woord, ik zou voor "scripted" gaan :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:18:11 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180872510
Dit bericht van februari klopte dus ook al niet:
https://www.rtlboulevard.(...)uitenland-vertrekken

Of het klopte wel, maar dat Angelina thuis les zou krijgen van Naomi is dan niet zo verlopen als gepland, want Angelina zat al maanden weer op Scheveningen, bij de moeder van Michael.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')