Wellicht glijdt het licht?quote:Op zondag 29 juli 2018 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nogal visueel ingesteld. Dat gezegd hebbende: dat past toch niet???
Vettel durft nu natuurlijk ook geen risico te nemen. Valt ie nog verder terug in de ranking.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:35 schreef JopJuh het volgende:
Echt niks aan zo als er niet kan worden ingehaald.
Heb jij nog niet zo lang internet?quote:Op zondag 29 juli 2018 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Inb4jinxquote:Op zondag 29 juli 2018 16:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
meh. Ik heb de winnaar in de OP maar vast geupdate
Best fans
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
SPOILER: NSFW NSFW NSFW NSFW NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 16:38:38 ]
Beetje kruidenboterquote:
eigenlijk heeft Vosss al te lang internet....quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:37 schreef CrashO het volgende:
[..]Fap fap fapSPOILER: NSW NSW NSW NSW NSWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
eigenlijk heeft Vosss al te lang internet....
Vettel is op ultra's gezet om voor Bottas uit te komen en naar Hamilton toe te rijden, de wheelgun heeft de tactiek verpest.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vettel durft nu natuurlijk ook geen risico te nemen. Valt ie nog verder terug in de ranking.
[..]Lekker stokbroodje voor bij de nootjes.SPOILER: NSW NSW NSW NSW NSWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]hahahahaSPOILER: NSFW NSFW NSFW NSFW NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
[..]Als dat versgebakken is dan schuurt dat toch als een gek lijkt meSPOILER: NSFW NSFW NSFW NSFW NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als hij gewoon er gewoon voorbij knalt....quote:Op zondag 29 juli 2018 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel is op ultra's gezet om voor Bottas uit te komen en naar Hamilton toe te rijden, de wheelgun heeft de tactiek verpest.
Als Vettel Bottas nu niet kan inhalen had Vettel Hamilton ook niet kunnen pakken.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel is op ultra's gezet om voor Bottas uit te komen en naar Hamilton toe te rijden, de wheelgun heeft de tactiek verpest.
Klopt. Neemt alleen niet weg dat ie nu niet teveel risico durft te nemen.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
eigenlijk heeft Vosss al te lang internet....
Is van plastic.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat versgebakken is dan schuurt dat toch als een gek lijkt me
Zit kruidenboter op.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat versgebakken is dan schuurt dat toch als een gek lijkt me
quote:Op zondag 29 juli 2018 16:41 schreef vosss het volgende:
Vet en bot er samen af, ricardo gratis podium let maar op. Kan er ook wel weer bij.
Dan moet Ferrari een team order geven aan Mercedes, vorige week moest Kimi ook al aan de kant omdat Vettel niet in kan halenquote:Op zondag 29 juli 2018 16:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als hij gewoon er gewoon voorbij knalt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |