Harmeling heeft gesprokenquote:Wordt het wel een sprint?
"Poeh. Er zijn niet veel sprinters meer over, hè. Een ploeg als QuickStep heeft geen sprinter meer, die kunnen weleens gaan rijden voor een ontsnapping."
"Ik gok erop dat het voor het eerst in jaren een keer geen massasprint wordt, omdat er al zoveel sprinters naar huis zijn."
Giejoom dus al twee weken met een gebroken rib. Hij maakt er net iets minder circus rond dan Craddock.quote:Guillaume Martin, de klassementshoop van Wanty-Groupe Gobert, tuimelde in de tijdrit nog uit de top 20 in het eindklassement. Maar de Fransman blijkt al sinds de kasseirit richting Roubaix met een gebroken rib rond te rijden. "Dat heeft zeker niet geholpen."
Guillaume Martin was met top 15-ambities aan de start van de Tour gekomen, maar mocht die gisteren definitief opbergen. Met een 76ste plek in de tijdrit verspeelde hij zijn plekje in de top 20 aan Damiano Caruso.
Een echografie bracht echter aan het licht dat Martin al sinds de 9e etappe met een gebroken rechterrib rondrijdt. "Ik ben niet op zoek naar excuses, maar dat heeft zeker niet geholpen", zegt hij.
"Dit was zeker niet de enige reden voor mijn minder gevoel tijdens deze Tour. Ik begon waarschijnlijk te vermoeid. Ik heb mijn doel niet gehaald en kan dus in die zin geen positieve balans opmaken."
"Maar ik ga ook niet mopperen, ik heb mezelf laten zien in drie ontsnappingen. Dit jaar bracht me weer nieuwe ervaringen. Ik ben pas 25 jaar oud, dit is mijn tweede grote ronde."
Dat was in '98, ook met een week extra tussen Giro en Tour vanwege het WK voetbal, maar dat geheel terzijde.quote:Il Pirata won in 1999 de Giro en de Tour in hetzelfde jaar
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:11 schreef valleilijn het volgende:
R_R![]()
ook als lurker zeer genoten van je beschouwingen!
Niki met GVK, Lampie, Stuyven, Gaudin, Bauer en Küng zien ze niet meer terug.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:18 schreef TLC het volgende:
Niki Terpstra heeft zich gespaard voor vandaag
zou die week veel uitmaken?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was in '98, ook met een week extra tussen Giro en Tour vanwege het WK voetbal, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zondag 29 juli 2018 13:29 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Niki met GVK, Lampie, Stuyven, Gaudin, Bauer en Küng zien ze niet meer terug.
Alleraardigst. mooie geste ook richting LJquote:
Hier is het antwoord waar jij al drie weken naar op zoek bent. Hoe doe je in Giro en Tour mee om de overwinning? Goed vezels eten.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt jongens, ik ga dit topic printen en boven m'n bed hangen.
Ik wil ook wel voedingsadvies van Titia.quote:Op zondag 29 juli 2018 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier is het antwoord waar jij al drie weken naar op zoek bent. Hoe doe je in Giro en Tour mee om de overwinning? Goed vezels eten.
https://nos.nl/tour/artik(...)our-hoe-kan-dat.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |