abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7581407
Oke, ik zit helemaal te trillen nu, zo geschokt ben ik.
Ik zal het supersnel vertellen, want ik wil supersnel hulp...
Een jongen en ik (hij is een loser) hebben altijd ruzie. Hij is echt zo'n hopeloos geval en blablabla. Praat altijd over zelfmoord enzo, alleen maar om aandacht te trekken. Nu heb ik een keer zn emailaccount gehackt en lees regelmatig zn emails. Heerl erg gemeen, en asociaal en onethisch, dat weet ik, dit is niet goed te praten. Dit mag niet, dit had ik nooit mogen doen.

Maar.
Daarnet las ik een email die hij naar zichzelf had gestuurd. Met daarin een attachement.

Die attachement was een afscheidsbrief.
Ditmaal gaat hij ECHT zelfmoord plegen.

Ik ben me rotgeschrokken, zit helemaal te trillen.
Wat moet ik nu doen?
Tegen goed vrienden vertellen? Een goede vriend van hem?
Maar ja, dat kan niet, want dan weten ze allemaal dat ik zijn
email gehackt heb. En als hij daar zelf achter komt, dan is
het helemaal met me gedaan. Dan is dat nooit meer goed te
praten. Maar wat als het dalijk helemaal met hem gedaan is
en ik het had kunnen voorkomen? Of wat als hij weer eens aandacht
wou trekken en hij het helemaal niet van plan was, en zo
tegen iedereen vertelt hoe asociaal ik ben dat zn email gehackt heb en al.

HELP ME!!!!!!

WAT MOET IK DOEN!!!!!!

[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:19:10 #2
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_7581422
112
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_7581437
Je moet zijn vrienden of een goede vriend inlichten, of print de afscheidsbrief en stop hem anoniem bij zijn ouders in de bus.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7581446
112 ! NU !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7581449
Bel z'n ouders en leg de boel uit.
Life is a crackwhore. And then you become one.
pi_7581459
Het emailtje doorsturen naar vrienden van hem, weten ze niet dat jij het hebt gedaan, en zijn zij ook weer op de hoogte
pi_7581469
Het doel heiligt het middel niet, maar ik zou het wel vertellen. Aan de ouders of wie dan ook. Niet op Fok! niet echt handig.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:21:14 #8
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7581472
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:19 schreef D-Devil het volgende:
print de afscheidsbrief en stop hem anoniem bij zijn ouders in de bus.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7581481
Bel desnoods anoniem naar de ouders....

bel iig 112 NU stuur die naar izjn huis.. vertel ze dat je het weet.. je hoeft nie teens verdere uitleg te gevn, maar stuur iemand NU:

Staat erin da thij het nu meteen doet ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:21:38 #10
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7581484
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:20 schreef BoRRuHG het volgende:
Bel z'n ouders en leg de boel uit.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7581491
verspil je tijd niet achter de pc maar bel zijn ouders of 112 en leg de boel uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:22:12 #12
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_7581500
Boven staande acties uitvoeren (hulp halen!).... liever teveel actie ondernemen als geen lijkt me !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:23:15 #13
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7581534
Het kan trouwens ook zo zijn dat hij die brief voor zichzelf geschreven heeft alleen maar om z'n ellende van zich af te schrijven en dat hij 'm wil bewaren voor als hij ooit eventueel misschien zelfmoord zou willen plegen.
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:24:10 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7581558
Bel vrienden, schakel mensen in.. bedenk maar zo dat het niet voor niks is dat je zn account gehacked hebt.
The truth was in here.
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:24:34 #15
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_7581566
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:21 schreef DarkElf het volgende:
verspil je tijd niet achter de pc maar bel zijn ouders of 112 en leg de boel uit
En wat moet ze 112 dan uitleggen? Ik heb iemands e-mail adres gehackt, en een e-mail doorgelezen waarin staat dat hij zelfmoord wil plegen?
pi_7581572
tjah wat vind je belangrijker, dat zij er niet achter mogen komen dat je zn email leest of dat hij gered wordt?

pick your choice

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:25:11 #17
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_7581583
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:23 schreef Oxazepam het volgende:
Het kan trouwens ook zo zijn dat hij die brief voor zichzelf geschreven heeft alleen maar om z'n ellende van zich af te schrijven en dat hij 'm wil bewaren voor als hij ooit eventueel misschien zelfmoord zou willen plegen.
Ohja. Nah, we wachten dan maar even af.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_7581585
Oh ja, en wat heeft het voor zin om een afscheidsbrief naar jezelf te sturen.. als jij deze hele openingspost al hebt getypet, ben je waarschijnlijk toch al te laat, als het een echt aandachtstrekkertje is en al vaker hierover lult, doet ie het waarschijnlijk toch niet omdat ie te laf is!
pi_7581593
Oxazepam ? Moeten ze hem zijn gang laten gaan?
pi_7581597
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:24 schreef Farzin het volgende:

[..]

En wat moet ze 112 dan uitleggen? Ik heb iemands e-mail adres gehackt, en een e-mail doorgelezen waarin staat dat hij zelfmoord wil plegen?

he ik verzin ook maar iets, net alsof ik precies zou weten wat je moet doen

en verder: als iemand echt dood wilt lukt het hem heus wel

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7581609
112 lijkt me sterk overdreven, hij is nu aan het werk geloof ik.
En zegt niet dattie het nu doet, maar waarschijnlijk wel dit jaar nog.
Ik denk dak maar even een goede vriend ga bellen...
Sorry als ik dalijk niet meer reageer maar dan ben ik dus aan het bellen.
In ieder geval hartstikke bedankt allemaal!
[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:26:15 #22
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7581615
Ik vind ouders inlichten een zeer slecht plan, want misschien krijgt hij daardoor juist nóg meer problemen en daarbij is het zo dat als iemand écht zelfmoord wil plegen, dat toch wel doet.
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:27:15 #23
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_7581633
neem aan dat ja allang ondertussen de ouders hebt geraadpleegt!!
maar vraag me af wat doe je in zijn mailbox. Kan zelf ook hacken maar waarom zou je? zo laag gezonken??
Iemand die zegt zelfmoord te plegen vraagt om aandacht voor een probleem die hij/zij heeft. Loop er niet zomaar lachend omheen, dan ben je echt verkeerd bezig. Sommige mensen overdrijven ermee maar je kan beter luisteren naar wat die mensen te vertellen hebben!! help je veel meer mee en komt het niet zover dat iemand zelfmoord wil plegen
Where's my fear???
pi_7581642
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:26 schreef Oxazepam het volgende:
Ik vind ouders inlichten een zeer slecht plan, want misschien krijgt hij daardoor juist nóg meer problemen en daarbij is het zo dat als iemand écht zelfmoord wil plegen, dat toch wel doet.
Dat klopt, maar meestal "mislukt" het en dat is aandacht trekken in veel gevallen. Maar ja met vrienden bereik je ook niet altijd alles denk ik. Het is een moeilijke kwestie, ik zou eerst vrienden inschakelen.
pi_7581659
Als je hem persoonlijk kent zou je misschien nu met hem afspreken in de stad

samen iets gaan doen ofzo...

dan denkt hij er niet aan en kan je misschien meer te weten te komen en helpen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')