Dit jaquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:51 schreef vosss het volgende:
In zo'n kutdorp waar je door alles en iedereen met de nek aangekeken wordt omdat je niet van daar bent zou ik niet eens willen wonen.
Achterlijk dom kutvolk
Veel plezier met je inteelt. Stelletje mongols.
Geboren Zoetermeer nu wonende in Den Haag. Is dat relevant?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar komen jullie zelf vandaan?
als jij met de TS gaat samenwonen wel. Anders niet. Oh, vriendin van. Als jij dat bent. Anders nietquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:56 schreef wollah het volgende:
[..]
Geboren Zoetermeer nu wonende in Den Haag. Is dat relevant?
OP wel gelezen? Het gaat om de vriendin van TSquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als jij met de TS gaat samenwonen wel. Anders niet.
zoetermeerquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:56 schreef wollah het volgende:
[..]
Geboren Zoetermeer nu wonende in Den Haag. Is dat relevant?
Dat vond ik dus ook. Waarom zeg je zoiets tegen een potentiėle klant ?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou een makelaar zoiets zeggen tegen een mogelijke koper?
Hij gooit daarmee z'n eigen glazen in (spreekwoordelijke uitdrukking red.).
Enige reden die ik me dus kan bedenken is dat hij geen zin heeft om zaken te doen met die vriendin van je.
Ervaring dat potentiėle kopers er toch wel achterkomen en dan afhaken? Kunnen ze het maar beter direct weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. Waarom zeg je zoiets tegen een potentiėle klant ?
Zodat de woning verkocht kan worden aan een Scheerwolder.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Heeeeeel misschien toch een eerlijke makelaar??quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat er geen oud geld is en nieuw geld weggetrokken is, en dat de (klein)kinderen van de oorspronkelijke inwoners als in een volksbuurt bij hun ouders in de buurt willen wonen. Als dan Randstedelingen steeds het hogere bod doen bij een koopwoning, kan het zijn dat er te weinig woningen voor het eigen volk overblijven. Als zo'n makelaar bij dat volk voldoende kennissen en vrienden heeft zal hij daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:03 schreef Chai het volgende:
Dat sociaal achtergesteld slaat waarschijnlijk op de ontstaansgeschiedenis (zie link Lienekien) en dat het dus een beetje een volksbuurterig dorpje is.
Vooralsnog zie ik vooral huizen al 6+ maanden te koop staan.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat er geen oud geld is en nieuw geld weggetrokken is, en dat de (klein)kinderen van de oorspronkelijke inwoners als in een volksbuurt bij hun ouders in de buurt willen wonen. Als dan Randstedelingen steeds het hogere bod doen bij een koopwoning, kan het zijn dat er te weinig woningen voor het eigen volk overblijven. Als zo'n makelaar bij dat volk voldoende kennissen en vrienden heeft zal hij daar rekening mee houden.
Als dat zo is dan klopt dat sociaal achtergesteld dus inderdaad en spreekt hij de waarheid, ongeacht zijn motief.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat er geen oud geld is en nieuw geld weggetrokken is, en dat de (klein)kinderen van de oorspronkelijke inwoners als in een volksbuurt bij hun ouders in de buurt willen wonen. Als dan Randstedelingen steeds het hogere bod doen bij een koopwoning, kan het zijn dat er te weinig woningen voor het eigen volk overblijven. Als zo'n makelaar bij dat volk voldoende kennissen en vrienden heeft zal hij daar rekening mee houden.
Vriendin zal waarschijnlijk alsnog wel bezichtiging gaan doen. Ik ben benieuwd wat ze aantreft.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat zo is dan klopt dat sociaal achtergesteld dus inderdaad en spreekt hij de waarheid, ongeacht zijn motief.
Kom een keer een biertje drinken in Zwolle, kijken of je er dan nog zo over denkt.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit ja
Tevens in Overijssel wel de meest nietszeggende provincie van t land. Je hebt daar gewoon echt letterlijk niks. Je zal er wonen en trots op zijn
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik kan die kavels op Funda ook niet vinden trouwens.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef Lienekien het volgende:
Als ik de Wiki mag geloven...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Scheerwolde
Het gebied mag zich verheugen in groeiende belangstelling, maar kavels voor een nieuwbouwproject kunnen ze aan de straatstenen niet kwijt.
De ontstaansgeschiedenis is ook wel interessant.
Het ligt er uiteindelijk ook wel aan met wat voor verwachtingen je in zo’n dorp gaat wonen.
https://www.wonenmetmeerw(...)te-koop/scheerwolde/quote:Op zondag 29 juli 2018 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan die kavels op Funda ook niet vinden trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |