Heeft hij een Battlepass? Die heb je daar namelijk wel voor nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:44 schreef DjVero het volgende:
Mijn zoon heeft level 100 bereikt. Nou zegt hij dat hij op bijv. Youtube heeft gezien dat er spelers zijn hoger dan level 100. Hij wil graag weten waarom hij niet hoger gaat/kan. Ik had even gegoogled, maar daar staat niet echt wat, behalve dat level 100 toch echt het maximum is. Weet iemand wat hiervan?
Nee, en dat zal dan ook meteen het antwoord zijn. Dankquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:50 schreef Fred het volgende:
[..]
Heeft hij een Battlepass? Die heb je daar namelijk wel voor nodig.
Geef die jongen next seaon ff een battlepass danquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:44 schreef DjVero het volgende:
Mijn zoon heeft level 100 bereikt. Nou zegt hij dat hij op bijv. Youtube heeft gezien dat er spelers zijn hoger dan level 100. Hij wil graag weten waarom hij niet hoger gaat/kan. Ik had even gegoogled, maar daar staat niet echt wat, behalve dat level 100 toch echt het maximum is. Weet iemand wat hiervan?
Ditquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:50 schreef piere het volgende:
[..]
Geef die jongen next seaon ff een battlepass dan
Alles wat je koopt is inderdaad alleen maar cosmetisch. Je gaat er niet beter van schieten of harder van rennen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:22 schreef Beursaap het volgende:
Speel het op de PC en echt wel vet. Vragen:
- Kun je met geld beter vechten? Ik zie alleen maar gay uiterlijk improvements ik wil gwn een blaffer vanaf het begin. Helaas 20,- aan verspild deze onzin.
Je chatten en praten met de rest van de squad, dan kan je samen een tactiek bepalen.quote:- Waar moet je verzamelen met je team mates? Die autisten gaan maar wat alle kanten op
Mijn tactiek: asap wapens + ammo zoeken, auto rijden en niet teveel knallen.
Hmm dat maakt het wel krankzinnig dat mensen ervoor betalen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef Fred het volgende:
[..]
Alles wat je koopt is inderdaad alleen maar cosmetisch. Je gaat er niet beter van schieten of harder van rennen.
Onderdeel van het spel is dat je moet zoeken naar je wapens, een blaffer vanaf de start zit er niet in.
[..]
Je chatten en praten met de rest van de squad, dan kan je samen een tactiek bepalen.
Of je speelt solo, dan heb je geen last van teammates die hun eigen plan trekken.
Als je speelt met een Party van 1 dan zit je inderdaad met een random groepje mensen opgescheept.quote:
Dinnetje speelt nog, zelf vind ik dit seizoen beetje klote met al die vage wapens.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Spelen jullie het nog wel?
Ik ben eigenlijk sinds een paar weken serieus Fortnite aan het spelen op de Switch, ben level 26 en heb een Battle Pass gekocht, hoe kan je nog zien of je tegen bots speelt?
Vind het er ook leuk uitzien na de update op de Switch.
Dat was even wennen ja en ik mis de snipers enorm! Maar als je het een beetje doorhebt is het wel erg ok vind ikquote:Op donderdag 15 april 2021 14:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dinnetje speelt nog, zelf vind ik dit seizoen beetje klote met al die vage wapens.
Ah die kon ik al nergens vindenquote:Op donderdag 15 april 2021 14:36 schreef piere het volgende:
[..]
Dat was even wennen ja en ik mis de snipers enorm! Maar als je het een beetje doorhebt is het wel erg ok vind ik
Ik mis de assault rifle enorm. Nu alleen maar wazige gay wapens bweh. Tevens erg weinig actie in het spel je kan zo 10 min. als een lonely wolf rondlopen en geen hond tegenkomen mweh.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dinnetje speelt nog, zelf vind ik dit seizoen beetje klote met al die vage wapens.
Is die naam niet gekoppeld aan het Playstation account? En dat kun je dus alleen wijzigen via de Playstation of de website van Sony Playstation.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Onlogisch jr. speelt geregeld Fortnite. Nu wil hij zijn naam wijzigen. Verschillende youtube filmpjes brengen niet het gewenste resultaat.
Het wijzigen van de 'display name' op https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en brengt niet het juiste resultaat op de playstation waar hij het spel speelt.
Als we in het startscherm komen op de playstation staat daar nog steeds een andere naam (de naam die hij wil wijzigen) t.o.v. 'display name' op https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en .
Als we naar de accountinstellingen van Fortnite op de PS5 gaan, dan zien we daar wél de naam die we op de website https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en hebben kunnen wijzigen.
Hamvraag ; Hoe veranderen we zijn naam boven het poppetje? Nogmaals, verschillende youtube filmpjes brengen niet het juiste resultaat.
Iemand een idee?
Thanks. Zal er naar kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Is die naam niet gekoppeld aan het Playstation account? En dat kun je dus alleen wijzigen via de Playstation of de website van Sony Playstation.
Like the Xbox, the PlayStation 4 relies on the PSN Name as the game’s username. If you want to change it in Fortnite, you will have to change your PSN name. Remember, this changes it for all your other games on the PlayStation Network as well. Here’s how it’s done:
https://www.alphr.com/how-to-change-your-username-on-fortnite/
Bij audio visualize sound effects zegt Google mequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef DjVero het volgende:
Mijn zoon heeft één of andere setting ingesteld waardoor hij niet het logotje van voetstappen ziet als er iemand in de buurt is óf dat oranje 'wolkje' als er ergens geschoten wordt. Of dat je iets te zien krijgt als er een kist is/geopend wordt. Ik weet wat hij bedoelt, hij liet het in een filmpje zien, maar ik heb werkelijk geen idee welke setting dat is. Kan iemand helpen?
Ja, dat is 'm. Thanks!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij audio visualize sound effects zegt Google me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |