abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:13:19 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_180787979


Fortnite
Fortnite is een co-op sandbox survivalgame ontwikkeld door People Can Fly en Epic Games. De game kwam uit in Early Access op 25 juli 2017 voor Windows, Mac, PlayStation 4 en Xbox One, met een officiële free-to-play-release gepland in 2018.

Fortnite Battle Royale
Fortnite Battle Royale (FBR) is een aparte PVP-gamemodus van Fortnite, gebaseerd op het Battle Royale-principe. In deze modus nemen spelers het tegen elkaar op in sessies met maximaal 100 spelers die gedropt worden in een enorme map waarin zij vervolgens resources moeten vergaren en een fort kunnen bouwen om zich te verdedigen tegen andere spelers. FBR kwam op 26 september 2017 uit als free-to-play-titel voor Windows, Mac, Xbox One en PlayStation 4.

Inmiddels zijn we aangekomen in het 5e seizoen en vieren we de eerste verjaardag van de game:



PlayStation 4-spelers:
Tommy_Van_Limberghen - DJGodless
ForzaMilan - Bonsie91
Odaiba - Dai_Orandajin
DKUp - sammie888
Logician2.0 - mducarmo
spierbal - Vonkiii
Joosterd - JoostPTM
FredvZ - FredvanZet

PC-spelers:
Jiggler - Jiggler
Albert86 - Mr.A Gaming
FredvZ - FredvZ
Djurres - Djurres

[ Bericht 2% gewijzigd door Fred op 28-07-2018 12:52:06 ]
So we just called him Fred
pi_180957681
Speel het nu pas 1,5 seizoen maar ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Snap eigenlijk niet dat dit spel zo populair blijft al een jaar lang. Zit echt heel weinig variatie in.
pi_180959883
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 12:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Speel het nu pas 1,5 seizoen maar ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Snap eigenlijk niet dat dit spel zo populair blijft al een jaar lang. Zit echt heel weinig variatie in.
Ik had het zelfde. Heb ook het idee dat het al minder populair begint te worden. Je ziet steeds meer van de grote streamers weer andere spellen spelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_180959974
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 14:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik had het zelfde. Heb ook het idee dat het al minder populair begint te worden. Je ziet steeds meer van de grote streamers weer andere spellen spelen.
toen ik begon met spelen won ik wel 1 op de 3. echter nu is het niveau verschil zo groot dat ik vrij kansloos elke keer word afgeslacht. zelfde als we 4on4 doen met wat vrienden. Er zit ook niks aan skill matching in toch?
:]
pi_180978612
Wat ik voornamelijk doe is challanges halen en spelen met vrienden. Als ik alle challanges al heb speel ik niet solo.
  zondag 12 augustus 2018 @ 12:06:12 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_181125794
Inmiddels is de beta uit op Android.
Sinds gisteren heb ik het op mijn telefoon staan. Toch wel ff wennen.
So we just called him Fred
pi_181158280
nog mensen die op ps4 spelen die ik kan adden? (en er ook wel iets van kunnen :D)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_181159947
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:06 schreef FredvZ het volgende:
Inmiddels is de beta uit op Android.
Sinds gisteren heb ik het op mijn telefoon staan. Toch wel ff wennen.
Net ook ff een potje gedaan. Toch 24e geworden :P. Vind de besturing wel ruk. Hou het wel bij muis en toetsenbord.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_181160112
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:50 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Net ook ff een potje gedaan. Toch 24e geworden :P. Vind de besturing wel ruk. Hou het wel bij muis en toetsenbord.
echt ruk. misschien met bluetooth controller wel beter te doen. niks beter dan een muis en toetsenbord :D
:]
pi_181206993
Zojuist met mijn zoon Playground gedaan. Hij en zijn vriend op de PS4, ik op mijn S7 edge.

Ging prima moet ik zeggen. :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  zondag 19 augustus 2018 @ 16:27:30 #11
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_181300716
Man, ik ben zo slecht in dit spel he _O- Heb heel lang geen shooters gespeeld en sinds een 1-1.5 week echt 1 a 2 uur Fortnite per dag (als ik tijd heb uiteraard) en ik word van alle kanten aan flarden geschoten _O-

Haal wel met enige regelmaat een top 5-10, maar dat is als ik aan het campen ben en om nou altijd zo te spelen is ook weer zoiets..

Xbox overigens, blij toe dat ik niet op PC speel, dat zou nog slechter gaan gok ik zo :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 19 augustus 2018 @ 16:57:30 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181301489
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, ik ben zo slecht in dit spel he _O- Heb heel lang geen shooters gespeeld en sinds een 1-1.5 week echt 1 a 2 uur Fortnite per dag (als ik tijd heb uiteraard) en ik word van alle kanten aan flarden geschoten _O-

Haal wel met enige regelmaat een top 5-10, maar dat is als ik aan het campen ben en om nou altijd zo te spelen is ook weer zoiets..

Xbox overigens, blij toe dat ik niet op PC speel, dat zou nog slechter gaan gok ik zo :')
Probuildersetup zetten, even youtubefilmpjes kijken hoe zij het doen en dan gewoon oefenen

Protip: niet gaan campen. Je worst beter van agressief spelen en er gewoon op gaan ipv campen en vluchten
Laffe huichelaar
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:02:25 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_181301618
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Probuildersetup zetten, even youtubefilmpjes kijken hoe zij het doen en dan gewoon oefenen

Protip: niet gaan campen. Je worst beter van agressief spelen en er gewoon op gaan ipv campen en vluchten
Ja, had gelezen over de probuilder setup. Denk dat ik die eens ga proberen :)

Gebeurd ook 9 van de 10 keer dat als ik samen met 1 ander iemand ergens drop ik de lul ben overigens. Net 3x achter elkaar bij de containers bij Tomato Town gedropt en geen kill met in ronde 1 een green tac, ronde 2 een rpg en ronde 3 een burst rifle :{ andere speler heeft altijd nog 10-20 hp, super irritant.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:03:17 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181301645
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja, had gelezen over de probuilder setup. Denk dat ik die eens ga proberen :)
En dan ff op playground oefenen. Heb je in een seconde een hok opm je heen
Laffe huichelaar
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:05:36 #15
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_181301706
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dan ff op playground oefenen. Heb je in een seconde een hok opm je heen
Ah, dat klinkt een stuk beter inderdaad. Nu lijk ik altijd een wannabe architect met m’n boekje en potlood _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:08:02 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181301766
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt een stuk beter inderdaad. Nu lijk ik altijd een wannabe architect met m’n boekje en potlood _O-
Miss ook je sensitivity wat aanpassen als het te lang duurt 360 graden te draaien
Laffe huichelaar
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:11:52 #17
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_181301892
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Miss ook je sensitivity wat aanpassen als het te lang duurt 360 graden te draaien
Nee dat valt opzich wel mee, maar ik kan niet wennen aan de volgorde. Raak een soort van in paniek, druk de verkeerde knop in etc.

Bijv. Wanneer er geschoten wordt druk ik B om te bouwen, vervolgens druk ik op de verkeerde bumper (of druk niet vaak genoeg)en bouw ik een piramide ipv muur oid. Dan heb ik eindelijk een soort van cover, druk ik op Y (pickaxe) ipv B (geweer). Dan heb ik eindelijk m'n wapen, cover weg, dood. :')

Misschien dat met builderpro die foutjes er wat minder insluipen. Bovendien is m'n aim ook waardeloos volgens mij. Ik verlies 8 van de 10 1v1 battles. Maakt weinig uit of ik een shotty of AR heb. Enige wapen dat enigszins betrouwbaar is voor mij is een SMG, maar dat is die voor iedereen in season 5 geloof ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_181317712
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:11 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nee dat valt opzich wel mee, maar ik kan niet wennen aan de volgorde. Raak een soort van in paniek, druk de verkeerde knop in etc.

Bijv. Wanneer er geschoten wordt druk ik B om te bouwen, vervolgens druk ik op de verkeerde bumper (of druk niet vaak genoeg)en bouw ik een piramide ipv muur oid. Dan heb ik eindelijk een soort van cover, druk ik op Y (pickaxe) ipv B (geweer). Dan heb ik eindelijk m'n wapen, cover weg, dood. :')

Misschien dat met builderpro die foutjes er wat minder insluipen. Bovendien is m'n aim ook waardeloos volgens mij. Ik verlies 8 van de 10 1v1 battles. Maakt weinig uit of ik een shotty of AR heb. Enige wapen dat enigszins betrouwbaar is voor mij is een SMG, maar dat is die voor iedereen in season 5 geloof ik.
Builder pro leren, 100x beter
pi_181493758
Holy shit, ze hebben de Techno Viking dance als emote _O_ _O_ _O_
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:36:36 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181493874
Ik speel alleen Save the world , Battle Royal is niet aan mij besteed
Ik ben inmiddels overleden
pi_181499482
Ik speelde dit spel echt voor maanden uren per dag, inmiddels al een week dit spel niet meer aangeraakt. De hype is voor mij wel over.
pi_181501050
Same, momenteel vind ik Save the World leuker dan Battle Royale, alleen jammer van sommige bugs.
pi_182162535
Blijkbaar is de hatch in Wailing Woods open :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182162777
quote:
3s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Blijkbaar is de hatch in Wailing Woods open :o
Nope, ben er net geweest.
  donderdag 27 september 2018 @ 23:53:19 #27
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182176441
Jezus christus, ik weet niet wat ze veranderd hebben op de Xbox maar ik win geen enkel gevecht meer _O-

Ik speel eigenlijk alleen maar 50 vs 50 omdat ik solo niet zo boeiend vind, en ik niemand heb om squads oid mee te doen, maar ik word uit alle hoeken en standen neer gelaserd. Mensen missen geen enkel fucking schot meer _O-

Mocht er trouwens iemand eens squads willen doen met een niet zo fantastisch speler, zeg maar gerust slecht, op de consoles (nu we eindelijk cross platform hebben), let me know. Wil graag beter worden, maar met squads fills is dat niet te doen. Iedereen doet maar wat.

Edit: Oh, en iedereen is ineens Bob de bouwer 2.0, de tering hoe snel mensen kunnen bouwen met een controller is echt belachelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door GotenSSJ op 27-09-2018 23:59:40 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182176733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus christus, ik weet niet wat ze veranderd hebben op de Xbox maar ik win geen enkel gevecht meer _O-

Ik speel eigenlijk alleen maar 50 vs 50 omdat ik solo niet zo boeiend vind, en ik niemand heb om squads oid mee te doen, maar ik word uit alle hoeken en standen neer gelaserd. Mensen missen geen enkel fucking schot meer _O-

Mocht er trouwens iemand eens squads willen doen met een niet zo fantastisch speler, zeg maar gerust slecht, op de consoles (nu we eindelijk cross platform hebben), let me know. Wil graag beter worden, maar met squads fills is dat niet te doen. Iedereen doet maar wat.

Edit: Oh, en iedereen is ineens Bob de bouwer 2.0, de tering hoe snel mensen kunnen bouwen met een controller is echt belachelijk.
speel je met builder pro settings? dat is wel een vereiste.
Verder gewoon solo's proberen te oefenen, beter dan die 50v50 om het spel te leren lijkt me
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 28 september 2018 @ 00:10:20 #29
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182176775
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:07 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

speel je met builder pro settings? dat is wel een vereiste.
Verder gewoon solo's proberen te oefenen, beter dan die 50v50 om het spel te leren lijkt me
Yep, maar ik ben geen fantastische bouwer. Maar als je dan op iemand schiet en die tovert zweinstein uit z'n mouw in 2.5 secondes is dat vrij deprimerend _O-

Doe wel af en toe solos inderdaad, misschien maar volhouden ondanks dat ik bijna altijd de pineut ben bij een hotdrop. Ik ben vrij goed in het overleven wanneer nodig, beetje campen, af en toe iemand flanken etc. (vandaar de 50 v 50, dan kun je dat soort dingen iets makkelijker doen), maar de 1 v 1 gevechten verlies ik 95% van de tijd heb ik het idee.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182176991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus christus, ik weet niet wat ze veranderd hebben op de Xbox maar ik win geen enkel gevecht meer _O-

Ik speel eigenlijk alleen maar 50 vs 50 omdat ik solo niet zo boeiend vind, en ik niemand heb om squads oid mee te doen, maar ik word uit alle hoeken en standen neer gelaserd. Mensen missen geen enkel fucking schot meer _O-

Mocht er trouwens iemand eens squads willen doen met een niet zo fantastisch speler, zeg maar gerust slecht, op de consoles (nu we eindelijk cross platform hebben), let me know. Wil graag beter worden, maar met squads fills is dat niet te doen. Iedereen doet maar wat.

Edit: Oh, en iedereen is ineens Bob de bouwer 2.0, de tering hoe snel mensen kunnen bouwen met een controller is echt belachelijk.
Niet normaal idd. Ik speel het zelf al een tijdje, alleen mondjesmaat. Laatst weer even een paar uurtjes gespeeld en ik werd compleet afgedroogd. Ongeveer aan het einde van seizoen 3 kon ik nog wel eens 7 kills maken en een win pakken, echter is dat nu uitgesloten.

Het lijkt me voor nieuwkomers helemaal niet meer te doen.

Heb trouwens vandaag alleen even in playground gespeeld en de battlepass doorgebladerd, maar dat ziet er wel goed uit hoor. ^O^
pi_182177040
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Yep, maar ik ben geen fantastische bouwer. Maar als je dan op iemand schiet en die tovert zweinstein uit z'n mouw in 2.5 secondes is dat vrij deprimerend _O-

Doe wel af en toe solos inderdaad, misschien maar volhouden ondanks dat ik bijna altijd de pineut ben bij een hotdrop. Ik ben vrij goed in het overleven wanneer nodig, beetje campen, af en toe iemand flanken etc. (vandaar de 50 v 50, dan kun je dat soort dingen iets makkelijker doen), maar de 1 v 1 gevechten verlies ik 95% van de tijd heb ik het idee.
zou squad fill in ieder geval nooit (meer) spelen als ik jou was. Dan zit je over het algemeen met 3 slechte spelers terwijl je voornamelijk tegen (redelijke) teams van 4 komt en dus altijd kansloos bent.
Solo volhouden is het beste om te oefenen, en een duo partner zoeken kan idd ook veel helpen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 28 september 2018 @ 00:28:58 #32
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182177053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Niet normaal idd. Ik speel het zelf al een tijdje, alleen mondjesmaat. Laatst weer even een paar uurtjes gespeeld en ik werd compleet afgedroogd. Ongeveer aan het einde van seizoen 3 kon ik nog wel eens 7 kills maken en een win pakken, echter is dat nu uitgesloten.

Het lijkt me voor nieuwkomers helemaal niet meer te doen.

Heb trouwens vandaag alleen even in playground gespeeld en de battlepass doorgebladerd, maar dat ziet er wel goed uit hoor. ^O^
Speel het nu ook al een tijdje, sinds Februari/Maart oid, maar vanwege PhD leven heb ik eigenlijk pas sinds Juli echt de tijd om het te spelen. Speel denk ik een uurtje of 8-10 per week, maar iedere keer als ik het idee heb dat ik beter aan het worden ben, krijg je dit :')

Heb wel 2x 8 kills gehaald in de afgelopen dagen, maar vandaag sinds de patch is het echt drama. Misschien dat alle try-hards in 50 v 50 zitten nu om alle nieuwe dingen te ontdekken oid.

Battlepass is goed inderdaad, ben nu eindelijk overstag gegaan en heb hem ook gekocht. Eenmalige investering, V-bucks opsparen tot volgend seizoen en de nieuwe kopen ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 28 september 2018 @ 00:30:05 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182177070
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:28 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

zou squad fill in ieder geval nooit (meer) spelen als ik jou was. Dan zit je over het algemeen met 3 slechte spelers terwijl je voornamelijk tegen (redelijke) teams van 4 komt en dus altijd kansloos bent.
Solo volhouden is het beste om te oefenen, en een duo partner zoeken kan idd ook veel helpen.
Ja squad fills doe ik niet meer. Heb het voor de Getaway modus gedaan omdat ik de contrail wou hebben, zodra ik die had heb ik squads niet meer aangeraakt. Wat een bende zeg _O-

Precies, dus mochten er Fok!kers zijn die een mannetje te kort komen en een noob wat bij willen brengen hoor ik het graag :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182177101
Ik speel ook nog niet zo heel lang, eind season 4 begonnen en vorig seizoen voor het eerst de battle pass gehaald omdat ik toen vanaf het begin speelde. Wel iets meer dan 200 wins volgens mij vorig seizoen. Maar dat komt voornamelijk door goede partners. Solo spelen haat ik omdat ik dan ook te veel 1v1s verlies
Ik kan ook niet zo goed bouwen maar je moet vooral snel wat simpele dingen kunnen bouwen. Ik vind bouwbattles sowieso niet zo leuk dus geef dan vaak snel op en probeer ze van beneden maar te pakken door beter te aimen :P maarja dat gaat ook erg vaak fout
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_182238558
Ze hebben toetsenbord en muis op PS4 uitgeschakeld, nu bak ik er helemaal niks meer van. Wie kan er nou een shooter spelen met een controller...
Iemand ervaring met XIM?
  zondag 30 september 2018 @ 22:05:20 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182242088
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:27 schreef dolf1010 het volgende:
Ze hebben toetsenbord en muis op PS4 uitgeschakeld, nu bak ik er helemaal niks meer van. Wie kan er nou een shooter spelen met een controller...
Iemand ervaring met XIM?
Lekker cheaten met je toetsenbord :') :r Serves you right.
  zondag 30 september 2018 @ 22:08:28 #37
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182242200
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:27 schreef dolf1010 het volgende:
Ze hebben toetsenbord en muis op PS4 uitgeschakeld, nu bak ik er helemaal niks meer van. Wie kan er nou een shooter spelen met een controller...
Iemand ervaring met XIM?
Ik dacht dat je gematched werdt met andere KB+M spelers?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182247754
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik dacht dat je gematched werdt met andere KB+M spelers?
Volgens mij heb je zelf bepaalde betaalde manieren om toch gewoon als controller gezien te worden terwijl je M+K gebruikt. Dan ben je wel redelijk in het voordeel.
  maandag 1 oktober 2018 @ 13:56:01 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182252529
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:27 schreef dolf1010 het volgende:
Ze hebben toetsenbord en muis op PS4 uitgeschakeld, nu bak ik er helemaal niks meer van. Wie kan er nou een shooter spelen met een controller...
Iemand ervaring met XIM?
Gut gut, je kunt anders niet winnen? :')

Mooi dat je nu gewoon moet spelen zoals het bedoeld is
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:41:22 #40
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182255895
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:27 schreef dolf1010 het volgende:
Ze hebben toetsenbord en muis op PS4 uitgeschakeld, nu bak ik er helemaal niks meer van. Wie kan er nou een shooter spelen met een controller...
Iemand ervaring met XIM?
Je speelt tegen mensen met een controller die je verslaan dus, die mensen onder andere.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_182290555
Ik heb sinds dit weekend geen geluid meer in het spel zelf. Wel in het beginscherm/menu maar als ik een spel speel heb ik geen geluid meer. Ik hoor het schieten/lopen/hakken met bijl allemaal niet meer. Iemand enig idee waar dit in kan zitten?

De geluidsniveaus staan bij de instellingen gewoon op 50 zoals ze stonden.
pi_182292369
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 11:41 schreef Kaaiman34 het volgende:
Ik heb sinds dit weekend geen geluid meer in het spel zelf. Wel in het beginscherm/menu maar als ik een spel speel heb ik geen geluid meer. Ik hoor het schieten/lopen/hakken met bijl allemaal niet meer. Iemand enig idee waar dit in kan zitten?

De geluidsniveaus staan bij de instellingen gewoon op 50 zoals ze stonden.
Probeer je instellingen terug te zetten naar default.

Zie je wel zo'n cirkel om je heen als je loopt? Een richtingsindicator die aangeeft waar het geluid vandaan komt.
pi_182292418
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:26 schreef Drankster het volgende:

[..]

Probeer je instellingen terug te zetten naar default.

Zie je wel zo'n cirkel om je heen als je loopt? Een richtingsindicator die aangeeft waar het geluid vandaan komt.
Er is wel een richtingsindicator, die geeft sinds het moment van ontbrekend geluid, wel ineens de richtings van de loot aan.... enig verband?

Ik heb de game als een keer verwijderd en opnieuw gedownload, waarschijnlijk onthoud ie je settings o.i.d.
pi_182292459
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:27 schreef dolf1010 het volgende:
Ze hebben toetsenbord en muis op PS4 uitgeschakeld, nu bak ik er helemaal niks meer van. Wie kan er nou een shooter spelen met een controller...
Iemand ervaring met XIM?
Wat voor een sjappie ben je ook als je dat gaat doen. Het hele punt van PS4 is natuurlijk dat je met een controller speelt, anders kan je toch net zo goed op de PC spelen? Het is ook niet eerlijk als de helft met controller speelt en de andere helft zonder.
pi_182292537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:28 schreef Kaaiman34 het volgende:

[..]

Er is wel een richtingsindicator, die geeft sinds het moment van ontbrekend geluid, wel ineens de richtings van de loot aan.... enig verband?

Ik heb de game als een keer verwijderd en opnieuw gedownload, waarschijnlijk onthoud ie je settings o.i.d.
Zeker.

Je kan in Fortnite bij Instellingen > Accessibility de 'Sound Indicator' oid uitschakelen. Daarna heb je weer geluid. :)

Mijn PS4 is in het Engels, kan zijn dat jij de menu's in het NL hebt.
pi_182296248
quote:
4s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:35 schreef Drankster het volgende:

[..]

Zeker.

Je kan in Fortnite bij Instellingen > Accessibility de 'Sound Indicator' oid uitschakelen. Daarna heb je weer geluid. :)

Mijn PS4 is in het Engels, kan zijn dat jij de menu's in het NL hebt.
Geen idee, vooral mijn zoontje speelt het :) Papa is verslaafd aan FIFA O-)

Maar bedankt voor de tips, ik ga het straks proberen! ^O^
pi_182311497
@Drankster, dat was inderdaad de oplossing _O_ Thanks
pi_183021089
Ik speel ook fortnite

Ben best wel een god al zeg ik het zelf
  zondag 25 november 2018 @ 22:51:57 #49
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_183372328
Even het volgende:

Mijn zoontje speelt Fortnite op mijn account op mijn PS4.

Nu wordt ik helemaal liep van al zijn schoolvrienden die vriendschap verzoeken doen en heb dus een account voor hem op de PS4 aangemaakt. Alleen nu lukt het mij niet om met het fortnite account van mijn ps4 account in te loggen op zijn eigen account.

Moet ik iets in instellingen aanpassen of zie ik iets over het hoofd?
  maandag 26 november 2018 @ 16:58:44 #50
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183383753
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 22:51 schreef Lidl het volgende:
Even het volgende:

Mijn zoontje speelt Fortnite op mijn account op mijn PS4.

Nu wordt ik helemaal liep van al zijn schoolvrienden die vriendschap verzoeken doen en heb dus een account voor hem op de PS4 aangemaakt. Alleen nu lukt het mij niet om met het fortnite account van mijn ps4 account in te loggen op zijn eigen account.

Moet ik iets in instellingen aanpassen of zie ik iets over het hoofd?
Je gamertag op de PS4 staat waarschijnlijk gekoppeld aan je account voor Fortnite die je hebt gemaakt bij Epic Games.

https://www.epicgames.com/account/connected

Hier kan je accounts disconnecten en misschien een andere gamertag toevoegen aan je Epic Games account. Of het mogelijk is weet ik dus niet, heb het zelf nooit gedaan maar als het kan dan zal dit de manier zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183383950
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:12 schreef Kaaiman34 het volgende:
@Drankster, dat was inderdaad de oplossing _O_ Thanks
^O^
pi_183383965
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 22:51 schreef Lidl het volgende:
Even het volgende:

Mijn zoontje speelt Fortnite op mijn account op mijn PS4.

Nu wordt ik helemaal liep van al zijn schoolvrienden die vriendschap verzoeken doen en heb dus een account voor hem op de PS4 aangemaakt. Alleen nu lukt het mij niet om met het fortnite account van mijn ps4 account in te loggen op zijn eigen account.

Moet ik iets in instellingen aanpassen of zie ik iets over het hoofd?
Mijn simpele oplossing zou zijn: zet in de instellingen alle meldingen uit van party/friendinvites en dergelijke
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 26 november 2018 @ 21:35:44 #53
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_183390354
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:58 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Je gamertag op de PS4 staat waarschijnlijk gekoppeld aan je account voor Fortnite die je hebt gemaakt bij Epic Games.

https://www.epicgames.com/account/connected

Hier kan je accounts disconnecten en misschien een andere gamertag toevoegen aan je Epic Games account. Of het mogelijk is weet ik dus niet, heb het zelf nooit gedaan maar als het kan dan zal dit de manier zijn.
Ga ik vanavond eens proberen
  maandag 26 november 2018 @ 21:36:53 #54
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_183390388
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:10 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Mijn simpele oplossing zou zijn: zet in de instellingen alle meldingen uit van party/friendinvites en dergelijke
Het wordt alleen vervelend als die gastjes zodra ik online kom allerlei game invites doen en berichtjes sturen ;')

Wordt dus tijd voor zijn eigen account
  maandag 26 november 2018 @ 21:50:28 #55
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_183390796



Helaas ;(
  maandag 26 november 2018 @ 22:53:36 #56
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183392455
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:50 schreef Lidl het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas ;(
Spijtig, zelf de nieuwe account nemen anders als er skins enzo gekocht zijn en hem de jouwe laten gebruiken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183393831
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:36 schreef Lidl het volgende:

[..]

Het wordt alleen vervelend als die gastjes zodra ik online kom allerlei game invites doen en berichtjes sturen ;')

Wordt dus tijd voor zijn eigen account
berichtenmeldingen kan je ook uitzetten, game invites geen idee. gewoon alles uitzetten :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_183674378
OP kutzwaard
Feel the fuzz!
  woensdag 12 december 2018 @ 21:53:21 #59
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183690917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:58 schreef Kalebatz het volgende:
OP kutzwaard
Eens, heb het amper gespeeld sinds Battlefield 5 uit kwam en nu dit, eerste potje waar ik tot het einde kwam was er natuurlijk een kneus met dat zwaard, het is debiel dat ze de drager ervan de mogelijkheid geven om te bouwen.

Als ze niet weten wat ze toe moeten voegen dan kunnen ze beter maar niks toevoegen wat de basis van de game zo hard verneukt, en daar waren ze wat mij betreft al ook flink mee bezig door die hoerige vliegtuigen toe te voegen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183694765
Moker vervelend dat zwaard, niet te killen ook. Belachelijk.
pi_183697934
Paar keer victory royale, moest die gast met dat zwaard killen. Wel gelukt, maar had al aardig wat damage. Anders amper te doen idd.
Feel the fuzz!
pi_183710562
ik vind vooral de vliegtuigen nergens op slaan :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_183710718
In het begin was het wel leuk omdat het zo basic was. Nu zit er zo ontzettend veel bullshit in.
SOONY
  donderdag 13 december 2018 @ 21:44:45 #64
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183713980
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:10 schreef DKUp het volgende:
In het begin was het wel leuk omdat het zo basic was. Nu zit er zo ontzettend veel bullshit in.
Ja toen nog niet iedereen een compleet kasteel bouwde bij 1 kogel in hun richting ook.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183714188
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:44 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja toen nog niet iedereen een compleet kasteel bouwde bij 1 kogel in hun richting ook.
Dat vind ik nog niet eens zo erg alleen dat zwaard, die vliegtuigen een overvolle map. Toen tilted towers er net was was het top.
Rossoneri siamo noi.
pi_183715334
Zwaard is het beste met ballonnetjes aan te pakken :+
pi_183715369
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:44 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja toen nog niet iedereen een compleet kasteel bouwde bij 1 kogel in hun richting ook.
Sinds ik builderpro heb geoefend vind ik dat niet meer zo’n probleem aangezien ik nu zelf ook snel kan bouwen :)

Maw 2 uurtjes oefenen in de playground met builder pro
pi_183715399
En na een half jr prutsen kan ik nu trots zeggen op 2 tot 6 kills per match te zitten 8-) ~O>

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 22:30:12 ]
  donderdag 13 december 2018 @ 22:30:12 #69
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183715405
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:29 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Sinds ik builderpro heb geoefend vind ik dat niet meer zo’n probleem aangezien ik nu zelf ook snel kan bouwen :)

Maw 2 uurtjes oefenen in de playground met builder pro
Ik ben te gemakzuchtig om constant te blijven bouwen, kan het wel redelijk maar als iemand mij er uit bouwt reset ik al snel en ga ik gewoon naar beneden. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183715438
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:30 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ik ben te gemakzuchtig om constant te blijven bouwen, kan het wel redelijk maar als iemand mij er uit bouwt reset ik al snel en ga ik gewoon naar beneden. :')
Ik blaas zo’n bouwwerk dan vaak direct op als ze de lucht in gaan.
  donderdag 13 december 2018 @ 23:18:48 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183716756
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:27 schreef Logician2.0 het volgende:
Zwaard is het beste met ballonnetjes aan te pakken :+
Wat een vreselijke toevoeging is dat zeg, dat ze dat ding er snel uit halen. Vreselijk overpowered :X

Nog irritanter dan die vliegtuigen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183717035
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:44 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja toen nog niet iedereen een compleet kasteel bouwde bij 1 kogel in hun richting ook.
Dit ja, toen je gewoon normale gevechten had _O_
SOONY
pi_183717140
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een vreselijke toevoeging is dat zeg, dat ze dat ding er snel uit halen. Vreselijk overpowered :X

Nog irritanter dan die vliegtuigen
Ja :{
pi_183717149
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:28 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dit ja, toen je gewoon normale gevechten had _O_
Pubg is nu ook voor ps4 he ;)
pi_183717232
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:32 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Pubg is nu ook voor ps4 he ;)
Dat schijnt ook niet helemaal top te zijn op de PS4.
Black Ops 4 voor nu dan maar.....
SOONY
pi_183717395
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:36 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat schijnt ook niet helemaal top te zijn op de PS4.
Black Ops 4 voor nu dan maar.....
Hier doet ie het prima :)
Ziet er ook veel mooier uit dan op de pc imho

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 23:43:11 ]
pi_183717508
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Hier doet ie het prima :)
Ziet er ook veel mooier uit dan op de pc imho
Ik was best wel geschrokken van de graphics en 30fps eigenlijk. Misschien probeer ik het wel een keer.
SOONY
pi_183750695
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_183752388
quote:
Dat hadden ze gisteravond idd al gedaan :D was ook echt bizar natuurlijk :+
pi_183754074
Heb dat zwaard niet gezien. Heb ook te weinig tijd en zin om te gamen de laatste tijd. Komt misschien ook omdat ik teveel series kijk :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  maandag 17 december 2018 @ 03:05:57 #81
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183778451
Ben ik de enige die alleen Save the world speelt en niet Battle Royale ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_183780262
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2018 03:05 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige die alleen Save the world speelt en niet Battle Royale ?
Ja.
  maandag 17 december 2018 @ 10:10:20 #83
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183780277
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:09 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja.
:’(
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 17 december 2018 @ 10:54:43 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183780901
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:38 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Dat hadden ze gisteravond idd al gedaan :D was ook echt bizar natuurlijk :+
Vond het op zich wel meevallen. Maak het 150/150 of haal de regen eraf, laat wielders niet bouwen en je bent al een heel eind.

Het bericht op nu.nl klopt natuurlijk ook niet, het zwaard kan spelers maar zelden in één klap uitschakelen en ik moet zeggen dat ik even vaak wel dan niet won van het zwaard. En dat is niet omdat ik zo goed ben in het spel oid, dat valt reuze mee.
Laffe huichelaar
pi_183781156
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vond het op zich wel meevallen. Maak het 150/150 of haal de regen eraf, laat wielders niet bouwen en je bent al een heel eind.

Het bericht op nu.nl klopt natuurlijk ook niet, het zwaard kan spelers maar zelden in één klap uitschakelen en ik moet zeggen dat ik even vaak wel dan niet won van het zwaard. En dat is niet omdat ik zo goed ben in het spel oid, dat valt reuze mee.
Onze fortnite app (allemaal 30+ :') ) stond vol met klaagzangen :D
  maandag 17 december 2018 @ 12:11:48 #86
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183782289
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2018 03:05 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige die alleen Save the world speelt en niet Battle Royale ?
Speel nog wel stw en weinig br maar als daar geen vbucks tegenover stonden dan zou ik dat niet doen, hoop grinden en totaal geen competitief iets.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183805422
En de vliegtuigen zijn generfd ^O^
  dinsdag 18 december 2018 @ 12:42:31 #88
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_183805463
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:39 schreef Logician2.0 het volgende:
En de vliegtuigen zijn generfd ^O^
En ik begon ze net onder de knie te krijgen -O-
So we just called him Fred
pi_183805502
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef FredvZ het volgende:

[..]

En ik begon ze net onder de knie te krijgen -O-
:D
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:51:03 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183806731
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:39 schreef Logician2.0 het volgende:
En de vliegtuigen zijn generfd ^O^
Ze waren al slecht toch? Alleen godsgruwelijk irritant :X Van mij mogen ze er echt volledig uit
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183809173
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze waren al slecht toch? Alleen godsgruwelijk irritant :X Van mij mogen ze er echt volledig uit
Ik gebruik ze niet en heb er weinig last van, zolang ze de ballonnetjes er niet uithalen vind ik alles best :+
pi_183841873
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:12 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Onze fortnite app (allemaal 30+ :') ) stond vol met klaagzangen :D
Hoeveel mensen zitten er in de app? Is het ook om makkelijk duo/squads te spelen? Of veel onzin?
pi_183851988
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:49 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zitten er in de app? Is het ook om makkelijk duo/squads te spelen? Of veel onzin?
8 mensen, af en toe wordt er iemand uitgelachen om een rage quit, of word er een link gedeeld met fortnite nieuws. Verder vooral vaak de vraag wie er nog online komen en of er nog ergens plek is. :)
Gewoon een groep mensen die en om het spel maar ook voor de gezelligheid samen spelen.
pi_185046949
Als je een battle pass koopt, zijn de dingen die je dan krijgt eigenlijk alleen van visuele aard of hebben ze ook gameplay technisch invloed?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:02:28 #95
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185047270
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:34 schreef Bolters het volgende:
Als je een battle pass koopt, zijn de dingen die je dan krijgt eigenlijk alleen van visuele aard of hebben ze ook gameplay technisch invloed?
Alleen visueel.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_185055673
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:02 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Alleen visueel.
thnx!
pi_185200538
Even een trap omhoog om een vraag te stellen aan een mod: stel dat iemand (hoi!) een Counterattack Set code te koop heeft staan, mag die persoon dat dat hier melden/een link plaatsen?
  Eindredactie Games zaterdag 23 februari 2019 @ 22:45:06 #98
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185203100
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:14 schreef T3hTommay het volgende:
Even een trap omhoog om een vraag te stellen aan een mod: stel dat iemand (hoi!) een Counterattack Set code te koop heeft staan, mag die persoon dat dat hier melden/een link plaatsen?
Nope, net zoals je in je V&A-topic al te horen kreeg is het verkopen van redeem-codes überhaupt niet toegestaan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 maart 2019 @ 11:54:46 #99
384939 ertdop
Fc Groningen
pi_185894762
Jammer dat je geen shield/hp meer krijgt na een kill. Je merkt gelijk dat mensen sneller dood gaan. Vond de 500/500/500 materials ook wel goede toevoeging. Speelt hier helemaal niemand meer?
De wedstrijd is pas afgelopen na het laatste fluitsignaal....
  donderdag 28 maart 2019 @ 11:56:43 #100
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_185894798
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:54 schreef ertdop het volgende:
Jammer dat je geen shield/hp meer krijgt na een kill.
Zat dat er in dan :?

Ik speel nog wel eens een spelletje als ik me verveel.
So we just called him Fred
pi_185894977
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:54 schreef ertdop het volgende:
Jammer dat je geen shield/hp meer krijgt na een kill. Je merkt gelijk dat mensen sneller dood gaan. Vond de 500/500/500 materials ook wel goede toevoeging. Speelt hier helemaal niemand meer?
Ik speel bijna dagelijks.
Ben het met je eens dat beide een goede toevoeging was, hopelijk komt het terug.

Arena is wel leuk weer, zit inmiddels in de tweede ronde, op naar New York! ;)
  vrijdag 12 april 2019 @ 09:18:59 #102
384939 ertdop
Fc Groningen
pi_186169526
Ik merk dat ik als ik nu vaker speel na de update, ik het toch wel fijn vind dat je geen shields meer krijgt. Ik speel zelf nu veel tactischer en pak ook meer wins.
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:04 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik speel bijna dagelijks.
Ben het met je eens dat beide een goede toevoeging was, hopelijk komt het terug.

Arena is wel leuk weer, zit inmiddels in de tweede ronde, op naar New York! ;)
De wedstrijd is pas afgelopen na het laatste fluitsignaal....
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:21:09 #103
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188402885
Ben nu bezig om 16 playstations weer te updaten naar de nieuwste versie van Fortnite, sommige waren een tijd niet geupdate, en dan is de update 20 gig groot :)

Komende woensdag 2 Fortnite toernooien, hopelijk kom er dinsdag een niet zo grote patch aan, en is er woensdag geen downtime?
  woensdag 18 september 2019 @ 08:24:46 #104
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189002225
Vandaag echter onderstaand Twitter bericht...

quote:
It’s time to mobilize.

The v10.31 update releases today. Downtime is expected to begin at 4 AM ET (0800 UTC).
Nergens was dit toch eerder aangekondigd? Dat de update vandaag zou zijn, dus letterlijk voor ons in europa, op de dag van de update is pas bekend dat er een update is?
pi_189004140


Oh God ze gaan teasen met Batman in Fortnite.
SOONY
  vrijdag 27 september 2019 @ 13:49:23 #106
27929 piere
doe mij maar bier
pi_189143695
Die batarangs kan je zulke lollige dingen mee doen. :P
fok you ja!
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:06:45 #107
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_189481764
Dat hier niemand gepost heeft tijdens de downtime begin deze week : :o
So we just called him Fred
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:35:30 #108
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189495784
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:06 schreef FredvZ het volgende:
Dat hier niemand gepost heeft tijdens de downtime begin deze week : :o
Het is een kinderspel ;)
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:27:16 #109
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_189500303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Het is een kinderspel ;)
Ach je weet wat ze zeggen over mannen, hè: die worden nooit volwassen :+
So we just called him Fred
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:44:02 #110
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189500518
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:06 schreef FredvZ het volgende:
Dat hier niemand gepost heeft tijdens de downtime begin deze week : :o
Fortnite is uit
Laffe huichelaar
pi_189512102
Net voor het eerst in een jaar ofzo weer gespeeld.
Zijn de goeie spelers weg ofzo? Ik had zomaar 3 kills in mn eerste potje. En ik ben nogal slecht :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:03:39 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189513942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:14 schreef Albert86 het volgende:
Net voor het eerst in een jaar ofzo weer gespeeld.
Zijn de goeie spelers weg ofzo? Ik had zomaar 3 kills in mn eerste potje. En ik ben nogal slecht :P
bots
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189516734
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

bots
Dat was het oefen potje. Die tel ik niet mee :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_189516807
ze ranken nu toch op skill aangevuld met bots. of is dit nog niet ingegaan? wel beter als je gewoon af en toe een potje voor de fun speelt.
:]
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:46:03 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_189545293
Misschien dat hier iemand zit die dit weet!

Mijn zoontje speelt Fortnite bij mij thuis via de PC. Dit werkt prima. Nu heeft hij bij zijn moeder thuis een Xbox en wilt daar ook op spelen onder zijn bestaande account. Ik heb hierop zijn Xbox account gelinkt in Epic Games en hij doet het nu nog steeds niet. Hij is nog geen 12 maar ik moet als ouder toch toestemming kunnen geven lijkt mij in de Microsoft Family omgeving?

En weet iemand ook hoe een eenmaal gelinkt PSN account te unlinken en een ander PSN account te linken aan een bestaand Epic Games account?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_189545389
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:34 schreef wootahH het volgende:
ze ranken nu toch op skill aangevuld met bots. of is dit nog niet ingegaan? wel beter als je gewoon af en toe een potje voor de fun speelt.
Is wel ingegaan. Makkie die bots ;)
pi_189578382
Ik vind het wel jammer hoor. Je weet nu nooit of je speelt tegen echte gamers of bots...
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:11:00 #118
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_189794359
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:58 schreef Bolters het volgende:
Ik vind het wel jammer hoor. Je weet nu nooit of je speelt tegen echte gamers of bots...
Kut is dat inderdaad.
Ik krijg storm King niet dood :') al zeker 50 potjes gespeeld.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_189794539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:11 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Kut is dat inderdaad.
Ik krijg storm King niet dood :') al zeker 50 potjes gespeeld.
Makkie joh, zorgen dat die king met zijn rug naar je toe staat, verder alleen die hyves aanvallen en je teamgenoten healen.
De king regelt de rest wel.
pi_189832928
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:58 schreef Bolters het volgende:
Ik vind het wel jammer hoor. Je weet nu nooit of je speelt tegen echte gamers of bots...
Mwah meestal kan je dat vrij duidelijk zien :+
  donderdag 7 november 2019 @ 14:50:13 #121
27929 piere
doe mij maar bier
pi_189833054
Vanavond ga ik weer los op fortnite! :Y

En die stormking heb ik nog niet gedaan btw. Moet ik ook maar eens gaan proberen
fok you ja!
  donderdag 7 november 2019 @ 16:18:48 #122
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_189834432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:50 schreef piere het volgende:
Vanavond ga ik weer los op fortnite! :Y

En die stormking heb ik nog niet gedaan btw. Moet ik ook maar eens gaan proberen
Die is niet meer in battle royale helaas.

O-) we kunnen wel vrienden worden op fortnite :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 12 november 2019 @ 14:21:30 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189908276
Update van vandaag is uitgesteld.
pi_190637621
Heb een vraagje. Ben eigenlijk pas sinds twee weken echt 'hooked' aan Fortnite. De game heeft me goed te pakken en vind het heerlijk om te spelen. Ben in chapter 2, season 1 nu level 44, even uit m'n hoofd gezegd.

Ik heb nog nooit - en nu dus ook niet - een battlepass aangeschaft, maar als ik zie wat ik de afgelopen 44 levels heb misgelopen, lijkt het me best leuk om dat nu te doen. Helemaal als ik zie wat er de overige 56 levels, dus tot max level 100, nog aankomt. En helemaal als je je bedenkt dat je dan 1500 V-bucks krijgt en dus de volgende battlepass (chapter 2, season 2) gratis kunt kopen.

Is het de moeite waard om nu, halverwege een seizoen, alsnog een battlepass te kopen? Krijg je bijvoorbeeld alle unlocks van de levels die je al hebt gehad, met terugwerkende kracht alsnog? Of kan ik nu beter wachten tot het begin van chapter 2, season 2 en dan de nieuwe battlepass kopen?
pi_190639187
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:42 schreef Bolters het volgende:
Heb een vraagje. Ben eigenlijk pas sinds twee weken echt 'hooked' aan Fortnite. De game heeft me goed te pakken en vind het heerlijk om te spelen. Ben in chapter 2, season 1 nu level 44, even uit m'n hoofd gezegd.

Ik heb nog nooit - en nu dus ook niet - een battlepass aangeschaft, maar als ik zie wat ik de afgelopen 44 levels heb misgelopen, lijkt het me best leuk om dat nu te doen. Helemaal als ik zie wat er de overige 56 levels, dus tot max level 100, nog aankomt. En helemaal als je je bedenkt dat je dan 1500 V-bucks krijgt en dus de volgende battlepass (chapter 2, season 2) gratis kunt kopen.

Is het de moeite waard om nu, halverwege een seizoen, alsnog een battlepass te kopen? Krijg je bijvoorbeeld alle unlocks van de levels die je al hebt gehad, met terugwerkende kracht alsnog? Of kan ik nu beter wachten tot het begin van chapter 2, season 2 en dan de nieuwe battlepass kopen?
Ik zou wachten tot begin van nieuwe seizoen.
pi_190639648
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 02:44 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik zou wachten tot begin van nieuwe seizoen.
Why?
pi_190641325
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2019 06:42 schreef Bolters het volgende:

[..]

Why?
Tenzij je heel veel gaat spelen de komende dagen, is het zonde als je hem nu koopt en niet level 100 meer haalt.
pi_190641813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef Max23 het volgende:

[..]

Tenzij je heel veel gaat spelen de komende dagen, is het zonde als je hem nu koopt en niet level 100 meer haalt.
Hij is geldig tot 6 februari, dus op zich nog best veel tijd. En ik zag dat je ook behoorlijk wat v-bucks krijgt. Als ik tot level 60 kom heb ik alweer genoeg (want heb er nog 200 ofzo) om de volgende battlepass gratis te kopen. Dus mss toch maar aanschaffen ;-)
pi_190646947
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2019 10:23 schreef Bolters het volgende:

[..]

Hij is geldig tot 6 februari, dus op zich nog best veel tijd. En ik zag dat je ook behoorlijk wat v-bucks krijgt. Als ik tot level 60 kom heb ik alweer genoeg (want heb er nog 200 ofzo) om de volgende battlepass gratis te kopen. Dus mss toch maar aanschaffen ;-)
Oh duurt t seizoen nog zo lang :o

Dan kan het wel ja.
pi_190647980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:32 schreef Max23 het volgende:

[..]

Oh duurt t seizoen nog zo lang :o

Dan kan het wel ja.
Haha yes, net ff gecheckt! Ga hem zo aanschaffen :-)
pi_190673563
Wat ik trouwens nergens kan vinden - of beter gezegd, ik lees wat tegenstrijdige verhalen - maar hoe zit het met xp per level? Moet je voor ieder lvl (vanaf level 20 ofzo) evenveel xp halen? Dus haal je voor level 80-81 evenveel xp als voor level 99-100? En hoeveel xp is dat dan?
  zaterdag 28 december 2019 @ 14:45:07 #132
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_190706614
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2019 08:14 schreef Bolters het volgende:
Wat ik trouwens nergens kan vinden - of beter gezegd, ik lees wat tegenstrijdige verhalen - maar hoe zit het met xp per level? Moet je voor ieder lvl (vanaf level 20 ofzo) evenveel xp halen? Dus haal je voor level 80-81 evenveel xp als voor level 99-100? En hoeveel xp is dat dan?
Vanaf level 8 moet je 80k xp halen voor alle levels.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_190708058
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 14:45 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Vanaf level 8 moet je 80k xp halen voor alle levels.
Oke! Valt best mee dan :)
Level 69 inmiddels!
  donderdag 2 januari 2020 @ 14:35:28 #134
27929 piere
doe mij maar bier
pi_190842740
Lekker boeiend ook om een tientje uit te geven aan een spel waar je hooked aan bent..
Lvl 250 ben ik ongeveer
fok you ja!
  donderdag 2 januari 2020 @ 17:18:24 #135
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190844761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:35 schreef piere het volgende:
Lekker boeiend ook om een tientje uit te geven aan een spel waar je hooked aan bent..
Lvl 250 ben ik ongeveer
:W
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 07:55:29 #136
27929 piere
doe mij maar bier
pi_190852198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:18 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

:W
:W
fok you ja!
pi_190899250
Iemand die ook weleens arena's speelt? Ik merk dat ik inmiddels in div. 7 wel tegen mijn max. aanzit, als in hoger gaat hem niet worden haha

speel ps4 btw :9
pi_191073957
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2020 00:10 schreef Bilzerian het volgende:
Iemand die ook weleens arena's speelt? Ik merk dat ik inmiddels in div. 7 wel tegen mijn max. aanzit, als in hoger gaat hem niet worden haha

speel ps4 btw :9
Ik kom nog niet heel veel verder dan divisie 4 ;-) (Switch)
  vrijdag 17 januari 2020 @ 18:22:27 #139
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191075361
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2020 00:10 schreef Bilzerian het volgende:
Iemand die ook weleens arena's speelt? Ik merk dat ik inmiddels in div. 7 wel tegen mijn max. aanzit, als in hoger gaat hem niet worden haha

speel ps4 btw :9
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:13 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ik kom nog niet heel veel verder dan divisie 4 ;-) (Switch)
:') ik ben zo slecht ik probeer het niet eens _O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191083872
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

[..]

:') ik ben zo slecht ik probeer het niet eens _O-
Hahahaha snap ik hoor, het is voor mij ook wat minder leuk. Als ik gewoon losse solo speel, kom ik regelmatig top tien dus dat is veel leuker (en spannender). Al vind ik het daarin wel een hoop plezier wegnemen dat je nu nooit weet of het bots zijn of niet...
  zaterdag 18 januari 2020 @ 09:42:09 #141
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191084164
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 09:03 schreef Bolters het volgende:

[..]

Hahahaha snap ik hoor, het is voor mij ook wat minder leuk. Als ik gewoon losse solo speel, kom ik regelmatig top tien dus dat is veel leuker (en spannender). Al vind ik het daarin wel een hoop plezier wegnemen dat je nu nooit weet of het bots zijn of niet...
Bots herken je duidelijk hoor :o
Ik heb dit seizoen al 4x solo gewonnen en dat vind ik heel leuk.
Ook al zitten er nu bots in, voor mij maakt dat het spel speelbaarder.
:'( ben ook wel eens gekilled door een bot.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191085190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 09:42 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Bots herken je duidelijk hoor :o
Ik heb dit seizoen al 4x solo gewonnen en dat vind ik heel leuk.
Ook al zitten er nu bots in, voor mij maakt dat het spel speelbaarder.
:'( ben ook wel eens gekilled door een bot.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 09:42 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Bots herken je duidelijk hoor :o
Ik heb dit seizoen al 4x solo gewonnen en dat vind ik heel leuk.
Ook al zitten er nu bots in, voor mij maakt dat het spel speelbaarder.
:'( ben ook wel eens gekilled door een bot.
Ah ja, sorry, die herken je inderdaad meteen! Maar ik bedoelde meer: je weet vooraf nooit wanneer je een bot of een echte speler tegenkomt en ergens vind ik dat wel eens zonde. Een overwinning is daardoor toch wel wat minder waard.

Verder wel met je eens: af en toe eens winnen en/of hoog eindigen is ook gewoon leuker!

Waar speel je op?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:25:44 #143
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191085221
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:22 schreef Bolters het volgende:

[..]


[..]

Ah ja, sorry, die herken je inderdaad meteen! Maar ik bedoelde meer: je weet vooraf nooit wanneer je een bot of een echte speler tegenkomt en ergens vind ik dat wel eens zonde. Een overwinning is daardoor toch wel wat minder waard.

Verder wel met je eens: af en toe eens winnen en/of hoog eindigen is ook gewoon leuker!

Waar speel je op?
Ik speel op de switch.
Jij?
Wat is je ingame naam, dan stuur ik je friendrequest.
Ik heb je DM gestuurd.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191085288
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:25 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Ik speel op de switch.
Jij?
Wat is je ingame naam, dan stuur ik je friendrequest.
Ik heb je DM gestuurd.
Ik ook! Ga je toevoegen!
  zaterdag 18 januari 2020 @ 11:57:53 #145
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191085532
*O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191535108
Nog 4 dagen *O*
  maandag 17 februari 2020 @ 16:31:13 #147
27929 piere
doe mij maar bier
pi_191554052
Eindelijk een nieuwe?
fok you ja!
pi_191562012
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:31 schreef piere het volgende:
Eindelijk een nieuwe?
Ja :)
pi_191565177
Woensdag?!
pi_191565180
Snap geen reet van die hints op twitter trouwens :')
  dinsdag 18 februari 2020 @ 19:07:33 #151
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_191571626
Ik gok dat er iets gaat gebeuren bij de tunnelingang.

En dat het dynamiet terug komt.
So we just called him Fred
  dinsdag 18 februari 2020 @ 20:13:48 #152
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191572953
_O_
Ik moet nog 1 challenge
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191593515
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
_O_
Ik moet nog 1 challenge
^O^ Ik ben ondertussen lvl 286 :')

Rond 4am ET verwachten ze de downtime, ik ben zo benieuwd. :D
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:02:12 #154
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191593586
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

^O^ Ik ben ondertussen lvl 286 :')

Rond 4am ET verwachten ze de downtime, ik ben zo benieuwd. :D
O-) ik lvl 360 ofzo :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191593621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:02 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

O-) ik lvl 360 ofzo :@
:o :+ ^O^
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:56:04 #156
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191594001
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:07 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

:o :+ ^O^
Wat is je ingame naam. Dan voeg ik je toe. Kunnen we duo's doen :+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191594044
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:56 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Wat is je ingame naam. Dan voeg ik je toe. Kunnen we duo's doen :+
pb :)
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:45:33 #159
27929 piere
doe mij maar bier
pi_191596909
Vanmiddag vast de update aanzetten :)
fok you ja!
pi_191597347
Hoelaat komt ie ongeveer?
pi_191597464
De update is hier nu aan het downloaden *O*
pi_191597513
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:21 schreef Logician2.0 het volgende:
De update is hier nu aan het downloaden *O*
Dank voor de tip *O*
  donderdag 20 februari 2020 @ 11:30:55 #163
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_191597587
Bijna 10GB voor de PC versie :o
So we just called him Fred
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:18:43 #164
27929 piere
doe mij maar bier
pi_191600329
Wtf dat is een grote!
fok you ja!
pi_191600371
8gb op de PS4
pi_191600797
Ga voor de gein eens in een wcbox of een vuilcontainer :o
(op plekken waar henchmen zijn)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2020 15:57:13 ]
  donderdag 20 februari 2020 @ 17:19:46 #167
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191601834
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:53 schreef Logician2.0 het volgende:
Ga voor de gein eens in een wcbox of een vuilcontainer :o
(op plekken waar henchmen zijn)
:P of een telefooncel :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191602692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:19 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

:P of een telefooncel :D
Ja idd om gescanned te kunnen worden :D

Bij de grotto is een enorme vault, als je de boss daar doodt dan krijg je de keycard en kun je er in. Stuk of 5 van die hele grote kisten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2020 18:23:34 ]
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:51:26 #169
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191618907
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:22 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ja idd om gescanned te kunnen worden :D

Bij de grotto is een enorme vault, als je de boss daar doodt dan krijg je de keycard en kun je er in. Stuk of 5 van die hele grote kisten.
Nice!

Ik heb wel al een win in solo en duo *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191625746
Netjes ^O^
  dinsdag 25 februari 2020 @ 14:29:56 #171
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_191678727
Er is zojuist een update op de ps4 verschenen van 980 mb.
Is dit de patch voor deze week of een tussen door update?
  donderdag 27 februari 2020 @ 14:31:27 #172
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_191713549
Wat een spel, wat een spel....

Dinsdag een onverwachtse update en nu vanmiddag weer.
pi_191735370
Mijn redelijke goede PC, waar ik spellen als GTA5 online/BF1/BF5 makkelijk op speel op hoge settings, crashed nu bij elke ronde wat ik probeer te starten. Het begint al met dikke lagg (goede ping) wanneer ik in de bus zit, en zodra ik land is het niet te spelen, alleen maar lagg (lijkt op CPU probleem) en kort daarna crash fortnite. Settings lager gezet maar zonder resultaat.

Meer last van op PC?
pi_191735391
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een spel, wat een spel....

Dinsdag een onverwachtse update en nu vanmiddag weer.
Ah, wellicht dat hij na vanavond weer normaal doet :P:

https://segmentnext.com/2(...)sed-stability-fixes/
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:20:25 #175
27929 piere
doe mij maar bier
pi_191823638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 15:32 schreef Syd het volgende:
Mijn redelijke goede PC, waar ik spellen als GTA5 online/BF1/BF5 makkelijk op speel op hoge settings, crashed nu bij elke ronde wat ik probeer te starten. Het begint al met dikke lagg (goede ping) wanneer ik in de bus zit, en zodra ik land is het niet te spelen, alleen maar lagg (lijkt op CPU probleem) en kort daarna crash fortnite. Settings lager gezet maar zonder resultaat.

Meer last van op PC?
Ik heb wel wat crashes gehad ja maar overall verder geen last. Je drivers zijn up to date?
fok you ja!
pi_191825537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:20 schreef piere het volgende:

[..]

Ik heb wel wat crashes gehad ja maar overall verder geen last. Je drivers zijn up to date?
Yup alles was up to date, wellicht mijn videokaart problemen ofzo (RX480 8GB), heb spel alweer verwijderd, werd er gek van en vond de nieuwe update toch al niks, dus dat scheelt dan weer :)
  dinsdag 28 april 2020 @ 17:36:16 #177
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192846172


Wat klopt hier niet?
So we just called him Fred
pi_192846186
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2020 17:36 schreef Fred het volgende:
[ afbeelding ]

Wat klopt hier niet?
Is dit een strikvraag?
  dinsdag 28 april 2020 @ 17:48:30 #179
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192846313
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 april 2020 17:37 schreef Leonos het volgende:
Is dit een strikvraag?
Hint: rechtsonderin
So we just called him Fred
pi_192853098
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2020 17:48 schreef Fred het volgende:

[..]

Hint: rechtsonderin
Twee keer back.
  woensdag 29 april 2020 @ 17:30:15 #181
27929 piere
doe mij maar bier
pi_192860693
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2020 07:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Twee keer back.
_O_ _O_ _O_
fok you ja!
pi_192863538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:30 schreef piere het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Leuk man :P

Hoebevalt de update van vandaag?
  donderdag 30 april 2020 @ 07:57:48 #183
27929 piere
doe mij maar bier
pi_192869437
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:04 schreef Leonos het volgende:

[..]

Leuk man :P

Hoebevalt de update van vandaag?
Weinig spannends aan de update gemerkt...
fok you ja!
pi_193668722
Nieuwe seizoen jongens! Het is weer tof! :)
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:34:06 #185
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_193672076
Is vetjesssss *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 25 juni 2020 @ 18:33:11 #186
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_193786881
Ik red het endgame steeds niet. Elke keer top 5, maar daarna komt het voornamelijk aan op bouwskills en die heb ik veel minder. Net ook weer, 8 kills en Place #2 :(.
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:03:33 #187
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_193788097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:33 schreef Piperidine het volgende:
Ik red het endgame steeds niet. Elke keer top 5, maar daarna komt het voornamelijk aan op bouwskills en die heb ik veel minder. Net ook weer, 8 kills en Place #2 :(.
;(

Vervelend

Ik heb al weer paar solo wins.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 18:19:23 #188
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193817879
Zo te zien is dat water gelukkig geen blijvertje.
So we just called him Fred
pi_194536091
Mijn zoon is helemaal weg van Fortnite (welk kind niet zullen we maar zeggen) en gisteren heeft hij een vv cadeaubon gekregen van oma. Kun je die inzetten om die v bucks te kopen ergens en ze vervolgens in het spel te kopen? Intertoys bijvoorbeeld?
pi_194536590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:33 schreef DjVero het volgende:
Mijn zoon is helemaal weg van Fortnite (welk kind niet zullen we maar zeggen) en gisteren heeft hij een vv cadeaubon gekregen van oma. Kun je die inzetten om die v bucks te kopen ergens en ze vervolgens in het spel te kopen? Intertoys bijvoorbeeld?
Speelt hij op een console? Of PC?
pi_194537420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:05 schreef Syd het volgende:

[..]

Speelt hij op een console? Of PC?
Playstation
pi_194537467
quote:
Dan kun je bij de intertoys of waar dan ook, zo'n PSN kaart kopen met die VVV-bon, die PSN kaart activeer je dan op de PS en daarmee kan je ingame Fortnite Vbucks kopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2020 15:10:36 ]
pi_194545804
fortnight uit apple store ivm overtreden regels (andere betaalmethode dan apple aanbieden ingame)
epic klaagt nu apple aan
pi_194550854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 15:09 schreef Syd het volgende:

[..]

Dan kun je bij de intertoys of waar dan ook, zo'n PSN kaart kopen met die VVV-bon, die PSN kaart activeer je dan op de PS en daarmee kan je ingame Fortnite Vbucks kopen.
Thanks, maar zo'n kaart kun je dus ook kopen met een vvv cadeaubon? De ene kaart voor de andere? Anders ga ik het gewoon proberen met hem hoor, maar ik ga liever niet naar de winkel voor niks... ;)
pi_194550908
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 23:09 schreef mschol het volgende:
fortnight uit apple store ivm overtreden regels (andere betaalmethode dan apple aanbieden ingame)
epic klaagt nu apple aan
Ja en Google ook.
SOONY
pi_194550911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 11:12 schreef DjVero het volgende:

[..]

Thanks, maar zo'n kaart kun je dus ook kopen met een vvv cadeaubon? De ene kaart voor de andere? Anders ga ik het gewoon proberen met hem hoor, maar ik ga liever niet naar de winkel voor niks... ;)
Ja dat kan zeker :) Zolang de winkel VVVbonnen accepteert kun je in principe alles er mee kopen.
pi_194663160
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 15:09 schreef Syd het volgende:

[..]

Dan kun je bij de intertoys of waar dan ook, zo'n PSN kaart kopen met die VVV-bon, die PSN kaart activeer je dan op de PS en daarmee kan je ingame Fortnite Vbucks kopen.
Tot zover gelukt, maar zodra ik de code probeer in te wisselen in de ps store krijg ik iets van een melding over familiebeheer. Hoe kan ik de kaart (code) inwisselen, zodat hij die v-bucks kan kopen op zijn account?
Sorry, ben echt een leek op dit gebied.
pi_194744135
quote:
Het nieuwe seizoen van Fortnite gaat vandaag van start, maar is definitief niet te spelen op zowel iOS als de Mac. Epic houdt in zijn strijd tegen Apple voet bij stuk.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)apple-epic-app-store
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196223537
Mijn zoon heeft level 100 bereikt. Nou zegt hij dat hij op bijv. Youtube heeft gezien dat er spelers zijn hoger dan level 100. Hij wil graag weten waarom hij niet hoger gaat/kan. Ik had even gegoogled, maar daar staat niet echt wat, behalve dat level 100 toch echt het maximum is. Weet iemand wat hiervan?
  vrijdag 13 november 2020 @ 15:50:45 #201
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196223647
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:44 schreef DjVero het volgende:
Mijn zoon heeft level 100 bereikt. Nou zegt hij dat hij op bijv. Youtube heeft gezien dat er spelers zijn hoger dan level 100. Hij wil graag weten waarom hij niet hoger gaat/kan. Ik had even gegoogled, maar daar staat niet echt wat, behalve dat level 100 toch echt het maximum is. Weet iemand wat hiervan?
Heeft hij een Battlepass? Die heb je daar namelijk wel voor nodig.
So we just called him Fred
pi_196223681
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:50 schreef Fred het volgende:

[..]

Heeft hij een Battlepass? Die heb je daar namelijk wel voor nodig.
Nee, en dat zal dan ook meteen het antwoord zijn. Dank :)
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:50:44 #203
27929 piere
doe mij maar bier
pi_196243152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:44 schreef DjVero het volgende:
Mijn zoon heeft level 100 bereikt. Nou zegt hij dat hij op bijv. Youtube heeft gezien dat er spelers zijn hoger dan level 100. Hij wil graag weten waarom hij niet hoger gaat/kan. Ik had even gegoogled, maar daar staat niet echt wat, behalve dat level 100 toch echt het maximum is. Weet iemand wat hiervan?
Geef die jongen next seaon ff een battlepass dan :P
fok you ja!
  zondag 15 november 2020 @ 02:07:42 #204
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196248323
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:50 schreef piere het volgende:

[..]

Geef die jongen next seaon ff een battlepass dan :P
Dit
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_198346807
Speel het op de PC en echt wel vet. Vragen:
- Kun je met geld beter vechten? Ik zie alleen maar gay uiterlijk improvements ik wil gwn een blaffer vanaf het begin. Helaas 20,- aan verspild deze onzin.
- Waar moet je verzamelen met je team mates? Die autisten gaan maar wat alle kanten op
Mijn tactiek: asap wapens + ammo zoeken, auto rijden en niet teveel knallen.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 15:34:13 #206
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198356676
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 22:22 schreef Beursaap het volgende:
Speel het op de PC en echt wel vet. Vragen:
- Kun je met geld beter vechten? Ik zie alleen maar gay uiterlijk improvements ik wil gwn een blaffer vanaf het begin. Helaas 20,- aan verspild deze onzin.
Alles wat je koopt is inderdaad alleen maar cosmetisch. Je gaat er niet beter van schieten of harder van rennen.

Onderdeel van het spel is dat je moet zoeken naar je wapens, een blaffer vanaf de start zit er niet in.
quote:
- Waar moet je verzamelen met je team mates? Die autisten gaan maar wat alle kanten op
Mijn tactiek: asap wapens + ammo zoeken, auto rijden en niet teveel knallen.
Je chatten en praten met de rest van de squad, dan kan je samen een tactiek bepalen.

Of je speelt solo, dan heb je geen last van teammates die hun eigen plan trekken.
So we just called him Fred
pi_198374711
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef Fred het volgende:

[..]

Alles wat je koopt is inderdaad alleen maar cosmetisch. Je gaat er niet beter van schieten of harder van rennen.

Onderdeel van het spel is dat je moet zoeken naar je wapens, een blaffer vanaf de start zit er niet in.
[..]

Je chatten en praten met de rest van de squad, dan kan je samen een tactiek bepalen.

Of je speelt solo, dan heb je geen last van teammates die hun eigen plan trekken.
Hmm dat maakt het wel krankzinnig dat mensen ervoor betalen!
De squad is toch random?
  zondag 7 maart 2021 @ 14:10:47 #208
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198374770
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef Beursaap het volgende:
De squad is toch random?
Als je speelt met een Party van 1 dan zit je inderdaad met een random groepje mensen opgescheept.

Als een Party van 4 hebt dan speel je uiteraard met je eigen Party.
So we just called him Fred
  Lieve Belg vrijdag 19 maart 2021 @ 21:58:50 #209
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_198595479
Nooit gedacht dat ik in een Fortnite topic zou posten, maar hier is het dan. Ik moet voor twee neefjes een pc samenstellen die zeker genoeg is voor Fortnite te spelen.
Welke grafische kaarten zijn aangeraden hiervoor? En dan geen RTX3080 of zo. Ik heb een budget gekregen van de ouders, maar daar kan altijd wel wat met gespeeld worden.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:24:36 #210
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198609740
Fortnite heeft niet zulke hoge specs nodig.
Met een Core i5 of Ryzen 5 en een Radeon 5500 of Geforce 1650 kom je al een heel eind.
16GB geheugen erbij en een knappe SSD en je bent direct de favoriete oom :D
So we just called him Fred
  donderdag 15 april 2021 @ 12:49:39 #211
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_199012960
Spelen jullie het nog wel?

Ik ben eigenlijk sinds een paar weken serieus Fortnite aan het spelen op de Switch, ben level 26 en heb een Battle Pass gekocht, hoe kan je nog zien of je tegen bots speelt?

Vind het er ook leuk uitzien na de update op de Switch.
  donderdag 15 april 2021 @ 14:19:00 #212
27929 piere
doe mij maar bier
pi_199013913
Ik speel FN zeker nog wel ja. Blijf het een leuke game vinden en de updates zijn vaak ook erg ok
fok you ja!
pi_199013984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Spelen jullie het nog wel?

Ik ben eigenlijk sinds een paar weken serieus Fortnite aan het spelen op de Switch, ben level 26 en heb een Battle Pass gekocht, hoe kan je nog zien of je tegen bots speelt?

Vind het er ook leuk uitzien na de update op de Switch.
Dinnetje speelt nog, zelf vind ik dit seizoen beetje klote met al die vage wapens.
  donderdag 15 april 2021 @ 14:36:03 #214
27929 piere
doe mij maar bier
pi_199014107
quote:
4s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dinnetje speelt nog, zelf vind ik dit seizoen beetje klote met al die vage wapens.
Dat was even wennen ja en ik mis de snipers enorm! Maar als je het een beetje doorhebt is het wel erg ok vind ik
fok you ja!
  donderdag 15 april 2021 @ 18:35:15 #215
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199016589
Die pijl en boog vind ik wel geinig, kan je nog eens wat in de hens zetten onderweg :D
So we just called him Fred
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:28:16 #216
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_199023471
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:36 schreef piere het volgende:

[..]

Dat was even wennen ja en ik mis de snipers enorm! Maar als je het een beetje doorhebt is het wel erg ok vind ik
Ah die kon ik al nergens vinden
pi_199027770
quote:
4s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dinnetje speelt nog, zelf vind ik dit seizoen beetje klote met al die vage wapens.
Ik mis de assault rifle enorm. Nu alleen maar wazige gay wapens bweh. Tevens erg weinig actie in het spel je kan zo 10 min. als een lonely wolf rondlopen en geen hond tegenkomen mweh.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 11:33:26 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_204008967
Onlogisch jr. speelt geregeld Fortnite. Nu wil hij zijn naam wijzigen. Verschillende youtube filmpjes brengen niet het gewenste resultaat.

Het wijzigen van de 'display name' op https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en brengt niet het juiste resultaat op de playstation waar hij het spel speelt.

Als we in het startscherm komen op de playstation staat daar nog steeds een andere naam (de naam die hij wil wijzigen) t.o.v. 'display name' op https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en .

Als we naar de accountinstellingen van Fortnite op de PS5 gaan, dan zien we daar wél de naam die we op de website https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en hebben kunnen wijzigen.

Hamvraag ; Hoe veranderen we zijn naam boven het poppetje? Nogmaals, verschillende youtube filmpjes brengen niet het juiste resultaat.

Iemand een idee? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_204019188
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Onlogisch jr. speelt geregeld Fortnite. Nu wil hij zijn naam wijzigen. Verschillende youtube filmpjes brengen niet het gewenste resultaat.

Het wijzigen van de 'display name' op https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en brengt niet het juiste resultaat op de playstation waar hij het spel speelt.

Als we in het startscherm komen op de playstation staat daar nog steeds een andere naam (de naam die hij wil wijzigen) t.o.v. 'display name' op https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en .

Als we naar de accountinstellingen van Fortnite op de PS5 gaan, dan zien we daar wél de naam die we op de website https://www.epicgames.com(...)me=epicgames&lang=en hebben kunnen wijzigen.

Hamvraag ; Hoe veranderen we zijn naam boven het poppetje? Nogmaals, verschillende youtube filmpjes brengen niet het juiste resultaat.

Iemand een idee? :)
Is die naam niet gekoppeld aan het Playstation account? En dat kun je dus alleen wijzigen via de Playstation of de website van Sony Playstation.

Like the Xbox, the PlayStation 4 relies on the PSN Name as the game’s username. If you want to change it in Fortnite, you will have to change your PSN name. Remember, this changes it for all your other games on the PlayStation Network as well. Here’s how it’s done:

https://www.alphr.com/how-to-change-your-username-on-fortnite/
  donderdag 10 maart 2022 @ 10:58:11 #220
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_204022255
Die kut spiderman handen :X
Jezus wat ben ik blij als dit seizoen voorbij is. Iedere kneus die niet kan bouwen kan nu ineens bij je komen, rebooten is onmogelijk want ze zijn in 2 nanoseconde bij je..

:')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 12:42:40 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_204023531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:27 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]
Is die naam niet gekoppeld aan het Playstation account? En dat kun je dus alleen wijzigen via de Playstation of de website van Sony Playstation.

Like the Xbox, the PlayStation 4 relies on the PSN Name as the game’s username. If you want to change it in Fortnite, you will have to change your PSN name. Remember, this changes it for all your other games on the PlayStation Network as well. Here’s how it’s done:

https://www.alphr.com/how-to-change-your-username-on-fortnite/
Thanks. Zal er naar kijken. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_204249888
In het weekend maar eens begonnen met het nieuwe seizoen. Lekker dat het bouwen eruit is (hopelijk blijvend, maar ben er bang voor). Ik merk alleen wel dat echt iedere lobby vol zit met enorme tryhards :X
A mind with a heart of it's own
pi_204615805
Mijn zoon heeft één of andere setting ingesteld waardoor hij niet het logotje van voetstappen ziet als er iemand in de buurt is óf dat oranje 'wolkje' als er ergens geschoten wordt. Of dat je iets te zien krijgt als er een kist is/geopend wordt. Ik weet wat hij bedoelt, hij liet het in een filmpje zien, maar ik heb werkelijk geen idee welke setting dat is. Kan iemand helpen?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 13:59:24 #224
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204615902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef DjVero het volgende:
Mijn zoon heeft één of andere setting ingesteld waardoor hij niet het logotje van voetstappen ziet als er iemand in de buurt is óf dat oranje 'wolkje' als er ergens geschoten wordt. Of dat je iets te zien krijgt als er een kist is/geopend wordt. Ik weet wat hij bedoelt, hij liet het in een filmpje zien, maar ik heb werkelijk geen idee welke setting dat is. Kan iemand helpen?
Bij audio visualize sound effects zegt Google me
Laffe huichelaar
pi_204616842
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Bij audio visualize sound effects zegt Google me
Ja, dat is 'm. Thanks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')