Ik zou echt doodsbang zijn dat zo'n ding naar beneden valt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:15 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb een dure Dyson , dienisnrelatief stil, maar maakt me toch te veel geluid.
Volgens mij zijn die ouderwetse Plafondventilatoren nog niet eens zo'n slecht alternatief. Stil omdat ze niet hard draaien, maar toch wel.veel.lucht verplaatsen met die grote bladen.
Hangt gewoon aan twee eigen bouten in het plafond. Niet aan de lasdoos ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik zou echt doodsbang zijn dat zo'n ding naar beneden valt.
Nou dat bedoel ik dus. En nou staat voor zover ik weet Antec niet echt te boek om hun hele stille ventilatoren toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:51 schreef Blord het volgende:
Ik heb zelf maar een stille ventilator gemaakt. Een 23cm fan van CoolerMaster computerkast had ik nog op de plank staan. Twee 18650 li-ion batterijen zorgen voor de power. Wat soldeer werk om alles passend te krijgen. De voltage is maar 7-8Volt en dat zorgt voor een zeer stille fan die normaal op 12Volt draait. Omdat dit op batterijen werkt is er ook geen gezoem van 50hz 230V. Dit kan mooi op mijn nachtkast staan voor een heerlijke verkoeling.
[ afbeelding ]
Dan vrees ik dat ik de batterijen van m'n gehoorapparaat nodig eens moet vervangenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:38 schreef wielrennerdt het volgende:
ik heb zo’n Dyson op m’n kamer staan, maar dat ding maakt net zo veel geluid als een opstijgend vliegtuig wanneer hij op een hoge stad (>3) staat.
Goedkoper dan een Dyson. Als hij echt zo goed is wel interessant om eens wat reviews te zien.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Deze is maar 13 dB, en idd behoorlijk duur
https://www.balmuda.com/de/greenfan/
Sommige exemplaren schijnen wel een bijgeluid te hebben bij het zwenken.
amazon.de verkoopt hem, en you tube heeft ook wat reviewsquote:Op zondag 29 juli 2018 11:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Goedkoper dan een Dyson. Als hij echt zo goed is wel interessant om eens wat reviews te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |