Ja, ja, het is natuurlijk best nog wel een aardige ruimte. Reden te meer waarom de douane de "edele delen" der vrouwen ook niet overslaat bij een visitatie, heb ik begrepen van iemand die bij de douane werkt... Ik heb ooit een jongedame gekend die haar portemonnee erin kwijt kon... Een pakje shag (met aansteker) ging ook nog wel... Anders dan mannen die van het opmeten en vergelijken van de lengte en omvang hunner edele delen een ware, al dan niet symbolisch uitgevoerde, obsessie hebben gemaakt, gebeurt zulks niet bij vrouwen. Vrouwen scheppen nooit op over wat zij allemaal in hun kut kunnen stoppen... En toch blijft het mysterie bestaan, wat mij betreft. Wat gaat er allemaal in...? Enig idee...? Ervaringen
quote:Als ik vagina gebruik dan past het niet in de titelbalk... Bovendien kennen sommige Fok!kertjes dat woord niet of vinden dat ik er te geleerd mee over probeer te komen..
Op zaterdag 28 december 2002 15:48 schreef _Maarten_ het volgende:
Als het zo serieus bedoeld is, waarom gebruik je dan geen andere verwoording voor kut.. ?
quote:Helemaal? (Alleen als het droog was, zeker...?)
Op zaterdag 28 december 2002 15:50 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Zo heb ik ooit een meisje gekend die een paraplu in haar kut kon stoppen.
quote:bovendien is kut serieus genoeg
Op zaterdag 28 december 2002 15:50 schreef Ryan3 het volgende:
Als ik vagina gebruik dan past het niet in de titelbalk... Bovendien kennen sommige Fok!kertjes dat woord niet of vinden dat ik er te geleerd mee over probeer te komen..
quote:Moet ik nu een offspin topic plaatsen met: hoe groot is het hoofd van PimpShaggy...? (Waar staat dat Pimp voor trouwens...?)
Op zaterdag 28 december 2002 15:50 schreef PimpShaggy het volgende:
Mijn hoofd!
volgens mij kunnen alle vrouwen wel wat hebben, misschien na wat oefening...
Maar zeker toch wel 20 bij 5..?
quote:20 bij 5 bij...?
Op zaterdag 28 december 2002 15:53 schreef Lopat het volgende:
Nouja.. ze moeten toch minstens een lul erin kwijt kunnen..volgens mij kunnen alle vrouwen wel wat hebben, misschien na wat oefening...
quote:Met gemak
Op zaterdag 28 december 2002 15:53 schreef Lopat het volgende:
Nouja.. ze moeten toch minstens een lul erin kwijt kunnen..volgens mij kunnen alle vrouwen wel wat hebben, misschien na wat oefening...
quote:Is een lul vierkant
Op zaterdag 28 december 2002 15:55 schreef Ryan3 het volgende:[..]
20 bij 5 bij...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |