abonnement Unibet Coolblue
pi_180764629
Nieuw topic :).

Met vanavond dus het concert in 013 ter ere van het 10 jarig jubileum van 'The 59 Sound'.

Laatste post :

quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:52 schreef Spaulding het volgende:
Ja ik ga ook :).

Veel zin in het concert, wat minder in alles eromheen (kermis, hitte, drukte)

Blijft toch veruit hun beste album, dus vind het erg tof om dat alles eens in chronologische volgorde te horen :)
pi_180765055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:53 schreef Spaulding het volgende:
Op vrijdag 27 juli 2018 11:52 schreef Spaulding het volgende:

Ja ik ga ook :).

Veel zin in het concert, wat minder in alles eromheen (kermis, hitte, drukte)

Blijft toch veruit hun beste album, dus vind het erg tof om dat alles eens in chronologische volgorde te horen :)
Ja we pakken hier de trein ipv de auto. Misschien dat ik na The Gaslight Anthem nog een rondje op de kermis doe.. als ik er toch ben.
pi_180765247
Yes, wij gaan ook! Zin in!

Als noorderling had ik geen moment stilgestaan bij de kermis, dus wij zitten in een hotel mídden in het centrum. :+. Slaapmasker en oordoppen mee. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 00:26:35 #4
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_180780617
Was tof!

Alleen die figuren die anderhalf uur lang alleen maar met elkaar staan te praten moesten ze head first van het balkon flikkeren.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_180782283
Eens. Heb me enorm zitten ergeren aan die figuren die alleen maar staan te ouwehoeren. Praten mag, maar aub niet het gehele concert, is gewoon ergerlijk. Zeker tijdens de rustige nummers hoorde ik Brian er af en toe amper overheen..

Maarrr voor de rest weer enorm genoten. Band was in goede vorm, Brian goed bij stem en lekker doorknallen met alle nummers. Wat blijft het album 59 sound toch een genot, samen met Blue Dahlia en 45 toch wel de hoogtepunten. Al was eigenlijk het hele concert fantastisch met een sterke setlist.
Dave Hause was ook erg fijn.

Dit was volgens mij de vijfde keer dat ik ze gezien heb, maar vind ze eigenlijk altijd wel sterk spelen.

Wat was het trouwens heet in de zaal zeg.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:43:11 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_180782476
Ik stond op het balkon (vandaar voorgaande opmerking) en daar was het zeer goed uit te houden, op het koude af.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_180784019
Ik vond het een ge-wel-di-ge avond. Wat is The '59 Sound een heerlijk album.

Ik stond één persoon verwijderd van de pit, daar werd weinig gekletst. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_180784911
Ik vond het ook geweldig. Stond vrij ver vooraan, wel warm en goed gezweten. Ik had soms ook wel last van praters achter in de zaal. Bij Here’s Looking At You Kid moest er zelfs nog iemand achter in de zaal een paar keer schreeuwen. Het is goed voor hem dat hij buiten mijn bereik was, anders had ik hem neer gehoekt.

Maar verder was het heerlijk. The Patient Ferris Wheel _O_.

Ik was ook enthousiast over Matthew Ryan, herkende daar veel TGA sound in. Dave Hause vond ik maar een mindere versie van Frank Turner.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:22:03 #9
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_180788092
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik had soms ook wel last van praters achter in de zaal. Bij Here’s Looking At You Kid moest er zelfs nog iemand achter in de zaal een paar keer schreeuwen. Het is goed voor hem dat hij buiten mijn bereik was, anders had ik hem neer gehoekt.
Heel irritant was dat inderdaad gisteravond. Gelukkig stond ik gisteren naast iemand die zijn mond wel open durfde te doen en rechtstreeks vroeg of mensen hun klep konden houden tijdens National Anthem.

Ik was er gisteren om te schrijven. Dit is mijn verslag: http://www.maxazine.nl/20(...)ileumfeestje-in-013/
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_180840654
Ik vond het ook top vrijdag, stond derde rij oid net buiten de pit. Geen last van geklets gehad, wel de Uber dronken gast die op 'n gegeven moment deed of hij bij mensen vooraan hoorde, Wat niet zo was om toen te vragen om the 59 sound te spelen, gelukkig trokken we wel onze bek open en vertrok hij toen weer. Dave Hause vind ik ook tof, met band wel toffer en Matthew Ryan was ook prima te luisteren.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 16:31:35 #11
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_180857148
Gaaf optreden! Ook tof dat er nog drie nummers van Sink or Swim voorbij kwamen :)
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_180858393
Hebben jullie na het concert ook nog een rondje gemaakt in The Patient Ferris Wheel?

Go 'round and 'round and 'round

:@ en het was nog July ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')