abonnement Unibet Coolblue
pi_180757136
Hoi,

Zoals de titel al zegt: mijn internetverbinding valt om de minuut à twee minuten weg. Als ik dan de verbinding verbreek met het wifi netwerk en dan weer verbinding maak, heb ik weer wel verbinding. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
pi_180757555
Wat voor een router heb je?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180757620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:11 schreef oranjevogel1 het volgende:
Wat voor een router heb je?
KPN.

Ik heb bij het wifi menu de optie 'Automatisch verbinding maken' aangevinkt. Het lijkt erop dat hij nu zelf telkens de verbinding herstelt, want hij houdt het veel langer vol dan normaal. Onder voorbehoud. Als 'ie het het weer af laat weten meld ik me weer ;)
pi_180758871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:16 schreef Sjeurs het volgende:

[..]

KPN.

Ik heb bij het wifi menu de optie 'Automatisch verbinding maken' aangevinkt. Het lijkt erop dat hij nu zelf telkens de verbinding herstelt, want hij houdt het veel langer vol dan normaal. Onder voorbehoud. Als 'ie het het weer af laat weten meld ik me weer ;)
Als je een dualband router hebt, pas de netwerknaam van de 2.4 of 5GHz aan.
pi_180769288
gaat hij bijv. op je ipad wel gewoon door of is het bij alle apparaten?
pi_180774348
Hoe woon je?

Ik had hier hetzelfde in een appartementencomplex (= lees veel mensen met routers bij elkaar). Veranderen naar een rustig kanaal hielp al heel goed, maar de oplossing was uiteindelijk om niet de standaard ziggo router te gebruiken maar een sterkere.

Als je klaagt bij ziggo en de stappen doorloopt die zij aankaarten krijg je er zelfs een kleine vergoeding voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')