abonnement Unibet Coolblue
pi_180750634
Oké, mijn iPhone 7 met 256 GB heeft ervoor gezorgd dat ik twee jaar lang heb genoten van niks weg hoeven gooien, eindeloos foto's maken en oneindig memes opslaan. Ik heb nu een nieuwe telefoon en ga mijn oude cadeau doen aan een vriend, maar wil graag al mijn foto's opslaan zonder mijn computer te flooden hiermee. Ik heb dus de grootste versie van iCloud aangeschaft om alles in op te kunnen slaan alleen heb ik nu geen idee hoe ik die foto's daar in krijg. Ik heb het gezocht op google maar alles wat ik daar heb gevonden heb ik toegepast. Alle foto's van nadat ik iCloud heb geďnstalleerd zijn gewoon goed gelukt, maar dat van daarvoor lukt me niet om er ook op te krijgen. Heeft iemand de gouden tip?
pi_180751168
Eerst syncen met iTunes, succes ^O^
pi_180751190
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:21 schreef Sisiorange94 het volgende:
Oké, mijn iPhone 7 met 256 GB heeft ervoor gezorgd dat ik twee jaar lang heb genoten van niks weg hoeven gooien, eindeloos foto's maken en oneindig memes opslaan. Ik heb nu een nieuwe telefoon en ga mijn oude cadeau doen aan een vriend, maar wil graag al mijn foto's opslaan zonder mijn computer te flooden hiermee. Ik heb dus de grootste versie van iCloud aangeschaft om alles in op te kunnen slaan alleen heb ik nu geen idee hoe ik die foto's daar in krijg. Ik heb het gezocht op google maar alles wat ik daar heb gevonden heb ik toegepast. Alle foto's van nadat ik iCloud heb geďnstalleerd zijn gewoon goed gelukt, maar dat van daarvoor lukt me niet om er ook op te krijgen. Heeft iemand de gouden tip?
Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar is Stack niet iets voor je? 1 TB kosteloze opslag in de cloud en erg gebruiksvriendelijk.
pi_180751208
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:48 schreef -mosrednA het volgende:
Eerst syncen met iTunes, succes ^O^
iTunes??? Nee man
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_180751312
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:50 schreef Chinless het volgende:

[..]

iTunes??? Nee man
Dan je telraam

Kan mij het verdommen
pi_180757957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:49 schreef Riparius het volgende:

[..]

Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar is Stack niet iets voor je? 1 TB kosteloze opslag in de cloud en erg gebruiksvriendelijk.
Goede tip, thanks!

quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:48 schreef -mosrednA het volgende:
Eerst syncen met iTunes, succes ^O^
Want? Wat gebeurt er dan? Ik sync mijn telefoons al sinds mijn iPhone 6 niet meer met iTunes eigenlijk omdat ik het weinig vind toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')