Van die dingen ja! Van die dingen!quote:Op donderdag 26 juli 2018 02:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ow, ieuw, ja mensen zijn soms zo ranzig. Ik ga de deur echt niet uit zonder normaal te douchen iig.
Hoogteverschil?quote:Op donderdag 26 juli 2018 03:05 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan het dat er zo'n koude plek in Rusland is? Zelfs richting Siberië is het nog warmer.
Fijne hete verjaardag gewenstquote:Op donderdag 26 juli 2018 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dank u terug naar de schuilkelder maar weer
Yihaaaaquote:Op donderdag 26 juli 2018 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Yes! We hebben het gehaald! Hittegolf!
https://nos.nl/artikel/22(...)tegolf-een-feit.html
quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yihaaaa![]()
Bestaat er ook zoiets als een koudegolf?
Voorlopig zit dat er nog niet in.quote:Volgens de definitie van het KNMI is een koudegolf een aaneengesloten periode in De Bilt van minstens 5 ijsdagen (maximumtemperatuur lager dan 0,0 graden). Hiervan is op minstens 3 dagen de minimumtemperatuur lager dan min 10,0 graden
Hele middag op de bank gelegen?quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo! Boodschapjes gedaan, vuilniszakken naar de container gebracht, wasje gedraaid, afwas gedaan, vloer gedweild, tuinpad aangelegd, tram op gang geduwd ... even een glaasje limonade drinken nu.
Nee, de eerste drie dingen heb ik echt gedaan. En ik heb een vogelbadje in de dakgoot gemaakt.quote:
Ik vind het wel meevallenquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:28 schreef mootie het volgende:
Ik liep net naar de brievenbus in de zon. Dat was echt van de zotte, zo heet.
35/36, denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen![]()
Ik heb dan vannacht ook wel heerlijk geslapen en wellicht is het hier kouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |