abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 19:18:16 #1
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180725709
Etappe 18: Trie-sur-Baïse - Pau, 171 km

En jongens, hebben we genoten van het fantastische experiment? Ik in ieder geval niet echt. De start was een regelrechte blamage, zoals te verwachten viel. Geen start zoals bij het veldrijden waar iedereen richting de eerste bocht sprint. Nee, een start waarbij alle renners rustig in de klikpedaaltjes proberen te komen en daarna achterom kijken, wachtend op de knechten. Renners van de tweede en derde rij gingen in de aanval terwijl we 500 meter verderop al een treintje van Sky op kop hadden rijden. Geweldig idee, goede uitvoering, niks meer aan doen. Voortaan bij iedere rit, als het even kan. Na deze buitengewoon epische start voltrok zich een scenario dat je vooraf wel kon uittekenen. Een groepje reed weg en daarachter reed Sky op kop. Vooraan reed Kangert solo, met een kleine voorsprong op wat achtervolgende groepjes. In het peloton mocht Luke Rowe het tempo bepalen op de hele Peyresourde en het stukje Peyragudes. Aan de kop van de koers kreeg Kangert na een tijdje gezelschap van Alaphilippe en samen reden zij naar de slotklim, waar Alaphilippe dan weer moest lossen omdat zijn krachtenarsenaal klaarblijkelijk toch niet onuitputtelijk is. In het peloton moesten we wachten tot op 35 kilometer van het eind voor wat koers. Dan heb je slechts een rit van 65 kilometer en dan krijg je de eerste 30 kilometer ook nog eens helemaal niets te zien, briljant. AG2R zette wat mannetjes op kop, joost mag wegen waarom. Daarna nam Marc Soler namens Movistar het commando over, want die ploeg had wel wat bedacht. Aan het begin van de slotklim reed Nairo Quintana weg van de groep der favorieten, terwijl Peter Sagan zo ongeveer voor het eerst in zijn carrière onderuit ging in een afdaling. Quintana reed meteeen een mooie voorsprong bij elkaar en kreeg later gezelschap van Alejandro Valverde, die in een groepje tussen de kop van de koers en het uitgedunde pelotonnetje aan het zwemmen was. Mede dankzij de hulp van Valverde liep de voorsprong van Quintana gestaag op. Daarachter deed Roglic een poging om samen met Froome weg te rijden, maar omdat Dumoulin dat gat weer dichtreed lukte dat niet. Na een tijdje haalde Quintana Kangert bij, terwijl Majka als een van de laatste overblijvers van de vroege vluchters nog even wist aan te haken. Uiteindelijk ging Quintana solo, terwijl het tempo in het peloton werd bepaald door een herboren Wout Poels. Die derde week he, altijd lachen. We keken dus eigenlijk helemaal nergens naar. Vooraan een Colombiaantje waarvan al vrij snel duidelijk werd dat hij ging winnen en daarachter een groep van een man of negen met daarin vier renners van Sky. Leuke sport, dat wielrennen. Alleen tijdens de laatste drie kilometer kregen we nog wat koers. Kruijswijk die nog met een soort van aanvalletje kwam, maar daar kon Bernal alleen maar om lachen. Later nog wat aanvalletjes van Dumoulin en Roglic, met gevolgen. Froome moest passen. Thomas moest dan weer niet passen. Hij reed in de laatste meters van de rit zelfs nog weg van Roglic en Dumoulin. Veel dichter bij Quintana kwam hij dan weer niet, de Colombiaan pakt na een knappe aanval zijn eerste ritzege in deze Tour en pas zijn tweede in totaal. Dan Martin werd nog knap tweede, die heeft er zo'n beetje de hele klim tussen zitten te zwemmen. Thomas derde, zijn medemutanten Roglic en Dumoulin vierde en vijfde. Froome verloor iets meer dan 40 seconden en dreigt van het podium te vallen. Al zegt dat bij Froome niets, weten we sinds de Giro. Aan de achterkant van de koers hing de immer vervelende Arnaud Demare weer eens de hele dag aan de auto. Met één rit in het achterhoofd, de rit die we nu gaan krijgen. Een misselijkmakende en mensonterende rit, om spontaan agressief van te worden. Na twee dagen in de Pyreneeën is het blijkbaar tijd voor een extra rustdag. Je kan het volgens Gouvenou de renners niet aandoen om drie bergritten achter elkaar te rijden, ook al is een van die bergritten slechts 65 kilometer lang. Het is tijd voor een vlakke rit, eentje die aankomt op een onvermijdelijke plaats. We gaan voor de 400e keer naar Pau.




Na twee dagen in de Pyreneeën bevinden we ons nu op een kilometer of 60 van Saint-Lary-Soulan op het Franse platteland in een klein dorpje met net iets meer dan 1000 inwoners. Voor het eerst in de lange geschiedenis van de Tour de France start de koers in Trie-sur-Baïse. In het verleden is men wel eens door het dorp gereden, maar starten of eindigen deed men er nog nooit. Waarom nu dan wel? Geen idee. Er valt werkelijk waar niets te melden over dit dorpje. Ja, dat de meeste inwoners zich vooral bezighouden met agriculturele toestanden. Blijkbaar zou er hier ook sprake moeten zijn van toerisme, het hele jaar door. Zou niet weten waarom, maar goed. Verder schijnt het voor sommige mensen op de route richting Lourdes te liggen. Wat verder opvalt aan Trie-sur-Baïse is de vorm van het dorp. Het is nogal planmatig aangelegd. Van bovenaf lijkt het net een rooster. In het midden van de blokkendoos is er nog een klein pleintje met een kerkje uit de 15e eeuw. Tegenover de kerk staat het lokale stadhuis en dat kan er ook nog wel mee door. Volgens de organisatie is een ander punt van aandacht het feit dat Perry Taylor hier woont, een man die cartoons maakt over het Franse plattelandsleven. Nouja, dat dus. We kunnen wel stellen dat Trie-sur-Baïse perfect past bij Pau. Wat een onzin allemaal.



Vanuit Trie-sur-Baïse zou je rechtdoor richting Pau kunnen rijden en dan is deze verschrompelde puinhoop tenminste binnen 80 kilometer voorbij. Doen we natuurlijk niet, er volgt een flinke omweg via het noorden. Natuurlijk, het noorden. Daar liggen immers geen bergen. Je zou het ook nog enigszins interessant kunnen maken door naar het zuiden te fietsen en nog wat uitlopers van de Pyreneeën mee te pakken, maar nee. We worden ondergedompeld in een bad gevuld met een kratje Heineken dat tijdens deze hittegolf buiten wekenlang in de zon heeft staan te bederven. Het kan bijna niet droeviger uitgetekend worden, al zou je het willen. Deze keer starten we in ieder geval niet op volgorde, maar gewoon normaal zoals het hoort, dat is dan nog iets. Na de neutralisatie rijden we al snel het departement Gers binnen, een departement dat bijna niet beter had kunnen passen bij deze rit. De extreem smakeloze muziek van de misselijkmakende Gers Pardoel past perfect bij deze barre helletocht. De ASO neemt ons mee. Neemt ons mee op reis. Naar Pau. Of naar Pau. Misschien Pau. Maar in ieder geval zeker Pau. En Parijs. Wie weet ook ooit weer Londen. Ik laat de ASO in ieder geval thuis, achter het fornuis. Al zou het me niet verbazen als m'n eten dan aanbrand en m'n huis tot aan de grond toe affikt. In de eerste 11 kilometer van de rit rijden de renners over een rechte en brede weg richting Miélan, maar zou het wat uitmaken? In Miélan slaan ze linksaf om over een wat smallere en bochtigere weg verder te rijden naar Laas. Hier komen ze dan weer een bocht naar links tegen, waarna het een kilometer of 13 rechtdoor gaat dwars over het platteland richting Marciac. In Marciac is er een bochtje naar links en daarna gaat het eigenlijk ook weer ontzettend lang rechtdoor, terwijl we ondertussen alleen wat akkers en velden met zonnebloemen tegenkomen. De zonnebloemen moeten deze rit gaan redden. Krijg je toch nog het ultieme Tourgevoel van. Een schijtrit naar Pau en een veld vol gele bloemen. Op de achtergrond zetten we dan Une belle histoire aan, maar niet van Michel Fugain. Om het nog kutter te maken gaan we natuurlijk voor de versie van Pau-l de Leeuw. De gifbeker moet leeg. In Maubourguet, waar de renners na 42 kilometer passeren, is overigens geen reet te doen. Ze hebben er wel een vervallen molen, te gek.



Buiten Maubourguet slaan de renners rechtsaf en gaat het weer wat kilometers rechtdoor over een brede en vlakke weg. Na een tijdje verlaten ze die weg voor een kort klimmetje. De Côte de Madiran. 1,2 kilometer aan 7%, waarvan akte. Na dit pukkeltje gaat het weer een aantal kilometer rechtdoor. Even later loopt het dan wel weer kort omhoog, maar dat kan me net niet genoeg interesseren om op te zoeken hoe lastig het is. Daarom ga ik maar meteen door naar de tussensprint, die na 73,5 kilometer in Aurensan komt. Zal wel. Eenmaal voorbij de tussensprint gaat het rechtdoor richting Aire-sur-l'Adour, waar het tijd is voor de ravitaillering. We passeren hier na 86 kilometer, godzijdank op minder dan 100 kilometer van het eind. Vervolgens rijden de renners tien kilometer over wat bochtigere wegen verder. Na 97 kilometer rijden ze door Eugénie-les-Bains. Bij die naam moet ik meteen aan een ietwat minder geslaagde anekdote denken. Ik had ooit een gesprek met een vrouw en dat is om te beginnen al een slecht idee. Je moet gewoon met de gordijntjes dicht voorbeschouwinkjes schrijven en je verder nooit aan dat soort praktijken wagen. Enfin, ik vroeg haar naam. Bleek Eugénie te zijn. 'Wat een kutnaam', was mijn ongefilterde reactie. Nadien hebben we nog weinig woorden gewisseld. Enfin, deze anekdote sluit qua niveau wel perfect aan bij deze rit, dacht ik zo. Ondanks het feit dat er maar 500 mensen wonen in Eugénie-les-Bains is het toch een populaire toeristische bestemming. Dit omdat de Franse sterrenkok Michel Guérard bijna het hele dorp heeft opgekocht en er succesvol een spa runt. Potsierlijke tuin erbij natuurlijk, want het kan bij zulke figuren nooit proleterig genoeg zijn.



We hebben zo ongeveer het meest noordelijke punt van de rit bereikt en gaan nu overwegend terug naar het zuiden fietsen. Op basis van de profielkaart gaat het al een aantal kilometer een beetje op en af, maar ik voel zo weinig liefde voor deze rit dat ik dat echt niet allemaal uit ga zoeken. Het is gewoon vlak, basta. Via onbeduidende dorpjes als Pécorade en Samadet rijden we door de bossen richting de hel op aarde. Buiten Samadet gaat het 14 kilometer volledig rechtdoor richting Arzacq-Arraziguet. Richting Haarzak schijnt de weg wat op te lopen, maar dat introduceert me verder vrij weinig. Na wat bochtjes in dit plaatsje gaat het gewoon weer vrolijk heel wat kilometers rechtdoor. Door een efficiënt verkaveld gebied fietsen we doodleuk richting het zuiden. Af en toe passeren de renners een dorpje en een van die dorpjes is Thèze, na 139 kilometer. Hier loopt de weg een beetje op, voor zover het wat boeit. Even buiten Thèze moet er zowaar een keer wat gestuurd worden. De renners verlaten de brede weg om op een nog bredere weg te gaan rijden. Deze weg loopt licht naar beneden en heeft zelfs nog een haarspeldbocht! Gekkenhuis, ziekenhuis, pannenkoekenhuis. Als na de korte afdaling de weg omhoog dreigt te gaan lopen slaan we snel linksaf en gaat het over een kaarsrechte weg verder richting Anos. Hier begint de Côte de Anos, een klimmetje van twee kilometer aan 4,6%. Het is allemaal wat.



Na de klim is het nog een kleine 20 kilometer fietsen tot de finish. Ik zou die laatste 20 kilometer richting het onmogelijke Pau best kunnen beschrijven, maar ik ga het niet doen. Ik ga niet vertellen dat het na een korte afdaling grotendeels vlak is, ik vertik het. Jullie krijgen ook niet van mij te horen dat er in de laatste vijf kilometer nog vier rotondes aanwezig zijn en dat de renners in de laatste kilometer nog met een rotonde en een bocht naar links te maken krijgen. Zoek het uit. Nee, letterlijk. Zoek het zelf maar uit, als je geïnteresseerd bent in Pau. Kan me niet voorstellen dat iemand daar daadwerkelijk in geïnteresseerd is. Fucking Pau. Ik word er niet goed van. Kutdorp. Opdoeken, in de zee schuiven, over de kaasschaaf halen, klein beschaafd atoombommetje, van mij mag het allemaal. Marcel Kittel won trouwens vorig jaar in Pau, om nog maar eens extra te benadrukken hoe kut Pau wel niet is. Sinds die overwinning is Kittel een geknakte braadworst. Het zou daarom voor iederen beter zijn als dat kutpau met z'n teringgeld een keer keihard failliet gaat en moeilijk hard op z'n muil valt.



Deze is voor jou, Pau:


Deze is ook voor jou, Pau:


En deze kun je in je zak steken, Pau:


Deze is dan weer voor de ASO:


Thierry Gouvenou, na twee dagen in de Pyreneeën hoef je ons helemaal niet met deze kutkloterij op te zadelen. Die voor je:


Deze jongens zijn voor iedereen die bij dit hemeltergende stukje waanzin betrokken is:


Dellie Ellie heeft trouwens ook nog een mening:


En dan hebben we Huub Stevens nog niet eens geraadpleegd:


Die Fransen deugen niet.

Deze is trouwens voor Team Sky:


Deze rit, die je het beste kunt vergelijken met een ontbindend lichaam dat al een paar maanden in een huis ligt weg te rotten, begint om 13:55. Ik hoop van ganser harte dat er dan niemand voor de tv zit. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Als je toevallig een vrije dag hebt zijn er wel betere dingen die je kunt doen. Maak de wc een keer schoon, ofzo. Sproei de tuin een beetje, je planten hebben het nodig. Misschien dat het weer eens tijd is om te strijken, kan zomaar. Eventueel kan je ook prima stofzuigen. Alhoewel het wel nog steeds heel warm is, dus je kan ook gewoon prima een boek gaan lezen en verder niks. Steek je wellicht nog wat van op, zo'n boek. Van deze rit in ieder geval niet. Wat een ramp. Ik kijk nog liever naar Toren C. Of misschien nog wel erger, ik zet nog eerder een aflevering van de Avondetappe op. Een weerbericht begin ik ook niet meer aan. Het zou twee dagen achter elkaar regenen in de Pyreneeën en we hebben amper een spatje regen gezien. Tijdens deze rit zou het droog en 32 graden worden, dus krijgen we vast te maken met een stortbui. Een hele stevige stortbui, hoop ik. Dan spoelt dat miezerige Pau misschien weg.

Een voorspelling kan je verder ook mooi in je reet steken. Ik voorspel dat dit een kutrit wordt. Waarschijnlijk mijn beste voorspelling van deze hele Tour. De ideale winnaar voor deze rit zou de gigantische klootzak Demare zijn, het liefst terwijl hij aan de auto over de finish komt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 25 juli 2018 @ 19:24:58 #2
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_180725847
Deze voorbeschouwing _O_ geen woord gelogen
pi_180725946
Zelfs voor een etappe naar Pau is dit kut.

https://touratlas.nl/plaatsen/

1990 - Dimitri Konishev
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1992 - Javier Murguialday
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1993 - Claudio Chiapucci
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1995
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1997 - Erik Zabel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'
1998 - Leon van Bon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1999 - David Etxebarria
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2002 - Patrice Halgand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2005 - Oscar Pereiro Sio
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2006 - Juan Miguel Mercado
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2010 - Pierrick Fedrigo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012 - Pierrick Fedrigo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2017 - Marcel Kittel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Aguero op 25-07-2018 19:55:59 ]
Citius, Altius, Fortius.
pi_180725991
Verdomme. Nu weet ik nog niet wie ik in CM moet opstellen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 19:33:13 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180726028
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juli 2018 19:31 schreef franklop het volgende:
Verdomme. Nu weet ik nog niet wie ik in CM moet opstellen
Niemand.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_180726074
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Niemand.
Kan nog wel een goede tactiek zijn ja.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 19:38:32 #7
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180726133
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 19:35 schreef franklop het volgende:

[..]

Kan nog wel een goede tactiek zijn ja.
Geen dank.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 25 juli 2018 @ 19:40:08 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180726161
RR Zonneveld confirmed na dit stukje proza
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180726163
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Geen dank.
Ik bedank je morgen pas.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_180726328
quote:
Richting Haarzak schijnt de weg wat op te lopen, maar dat introduceert me verder vrij weinig.
Dat is niet introdussant inderdaad.
  woensdag 25 juli 2018 @ 19:51:59 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_180726425
Pau, is dat niet waaruh Van Bon ooit...
We have always been at war with Eastasia.
pi_180726426
FDJ, Trek en UAE zullen wel gaan rijden voor een kansloze massasprint.

Hopen op een leuke kopgroep, maar de Tour leert wel dat dat naïef is.
pi_180728871
De OP komt toch wel in de buurt van een meltdown
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 25 juli 2018 @ 21:38:39 #14
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_180729087
Het jaarlijkse hoogtepunt van de tour, Pau! Aan de voet van de Pyreneeën, de lange historie, de nabijheid van Lourdes, de heroïsche etappewinnaars die deze stad heeft voortgebracht. Pau, het ultieme genot van de wielerfan. Gelukkig is deze stad weer van de partij. Zonder Pau geen Tour de France. Wie Tour de France zegt, zegt Pau, meer nog dan Alpe d'Huez, Tourmalet, Mons-en-Pevele en Champs Elysees.

:')
pi_180729366
Leon van Bon heeft ooit gewonnen in Pau w/

:@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_180729386
Rellende Rotscholier _O_ _O_
pi_180730908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:28 schreef Steven184 het volgende:
De OP komt toch wel in de buurt van een meltdown
In de buurt? Dit is een regelrechte meltdown.
pi_180731185
Schitterend dit
  woensdag 25 juli 2018 @ 22:57:06 #19
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180731252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 19:29 schreef Aguero het volgende:
Zelfs voor een etappe naar Pau is dit kut.

https://touratlas.nl/plaatsen/

1990 - Dimitri Konishev
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1992 - Javier Murguialday
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1993 - Claudio Chiapucci
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1995
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1997 - Erik Zabel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'
1998 - Leon van Bon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1999 - David Etxebarria
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2002 - Patrice Halgand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2005 - Oscar Pereiro Sio
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2006 - Juan Miguel Mercado
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2010 - Pierrick Fedrigo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012 - Pierrick Fedrigo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2017 - Marcel Kittel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit leert ons dat Pau altijd kut is. Zelfs als je er wat bergen instopt is het altijd nog minstens 40 kilometer vlak tot de finish. Waarom houdt de Tour zo van Pau?
  FOK!fotograaf woensdag 25 juli 2018 @ 22:57:26 #20
842 Zorro
Z
pi_180731264
Ik zie nu in de Avondetappe de rant van Herman over Pau.

RR = Herman van der Zandt :o
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180731342
Die gast van de OP, heeft gelijk. Goed geschreven en bedankt daarvoor
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 23:06:28 #22
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 25 juli 2018 @ 23:23:29 #23
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180731928
quote:
HermanGod
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 23:37:09 #24
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180732242
quote:
Ik zal een factuurtje sturen naar Herman.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 25 juli 2018 @ 23:53:03 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180732615
Mij bekruipt na het lezen van de op het idee dat RR zijn volgende vakantie niet richting pau gaat.
  donderdag 26 juli 2018 @ 00:37:50 #26
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180733465
Ik vind deze rit oprecht nog meevallen. Ja, hij is vlak, maar een vlakke rit heb je nu eenmaal af en toe. Ja, hij gaat naar Pau, maar je moet toch ergens finishen en het is niet alsof dit ineens wel een spannende rit wordt als ze naar een willekeurig dorp fietsen.

De rit hierna, die is pas meltdownwaardig.
pi_180735546
Kruiswijk Mollema en Geesink (Oomen)moet naar Sunweb ,knechten voor Dumoulin

[ Bericht 4% gewijzigd door PSVCL op 26-07-2018 04:26:07 ]
  donderdag 26 juli 2018 @ 07:50:50 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180736595
Lachen als we nu een epische waaierrit krijgen met een lekke band voor Tommes die in de 2e groep eindigt.

Maar 't wordt vast gewoon een spurtje.
pi_180737074
TourDeJose twitterde op donderdag 26-07-2018 om 08:41:14 Twee weken geleden vond ik een oudere man die net was gevallen op de weg bij Vlist. Ambu gebeld, vrouw op de hoogte gesteld. Kreeg vandaagbos bloemen als dank. Man geopereerd aan gebroken kaak. Ondanks dat ik altijd zal helpen, is zo’n blijk van waardering toch erg leuk. reageer retweet
TourDeJose twitterde op donderdag 26-07-2018 om 08:44:01 Vorig jaar had ik zelf zware medicijnen (tramadol) en moest ik na een half uur fietsen door duizeligheid op de grond gaan zitten. Niemand die stopte of iets vroeg. Ik vind dat dus heel erg. reageer retweet
#preevoorjozee
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:05:38 #30
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_180737222
sportzeloot twitterde op donderdag 26-07-2018 om 08:36:13 Geraint Thomas kan de eerste Tour-winnaar worden die geboren is na Andy Schleck. reageer retweet
pi_180737302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:46 schreef Masterminded het volgende:
TourDeJose twitterde op donderdag 26-07-2018 om 08:41:14 Twee weken geleden vond ik een oudere man die net was gevallen op de weg bij Vlist. Ambu gebeld, vrouw op de hoogte gesteld. Kreeg vandaagbos bloemen als dank. Man geopereerd aan gebroken kaak. Ondanks dat ik altijd zal helpen, is zo’n blijk van waardering toch erg leuk. reageer retweet
TourDeJose twitterde op donderdag 26-07-2018 om 08:44:01 Vorig jaar had ik zelf zware medicijnen (tramadol) en moest ik na een half uur fietsen door duizeligheid op de grond gaan zitten. Niemand die stopte of iets vroeg. Ik vind dat dus heel erg. reageer retweet
#preevoorjozee
Man man man :')
pi_180737338
Haha, tramadol, Djozee probeert een echte prof te worden. _O-
Jack does it in real time...
pi_180737429
Jose laat geen kans onbenut om haar goede daden op twitter te slingeren.
pi_180738144
Zeer goede OP. Het huishouden heb ik goed op orde, dus ik ga maar een boek lezen. Of die tyfusfruitvliegjes bestrijden.
Demain, on roule
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:14:36 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180738248
Geen schande dat ik vandaag niet kan kijken
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_180738341
Ik ben nog wel aan het nagenieten dat Froome gister kraakte. Een mooi drama.
pi_180738369
Zou Sagan nog mee sprinten gezien de smak van gisteren?

En jammer dat die agent gisteren niet Thomas van zijn fiets trok, gaf misschien meer mogelijkheden voor de klassementsmannen vrijdag..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180738439
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben nog wel aan het nagenieten dat Froome gister kraakte. Een mooi drama.
En een zware slag voor de motortjes theorie aanhangers. Of we zitten echt naar WWE te kijken, dat dit het script van Team Sky was. Of de batterij was iets eerder leeg dan bij Tom en G, letterlijk en figuurlijk...

Vandaag lekker alles missen, uitstekende timing om een middagje niet te kunnen kijken. *O*
Jack does it in real time...
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:27:04 #39
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180738440
Ik kan nog steeds niet geloven dat Thomas als beste klimmen kan blijven volhouden. Aan de andere kant heeft hij nog maar één dag om te kraken.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:31:09 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180738503
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:23 schreef Godshand het volgende:
Zou Sagan nog mee sprinten gezien de smak van gisteren?

En jammer dat die agent gisteren niet Thomas van zijn fiets trok, gaf misschien meer mogelijkheden voor de klassementsmannen vrijdag..
Man man man.
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:38:12 #41
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180738644
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:27 schreef Fretwork het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Thomas als beste klimmen kan blijven volhouden. Aan de andere kant heeft hij nog maar één dag om te kraken.
Vreemd inderdaad. Ik verwacht nog wel een laatste aanval van Tom en/of Roglic op de Aubisque, misschien kunnen ze hem in de afdaling onder druk zetten en een fout forceren of een minuut pakken.
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:40:28 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180738686
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:06 schreef Mykonos het volgende:
Zeer goede OP. Het huishouden heb ik goed op orde, dus ik ga maar een boek lezen. Of die tyfusfruitvliegjes bestrijden.
Ga maar eens goed schoonmaken en breng het vuilnis weg. Viezerd.
pi_180738759
Thomas gaat zo de tour winnen door de halve minuut tijdverlies van Tom én zijn boni's op de finishes.

Wat zou trouwens de achterstand van Tom zijn geweest zonder die val en de boni's?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 10:47:51 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180738818
Sagan start gewoon
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:50:58 #45
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180738880
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:44 schreef Montagui het volgende:
Thomas gaat zo de tour winnen door de halve minuut tijdverlies van Tom én zijn boni's op de finishes.

Wat zou trouwens de achterstand van Tom zijn geweest zonder die val en de boni's?
Letour.fr laat dat zien
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:52:09 #46
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180738901
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad. Ik verwacht nog wel een laatste aanval van Tom en/of Roglic op de Aubisque, misschien kunnen ze hem in de afdaling onder druk zetten en een fout forceren of een minuut pakken.
Ik denk inderdaad dat beiden gaan knallen, misschien spreken ze dat ook van te voren af.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 11:00:04 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180739045
Gelachen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 11:01:47 #48
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180739076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:46 schreef Masterminded het volgende:

TourDeJose twitterde op donderdag 26-07-2018 om 08:44:01 Vorig jaar had ik zelf zware medicijnen (tramadol) en moest ik na een half uur fietsen door duizeligheid op de grond gaan zitten. Niemand die stopte of iets vroeg. Ik vind dat dus heel erg. reageer retweet
#preevoorjozee
Dat laatste is wel vrij matig eigenlijk, wat je ook van Jozee vindt. Hier gisteren een oud vrouwtje in de berm naast haar fiets, die had zoveel kramp dat ze echt niet meer verder kon. Toen m'n zus haar spotte en de auto haalde om de vrouw naar huis te brengen zat die dame er schijnbaar al 20 minuten terwijl alles en iedereen gewoon voorbij reed zonder een woord.

Avonturen in Nunspeet, jawel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:07:14 #49
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180739178
Zijn er in de tijdrit eigenlijk ook bonificatieseconden?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 11:07:46 #50
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180739189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:07 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er in de tijdrit eigenlijk ook bonificatieseconden?
Nee
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:11:01 #51
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180739255
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee
Schande
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_180739600
quote:
11s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat laatste is wel vrij matig eigenlijk, wat je ook van Jozee vindt. Hier gisteren een oud vrouwtje in de berm naast haar fiets, die had zoveel kramp dat ze echt niet meer verder kon. Toen m'n zus haar spotte en de auto haalde om de vrouw naar huis te brengen zat die dame er schijnbaar al 20 minuten terwijl alles en iedereen gewoon voorbij reed zonder een woord.

Avonturen in Nunspeet, jawel.
Nouja, als er iemand op de grond zit ga ik er niet meteen vanuit dat die hulpbehoevend is (afhankelijk van hoe het er precies uitziet natuurlijk).
pi_180739645
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:44 schreef Montagui het volgende:
Thomas gaat zo de tour winnen door de halve minuut tijdverlies van Tom én zijn boni's op de finishes.

Wat zou trouwens de achterstand van Tom zijn geweest zonder die val en de boni's?
- 50 seconden op de Mur van Bretagne
- 20 seconden straftijd
- 15 seconden verschil in boni's

Dat maakt 1.59 - 1.25 = 34 seconden verschil.

Ook nog 7 seconden in in de ploegentijdrit overigens.
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:34:31 #54
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180739684
Thomas is ook gewoon de enige klassementsrenner die deze Tour nergens tegenslag heeft gekend. Alle anderen zijn wel ergens iets tegengekomen, een val of materiaalpech of wat dan ook. Degene met het meeste geluk heeft gewonnen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 11:34:33 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180739685
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nouja, als er iemand op de grond zit ga ik er niet meteen vanuit dat die hulpbehoevend is (afhankelijk van hoe het er precies uitziet natuurlijk).
Bij een bejaarde die met dit weer in de berm op de grond zit zou ik toch wel op z'n minst even vragen of alles in orde is, eigenlijk :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 11:36:41 #56
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180739718
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Thomas is ook gewoon de enige klassementsrenner die deze Tour nergens tegenslag heeft gekend. Alle anderen zijn wel ergens iets tegengekomen, een val of materiaalpech of wat dan ook. Degene met het meeste geluk heeft gewonnen.
Dat is te simpel. Zonder pech voor Tom stond Thomas nu ook op 1.
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:38:48 #57
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180739756
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is te simpel. Zonder pech voor Tom stond Thomas nu ook op 1.
Nu wel, maar aan het eind van de Tour wellicht niet.
pi_180739788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Thomas is ook gewoon de enige klassementsrenner die deze Tour nergens tegenslag heeft gekend. Alle anderen zijn wel ergens iets tegengekomen, een val of materiaalpech of wat dan ook. Degene met het meeste geluk heeft gewonnen.
Hij was ook de beste tot nu toe.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_180739809
Ook wel benieuwd wat er gebeurd zou zijn zonder dat tijdsverlies van Froome in de eerste week. Nu had Thomas vanwege zijn leidende positie wel een wat vrijere rol dan normaal.
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:42:53 #60
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180739835
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is te simpel. Zonder pech voor Tom stond Thomas nu ook op 1.
Zo werkt het ook gewoon niet. Als de achterstand kleiner was geweest, was de kans best groot dat Thomas eerder aangevallen zou hebben en zo kun je bezig blijven. Uiteindelijk is Dumoulin zelf verantwoordelijk geweest voor zijn achterstand door eerst tegen een wiel van Bardet aan te rijden en door vervolgens zo slim te zijn om met een camera op zijn toeter achter een auto te gaan stayeren. De beste gaat winnen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_180739871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bij een bejaarde die met dit weer in de berm op de grond zit zou ik toch wel op z'n minst even vragen of alles in orde is, eigenlijk :@
Lullig dat je José een bejaarde noemt. Hopelijk leest ze niet mee want dat wordt weer een breakdown.
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:44:58 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_180739877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:06 schreef Mykonos het volgende:
Zeer goede OP. Het huishouden heb ik goed op orde, dus ik ga maar een boek lezen. Of die tyfusfruitvliegjes bestrijden.
met een vlammenwerper.
In Pau.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_180740002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:32 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

- 50 seconden op de Mur van Bretagne
- 20 seconden straftijd
- 15 seconden verschil in boni's

Dat maakt 1.59 - 1.25 = 34 seconden verschil.

Ook nog 7 seconden in in de ploegentijdrit overigens.
34 seconden zou niet onoverbrugbaar zijn geweest, 1.59 is dat m.i. wel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 11:53:05 #64
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180740052
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:32 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

- 50 seconden op de Mur van Bretagne
- 20 seconden straftijd
- 15 seconden verschil in boni's

Dat maakt 1.59 - 1.25 = 34 seconden verschil.

Ook nog 7 seconden in in de ploegentijdrit overigens.
Maar waarom zou je boni’s er af trekken?

Edit: Oh dat was de vraag.
pi_180740207
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Zo werkt het ook gewoon niet. Als de achterstand kleiner was geweest, was de kans best groot dat Thomas eerder aangevallen zou hebben en zo kun je bezig blijven. Uiteindelijk is Dumoulin zelf verantwoordelijk geweest voor zijn achterstand door eerst tegen een wiel van Bardet aan te rijden en door vervolgens zo slim te zijn om met een camera op zijn toeter achter een auto te gaan stayeren. De beste gaat winnen.
Zo werkt wielrennen altijd. Als Kelderman in de door Tom gewonnen Giro niet voor het wiel van Thomas was gaan liggen had Thomas wellicht gewonnen. Evenals dat als Froome niet zijn pols brak in de Tour van 2014 hij die Tour had gewonnen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180740250
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Thomas is ook gewoon de enige klassementsrenner die deze Tour nergens tegenslag heeft gekend. Alle anderen zijn wel ergens iets tegengekomen, een val of materiaalpech of wat dan ook. Degene met het meeste geluk heeft gewonnen.
Roglic en Kruijswijk?
pi_180740300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

Roglic en Kruijswijk?
Dat begon al voor de start omdat ze bij TLJ rijden. Die minuut uit de ploegentijdrit gaat Roglic mogelijk het podium kosten.

Ook al valt er weinig over te zeggen als je afgaat op de huidige onderlinge verschillen. Er wordt ook anders gekoerst als de verschillen kleiner zijn. Misschien dat 1 van de favorieten dan al eerder gekraakt was en had je nu een heel andere top 5.
pi_180740422
LottoNL’s hebben ook nergens pech gehad inderdaad, behalve dan de hele beroerde start in de ploegentijdrit..

Ze hadden Roglic wel meerdere keren op achterstand kunnen rijden trouwens, die zat bij zowat alle waaierpogingen in de 3de groep zo ongeveer, maar doorrijden deden ze nooit.
pi_180740464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook wel benieuwd wat er gebeurd zou zijn zonder dat tijdsverlies van Froome in de eerste week. Nu had Thomas vanwege zijn leidende positie wel een wat vrijere rol dan normaal.
Froome verloor buiten die val op dag 1 ook nog tijd op de Mur de Bretagne, dus Thomas had er sowieso voor gestaan toen de bergen begonnen, maar dan was het verschil een stuk kleiner inderdaad.
pi_180740535
Moet Sinkeldam weer werken voor Demare ? :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:18:39 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180740616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:13 schreef TLC het volgende:
Moet Sinkeldam weer werken voor Demare ? :')
Dat is zijn rol in de ploeg toch :?
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:19:20 #72
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180740623
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:27 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En een zware slag voor de motortjes theorie aanhangers. Of we zitten echt naar WWE te kijken, dat dit het script van Team Sky was. Of de batterij was iets eerder leeg dan bij Tom en G, letterlijk en figuurlijk...

Vandaag lekker alles missen, uitstekende timing om een middagje niet te kunnen kijken. *O*
Elke dag in de werkelijkheid is een zware dag voor motortjes theorie aanhangers.
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:20:03 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180740636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:13 schreef TLC het volgende:
Moet Sinkeldam weer werken voor Demare ? :')
Wat moet ie anders doen :?
pi_180740700
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat moet ie anders doen :?
Je gaat in op TLC.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:24:35 #75
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180740715
Voor wie niets te doen heeft en toch met de Tour en Pau bezig wil zijn:

Regels opzoeken van het spel Jeu de Paume, en de bijbehorende wikipedia-pagina updaten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jeu_de_paume_(balsport)

Mijn dank is groot.
pi_180740746
OP is een act.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:35:28 #77
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180740902
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:23 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Je gaat in op TLC.
Ik ken hem niet maar bedankt voor het waarschuwen
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 12:38:54 #78
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180740971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik ken hem niet maar bedankt voor het waarschuwen
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_180740975
Waar kijken jullie de tour? NOS of Eurosport of een andere? Ben nog een amateur kijker
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_180740991
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat moet ie anders doen :?
eens mee in n ontsnapping, in deze vorm gaat Demare nooit n sprint winnen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 juli 2018 @ 12:40:44 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180741005
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:39 schreef DieselTank het volgende:
Waar kijken jullie de tour? NOS of Eurosport of een andere? Ben nog een amateur kijker
Tot de NOS live is bij ES. Dan bij de NOS.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 12:42:14 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180741035
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:39 schreef DieselTank het volgende:
Waar kijken jullie de tour? NOS of Eurosport of een andere? Ben nog een amateur kijker
Eurosport in het begin want die zijn vaak als enigen live, verder ongeveer 50/50 tussen Sporza en de NOS.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:45:01 #83
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180741075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

Roglic en Kruijswijk?
Kruijswijk is wel 2x gevallen, alleen geen tijdverlies opgelopen erdoor, maar prettig is het nooit.
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:46:00 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180741091
We hebben een vierde week nodig voor Steven
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:46:18 #85
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180741099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eurosport in het begin want die zijn vaak als enigen live, verder ongeveer 50/50 tussen Sporza en de NOS.
Niet luisteren naar deze dwaas. De NOS is onacceptabel.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 12:48:14 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180741151
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:46 schreef Szura het volgende:

[..]

Niet luisteren naar deze dwaas. De NOS is onacceptabel.
Wat, niet luisteren? Het is gewoon een feit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180741212
Ach we moeten blij wezen dat we meerdere keuzes hebben ^O^
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_180741280
Ik heb vorige week nog een paar dagen op een Duits signaal van Eurosport moeten kijken, maar dat was echt voor de doelgroep niet-wielrenners.
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:02:27 #89
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180741410
Ik heb de Roubaix-etappe op de ARD gezien, omdat ik 70 euro per maand aan Ziggo betaal voor matig, blokkerig beeld op de helft van de zenders, waaronder Eurosport en NPO 1.
Rustig commentaar, goed als achtergrondgeluid, en geen overdaad aan Tom Boonen-referenties en anderszins gekweil van Wuyts over Belgen die op kasseien rijden en ook geen gewauwel over koffie drinken, om moeders smeken en dergelijke flauwekul van Ducrot. Ook niet het hysterische van Engelse commentatoren die bij elke tempoversnelling denken het wonder van de eeuw te aanschouwen.
Eigenlijk heel prima, dat Duitse commentaar, zeker omdat mijn Duits niet goed genoeg is om echt alles mee te krijgen en je dus ook alle fouten en clichés niet meekrijgt, maar aan het einde van de dag wel doorhebt dat Degenkolb gewonnen heeft.
pi_180741642
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:02 schreef VoMy het volgende:
Ik heb de Roubaix-etappe op de ARD gezien, omdat ik 70 euro per maand aan Ziggo betaal voor matig, blokkerig beeld op de helft van de zenders, waaronder Eurosport en NPO 1.
Dat moet dan niet alleen aan Ziggo liggen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:29:37 #91
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_180741929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:13 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat moet dan niet alleen aan Ziggo liggen.
De Ziggo-app werkt voor mij prima als ik op een plek met goede wifi of 4g ben. Maar bij mindere verbindingen hapert het als een dolle. Wat dat betreft kunnen ze nog veel leren van Netflix dat zelfs bij 0,83 mbps op een vage Franse wifi nog prima streams aflevert.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_180741938
365e etappe voor Chavanel vandaag. Een jaar aan Touretappes.
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:36:05 #93
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_180742038
Tour de France gisteren bij de NOS beter bekeken dan het Journaal om acht uur. 1,476 miljoen kijkers. Uit onderzoek weten we dat zo'n 20 procent van de Nederlanders naar de Belgische televisie kijkt, dus dat zou in totaaal 1,77 miljoen kijkers zijn voor de etappe. Eurosport had er op het hoogtepunt 44.000 gisteren.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:48:04 #94
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180742285
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:30 schreef showtimer het volgende:
365e etappe voor Chavanel vandaag. Een jaar aan Touretappes.
Hij gaat vast zo demarreren. La Machine.
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:58:33 #95
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180742506
Jan Anton Pijlgenot.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 14:00:00 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180742527
Sagan kan niet sprinten?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:00:41 #97
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_180742542
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Sagan kan niet sprinten?
Op t moment niet zo lijkt me :P
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:01:08 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180742549
Pasqualon een van de favorieten vandaag lol
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 14:01:18 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180742552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:00 schreef noodgang het volgende:

[..]

Op t moment niet zo lijkt me :P
Die gaat gewoon meedoen tegen deze gehandicapte opstelling wat sprinters betreft, val of geen val.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:02:23 #100
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180742566
Efdiezjie gaat zo gewoon weer controleren hoor.
pi_180742614
Hopelijk minimaal 8 aanvallers
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:08:12 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180742650
Hopelijk werkt FDJ weer de hele dag voor een derde plek van Dumaaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180742662
Ik denk dat Terpstra wel gaat aanvallen
pi_180742666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:08 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Terpstra wel gaat aanvallen
hij is al vertrokken
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:09:30 #105
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180742671
Wel een paar erkende hardrijders in de kop. Poh!
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:11:04 #106
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180742702
Lekker met Boudat naar de streep rijden.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:11:46 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180742717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die gaat gewoon meedoen tegen deze gehandicapte opstelling wat sprinters betreft, val of geen val.
Meedoen akkoord. Winnen nee
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 14:12:10 #108
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180742727
Boudat in de kopgroep

Lol
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:12:28 #109
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180742730
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Meedoen akkoord. Winnen nee
Kristoff wint vandaag.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:14:13 #110
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180742770
Stuyven en Gaudin willen toch mee.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:15:47 #111
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180742828
GVKgod. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_180742894
krijg je morgen weer Ramona Terpstra te horen...
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 14:21:12 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180742910
Paar teams zijn niet blij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180743122
Ja leuk, straks halen ze deze groep bij en dan rijden er volgens 2 kneuzen Fransen van Fortuneo en Direct Energie weg.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:31:09 #116
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180743185
Het is klaar.
pi_180743255
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
Het is klaar.
Mooi. Benieuwd hoe ver deze groep komt. Paar aardige hardrijders, maar zal evengoed nog een hele klus worden om de sprintersploegen af te troeven.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2018 @ 14:34:09 #118
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180743275
"Einde van het tijdperk Froome?" _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180743287
Hup Boudat.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:35:13 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180743295
Die Froeme kan der niks van gewoon.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:35:51 #121
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180743314
Wat zit Kristoff al ver voorin.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:40:07 #122
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180743449
5 is te weinig helaas
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:42:01 #124
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180743458
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:34 schreef Masterminded het volgende:
Hup Boudat.
Niet leuk dat hij meezit.
pi_180743485
FDJ en UAE zijn wel gesloopt op de klimmetjes straks, dan moeten andere ploegen het wel overnemen om het tot een sprint te laten komen..
pi_180743501
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 is te weinig helaas
Mwah, zijn wel 5 echte klasbakken
pi_180743571
Pasqualon de sprinter bij Wanty dus
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 14:48:25 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180743576
Verdomme, ze spelen de kaart pasqualon bij WGG
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:55:06 #129
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180743743
Mooie kerk.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:56:20 #130
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180743763
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:40 schreef Slobeend het volgende:
Maalouf _O_
Ibrahim?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_180743775
Zou de superstrijdlust wat uitmaken?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Forum Admin / PR donderdag 26 juli 2018 @ 14:58:33 #132
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180743813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef Masterminded het volgende:
Zou de superstrijdlust wat uitmaken?
Vraag het De Gendt.
pi_180743815
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef Masterminded het volgende:
Zou de superstrijdlust wat uitmaken?
Thomas de Gendt vindt van wel
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 14:58:46 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180743820
Jeetje, Rogla was schansspringer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180743829
Ducrot vertelt zojuist dat Roglic ooit schansspringer was :o
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:59:25 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180743837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef Masterminded het volgende:
Zou de superstrijdlust wat uitmaken?
Alaflip wint toch
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 14:59:46 #137
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180743843
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ibrahim?
Ja. Wuyts had het over een jazzfestival in één of ander dorpje waar ze langskwamen, met o.a. Maalouf op de line-up kennelijk.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:00:06 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180743849
Vertel me alsjeblieft meer over het Jip & Janneke niveau bij de NOS sport.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 15:00:53 #139
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180743868
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja. Wuyts had het over een jazzfestival in één of ander dorpje waar ze langskwamen, met o.a. Maalouf op de line-up kennelijk.
Ze zijn in Frankrijk wel fan van jazz, zo'n beetje het enige pluspunt van dat land.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:02:55 #140
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180743918
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ze zijn in Frankrijk wel fan van jazz, zo'n beetje het enige pluspunt van dat land.
:')
  Forum Admin / PR donderdag 26 juli 2018 @ 15:05:31 #141
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180743985
Ze zijn zeker niet voor vijf uur binnen? :{
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:10:28 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180744059
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:05 schreef Sked het volgende:
Ze zijn zeker niet voor vijf uur binnen? :{
Dat lijkt mij niet nee.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 15:11:52 #143
362868 crew  Slobeend
of all places
  Forum Admin / PR donderdag 26 juli 2018 @ 15:13:05 #144
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180744117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet nee.
Matig.
pi_180744150
G G G
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:15:15 #146
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180744187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:13 schreef Sked het volgende:

[..]

Matig.
Slecht.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:15:41 #147
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180744198
Die kopgroep heeft niet veel voorsprong.
pi_180744202
Ten Dam is echt helemaal klaar met Han Kock :D
pi_180744213
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:15 schreef Marcoss het volgende:
Ten Dam is echt helemaal klaar met Han Kock :D
Nu pas?
pi_180744214
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef Masterminded het volgende:
Zou de superstrijdlust wat uitmaken?
¤20.000, ik noem het niet helemaal niks.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:16:58 #151
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180744239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

¤20.000, ik noem het niet helemaal niks.
In wielerpremieland is dat een fortuin.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:17:36 #152
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180744251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

¤20.000, ik noem het niet helemaal niks.
Ik zie hem naar niemand anders gaan dan Alaphilippe.
pi_180744281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nu pas?
Je merkte wel eerder dat hij de vragen niet veel vond, maar bij dit interview reageerde hij echt bij elke vraag op een manier van “wat is dit voor een vraag?”
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:20:06 #154
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180744298
Verschil wordt wel heel klein gehouden...
Is toch heerlijk om te lezen op letour.fr, hoe Prudhomme in elke biljartlakenetappe kansen voor de aanvallers ziet en in elke etappe met dalfinish aanvallen van de matadoren verwacht.

Nu ja, in de laatste 20km kan er misschien nog wat kapotgereden worden op dat colletje vandaag.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:22:08 #155
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180744334
Demare gaat winnen en doet vingertje voor de mondgebaar.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 15:23:25 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:23:58 #157
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180744374
Jongens ik zit op het puntje van mijn stoel.
pi_180744388
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:17 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Ik zie hem naar niemand anders gaan dan Alaphilippe.
Uiteindelijk is Alaphilippe ook gewoon vaak meegeschoven in monsterkopgroepen, waar bijna iedereen in zat die er ook in wou zitten. Maar een andere kandidaat is er ook niet echt.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:26:57 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180744427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Uiteindelijk is Alaphilippe ook gewoon vaak meegeschoven in monsterkopgroepen, waar bijna iedereen in zat die er ook in wou zitten. Maar een andere kandidaat is er ook niet echt.
Greg zou misschien nog kunnen? Of Dumoulin, die heeft ook anderhalve aanval uitgevoerd. Daniel Martin eventueel. Misschien dat morgen nog veel los barst, maar uiteindelijk wint Alaphilippe dit gewoon.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:30:53 #160
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180744502
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Uiteindelijk is Alaphilippe ook gewoon vaak meegeschoven in monsterkopgroepen, waar bijna iedereen in zat die er ook in wou zitten. Maar een andere kandidaat is er ook niet echt.
Ik zat te denken aan Chavanel misschien nog. Die viel elke etappe wel een keer aan. Maar het hangt natuurlijk af van je definitie van 'combatif'.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:31:44 #161
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180744518
Lol, lekker gewerkt FDJ. :')
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:32:10 #162
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180744525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:30 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan Chavanel misschien nog. Die viel elke etappe wel een keer aan. Maar het hangt natuurlijk af van je definitie van 'combatif'.
Kan best zijn dat ze hem aan Chavanel geven als een soort van oeuvreprijs.

Of wat dacht je van Craddock, zo hard vallen in de eerste rit en toch finishen.
pi_180744526
Stop hiermee, 'Jappe'.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:33:01 #164
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180744535
Er gebeurt iets!
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 15:33:10 #165
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_180744541
Nairo
pi_180744542
PANIEK
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:33:18 #167
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180744545
De Quint weer pech?? Wat een material hebben die _O-
pi_180744549
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
De Quint weer pech?? Wat een material hebben die _O-
hard gevallen
pi_180744551
Nairotje toch. :'(
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:33:28 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180744552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Kan best zijn dat ze hem aan Chavanel geven als een soort van oeuvreprijs.

Of wat dacht je van Craddock, zo hard vallen in de eerste rit en toch finishen.
Hij heeft ook externe motivatie

https://www.gofundme.com/lc039s-fight-for-paris

Niet dat ie het zelf krijgt overigens, erg veel respect hiervoor
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 15:33:31 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180744555
it giet oan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:33:31 #172
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180744556
Chute
pi_180744574
Gaan ONZE jongens nu op kop beuken?
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:34:58 #174
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180744605
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij heeft ook externe motivatie

https://www.gofundme.com/lc039s-fight-for-paris

Niet dat ie het zelf krijgt overigens, erg veel respect hiervoor
Goede kerel met een mooie actie. Als je je eigen ellende kunt inzetten voor anderen is het gewoon mooi als je dat echt doet.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:35:07 #175
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180744612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

hard gevallen
Huh echt? Dat heb ik dan gemist :')
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:35:09 #176
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180744613
Nairo ;(
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 15:35:14 #177
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180744615
Dom om de kopgroep zo dicht te laten.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 15:35:42 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180744636
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Dom om de kopgroep zo dicht te laten.
was iets té dicht ja :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 15:35:58 #179
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:36:36 #180
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180744665
3 km naar Portet vanaf hier.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:37:12 #181
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180744682
Stuyven is te goed voor de rest.
pi_180744849
die arm van quintana ziet er niet best uit
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:44:07 #183
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180744866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
die arm van quintana ziet er niet best uit
Moah een beetje bloed en 't ziet er al snel niet best uit.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:45:13 #184
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180744894
Benieuwd of ze nog een tijdstraf krijgen.
pi_180744987
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Dom om de kopgroep zo dicht te laten.
Anders zien ze die 5 niet meer terug :D
pi_180745049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd of ze nog een tijdstraf krijgen.
Dit was net even wat minder lang en minder over het randje dan Dumoulin, maar Nederland is alweer in de twitterpen gekropen.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 15:51:06 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180745071
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:48 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Anders zien ze die 5 niet meer terug :D
Net was het tegen de minuut he.
pi_180745098
Het is echt smerig warm
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:52:35 #189
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180745119
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit was net even wat minder lang en minder over het randje dan Dumoulin, maar Nederland is alweer in de twitterpen gekropen.
Dit, volledig terecht dat Tom die straf kreeg. Vindt ie volgens mij zelf ook
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:55:14 #190
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180745198
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit was net even wat minder lang en minder over het randje dan Dumoulin, maar Nederland is alweer in de twitterpen gekropen.
Maar dit mag ook niet toch? Die straf van Tom was sowieso terecht ja.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:55:49 #191
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180745214
Pff wat maakt het uit effe achter die auto.
  Forum Admin / PR donderdag 26 juli 2018 @ 15:56:16 #192
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180745227
RIP Kopgroep
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 15:58:11 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180745274
zuur voor hayman, gaat ie ns in de aanval
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180745288
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar dit mag ook niet toch? Die straf van Tom was sowieso terecht ja.
Het wordt gedoogd, zo lang je het niet overdrijft.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:00:36 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:01:18 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180745371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het wordt gedoogd, zo lang je het niet overdrijft.
Lijkt mij wel wat willekeur in de hand te werken, maar soit. Vind het in dit soort gevallen wel terecht hoor, daar niet van.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:01:38 #197
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180745380
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:00 schreef Slobeend het volgende:
Boonen!
Is boewene bij sporza?
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:02:47 #198
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180745413
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Lijkt mij wel wat willekeur in de hand te werken, maar soit. Vind het in dit soort gevallen wel terecht hoor, daar niet van.
Als je nou net keihard op je muil bent gegaan zijn ze ook iets milder in de strafmaat.
  Forum Admin / PR donderdag 26 juli 2018 @ 16:04:05 #199
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180745446
In 1984.

Tom Boonen.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:04:07 #200
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180745453
1984
- Tom Boonen
pi_180745454
Groot licht
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:10:16 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180745609
Wat is de zin van het leven?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:11:38 #204
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180745645
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de zin van het leven?
Dat weet ik niet, maar ik heb sterk het vermoeden dat Pau er iets mee te maken heeft.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:12:16 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180745659
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:11 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar ik heb sterk het vermoeden dat Pau er iets mee te maken heeft.
Pau zien en dan kun je sterven.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:15:00 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180745715
De meisjes van een paar huizen verder draaien al de hele middag Blof. Dit is niet leuk.
pi_180745732
Cofidis komt meewerken.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:16:17 #208
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180745742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
De meisjes van een paar huizen verder draaien al de hele middag Blof. Dit is niet leuk.
Begin je al onbewust zin in mosselfeesten te krijgen?
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:16:30 #209
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180745747
Is het al leuk?
  Forum Admin / PR donderdag 26 juli 2018 @ 16:16:44 #210
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180745757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:16 schreef VoMy het volgende:
Is het al leuk?
Ja, ik geniet.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:16:59 #211
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180745763
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:16 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Begin je al onbewust zin in mosselfeesten te krijgen?
Steeds minder.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:18:04 #212
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180745788
Cofidis gaat meehelpen voor Aymeric.
pi_180745878
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Cofidis gaat meehelpen voor Aymeric.
Een ereplaats.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180745887
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:16 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Begin je al onbewust zin in mosselfeesten te krijgen?
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:21:26 #215
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_180745895
De dag van Laporte
leuk
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:22:25 #216
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180745931
DE ZOUTE ZEE SLAAKT EEN DIEPE ZILTE ZUCHT
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:22:42 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180745935
wie kijkt er?
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:24:37 #218
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180745980
BOVEN HET VLAKKE LAND TRILT, STIL DE WARME LUCHT

HEY
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:24:43 #219
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180745982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:22 schreef Mani89 het volgende:
DE ZOUTE ZEE SLAAKT EEN DIEPE ZILTE ZUCHT
Leef je nog?
pi_180745985
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:22 schreef THEFXR het volgende:
wie kijkt er?
Al een beetje in de mood voor vanavond?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:26:00 #221
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180746012
Nu zitten we hier in het oude strandhuis.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:26:54 #222
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746032
Ik kan Aan De Kust trouwens meespelen op gitaar, leuk he?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:26:59 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746035
kijken wij vanavond naar AZ of Vitesse?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180746043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken wij vanavond naar AZ of Vitesse?
Maar ze beginnen al om 17:00.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:27:18 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746044
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:24 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Leef je nog?
Ik heb mezelf geëvacueerd uit mijn zolderkamer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:27:26 #226
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan Aan De Kust trouwens meespelen op gitaar, leuk he?
Heb je ook lang haar?
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:27:45 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746058
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:27 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar ze beginnen al om 17:00.
zo vroeg al?

waarom? :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:27:52 #228
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180746060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:27 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik heb mezelf geëvacueerd uit mijn zolderkamer.
Heb je nog lang uitgehouden daar.
  Forum Admin / PR donderdag 26 juli 2018 @ 16:28:14 #229
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180746072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

zo vroeg al?

waarom? :')
Je kan je beter afvragen waarom de ASO er geen rekening mee houdt dat Vitesse speelt.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:28:37 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180746083
Even loeren naar AZ straks ja. Ben benieuwd hoor. Hebben gewoon weer een prima elftal staan.
pi_180746086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

zo vroeg al?

waarom? :')
AZ speelt in Kazachstan. Wat denk je?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:28:57 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746091
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Heb je ook lang haar?
Nee ga weg man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:29:14 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:28 schreef Masterminded het volgende:

[..]

AZ speelt in Kazachstan. Wat denk je?
Vroeg me het ook vooral af bij de club zonder uitsupporters
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:29:39 #234
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746106
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:28 schreef Sked het volgende:

[..]

Je kan je beter afvragen waarom de ASO er geen rekening mee houdt dat Vitesse speelt.
Vitesse boeit echt niemand.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:29:58 #235
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746114
quote:
11s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:27 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Heb je nog lang uitgehouden daar.
Toen ik duizelig aan het worden was en hartkloppingen kreeg ben ik toch maar een verdieping lager gegaan lol. (lol)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:30:03 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180746120
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
pi_180746129
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
is nie veel
pi_180746134
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
Maijer aids
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:30:43 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180746141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
Lekker relevant hier
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:30:46 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180746143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vroeg me het ook vooral af bij de club zonder uitsupporters
Je hebt geluk dat yats geen wielrennen kijkt
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:30:50 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746146
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
die aanval :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180746147
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vroeg me het ook vooral af bij de club zonder uitsupporters
Zal wel redenen hebben.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:30:57 #243
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180746150
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
Fredje Friday, hahahahahaha.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:03 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180746157
er zijn mensen, die fappen op deze rit.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:03 #245
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746159
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Toen ik duizelig aan het worden was en hartkloppingen kreeg ben ik toch maar een verdieping lager gegaan lol. (lol)
Stel je niet zo aan man, ik heb de hele dag mijn jas aangehouden.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:06 #246
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180746160
Fredje Friday _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:15 #247
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
De meisjes van een paar huizen verder draaien al de hele middag Blof. Dit is niet leuk.
Dat klinkt als Mexicanobakker. Weet je zeker dat het meisjes zijn?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:29 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180746170
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
Die Boadu is toch een spits?
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:29 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180746171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef THEFXR het volgende:
er zijn mensen, die fappen op deze rit.
[ afbeelding ]
Vanwege de twee grote bulten?
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:35 #250
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180746177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

die aanval :')
Friday schijnt het goed te doen tot nu toe in de voorbereiding. Volgende week hebben ze anders wel Johnson binnen
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:31:47 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746185
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je hebt geluk dat yats geen wielrennen kijkt
heerlijk dat die jongen altijd ontzettend mad wordt van de waarheid

alsof ie zo president kan worden in Amerika
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180746186
MarcelGOD op RTL 7.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_180746190
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Fredje Friday, hahahahahaha.
En dan willen ze nog Bjorn Johnsen hebben als extra spits.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:32:10 #254
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180746193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef Momo... het volgende:

[..]

Vanwege de twee grote bulten?
_O-
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:32:12 #255
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746195
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat klinkt als Mexicanobakker. Weet je zeker dat het meisjes zijn?
Wel meisjes stemmen, ze wonen hier net en ik ken ze nog niet.
pi_180746202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:27 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar ze beginnen al om 17:00.
Voorbeschouwen met Marcel Maijer (lol)
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:32:22 #257
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180746206
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Friday schijnt het goed te doen tot nu toe in de voorbereiding. Volgende week hebben ze anders wel Johnson binnen
Die kan er ook niks van.

Gelukkig zijn we nu wel verlost van die enorme druiloor van een Hout Hegworst.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:32:44 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180746215
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die kan er ook niks van.

Gelukkig zijn we nu wel verlost van die enorme druiloor van een Hout Hegworst.
Lekker 20 miljoen gevangen. Huibertsgod
pi_180746216
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Voorbeschouwen met Marcel Maijer (lol)
Wat kunt u mij zeggen over dood?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:32:45 #260
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180746217
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Hatzidiakos, Ouwejan; Midtsjö, Til, Seuntjens; Idrissi, Friday, Boadu.
Arsjavin bij Almaty (lol).
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:33:02 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746225
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

heerlijk dat die jongen altijd ontzettend mad wordt van de waarheid

alsof ie zo president kan worden in Amerika
Hij werd boos omdat iemand Vitesse op 8 ofzo zette in de voorspellingen. (lol)
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:33:07 #262
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180746229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

En dan willen ze nog Bjorn Johnsen hebben als extra spits.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn, jij bent het toch wel met mijn eens dat Guus Til er helemaal niets van kan?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:33:18 #263
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180746236
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wel meisjes stemmen, ze wonen hier net en ik ken ze nog niet.
als je kennis gaat maken en je neemt ijsjes mee, kan je nooit meer stuk
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:33:19 #264
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180746237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef THEFXR het volgende:
er zijn mensen, die fappen op deze rit.
[ afbeelding ]
Ik vind het vloeibare aids.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:33:24 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746240
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Friday schijnt het goed te doen tot nu toe in de voorbereiding. Volgende week hebben ze anders wel Johnson binnen
zeker tegen FC de Volewijckers en HFC Haarlem ofzo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180746246
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker 20 miljoen gevangen. Huibertsgod
Twintig wat? Iets minder dan 10 miljoen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:33:46 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180746253
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Stijn, jij bent het toch wel met mijn eens dat Guus Til er helemaal niets van kan?
Nobuddie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:33:47 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746255
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als je kennis gaat maken en je neemt ijsjes mee, kan je nooit meer stuk
Ik heb bijzonder weinig behoefte aan contact met mensen die voor hun lol naar Blof luisteren.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:34:04 #269
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_180746263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vroeg me het ook vooral af bij de club zonder uitsupporters
Neemt AZ supporters mee naar Kazachstan eigenlijk? Is ook niet echt een goedkoop of aantrekkelijk tripje namelijk...
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:34:13 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746266
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Stijn, jij bent het toch wel met mijn eens dat Guus Til er helemaal niets van kan?
Da's een mindere versie van Bassie Rammelaar en die redt het al niet bij PSV
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:34:30 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180746276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:33 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Twintig wat? Iets minder dan 10 miljoen.
Excuses. Even opgezocht. 11 miljoen meldt almachtige Google mij
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:34:32 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746277
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wel meisjes stemmen, ze wonen hier net en ik ken ze nog niet.
Ik was daar allang langs gegaan om ze handen te laten schudden met mijn klopboor, om daarna de boel nog eens goed dicht te kitten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180746282
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Stijn, jij bent het toch wel met mijn eens dat Guus Til er helemaal niets van kan?
Heeft gevoel voor de ruimte maar kan absoluut niet voetballen nee.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180746292
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Excuses. Even opgezocht. 11 miljoen meldt almachtige Google mij
Ik keek naar ponden.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:35:17 #275
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746306
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:34 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik was daar allang langs gegaan om ze handen te laten schudden met mijn klopboor, om daarna de boel nog eens goed dicht te kitten.
In je dromen ja.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:35:44 #276
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180746326
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Da's een mindere versie van Bassie Rammelaar en die redt het al niet bij PSV
Til is als een combinatie van Siem de Jong en Davy Klaassen, maar dan nog slechter.

En zo'n jongen staat in Oranje, haha. Want hij geeft zulke leuke interviews.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:35:44 #277
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746328
Oh jee, het gaat over voetbal. Dit topic is definitief de moeder verloedert.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:35:57 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746334
Zoutelande is best een luisterbaar liedje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180746338
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Til is als een combinatie van Siem de Jong en Davy Klaassen, maar dan nog slechter.

En zo'n jongen staat in Oranje, haha. Want hij geeft zulke leuke interviews.
En de FOX Sports-studio fapt erop. (lol)
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180746345
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Da's een mindere versie van Bassie Rammelaar en die redt het al niet bij PSV
Nee joh, Ramselaar is een dommige renner. Til loopt veel slimmer, maar draagt weinig bij in balbezit.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:36:29 #281
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoutelande is best een luisterbaar liedje.
Jammer dat ze het zo weinig draaien op de radio.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:36:33 #282
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_180746348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoutelande is best een luisterbaar liedje.
Jose de Cauwer vindt dit niet leuk.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:36:40 #283
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180746350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoutelande is best een luisterbaar liedje.
Als je een goed nummer jat bestaat de kans dat het luisterbaar wordt, inderdaad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:36:48 #284
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746356
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoutelande is best een luisterbaar liedje.
Deze post ga ik opslaan en framen voor in December.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:36:57 #285
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180746358
pi_180746362
Ondertussen in België is het gras nog wel groen:
quote:
Abandon de Jhonatan RESTREPO VALENCIA
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:37:10 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746365
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Til is als een combinatie van Siem de Jong en Davy Klaassen, maar dan nog slechter.

En zo'n jongen staat in Oranje, haha. Want hij geeft zulke leuke interviews.
Til is een 'goede loper' net als Ramselaar dus, maar dan met nog minder voetballend vermogen. Van Ramselaar had ik nog het idee dat hij wel ver kon komen maar die stagneert ook. Til gaat nooit hogerop doorbreken maar is voor AZ een leuke speler.

Ik vind Koopmeiners veel beter, maar da's wel een beetje een type Ruud Vormer :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180746373
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als je een goed nummer jat bestaat de kans dat het luisterbaar wordt, inderdaad.
Ik kwam er laatst pas achter dat Andre Hazes ook een en al jatmuziek heeft :{.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:03 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180746385
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:37 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst pas achter dat Andre Hazes ook een en al jatmuziek heeft :{.
Wat dacht je van Marco Borsato
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:04 #290
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180746386
Ben ook wel benieuwd hoe Slutsky gaat spelen. Als we hem moeten geloven gaat Vitesse dik verliezen van Viitorul
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:13 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee joh, Ramselaar is een dommige renner. Til loopt veel slimmer, maar draagt weinig bij in balbezit.
Bij Utrecht vond ik Ramselaar wel vaak op de goede plek staan. Misschien lag dat gewoon aan de coach.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:31 #292
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_180746401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Til is een 'goede loper' net als Ramselaar dus, maar dan met nog minder voetballend vermogen. Van Ramselaar had ik nog het idee dat hij wel ver kon komen maar die stagneert ook. Til gaat nooit hogerop doorbreken maar is voor AZ een leuke speler.

Ik vind Koopmeiners veel beter, maar da's wel een beetje een type Ruud Vormer :')
Koopmeiners is wel een fijne voetballer. Maar of zo'n jongen echt door kan groeien weet ik niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:40 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:37 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst pas achter dat Andre Hazes ook een en al jatmuziek heeft :{.
gib mir deine angst genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:56 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180746418
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:37 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen in België is het gras nog wel groen:

[..]

Als Bernal binnen de 2 jaar de Tour niet wint is zijn kans ook definitief verkeken. Net als Restrepo nooit meer die rit in de Vuelta gaat winnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:38:56 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746419
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Slutsky gaat spelen. Als we hem moeten geloven gaat Vitesse dik verliezen van Viitorul
Slutsky gaan we nog een hoop lol aan beleven dit seizoen.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:39:05 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:36 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Klinsmann?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:39:14 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180746430
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als je een goed nummer jat bestaat de kans dat het luisterbaar wordt, inderdaad.
Frankfurt Oder.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:39:37 #298
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180746442
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:38 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Als Bernal binnen de 2 jaar de Tour niet wint is zijn kans ook definitief verkeken. Net als Restrelo nooit meer die rit in de Vuelta gaat winnen.
Een tweede Kientana.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 16:39:51 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180746451
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Deze post ga ik opslaan en framen voor in December.
Prima.

Heb ik ook al in het topic gezegd deze week. Hij wordt wel iets te vaak gedraaid.

Maar er is veel slechtere muziek gemaakt door de vrienden van Bluf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 16:40:09 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180746469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Slutsky gaat spelen. Als we hem moeten geloven gaat Vitesse dik verliezen van Viitorul
Twee nieuwe CV's die ik niet ken.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:40:52 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180746486
TOPIC VOL _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')